توزیع مستقیم پتو نگار یزد مدل پروانه

در کشور عزیزمان ایران تولید کنندگان بسیاری از جمله پتو نگار یزد که انواع مختلف پتو از جمله پتو پروانه را تولید می کند در زمینه تولید و توزیع مستقیم پتو و کالای خواب سال هاست که موفقیت فوق العاده ای داشته است. قیمت عمده پتو نگار یزد مدل پروانه در رنگ ها و طرح های متنوع گل دار یک نفره، گل دار دو نفره و پتو پروانه عروسکی یک نفره تولید می شود و فروشندگان زیادی این پتوهای زیبا و دلنشین و گرم را به بازار آورده و پتوهای با کیفیت زیبا و لطیف را توزیع می کنند و به مردم عزیزمان در کشور و خارج از کشور ارائه می کنند.
پتو پروانه یک نفره و دو نفره و عروسکی جزو بهترین تولیدات کارخانه نگار یزد هستند و به دلیل کیفیت بسیار خوب مواد اولیه منسوجات عالی این کارخانه فعال و موفق از سوی مردم برا پتو پروانه نگار یزد انجام می شود. افراد زیادی این پتوهای قیمت مناسب و در عین حال لوکس را به صورت تکی و عمده خریداری می کنند. فروشندگان کالای خواب و پتو هستند که پس از خرید این منسوجات زیبا، شکیل و گرم آنها را روانه بازار کرده و به مردم در ایران ارسال و خریداران دیگر در خارج از کشور صادر می کنند و سال های سال است که رضایت مردم که رضایت مردم پس از خرید کالاهای متنوع نگار یزد دیده و شنیده می شود.

پروانه

پتو نگار یزد مدل پروانه چه خصوصیاتی دارد

تولید کننده پتو نگار یزد کارخانه ای بسیار پیشرفته و موفق در زمینه پتو و کالای خواب است که تولیدات این شرکت با سفارش ها و تقاضای زیادی از سوی مردم رو به رو هستند. پتو پروانه یکی از بهترین مدل های لوکس پتو نگار یزد است که جزو پرطرف دار ترین پتوهای امروزه بوده و علاوه بر زیبایی یکی از با کیفیت ترین پتوهای ساخت ایران است. پتو پروانه پتوهایی با طراحی زیبا و دلنشین با رنگ بندی های آرام بخش و دلنواز هستند که در غالب پتوهای گل دار یک نفره پتوهای گل دار دو نفره و پتو نوجوان تولید شده و تمامی رنگ ها و طرح هایش طرف دار و خریداران بسیار زیادی دارد.
طرح های گل دار و جذاب پتو پروانه در غالب یک نفره و دو نفره به صورت تکی و عمده عرضه می شود. پتوهای یک نفره پروانه در سایز ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و با ضخامت ۳ میلی متر و با وزن ۲۱۰۰ گرم تولید می شود. پتوهای دو نفره پروانه نگار یزد هم در سایز ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی متر و با ضخامت ۳ میلی متر و با وزن ۳۱۰۰ گرم تولید می شود و در بازار با قیمت مناسب خدمت مردم عزیزمان توزیع می شوند.

پیشگیری از پرز دادن پتو

پیشگیری از پرز دادن پتو

بعضی از پتوهایی که در بازار به صورت مستقیم و غیر مستقیم توزیع می شوند. پس از مدت کوتاه یا طولانی بعد از چندین بار شست و شو پرز می دهند که این اتفاق از زیبایی پتو بسیار کم کرده و حتی پرزهای ریز موجب حساسیت های تنفسی نیز می شود. الیاف های ریزی را که به صورت خیلی کوچک به هم پیچیده می شوند، پرز پتو می گویند که این اتفاق بسیار برای افراد ناخوشایند بوده و افراد را هنگام استفاده از پتو معذب می کند. به این دلیل الیاف سرگردان روی سطح پتو پرز پتو به وجود می آورند که حالت بدتر آن این است که این گلوله ‌ها با الیاف بلندتر پتو گره می‌ خورند و به صورت طولانی روی پتو ماندگار می شوند.
پتوها معمولا پس از چندین بار شسته شدن کم کم شروع به پرز دادن می کنند و این موضوع دغدغه بسیاری از خانم های خانه دار و افرادی که از این پتوها استفاده میکنند می شود. وقتی پتوها را در کمد یا هرجا روی هم چیدید گذاشتن ملحفه روی پتوها را فراموش نکنید، زیرا با نگهداری درست شما از پتو سال های سال استفاده خواهید کرد. ملحفه از کرک انداختن و پرز دادن و غباری شدن پتو پیشگیری می کند و در ضمن باعث می شود، گرما در پتو حفظ شود. شما می توانید برای شستن پتوها از شوینده های با کیفیت که دارای نرم کننده هستند استفاده کنید.
زیرا هر چه پتوها لطیف تر و نرم تر باشند کمتر کرک می دهند. همچنین می توانید در هنگام شست و شو پتو مایع شوینده را با سرکه مخلوط کنید تا با این کار پرزهای پتوهایتان از بین ببرید. تا جایی که می توانید سعی کنید هنگام شست و شو پتوها را با دست و با استفاده از دستکش های لاتکس یا ظرفشویی بشویید تا بتوانید از پرز دادن آنها جلوگیری کنید.

راه های از بین بردن پرز پتو

راه های از بین بردن پرز پتو

تیغ: استفاده از تیغ می تواند شما را در از بین بردن پرز روی پتو و لباس و حوله کمک کند. برای از بین بردن پرز پتو تیغ را به آرامی از بالای پتو به سمت پایین بکشید. این کار را بارها انجام دهید تا پرزها به‌ خوبی از بین بروند.
چسب نواری: چسب‌ های نواری برای از بین بردن پرز یا همان کرک پتو بسیار کارا و پر فایده هستند. اول چسب های نواری را به طوری که قسمت چسبناک آن رو به بیرون باشد. دور چند انگشت دست بپیچید و روی پتو بکشید و پرزها با همان کرک ها را از پتو جدا کنید.

نوجوانان چه پتویی را می پسندند

نوجوانان چه پتویی را می پسندند

پتوهای پروانه نوجوان نگار یزد که در بازار به صورت مستقیم وارد می شوند، علاوه بر جنس خوب‌ و با کیفیتی که دارند ظاهری زیبا، دلنشین و همچنین رنگ های شاد و زیبا دارند که این طرح ها بسیار مورد پسند نوجوانان دلبندتان است و از استفاده از پتوی خود لذت کامل را خواهند برد. پتوهای بسیار زیبای نوجوان پروانه کاملا ضد حساسیت بوده و برای پوست نوجوانان شما بسیار مناسب است. پتو نوجوان پروانه یک نفره کودکان در ابعاد ۲۱۰ در ۱۶۰ سانتی متر تولید می شود و وزن این پتوهای بسیار زیباّ گرم و نرم ۲۱۰۰ گرم است.
نکاتی در مورد خرید پتو برای نوجوانان ذکر می کنیم که امیدواریم بهره کافی ببرید:
برای خرید پتو پروانه مخصوص نوجوانانتان اندازه بسیار اهمیت دارد، پتو پروانه نوجوان مناسب انداختن روی تخت خواب هم است و لبه های پتو کامل‌ تشک تخت را می پوشاند. رنگ بندی پتو و چاپ رنگ و طرح پتو بسیار اهمیت دارد، کیفیت پتو نوجوان پروانه نگار یزد باعث شده طرح و رنگ بسیار جذابی روی پتو ظاهر بشود و می دانید که ظاهر پتو برای نوجوانان بسیار اهمیت دارد.
دوام و ماندگاری پتو علاوه بر صاحبان پتو که نوجوانان عزیزتان هستند برای خریداران که در واقع شما پدر و مادرهای عزیز هستید بسیار اهمیت زیادی دارد، زیرا ماندگاری زیاد پتو باعث می شود که بعد از گذشت سال های سال هنوز نیازی به خرید مجدد پتوی دیگر برای فرزندتان نداشته باشید. نرم بودن پتو و ضد حساسیت بودن مواد اولیه پتو از همه ویژگی های پتو بسیار مهم تر است، زیرا نوجوانان باید خواب راحت و اسوده ای داشته باشند تا پدر و مادرها با خیال راحت پتو را برای فرزندان خود خریداری کنند.

خرید آسان پتو نگار یزد مدل پروانه

خرید آسان پتو نگار یزد مدل پروانه

فروشندگان زیادی در زمینه عرضه پتو نگار یزد مدل پروانه فعالیت می کنند و کالاهای زیبا و با کیفیت نگار یزد را به صورت عمده و تکی در بازار به صورت مستقیم توزیع می‌ کنند. فروشگاه های کالای خواب و پتو در بازار سرتاسر ایران بسیار بوده که بعضی از این فروشگاه ها فقط به صورت حضوری کالای خود را به فروش می رسانند. برخی از این فروشگاه ها به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی این فعالیت اقتصادی را انجام می دهند، ولی فروشگاه هایی که کالاهای خواب و پتوهای خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی به سرتاسر ایران و تمامی کشورهای خارجی ارسال می کند بسیار کم هستند.
فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از بهترین فروشگاه های کالای خواب و پتوی ایران است که سال هاست فعالیت مثبت خود را در این زمینه ثابت کرده است. شرکت دیبافت با بهترین مدیریت بهترین مشاوران خرید و بهتری پرسنل اداره می شود و تمام اوقات کاری خالصانه اطلاعات جامع و کامل خود را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. اگر قصد خرید کالای خواب و پتو از جمله پتو کرسی پتوهای یک نفره، دونفره و نوجوان پروانه نگار یزد را دارید می توانید با مراجعه به سایت دیبافت از خدمات شرکت دیبافت بهره مند شوید و در صورت انتخاب‌ کالای‌ مورد نظر و با کیفیت و زیبای خود از شرکت به صورت حضوری و انلاین در غالب تکی و عمده خرید کنید و تجربه خرید لذت بخش و گرم و نرمی را برای خود خاطره ساز کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما