بازار خرید پتو مسافرتی دبل فیس

پس از سپری کردن یک روز پر از مشغله های فکری و جسمی تنها چیزی که میتواند انسان را از تنش دور کند و او را به آرامش برساند، یک رخت خواب آرام بخش است. بنابراین میتوان گفت خواب و استراحت جزو نیازهای ضروری و واجب هر فرد است که لازمه آن داشتن سرویس خوابی مناسب از جمله پتو است که نرمی و لطافت مشهود آن هر چه زودتر در تحقق یافتن این امر کمک کند.
پتو مسافرتی دبل فیس یکی از انواع پتوهایی است که در بازار به وفور عرضه میشود. پتوهای مسافرتی دبل فیس به دلیل اینکه حجم کمی دارند، بسیار مورد توجه خریداران محترم قرار گرفته و به دلیل اینکه حمل و نقل آنها بسیار راحت است، در میان عموم مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند و در سفرها به عنوان یک وسیله ضروری مورد استفاده قرار میگیرند. پتوی مسافرتی دبل فیس در دو سایز مختلف پتو مسافرتی دبل فیس یک نفره و پتو مسافرتی دبل فیس دو نفره به فروش میرسند.

ویژگی پتو مسافرتی دبل فیس
در ادامه این مقاله به سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید پاسخ خواهیم داد مانند:
– کیفیت پتو مسافرتی دبل فیس چگونه بوده و در چه سطحی قرار دارد؟
– ابعاد پتو مسافرتی دو نفره دبل فیس چقدر است؟
– پتو مسافرتی دبل فیس چه خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارد؟
– مرجع فروش پتو مسافرتی دبل فیس کجا است و چه عملکردی دارد؟
با ما همراه باشید تا در طول این مقاله بتوانید پاسخ هر یک از این سوال ها را بیابید و بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در زمینه انتخاب پتو مسافرتی دبل فیس داشته باشید و با استفاده از عنوان هایی که در ادامه ذکر می شود بتوانید اطلاعات و آگاهی خود را ارتقا دهید تا با راهنمایی های مربوطه بهترین خرید را تجربه کنید.

بررسی کیفیت پتو مسافرتی دبل فیس

بررسی کیفیت پتو مسافرتی دبل فیس

یکی از اقلام ضروری و شخصی هر خانه و خانواده ای پتو یا رو انداز است که مانند هر وسیله شخصی دیگری باید هر پتو مختص به یک فرد مجزا باشد.
امروزه کارخانه های تولیدی زیادی که در زمینه تولید انواع پتو از جمله پتو مسافرتی دبل فیس فعالیت میکنند. این کارخانه ها در سراسر ایران و در سطح شهرهای مختلف پراکنده شده اند و هر کدام به نوعی فعالیت میکنند. اگر بخواهیم کیفیت پتو مسافرتی دبل فیس را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که در سطح کیفی بسیار بالایی تولید و عرضه میشوند.
در ادامه چند خصوصیت و ویژگی منحصر به فرد پتو مسافرتی دبل فیس را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد:
حجم کمی دارد و جنس آن از الیافی ساخته شده است که به هیچ وجه پرز نمیدهد، در برچسب مراقبتی آن عبارت قابل شست و شو درج شده است و به راحتی میتوانید آن را چه به صورت دستی و چه به کمک ماشین لباس شویی بشویید. در ساخت پتو مسافرتی دبل فیس تمامی استانداردهای کیفی و کمی رعایت شده است. ضمن اینکه حجم کمی دارد، اما خاصیت گرمایی بسیار زیادی دارد و میتواند گرمای بدن انسان را در خود نگه دارد در تهیه و تولید الیاف آن از پلی استر استفاده شده است که موجب لطافت و نرمی فوق العاده آن شده است و هنگامی که این پتو را لمس میکنید به شما حس و حال بسیار خوبی را القا میکند. همان طور که قبلا اشاره کردیم پتو مسافرتی دبل فیس جزء پتوهای سبک وزن دسته بندی می شود و حمل و نقل آنها بسیار راحت است.

ابعاد پتو مسافرتی دو نفره دبل فیس

ابعاد پتو مسافرتی دو نفره دبل فیس

همان طور که قبلا ذکر کردیم، پتو مسافرتی دبل فیس در دو ابعاد یک نفره و دو نفره به فروش میرسد که همان طور که از نام شان بر می آید، پتو مسافرتی یک نفره دبل فیس مناسب برای یک نفر بوده و پتو مسافرتی دبل فیس دو نفره قابل استفاده برای دو نفر است.
نوع یک نفره آن ابعادی معادل 220 در 160 سانتی متر و نوع دو نفره آن ابعادی معادل 180 در 220 سانتی متر دارد. سایز یک فاکتور مهم است که پتوهای مسافرتی یک نفره و دو نفره دبل فیس را از هم مجزا و متمایز میکند، اما همان طور که میدانید قیمت نیز یک فاکتور جدا کننده این نوع پتوها از یکدیگر است. پتوهای مسافرتی دو نفره دبل فیس از آنجا که در تهیه و تولید آنها الیاف بیشتری به کار رفته و وقت و هزینه بیشتری صرف شده است، دارای قیمت بالاتری نسبت به پتوهای مسافرتی و یک نفره دبل فیس هستند به عبارتی دیگر شما برای خرید پتوهای مسافرتی دو نفره دبل فیس باید هزینه بیشتری را بپردازید.
یک ویژگی کلی و مشترک پتوهای مسافرتی دبل فیس چه در نوع یک نفره آن و چه در نوع دو نفره آن این است که در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه و عرضه میشوند و توسط کارخانه های تولیدی و بافت پتو تولید میشوند. البته توجه داشته باشید که تنها محصولات تولیدی کارخانه های بافت به تولید پتوی مسافرتی دبل فیس محدود نمیشود و این مراکز تولید کننده آماده خدمت رسانی به مردم در زمینه تولید پتوهای گوناگون مانند پتوهای خانگی، پتوهای پشمی، پتوهای مسافرتی و… هستند.
هر کارخانه ای با توجه به سلیقه تولید کننده و همچنین ابزار آلاتی که در اختیار دارد، میتواند نقش و نگار متفاوتی را روی پتوها ایجاد کند و البته باید بگوییم در خصوص طرحی که روی پتو چاپ میشود مشتری نیز میتواند طبق سلیقه و نیاز خود طرح مد نظر خود را سفارش دهد تا تولید کنندگان در کوتاه ترین زمان ممکن خواسته های آنها را برآورد کنند.

خصوصیات پتو مسافرتی دبل فیس

خصوصیات پتو مسافرتی دبل فیس

در ادامه چند خصوصیت و ویژگی منحصر به فرد پتو مسافرتی دبل فیس را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد:
حجم کمی دارد و جنس آن از الیافی ساخته شده است که به هیچ وجه پرز نمیدهد در برچسب مراقبتی آن عبارت قابل شست و شو درج شده است و به راحتی میتوانید آن را چه به صورت دستی و چه به کمک ماشین لباس شویی بشویید. در ساخت پتو مسافرتی دبل فیس تمامی استانداردهای کیفی و کمی رعایت شده است. ضمن اینکه حجم کمی دارد، اما خاصیت گرمایی بسیار زیادی دارد و میتواند گرمای بدن انسان را در خود نگه دارد در تهیه و تولید الیاف آن از پلی استر استفاده شده است که موجب لطافت و نرمی فوق العاده آن شده است و هنگامی که این پتو را لمس میکنید به شما حس و حال بسیار خوبی را القا میکند. همان طور که قبلا اشاره کردیم پتو مسافرتی دبل فیس جزء پتوهای سبک وزن دسته بندی میشود و حمل و نقل آنها بسیار راحت است.
اگر بخواهیم از قیمت پتو مسافرتی دبل فیس برای شما بگوییم لازم است که بدانید عوامل متعددی روی قیمت نهایی پتو مسافرتی دبل فیس تاثیر گذار اند، از این رو نمی توان یک قیمت ثابت و معینی را برای این محصولات عنوان کرد چراکه عواملی که در ادامه چند نمونه از آنها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، باعث می شوند در یک بازه زمانی خاص قیمت نهایی پتو مسافرتی دبل فیس روند صعودی یا روند نزولی داشته باشد.
اکنون به اختصار و به صورت اجمالی چند نمونه از عواملی را شرح میدهیم که قیمت نهایی پتو مسافرتی دبل فیس را تحت تاثیر خود قرار می دهند:
نحوه بسته بندی پتو، طرح و رنگ به کار رفته و نقش و نگار چاپی آن، اینکه پتو با استفاده از چه ماشین آلاتی و در چه سطح بافته شده است، طول بازه زمانی گارانتی پتو، میزان هزینه نگهداری و مراقبت از ابزار آلات بافندگی، روش و نحوه بافت الیاف اولیه پتو، نرخ و قیمت ارز، سطح تقاضای خریداران و میزان عرضه بازار، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت و تولید این پتوها و قیمت نخی که خریداری شده است همه و همه از عوامل تاثیر گذار روی قیمت نهایی پتو مسافرتی دبل فیس هستند.

مرجع فروش پتو مسافرتی دبل فیس

مرجع فروش پتو مسافرتی دبل فیس

پتوی مسافرتی دبل فیس را میتوان به دو صورت تکی و عمده خریداری کرد. برای خرید انبوه و عمده این پتو در سراسر ایران نمایندگی های پخش فعالی وجود دارد که خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهند. خرید عمده نسبت به خرید تکی مزایای بیشتری دارد مثلا واسطه های فروش کم شده که این منجر به کاهش هزینه میشود. در سراسر کشور نمایندگی های این برند در سطح شهرهای مختلف در حال فعالیت هستند و شما میتوانید با مراجه به این نمایندگی ها خرید خود را به قیمت کارخانه و بدون واسطه انجام دهید.
به این نکنه توجه داشته باشید که خرید کارخانه ای و مستقیم از آنجا که واسطه های فروش را حذف میکند میتواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد، چراکه وجود واسطه های فروش در خصوص عرضه هر محصولی باعث افزایش قیمت آن محصول میشود، چون هر واسطه ای از فروش محصول انتظار درآمدزایی و سود را دارد، اما خرید از درب کارخانه و به صورت مستقیم این مزیت را دارد که باعث میشود هزینه های شما مقرون به صرفه شود و هزینه کمتری را بپردازید.
بنابراین عرضه کنندگان بی واسطه پتوی مسافرتی دبل فیس در سطح ایران و در شهرهای مختلف وجود دارند و آماده ارائه به خریداران محترم هستند.

پتو مسافرتی دبل فیس

سخن پایانی

به پایان این مقاله رسیدیم و در آخر از تک تک شما عزیزان سپاس گزاریم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید و وقت گران بهای خود را در اختیار ما گذاشتید. امیدواریم این مقاله برای شما کارآمد باشد و توانسته باشیم پاسخگوی شما باشیم و شما بتوانید با استفاده از عنوان هایی که در این مقاله شرح داده شد، بهترین انتخاب را در زمینه انتخاب انوع پتو مسافرتی دبل فیس را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما