بازار خرید پتو لیلیان مدل لطیف

هر کدام از ما برای خرید یک پتوی مرغوب با برند معتبر نیاز به یک سری اطلاعات درباره این کالای مورد نیاز روزمره داریم. بنابراین وقتی به بازار خرید پتو لیلیان مدل لطیف مراجعه میکنیم بهتر است با خصوصیات آن محصول آشنایی لازم را پیدا کنیم. کارخانه تولید پتو لیلیان مدل لطیف یکی از معتبرترین کارخانجات تولید پتو در ایران به شمار میرود که انواع مختلفی از کالاهای بافته را در بازار عرضه کرده است و به دست مشتریان با کیفیت و قابلیت مورد توجهی میرساند. این شرکت توانسته است جایگاه والایی در بازار خرید پتو کسب کند و همچنین به صادرات محصولات بافته به کشورهای دیگر بپردازد. به طوری که این بازار پتو لیلیان به بازار گرمی تبدیل شده است. درصد زیادی از ما پتو را یک وسیله محبوب خود میدانیم و در شب های سرد و روزهای خستگی مرهم خستگی های شبانه روزی خود دانسته و همراه آن یک خواب راحت را تجربه میکنیم. جالب است بدانیم این کالای به ظاهر ساده نیز دنیای بزرگ و وسیعی دارد که بهتر است با تنوع آن آشنا باشیم. یکی از بهترین های دنیای پتو، پتوی پشمی است که گرمای لذت بخشی را به هنگام خواب به فرد میدهد. از پر فروش ترین کالاهای خواب شرکت معتبر دیبافت، پتو لیلیان مدل لطیف است که خواهان زیادی در این بازار پیدا کرده است.

خصوصیات پتو لیلیان مدل لطیف

خصوصیات پتو لیلیان مدل لطیف

ازخصوصیات بارز این کالا میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
1- نرم و با لطافت همراه یک خواب راحت
یک پتوی نرم از ویژگی های ناب آن نرمی و طراوت آن است، به گونه ای که وقتی آن را در بغل میگیریم زبری آن احساس ناخوشایندی را به ما ندهد و خواب ما را ناآرام نکند، زیرا خواب عمیق و با آرامش ضامن سلامتی است. در حالی که خواب نا کافی و پر از ناراحتی سلامتی روان و جسم ما را به خطر خواهد انداخت. بخش عمده ای از یک خواب آرام را مدیون وجود وسایل استاندارد لیلیان شامل: پتو، بالش و… خواهید بود.
2- قابلیت شست و شوی با ماشین لباسشویی و دست
برای شست و شوی یک پتو، خشکشویی بهترین گزینه انتخابی است. اما همه ما از انداختن پتوی خود در ماشین لباسشویی ترس داریم که مبادا نرمی و طراوت آن از بین برود که پتو لیلیان مدل لطیف قابلیت شست و شوی با ماشین را دارد و وزن سبک آن این کار را راحت تر کرده است و بعد از شستن آن خبری از رنگ رفتگی یا پرز دادن نیست. بهتر است که پتوهایی را انتخاب کنیم که با اتیکت شست و شوی با ماشین همراه باشد.
3- با تراکم فوق العاده بدون پرزدهی یا آب رفت
ضخامت مناسب پتو یکی از مهم ترین گزینه ها برای انتخاب است. زیرا پتوهای با ضخامت زیاد و پشم سنگین خواب راحت تابستانه را و پتوهای یا ضخامت کم و لایه نازک خواب زمستانه ما را به هم میریزد، پتو لطیف لیلیان طراحی های شگفتی دارد که بعد با آن آشنا خواهیم شد.

خصوصیات پتو لیلیان مدل لطیف
4- با رنگ بندی و طراحی شاد و متنوع مناسب افراد خوش سلیقه
یکی از وسایل اتاق که در دیزاین زیبای آن تاثیر زیادی دارد پتو است که همه ما به دنبال یک طراحی زیبا در تخت خود هستیم و از رنگ های شاد استقبال میکنیم و همچنین رنگ های روشنی که در پتو به کار میرود، تاثیر زیادی در آرامش روح دارد و مناسب دکوراسیون اتاق کودکان است. پتو لیلیان مدل لطیف در طرح و رنگ متنوع تولید میشود. اگر شما زیباترین تخت و بالش را در اتاقتان داشته باشید باز هم جای یک پتوی خوش رنگ و با کیفیت در اتاقتان خالی است. اما در انتخاب یک فرد خوش سلیقه جای پتوهایی با طرح شلوغ و خسته کننده نیست، بلکه همه ما خواهان پتوهایی با طرح ساده و رنگ و لعاب خاص و شیک هستیم.
5- جنس عالی پلی استر همراه دور دوزی با دوام
امروزه پتوهایی از جنس پلی استر در بازار خرید پتو جزو پر فروش ترین ها محسوب میشوند. این پتوها در تماس با پوست حساسیت ایجاد نمیکنند و پتوهای لیلیان لطیف به دلیل به کار رفتن پلی استر و قیمت مناسب خواهان زیادی پیدا کرده است. این پتوها با جنس پلی استر ویژگی های خوب زیادی دارد همچون: نرم و سبک بودن، بهداشتی و ضد آلرژی، الیاف آن در هم نمیپیچد، رطوبت و بو نمیگیرد و… در کارخانه تولید پتو لیلیان از الیاف پلی استر با کیفیت در روش های صنعتی به کار میرود و لطافت آن باعث میشود که از این نوع پتو به صورت برجسته نیز تولید شود. در زمان های قدیم شغل لحاف دوزی بازار کار خوبی داشت به طوری که همه نیاکان ما از لحاف های سنگین دور دوزی شده استفاده میکردند که این لحاف ها به دلیل به کار بردن الیاف سنگین و اندازه بیش از حدی که در آن استفاده شده بود گرمای زیادی داشت و همچنین دوام بالایی را برخوردار بود، اما سنگینی آن آزار دهنده روح بود و جا به جایی سختی داشت و فضای زیادی را از خانه و اتاق اشغال میکرد. پتو لیلیان لحاف های قدیم با همان دوام با طراحی سبک تر است که امروزه خواهان زبادی دارد. پتوهایی با اندازه دلخواه با دور دوزی مقاوم و حمل آسان و تا شدن راحت و جا گرفتن کم و اما سبک تر از لحاف های قدیمی است . این ویژگی پتو لیلیان سبب تجارت خوب آن در بازار شده است.
6- وزن سبک و حتی مناسب سفر
یکی از آذوقه های ما در هنگام مسافرت همین پتو است و انتخاب ما پتویی است که جای زیادی را اشغال نکند و وزن کمی را نیز دارا باشد. با توجه به ویژگی های گفته شده فوق پتو لیلیان مدل لطیف همانطورکه لطافت آن از اسمش پیدا است، میتواند گزینه مناسبی برای استفاده روزمره شما یا هدیه شما به نزدیکان و عزیزانتان باشد.

ابعاد پتو لیلیان مدل لطیف

ابعاد پتو لیلیان مدل لطیف

یکی دیگر از دغدغه های فکری هنگام خرید این کالای پر مصرف اندازه استاندارد و مورد قبول آن است به طوری که تخت خواب ما را به طور کامل بپوشاند و گرمای مورد قبولی را به رخت خواب شما بدهد و معمولا مانند فرش سایز آن به صورت متری بیان نشده و پتوی دو نفره، یک نفره، پتوی کودک تلقی میشود. برند لیلیان این دغدغه را از ذهن شما دور کرده است و به شما این اطمینان خاطر را میدهد که از این جهت نیز پتو لیلیان مدل لطیف مورد پسند شما واقع شود. این برند طبق اندازه های استاندارد طراحی شده است و در دو اندازه یک نفره و دو نفره در بازار خرید موجود است که سایز آن در اندازه 195 در220 سانتی متر کوچک تر و در اندازه 200 در 240 سانتی متر اندازه دو نفره آن است. شما میتوانید طبق نیاز خود از نظر سایز پتوی مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید.

مدل های متنوع پتو لیلیان

مدل های متنوع پتو لیلیان

اگر شما به دنبال تنوع زیاد هستید هم هیچ جای نگرانی نیست، چون همان طور که از ویژگی های منحصر به فرد این پتو گفته شد این برند در انواع مختلفی تولید میشود تا شما از آن طبق سلیقه شخصی خود استقبال کنید. در واقع پتو لیلیان یک دایره انتخابی در برابر شما است که این دایره از نمونه های فوق العاده ای پر شده است. در نمونه های یک لایه و دو لایه ساده و گل برجسته و… که اینها هر کدام نیز در دسته ای از این پتوها طراحی متقاوت و منحصر به فردی دارد شامل: پتو ابریشم لیلیان، پتو تک رنگ لیلیان، پتو ترنج لیلیان، پتو لیلیان برجسته، پتو طلایی لیلیان و پتو لیلیان مدل گلبافت. این نمونه های مختلف تولید پتو لیلیان باعث شده است تا توجه افراد زیادی به خرید پتو جلب شود و با صرف سلایق و ذوق زیادی به خرید این کالا بپردازند.

محل فروش پتو لیلیان مدل لطیف

محل فروش این منسوج

حال که با پتولیلیان مدل لطیف، این محصول پر فروش از یک برند معتبر در ایران آشنا شده ایم بهتر است با مراکز تولید آن نیز آشنایی پیدا کنیم. این شرکت در سر تا سر ایران نمایندگی دارد و نمایندگان دلسوز و مجرب ما در هر شهر پاسخگوی شما خریداران محترم خواهند بود. شما میتوانید کالاهای بافت را هم به صورت عمده و هم تکی از شرکت خریداری کنید و همان طور که این کالاها به دلیل کیفت بالای آن به کشورهای دیگر صادر میشود، تجارت خوبی را در ایران به ارمغان آورده است. این ویژگی به خودی خود یک امتیاز برای شرکت محسوب میشود به گونه ای که افراد زیادی به تجارت کالاهای شرکت تمایل پیدا میکنند و تجارت کالاهای ایرانی افتخار همه ماست.
اگر میخواهید یک خواب راحت و پر از آرامش را با پتو لطیف لیلیان به خود یا اطرافیان و عزیزیان خود هدیه بدهید، کافی است برای یک بار هم که شده است این فرصت را امتحان کرده و از شرکت دیبافت با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. همین طور شما میتوانید بدون نیاز به خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه با کمترین قیمت خرید خود را انجام بدهید یا در هر جای ایران با نمایندگان و کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای بهره بردن از یک خواب خوب هرچه قدر که هزینه کنید سلامتی خود را ضمانت کرده اید، اما با این تفاسیر هم نگران قیمت نباشید زیرا شما با یک قیمت کم بهترین کیفیت را خریداری خواهید کرد
پتو لیلیان طلایی نمونه ای از پتو لیلیان مدل لطیف همدم شب های سرد و بلند زمستانی شما است. در این روزهای سرد زمستانه همه ما به دنبال یک پتوی گرم با وزن سبک هستیم تا یک خواب آسوده را تجربه کنیم تا هم در مصرف گاز خانگی صرفه جویی شود و همچنین هزینه کمتری را متحمل شویم. در این صورت پتوی لیلیان طلایی مدل دو لایه با وزن خیلی کم بهترین گزینه انتخابی برای شماست. با قابلیت تا شدن راحت و وزن کمی که دارد؛ البته اگر پوست حساسی دارید و از آن دسته افرادی هستید که سرمای زمستان را کمتر احساس میکنید، میتوانید از پتو لیلیان طلایی نوع یک لایه استفاده کنید؛ این پتو در دو نوع طراحی شده است. این پتو با کیفیت مورد توجهی که دارد قیمت آن نیز متناسب است.

محل فروش پتو لیلیان مدل لطیف
طبق نظرات روانشناس های کشور آمریکا رنگ های به کار رفته در پتو تاثیر چشمگیری در بهره بردن ما از یک خواب سرشار از آرامش دارد و بهتراست از بین آنها رنگ هایی چون گلبهی، کرم ، سبز ملایم، آبی، لیمویی و سفید را انتخاب کرد که این طراحی در پتوهای لیلیان لطیف مدل هدیه نیز به کار رفته است. طراحی پتوهای گل برجسته به گونه ای است که دیزاین فوق العاده شیکی را در اتاق شما به وجود می آورد و یک انتخاب مناسب برای نوعروسان و هدیه دادن به عزیزانتان به شمار میرود. همچنین طراحی آن به گونه است که تراکم بالایی دارد وگرم و راحت است.
شاید عده ای از شما حتی در روز های گرم تابستان هم بدون پتو خواب به چشمانتان نیاید و با وجود گرما زیادی که حس میکنید اما از این همدم خوابتان جدا نشوید در واقع ما انسان ها بنده عادت هستیم و وابسته پتوهایمان میشویم. زیرا پتو به ما حس امنیت میدهد و به خواب ما کمک میکنند اگر گرمای تابستان آزارتان میدهد و هنوز هم وابستگی خاصی به پتوی خود دارید بهتر است از پتوی لیلیان مدل لطیف یک لایه یا مسافرتی شرکت ما استفاده کنید. کارخانه تولید پتو لیلیان از استانداردهای جهانی حمایت کرده است و با به کار بردن بهترین الیاف و استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و آلات بافندگی بهترین تولیدی پتو را ایجاد کرده است. محصولات بافتی که کیفیت آن در بازار خرید در بالاترین مرتبه و قیمت آن در پایین ترین ها قرار گرفته است. یکی از دلایل جذب مشتری شرکت ضمانت کالایی است که به دست خریداران در سراسر کشور میرساند تا مشتری با اطمینان از آن کالا استفاده نماید که شرکت ما با این کار شما را قانع تر به خرید پتوهای لیلیان مدل لطیف میکند.
در آخر بهتراست بدانید که پتوی خوب و مناسب و با کیفیت یکی از ارکان با ارزش برای داشتن خوابی راحت است و چون انسان یک سوم عمر و زندگی خود را در خواب میگذراند، بهتر است که خواب پز از لطافتی را تجربه نماید. پس از این نکات تجربه کافی را ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما