توزیع انواع پتو تک نفره روشا

توزیع کنندگانی که ارتباط مستقیم و بی واسطه با کارخانه دارند، توزیع انواع پتو را خصوصا مدل تک نفره روشا، با سریع ترین روش ها انجام میدهند. خیلی از شرکت های فروش که نقش توزیع انواع پتو را دارند، فعالیت فروششان را در بستر اینترنت انجام میدهند. به همین دلیل مشتریان برای خرید از تولیدکننده راحت تر هستند و در همان محل کار یا منزل محصول مورد نظرشان را سفارش داده و بدون مراجعه به مراکز خرید، سفارش خود را از طریق پست تحویل میگیرند. شرکت دیبافت نگار یکی از شرکت های فروش برتر در زمینه توزیع انواع پتو تک نفره روشاست. این شرکت به دلیل فعالیت گسترده در زمینه خرید و فروش پتو، اطلاعات زیادی در خصوص بافته دارد و جهت راهنمایی شما در جهت پتو تک نفره روشا مطلبی را برایتان آماده کرده که ما آن را در اختیار شما قرار میدهیم.

بررسی ابعاد انواع پتو تک نفره

پتوهای تک نفره در انواع متفاوت کودک، نوجوان، مسافرتی و بزرگسال در بازار وجود دارد. سایز پتوهای استاندارد تک نفره برابر است با 160 در 220 سانتی متر و 150 در 220 سانتی متر و سایز پتوهای استاندارد کودک و نوجوان بین 80 در 110 سانتی متر و 110 در 140 سانتی متر در بازار وجود دارد. یکی از معروف ترین پتوهای تک نفره، پتو روشاست که سایزی معادل با 220 در 140 سانتی متر دارد و به سبب استاندارد بودن سایز آن سبک و راحت است و میزان الیاف به کار رفته در آن مطابق با استانداردهای جهانی است.

آشنایی با پتو الیاف طبیعی

الیاف طبیعی، الیافی هستند که از پشم و پنبه ساخته شده اند. تلاش تولید کنندگان بر این است که الیاف مصنوعی را جایگزین الیاف طبیعی کنند اما در حاضر الیاف طبیعی کیفیت بیشتری دارد و هیچ الیاف مصنوعی نتوانسته در حد سطح کیفی الیاف طبیعی باشد.

پتو پنبه ای

طبق نظر کارشناسان پتوهای پشمی به سبب سطح بالای گرمایی که تولید میکند آرامش فرد را هنگام خواب تضمین میکند و تمرکز را افزایش میدهد. پس وجود الیاف طبیعی در منسوجات علاوه بر احساس نرمی و لطافت، باعث آرامش اعصاب و تمرکز هم میشود و خواب راحتی را برای فرد رقم میزند. یکی از برندهای معروف پتو با الیاف طبیعی، پتو پروانه است. پتو پروانه به سبب زیبایی و تنوع طرح مورد توجه بسیاری از خانم ها و دختران با سلیقه قرار گرفته است. انواع پتوهای تک نفره پروانه به دسته های مختلف تقسیم میشوند که این دسته ها عبارتند از:
– مسافرتی
– نوجوان
– کودک
– بزرگسال
همانطور که گفته شد، مهم ترین مشخصه این پتو زیبایی طرح و تنوع رنگش است که باعث شده هواداران خوش سلیقه را برای خودش کند و به سبب نرمی و لطافتش بسیار برای پوست های حساس مفید است.

چه پتویی برای بهار مناسب است؟

پتو مناسب فصل بهار

هر فصلی پتوی مناسب خودش را دارد؛ مثلا در فصل زمستان پتوی گرم بیشتر به کار میرود و در فصل تابستان پتوهای خنک رایج تر است. اکثر افراد در فصل بهار که آب و هوای معتدلی دارد از پتوهای نرم، لطیف با گرمای مطبوع استفاده میکنند. در ادامه چند برند پتو به شما معرفی میکنیم که در فصل بهار بسیار مناسب هستند و افراد برای مسافرت عیدانه شان این پتوها را توشه سفرشان میکنند.
– پتوهای تک نفره روشا: این منسوج برای پوست های حساس بسیار مناسب است چون خواص ضدحساسیت و ارگانیک دارد و موجب حساسیت پوستی یا تنفسی در فرد نمیشود. انواع پتو تک نفره روشا در مدل و طرح های متفاوتی به بازار عرضه میشود. طراحی ساده و زیبای بعضی از این بافته ها باعث شده که بعضی از افراد از آن به عنوان روتختی استفاده کنند. دوردوزی دور تا دور این نوع محصول، باعث میشود که هنگام جا به جایی یا شست و شو محصول، الیاف از بافت اصلی جدا نشده و به قول معروف نخ کش نشود. جنس پتوها از الیاف مخمل، پنبه، پشم و… است و به نسبت الیاف به کار رفته قیمت آنها تغییر میکند. اما در بازار پتو روشا ارزان به عنوان پتو مسافرتی و مناسب برای پیک نیک فروش بیشتری داشته است و طبق گفته شرکت هایی که به توزیع انواع پتو تک نفره روشا مشغول هستند، این پتو جدید و مرغوب، آمار فروش پتو تک نفره را تا حد زیادی افزایش داده است.
– پتو ژله ای مسافرتی: این نوع پتوها شامل برندهای مختلف میشود و هر تولید کننده ای در بین محصولاتش یک نمونه خاص از پتو ژله ای را تولید میکنند. پتوهای ژله ای جنس خوب به سبب نرمی، سبکی و گرمای مطبوع بسیار برای فصل بهار مناسب هست.
– پتوهای تک نفره و دونفره تیسا: این نوع منسوجات که در انواع مختلف و با طرح ها و رنگ های متفاوت تولید و وارد بازار میشود به سبب جنس مرغوب، کیفیت بالا و گرمای متناسبش یکی از پتوهای مناسب برای فصل بهار به شمار می آید.

عرضه کنندگان عمده انواع پتو تک نفره روشا

عرضه کنندگان عمده به صورت حضوری و غیرحضوری به توزیع پتو انواع تک نفره روشا میپردازند. عرضه کنندگانی که در بستر مجازی مشغول فعالیت توزیع هستند، به طور مستقیم و بی واسطه محصول را از کارخانه به دست مشتری میرسانند و دیگر مشتری برای خرید پتو نیاز به مراجعه حضوری به مراکز خرید ندارد. بسیاری از مهمان سراها، هتل ها، فروشندگان سطح بازار و… به خرید عمده پتو تک نفره روشا میپردازند.

پتو تکنفره روشا

خرید عمده دو فایده دارد:
1. باعث میشود که فرد درگیر نوسانات رو به افزایش بازار نشود و یکجا و با قیمت روز صاحب چند پتو شود.
2. با خرید عمده مشتری هر پتو را با قیمت کمتری میخرد و سود زیادی میکند.
همانطور که گفته شد، خرید عمده به نسبت خرید تکی فواید زیادی دارد و اگر علاوه بر خرید عمده شما از عرضه کنندگان عمده انواع پتو تک نفره روشا در فضای اینترنت این محصول را بخرید خیلی بیشتر سود میکنید و پول کمتری بابت خرید میدهید. به این دلیل که عرضه کنندگان کالا را مستقیم از تولیدکننده به شما تحویل میدهند و به نسبت مغازه دارها سود کمتری را روی قیمت اصلی محصول میکشند. یکی از مشکلات خرید اینترنتی که باعث تردید شما در خرید اینترنتی میشود، عدم اعتماد شما به سایت های فروشنده است به همین خاطر ما معتبرترین فروشنده در زمینه کالای خواب را به شما معرفی میکنیم. این فروشنده بین بسیاری از خریداران و تولیدکنندگان سرشناس است و شما با کمی تحقیق متوجه کار درستی ایشان در زمینه توزیع انواع پتو تک نفره روشا خواهید شد. نام این فروشنده مهندس خسروانی است که با تاسیس شرکت دیبافت نگار و استخدام بهترین کارشناسان فروش تیم قوی را در خصوص عرضه کالای خواب ایجاد کرد و در زمینه فروش محصولات از طریق اینترنت خوش درخشید. شاید مشتاق شوید بدانید خرید از شرکت پتو دیبافت نگار به چه صورت است و مهندس خسروانی کیست؟ خب باید به شما بگویم که در حال حاضر شما در یکی از سایت های وابسته به شرکت دیبافت نگار هستید و میتوانید با عضویت در سایت یا تماس با تلفن کارشناس ذکر شده با شرکت ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما