ارائه انواع پتو لیلیان مدل پریما

شرکت های تولیدی پتو متوجه شده اند که مردم به پتوهای مرغوب و جذاب برای تکمیل چیدمان خواب خود خیلی اهمیت میدهند و بسیاری از فروشگاه های عرضه، پتوهایی را میفروشند که به طور خاص برای برآوردن رضایت خریداران طراحی شده باشند. از این رو با توجه به این نیاز بازار، روش های ارائه و فروش پتو بسیار گسترش یافته است. ما در این مقاله در مورد روش ارائه پتو لیلیان مدل پریما به شما اطلاعاتی میدهیم.
با پیشرفت در فناوری و تولید، اکنون انتخاب های بسیاری برای ارائه پتوها پیش رو داریم و اما از مطمئن ترین و آسان ترین روش های ارائه، که با استقبال بیشماری روبه رو شده است، عرضه و ارائه اینترنتی و آنلاین است.
ما با فهرست کردن برخی از شیک ترین و برترین پتوها براساس تحقیقات خود و ارائه مشاوره در مورد چگونگی انتخاب مدل ها، رنگ های مختلف آنها و خرید ایمن پتوها و عوامل دیگر، کار را کمی آسان کرده ایم. از این رو برای به دست آوردن اطلاعات در این باره ما را در متن زیر همراهی کنید.

از پتو لیلیان مدل پریما چه میدانید

از پتو لیلیان مدل پریما چه میدانید

پس از یک روز طولانی، خوابیدن روی تختی که با پتوهای طرح دار، زیبا و گرم مجهز شده است، یکی از بزرگ ترین لذت های زندگی است. همچنین، در یک روز زمستانی زیبا هیچ چیز آرامش بخش تر از استراحت زیر یک پتوی گرم نیست.
علاوه بر پتوهای سنتی و نخی، اکنون میتوانید از پتوهای وزن دار و طرح دار برای گرم نگه داشتن خود استفاده کنید و حال ممکن است از خود بپرسید چه پتویی را انتخاب کنیم؟؟ کدام پتو مناسب تر است؟؟ پتوی لیلیان مدل پریما چیست؟؟
ما به شما پاسخ میدهیم که پتوی لیلیان جزء پتوهای طرح دار محسوب میشود، یعنی یک طرف آن دارای طرح است و طرف دیگر آن پشمی و برای انداختن روی بدن میباشد. بنابراین پتوی لیلیان جز پتوهای دورو در نظر گرفته نمیشود، چون یک طرف آن طرح دار و طرف دیگر برای استفاده است. این منسوج، مجلل تر از پتوهای پشمی معمولی به نظر میرسد و زودتر از هر پتویی که امتحان کردید، پاهای شما را گرم میکند. پتوی لیلیان مدل پریما پس از شستن واحد آن یکنواخت تر و دوخت آن نو به نظر میرسد. جدا از راحتی فوق‌العاده‌ای که تلقین میکند، در برابر شست و شوهای مکرر مقاوم است. این پتو، داری رنگ های مختلف است که میتوانید تمامی آنها را در سایت مشاهده نمایید.
اگر پتوی طرح دار واقعا کلاسیک میخواهید، ما پتوی لیلیان مدل پریما را پیشنهاد میکنیم. این مدل با داشتن رنگ های جذاب مختلف میتواند انتخابی مناسب برای افزودن به پالت رنگی اتاق شما باشد.

راهنمای عمومی خرید پتو

راهنمای عمومی خرید پتو

یک پتوی خوب گرم است، اما یک پتوی عالی، علاوه بر گرما، تنفس پذیر و شیک است و سال های طولانی دوام می آورد. شما باید مطمئن شوید که پتوی جدید شما با رنگ خانه شما مطابقت دارد، میتوانید براساس رنگ فیلتر کنید. برای مثال میتوانید از پتوهای زرد، پتوهای سبز یا پتوهای آبی خرید کنید تا به شما کمک کند، مکمل مناسبی برای دکوراسیون خود پیدا کنید.
پتوها در مدل ها، طرح ها، رنگ ها و کاربردهای مختلفی وجود دارند. میتوانند یک نفره یا دو نفره باشند، میتوانند یک رو یا دورو باشند، جنس آنها میتواند ضخیم یا نازک باشد و کاربرد آنها متفاوت است؛ میتواند، در تابستان به کار برده شود و حس خنکی را ایجاد کند، یا در زمستان به کار برده شود و گرما را تلقین کنند. همانطور که میبینید برای خرید پتو انتخاب های بیشماری پیش روی شما وجود دارد.

خرید آسان انواع پتوی لیلیان مدل پریما
در این قسمت ملاک های عمومی خرید یک پتوی مناسب را شرح میدهیم:
– راحتی: یک پتو باید نرم و لذت بخش باشد تا حس خوبی به شما القا کند و هرگز نباید باعث عرق کردن یا گرمازدگی شما شود.
– در دسترس بودن: ما عاشق چند مدل پتو شده ایم، برخی از آنها قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به پتوهای دیگر دارند، اما شاهد توقف تولید آنها هستیم. طرح پتوها می‌آیند و میروند، اما انتخاب ما پتوهایی هستند که در طول سال ها به طور مداوم در دسترس باشند یا آنهایی که کارخانه تولیدی به ما اطمینان بدهند که به طور پیوسته در انبارها موجود هستند. هنگامی که ما انتخاب کردیم، در عمل در دسترس بودن آنها را زیر نظر داریم.
– دوام: پتویی که توصیه میکنیم باید سال‌ها در برابر شست و شوهای زیاد مقاومت کند و پاره نشود.
– ظاهر مرتب و تمیز روی تخت: اگر پتو به ملحفه شما بچسبد یا صاف کردن آن غیر ممکن باشد، تخت شما نامرتب به نظر میرسد. همچنین باید به اندازه کافی بلند باشد تا روی تخت شما کاملا قرار بگیرد.

شیک ترین پتوها را بشناسید

شیک ترین پتو لیلیان مدل پریما را بشناسید

با گسترش روش های تولید و ارائه پتوهای مختلف، این سوال در ذهن پیش می آید که شیک ترین پتوها کدامند؟؟ معیارهای شیک بودن پتو چیست؟؟
همیشه لازم نیست برای شیک ترین و لوکس ترین دیزاین ها، هزینه بسیار زیادی خرج کرد، با انتخاب مناسب یک پتو در رنگهای زیبا، میتوانید به این خواسته خود برسید.
یک پتو علاوه بر اینکه باید نرم و لذت بخش باشد، در عین حال نباید پس از شست و شو، چروک شود، چرا که با انداختن روی تخت باعث ایجاد ظاهر نامرتب در اتاق میشود. یکی دیگر از معیارهای شیک بودن پتو، طرح دار بودن یک رو یا هر دو روی پتو است؛ طرح های برجسته و متنوع در روی پتو جلوه لوکسی به اتاق شما میبخشد. براق بودن پتو معیار دیگری است که مورد نظر شیک پسندان است و شاید اولین چیزی که چشم هر بیننده ای را به خود جذب میکند، رنگ های براق برای پتو است.

خرید آسان انواع پتوی لیلیان مدل پریما

خرید آسان انواع پتوی لیلیان مدل پریما

اگر به دنبال خریدی مطمئن، آسان و با قیمت منصفانه هستید، ما به شما خرید پتوی لیلیان مدل پریما را پیشنهاد میدهیم. برای خرید پتوی لیلیان مدل پریما میتوانید با مراجعه به سایت و مطالعه راهنمای خرید عمومی، با اطمینان بیشتر و اطلاعات کافی تر اقدام به خرید این منسوج نمایید.
فروشگاه دیبا بافت نگار آماده ارائه و عرضه آنلاین انواع پتوها در مدل ها و رنگ های مختلف با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما مشتریان عزیز است.

146

  1. من خیلی از خرید آنلاین میترسم. هم اینکه کلاهبرداری باشه هم اینکه شاید اگه محصولشون به دستم رسید همانند عکسش نباشه. بخاطر این موضوع تا حالا خرید آنلاین نداشتم. الانم که انقدر قیمتا بالا رفته جای خرید اشتباه اصن وجود نداره. حالا میخوام ببینم بقیه راضی بودن از خریدشون تو این سایت یا نه

  2. سلام خسته نباشید
    بابت ارائه ی مطالب مفیدتون تشکر میکنم.
    به دیگران هم توصیه میکنم حتما مطالعه داشته باشند.
    موفق باشید.?

    • سلام بسیار از سفارشم از سایت شما راضی بودم اگر چه من قبلا از مراکز خرید سطح شهر به صورت حضوری خرید می کردم اما بعد از خرید از مجموعه شما متوجه این شدم که محصولم را می توانم با قیمت عالی و در بازه زمانی کم بخرم.

  3. سلام و خسته نباشید
    برای خودم پتو سفارش دادم و از خرید خیلی راضی بودم قیمتی که هم از شما خرید کردم واقعا به صرفه برام تمام شد .

    • سلام وقت بخیر
      بفرمایین که برای جهیزیه خودم چه پتوهایی مدرن تر و جدیدتر هستن و عروس خانم ها بیشتر خرید میکنن از شما
      میشه بفرمایین تا ثبت سفارش کنم

  4. پتوی لیلیان مدل پریما از با کیفیت ترین پتو ها در ابعاد و اندازه های مختلف هستند و قیمت مناسبی دارد.

  5. سلام وقتتون بخیر
    پتوها در مدل ها، طرح ها، رنگ ها مختلفی وجود دارند. میتوانند یک نفره یا دو نفره باشند، میتوانند یک رو یا دورو باشند، جنس آنها میتواند ضخیم یا نازک باشد و کاربرد آنها متفاوت است.

  6. سلام وقتتون بخیر من برای جهیزیم از پتوهای شما خرید کردم خیلی کیفیت بسیار خوبی داشت.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  7. سلام وقت بخیر
    من همیشه از محصولات شما خرید می کنم و شما را به همه معرفی کردم ممنون که انقد خوبین.

  8. سلام وقت بخیر
    ما در این مقاله در مورد روش ارائه پتو لیلیان مدل پریما به شما اطلاعاتی میدهیم

  9. سلام وقت بخیر.آسان ترین روش های ارائه، که با استقبال بیشماری روبه رو شده است، عرضه و ارائه اینترنتی و آنلاین است.

  10. سلام وقت بخیر ارسال به اهواز هم دارید؟
    ممنون میشم من را در زمینه ایفا و مواد و نخ بکار رفته راهنمایی کنید سپاس گذارم

  11. سلام وقت بخیر
    پتوهایی را میفروشند که به طور خاص برای برآوردن رضایت خریداران طراحی شده باشند. از این رو با توجه به این نیاز بازار

  12. سلام وقت بخیر
    یعنی یک طرف آن دارای طرح است و طرف دیگر آن پشمی و برای انداختن روی بدن میباشد

  13. سلام وقت بخیر
    بنابراین پتوی لیلیان جز پتوهای دورو در نظر گرفته نمیشود، چون یک طرف آن طرح دار و طرف دیگر برای استفاده است

  14. سلام وقت بخیر
    همچنین، در یک روز زمستانی زیبا هیچ چیز آرامش بخش تر از استراحت زیر یک پتوی گرم نیست و در قیمت کارخانه بفروش می رسد

  15. سلام وقت بخیر
    یکی از بزرگ ترین لذت های زندگی است. همچنین، در یک روز زمستانی زیبا هیچ چیز آرامش بخش تر از استراحت زیر یک پتوی گرم نیست

  16. سلام وقت بخیر
    پتوهای پشمی معمولی به نظر میرسد و زودتر از هر پتویی که امتحان کردید، پاهای شما را گرم میکند

  17. سلام وقت بخیر
    خرید این پتو دارای رنگ های جذاب مختلف میتواند انتخابی مناسب برای افزودن به پالت رنگی اتاق شما باشد.

  18. سلام وقت بخیر
    پتوهای که از شما خرید کردم خیلی زود به دستم رسید و کیفیت بسیار خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  19. سلام وقت بخیر
    با پیشرفت در فناوری و تولید، اکنون انتخاب های بسیاری برای ارائه پتوها پیش رو داریم و اما از مطمئن ترین و آسان ترین روش های ارائه، که با استقبال بیشماری روبه رو شده است، عرضه و ارائه اینترنتی و آنلاین است.

  20. سلام وقت بخیر ارسال به اهواز هم دارید؟
    ممنون میشم من را در زمینه ایفا و مواد و نخ بکار رفته راهنمایی کنید سپاس گذارم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  21. تنوع رنگی این محصول عالیه و دست مشتری در انتخاب باز است به این موارد کیفیت عالی این محصول رو هم اضافه کنید که واقعا عالیه.

  22. بسیاری از فروشگاه های عرضه، پتوهایی را میفروشند که به طور خاص برای برآوردن رضایت خریداران طراحی شده باشند.

  23. سلام وقت بخیر
    جدا از راحتی فوق‌العاده‌ای که تلقین میکند، در برابر شست و شوهای مکرر مقاوم است. این پتو، داری رنگ های مختلف است که میتوانید تمامی آنها را در سایت مشاهده نمایید.

  24. سلام عرض ادب ببخشید ارسال به شهر کرمان هم دارید؟ هزینه ارسال پتو چقدره؟ بستگی به تعداد داره؟؟؟

  25. سلام وقت بخیر
    یکی از بزرگ ترین لذت های زندگی است. همچنین، در یک روز زمستانی زیبا هیچ چیز آرامش بخش تر از استراحت زیر یک پتوی گرم نیست.

  26. سلام وقت بخیر
    یکی از بزرگ ترین لذت های زندگی است. همچنین، در یک روز زمستانی زیبا هیچ چیز آرامش بخش تر از استراحت زیر یک پتوی گرم نیست.

  27. سلام وقت بخیر میشه لطفا هزینه ارسال این محصولات به شهرستان های دیگه رو هم بفرمایید؟ خرید کلی از این مجموعه آیا شامل تخفیفی می شود؟ ای کاش شماره ای بود خودم تماس میگرفتم این سوالارو میپرسیدم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  28. سلام وقت بخیر
    پتوهای لیلیان مدل پریما تهیه شده از مرغوب ترین مواد اولیه هستند به همین خاطر بعد از شستشو هیچ تغییری در آنها ایجاد نمی شود.

  29. مجموعه بسیار خوبی دارین من علاوه بر خرید از سایت شما، تجربه خرید حضوری هم داشتم. در برخورد با مشتری بسیار عالی و با حوصله بودید. خدا به کسب و کارتان رونق بدهد.

  30. من خیلی از خرید آنلاین میترسم. هم اینکه کلاهبرداری باشه هم اینکه شاید اگه محصولشون به دستم رسید همانند عکسش نباشه. بخاطر این موضوع تا حالا خرید آنلاین نداشتم. الانم که انقدر قیمتا بالا رفته جای خرید اشتباه اصن وجود نداره. حالا میخوام ببینم بقیه راضی بودن از خریدشون تو این سایت یا نه

  31. شرکت های تولیدی پتو متوجه شده اند که مردم به پتوهای مرغوب و جذاب برای تکمیل چیدمان خواب خود خیلی اهمیت میدهند و بسیاری از فروشگاه های عرضه، پتوهایی را میفروشند که به طور خاص برای برآوردن رضایت خریداران طراحی شده باشند

  32. سلام وقت بخیر
    در زمان های گذشته و هنگامی که پتو به شکل امروزی تولید نمی شد و کارخانجات نساجی به شکل مدرن و پیشرفته شروع به کار نکرده بودند، برای گرم شدن در فصول سرد از لحاف استفاده می شد. لحاف با استفاده از مواد در دسترس در هر منطقه مانند پنبه یا پشم ساخته می شد و فرآیند تولید آن توسط دست صورت می گرفت.

  33. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  34. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  35. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  36. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  37. سلام وقت بخیر یکی دیگر از ویژگی شیک بودن پتو، طرح دار بودن یک رو یا هر دو روی پتو است طرح های برجسته و متنوع در روی پتو جلوه لوکسی به اتاق مون میده باتشکر

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  38. همیشه لازم نیست برای شیک ترین و لوکس ترین دیزاین ها، هزینه بسیار زیادی خرج کرد، با انتخاب مناسب یک پتو در رنگهای زیبا، میتوانید به این خواسته خود برسید.

  39. سلام ممنون از ارتباط شما
    شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
    09120677104
    09129677312
    09129389211

  40. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد.

  41. می توانید به صورت خیلی آسان تر از طریق اینترنت وارد فروشگاه دیبا بافت نکار شده و پس از بازدید از محصولات، پتوی مورد نظر خود را سفارش دهید

  42. این پتو بسیار نرم و لطیف است و با آن

    می توان خواب آرام و خوشی را تجربه کرد

    و از مواد اولیه با کیفیت تهیه می شود

  43. سلام خدا قوت من از همکاری با شرکت دیبافت نگار بسیار خرسندم خیلی کارم راحتر شده با خرید اینترنتی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  44. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  45. این پتوهای لیلیان انقدر زیبا و با کیفیت هستند که حتی می توانند جایگزین رو تختی باشند و هر دو کارایی را داشته باشند

  46. در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که ازاین پتوها می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  47. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشت

  48. عرض ادب و خسته نباشید به تیم پرانرژی اراد که تلاش میکنند تا بتوانند بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را به بازار عرضه می کنند

  49. سلام عرض ادب پتوهای پریما دارای طرح ورنگ مختلف و متنوع است و گرمای خپبی در زمستان به بدنمون هدیه می‌دهد

  50. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  51. همواره در انتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید یک پتو خوب می باشد

  52. پتو شادیلون دارای نشان استاندارد و برچسب سلامت کالا می باشد که این برچسب نشان دهنده این است که تمامی اصول لازم و استاندارد برای تولید پتوها رعایت شده است و با خیال راحت تری می توان ان را خریداری نمودی

  53. سلام وقتتون بخیر
    خواستم نحوه ارسال بارتونو ببینم به چه صورت خودمون باید با باربری هماهنگ کنیم یا خودتون این کارو میکنید؟

  54. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است

  55. سلام خسته نباشید
    برای انتخاب یک پتو سایز آن، کیفیت، طرح و رنگ ملاک انتخاب می باشد. پتو های شادیلون یکی از پر فروش ترین پتو های ایرانی است

  56. انواع پتو را می توان از سایت های مختلف تهیه کرد اما در هنگام انتخاب بهتر است به اعتبار سایت توجه کنیم

  57. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  58. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  59. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت امکان پذیر است حضوری هم میتونم بیام خرید کنم؟

  60. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشتو برای استفاده برای مهمان میتونن گزینه مناسبی باشن

  61. خیلی کارتون خوب بود . این مطلب بسیار گرانبهایی است که همواره تنوع تولید پتو بسیار بالا می باشد و تولیدکنندگان این محصول تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا جهت رقابت با دیگر تولید کنندگان مطابق با سلایق مشتریان خود محصولات را به روز کرده تا همیشه بتوانند رضایت تمامی متقاضیان این محصول را جلب نمایند تشکر از زحمات مجموعه شما

  62. سلام وقتتون بخیر
    خواستم اگر امکانش هست حضوری شما رو ببینم و خریدم انجام بدم.
    راستی آدرس دفتر شما کجاست ؟

  63. برای تهیه این محصول باید نسبت به جنس های مختلف تولیدی اطلاع کسب نمود تا بتوانیم انتخاب مطلوبی داشته باشیم و راضی باشیم

  64. برای تهیه این محصول باید نسبت به جنس های مختلف تولیدی اطلاع کسب نمود تا بتوانیم انتخاب مطلوبی داشته باشیم و راضی باشیم ممنون از شما

  65. با سلام و وقت بخیر خدمت شما خرید پتو ها به صورت عمده بسیار ارزانتر و بصرفه تره اینجا انواع پتو های موجود در بازار به شما معرفی میشه میتونید انتخاب درستی داشته باشید

  66. پتو ها در بازار دارای تنوع زیادی هستند که معمولا از نظر جنس با همدیگر فرق دارند. که به عنوان بهترین معرفی می شودو احتمال دارد که این پتو ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد

  67. سلام ووقت بخیر
    محصولات شما بسیار با کیفیت هستند و در طرح و رنگ های مختلف وبا قیمتی مناسب ارائه داده میشود ممنون از کادر خوبتون وسایت پر محتواتون

  68. پتوهای مسافرتی در رنگ ها و مدل های مختلف تولید می شوند و مطابق هر سلیقه ای می توان آین محصولات را تهیه کرد
    پتو یکی از کالاهای پر مصرف در هر خانه ایی است پتوهای این مجموعه کیفیت عالی وجنس خوبی دارند.

  69. پتوهای مسافرتی در رنگ ها و مدل های مختلف تولید می شوند و مطابق هر سلیقه ای می توان آین محصولات را تهیه کرد
    پتو یکی از کالاهای پر مصرف در هر خانه ایی است پتوهای این مجموعه کیفیت عالی وجنس خوبی دارند.ممنون از شما

  70. سلام‌وقتتون بخیر باشه
    با توجه به بیماری های پوستی ضد حساسیت بودن پتو بسیار مهم هست و باتوجه به سلیقه های مختلف تنوع در طرح خیلی خوبه

  71. امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در هر خانه ای یک یا دو عدد از این پتو در سایز و اندازه های تک نفره یا دو نفره و طرح های مختلف وجود داردضخامت و نرمی این پتو ها نشان میداد که به تنهایی میتواند شما گرم نگه دارد

  72. امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در هر خانه ای یک یا دو عدد از این پتو در سایز و اندازه های تک نفره یا دو نفره و طرح های مختلف وجود داردضخامت و نرمی این پتو ها نشان میداد که به تنهایی میتواند شما گرم نگه دارد

  73. سلام خسته نباشید
    پتو ها دارای طول عمر بالایی هستند و الیاف خیلی عالی تهیه می‌شوند و در شست و شو از بین نمیروند

  74. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  75. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است و پتو های خیلی نرمی هستند و خنک هستند خیلی زیبا هستند طرح های قشنگی دارد

  76. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  77. سلام وقت بخیر ممنون میشم قیمت پتوهای پریما رو لطف کنید واینکه این نوع پتو مسافرتی هم داره؟؟؟

  78. سلام تندرست باشید
    ممنون از تیم فروش خوبتون و با اخلاقتون خیلی پیگیری خوبی انجام میدن
    موفق و موید باشید

  79. سلام و وقت بخیر
    این محصول عالی و بی نظیره و به شما دوستان هم توصیه میکنم.
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند
    من از این سایت پتو خریدم قیمت خیلی مناسبی دارد و خیلی زود به دستم رسید ممنون

  80. سلام پتو ها برای فصل های سرد یکی از ضروری ترین وسایل است
    این پتو ها از الیاف درجه یک و بسیار مرغوبی درست شده اند ورنگ بندی خوبی هم دارند

  81. سلام پتو ها برای فصل های سرد یکی از ضروری ترین وسایل است
    این پتو ها از الیاف درجه یک و بسیار مرغوبی درست شده اند ورنگ بندی خوبی هم دارند

  82. سلام وقتتون من لیست قیمت های انواع محصولات شما میخوام، لطفاً ایتا کنید برام.

  83. سلام روز خوش
    واسه پیگیریاتون مرسی و تحویل به موقع تون میشه شرایط فروش صادراتی بگین؟

  84. سلام خسته نباشید
    محصولاتتون کاربرد فراوانی دارند ‌‌قیمت های مطلوبی ممنونم ازتون

  85. سلام وقتتون بخیر
    خواستم با شما در زمینه خرید انواع پتو هایی که موجود دارین گفت و گو کنم لطفاً آدرس دفترتون برام ارسال کنید.

  86. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از مراکز فروش اینترنتی در ایران است که در زمینه صادرات و داخلی فعال است و محصولات خود را با کمترین سود و به صورت بی واسطه از طریق خرید درب کارخانه و مستقیم برای خریدار درب منزل ارسال می کند

  87. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  88. سلام
    ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری

  89. سلام بسیار از سفارشم از سایت شما راضی بودم اگر چه من قبلا از مراکز خرید سطح شهر به صورت حضوری خرید می کردم اما بعد از خرید از مجموعه شما متوجه این شدم

  90. من خیلی از خرید آنلاین میترسم. هم اینکه کلاهبرداری باشه هم اینکه شاید اگه محصولشون به دستم رسید همانند عکسش نباشه. بخاطر این موضوع تا حالا خرید آنلاین نداشتم الانم که از این سایت خرید کردم خیالم راحت شده

  91. سلام و خسته نباشید
    برای خودم پتو سفارش دادم و از خرید خیلی راضی بودم قیمتی که هم از شما خرید کردم واقعا به صرفه برام تمام شد .

  92. سلام خسته نباشید قیمت فروش کیلویی انواع پتو نسبت به قیمت بسته بندی شده اش کمتر است؟

  93. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  94. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  95. پس از یک روز طولانی، خوابیدن روی تختی که با پتوهای طرح دار، زیبا و گرم مجهز شده است، یکی از بزرگ ترین لذت های زندگی است. پتو لیلیان بهترین گذینه است

  96. پتوها در مدل ها، طرح ها، رنگ ها و کاربردهای مختلفی وجود دارند. میتوانند یک نفره یا دو نفره باشند، میتوانند یک رو یا دورو باشند، جنس آنها میتواند ضخیم یا نازک باشد و کاربرد آنها متفاوت است

  97. پتوها در مدل ها، طرح ها، رنگ ها و کاربردهای مختلفی وجود دارند. میتوانند یک نفره یا دو نفره باشند، میتوانند یک رو یا دورو باشند، جنس آنها میتواند ضخیم یا نازک باشد و کاربرد آنها متفاوت است بابت ارائه ی مطالب مفیدتون تشکر میکنم.
    به دیگران هم توصیه میکنم حتما مطالعه داشته باشند.

  98. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من از طریق سایت شما سفارش پتو دادم خواستم ببینم چند روز طول میکشه تا به دستم برسه؟

  99. سلام پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید

  100. سلام پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید

  101. سلام پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید

  102. پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید

  103. این محصولات جنس خوبی دارند و کیفیت بالایی دارند و جنسشون نرم و لطیفه ‌کارایی فراوانی دارند

  104. سلام عرض ادب پتوهای لیلیان پریما در برابر شست و شوهای مکرر مقاوم است. این پتو، داری رنگ های مختلف است و زیبایی خاصی دارد

  105. سلام خسته نباشید
    لطفاً تنوع محصولات خود را با قیمت در واتساپ برای بفرستید نمونه ببینم سفارش بدم.

  106. چقدر عالیه که شما تو سایتتون انواع برند و مدل پتو ها رو عرضه می کنی و ما می تونیم انتخاب داشته باشیم موفق باشید

  107. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما