توزیع کنندگان انواع پتو سربازی مینک سنگین

از زمانی که نظام وظیفه، در حال نیرو گرفتن بوده تا کنون پتوی سربازی بوده و هست. از آن دسته پتوهایی است که هیچ وقت قدیمی نشده و همیشه در بازار فروش خوبی داشته است. تا به حال از خودتان پرسیدید که چرا پتو سربازی همیشه محبوب است؟ در این مقاله پاسخ این چرا را میگیرید.

نکاتی مهم قبل از خرید پتو سربازی

پتو سربازی

آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید که چرا به یک سری پتوها، پتوی سربازی میگویند؟ بگذارید برایتان توضیح بدهم. سرباز باید چالاک باشد، پتوی یک سرباز باید مناسب هر محیطی باشد، زود کثیف نشود و حملش آسان باشد. چون سرباز یک جا بند نیست و اینکه محیط هایی هم که درونش میخوابد، خیلی تمیز نیست. به همین دلیل پتوهایی که مهم ترین الیافش پشم طبیعی بود، وارد بازار شد و بین بیمارستان‌ ها و پادگان های نظامی و… عرضه شد که جوابگوی نیاز همه سربازها باشد. پشم طبیعیِ استفاده شده در فرآیند تولید پتو سبب مقاومت پتو در برابر سرما میشود و به سبب وجود همین پشم، اغلب پتوهای سربازی رنگ تیره ای دارند و زود کثیف نمیشوند. از همه مهمتر اینکه پتوهای سربازی وزن سبکی دارند و همین وزن سبک باعث میشود که سربازها موقع بیدار شدن احساس سنگینی نکرده و چابک و سبک از رختخواب برخیزند. پس در انتخاب پتوی سربازی خوب دقت کنید. حواستان باشد که سبک باشد، از پشم طبیعی باشد تا در فصل سرما بدن را از خطر سرماخوردگی، لرز و… حفظ کند؛ رنگش تیره باشد تا زود کثیف نشود. از آنجا که این پتوها مورد استفاده در محیط های عمومی است و بدیهی است که زودتر چرک شود. پتوهای سربازی ارزان قیمت به سبب قیمت مناسب و کیفیت بالایشان بسیار در میان ارگان های دولتی که پتو را در تعداد بالا میخواهند، پرطرفدار است.

بررسی ضخامت انواع پتو سربازی

پتوهای سربازی عمدتا وزن کمی داشته، ضخامت زیادی ندارد. این پتو بیشتر در ابعاد یک نفره تولید میشود. وزن پتوهای سربازی بستگی به نوع آنها دارند، مثلا پتو سربازی ارتشی دارای وزن استاندارد 2300 گرم است و پتو سربازی یک نفره با وزن 1800، 2000 و 2200 گرم در ابعاد 160 در220 سانتی متر موجود است. پتو سربازی هر چقدر سبکتر باشد مناسب تر است چون جا به جایی راحت تری دارد.

مشخصات پتو سربازی مینک سنگین

پتو مینک سنگین

پتو مینک به دلیل لایه ضخیم و مقاومش بسیار گرمابخش است که در فصل سرما بسیار کاربرد بسیاری دارد. قابل شست و شو با دست و ماشین لباسشویی، نرم و لطیف بوده و همچنین برق و جلای خوبی دارد که به زیبایی بصری پتو هم جلوه بخشیده است. این پتوها یک هدیه بسیار خوب برای زلزله زدگان و قربانی های سیل است. پتوهای مینک و پتوهای سربازی دارای قیمت ارزانی هستند که در مدل‌ های مختلفی عرضه میشوند. چند مدل پتو سربازی مینک که توسط فروشگاه پتو سربازی به مشتریان عرضه میشوند، شامل پتوی طرح پلنگی یا ببری مینک، طرح زرین مینک، طرح قالیچه شکوفه مینک میشود و مینک ساده، مینک گلبافت و مینک ضخیم از انواع دیگری پتوهای مینک هستند. پتوهای مینک گلبافت به دلیل پرزهای بلند گرمای خاصی را تولید میکند که در دسته پتوهای گرم قرار میگیرد. این نوع پتوها جنس لطیفی داشته، ضدحساسیت هستند و بسیار پرفروش اند. قیمت پتوی سربازی مینک بستگی به نوع پتو دارد، ولی اغلب، پتوهای سربازی به ارزان بودن معروف هستند، بنابراین نگران قیمت نباشید.

پتو مینک سربازی
قیمت پتو سربازی مینک نسبت به تراکم و الیاف بافت آن تعیین میشود. در پتوهای مینک طرح و رنگ پتو اهمیت خاصی دارد و به علت سلیقه در طراحی پتو در هر جا قابل استفاده است. قیمت پتو مینک شبیه سایر پتوهای سربازی نسبتا ارزان بوده و کیفیت بالایی هم دارد. هر چقدر در پتوهای مینک از پشم بیشتری استفاده شده باشد، آن پتو ضخیم تر و گرمتر است. بنابراین پتوهای مینک سنگین و پتوهای مینک ضخیم از پشم زیادی درونش استفاده شده و گرم است. قیمت خرید پتو سربازی مینک سنگین بستگی به طرح، مدل، مواد مورد استفاده و ابعاد دارد اما در مقایسه با کیفیت قیمت خوبی دارد. از آنجایی که پتوهای سربازی مخصوص بیمارستان ‌ها، مراکز نظامی، خوابگاه‌ ها و… تولید میشوند، غالبا به طور عمده عرضه میشود. پتو سربازی مینک سنگین به دلیل گرما و جنس از محبوبیت خاصی برخوردار است و بسیاری از مراکز فروش پتو سربازی این پتو را در تعداد بالا وارد میکنند. پتوهای سربازی مینک به دلیل کاربرد گسترده اش توسط خیلی از مراکز به بازار عرضه میشود و چندین تولید کننده با بهره گیری از فناوری روز دنیا، در حال تولید آن به تعداد بالا هستند. اگر شما قصد خرید پتوی سربازی مینک سنگین را دارید و دلتان یک رختخواب گرم میخواهد یا میخواهید بیماران بیمارستان یا سربازان مراکز نظامیتان از سرویس خوابشان راضی باشند؛ با سایت ما ارتباط بگیرید تا مرکز عرضه پتو سربازی مینک سنگین را به شما معرفی کنیم و شما را در انتخاب پتو راهنمایی کنیم. ما این توان را داریم که بستری فراهم کنیم تا شما در همان خانه جنس مورد نظرتان را خریداری کنید.

راهنمای خرید پتو سربازی

راهنمای خرید پتو سربازی

خرید پتوهای سربازی همیشه به صرفه بوده است چون بعضی از انواع این پتوها مثل پتو مینک گلبافت، همه خصوصیات یک پتوی خوب را دارا بوده و در عین حال ارزان هم هستند. بعضی پتوها مثل پتو مینک خط دار و به عبارتی پتوهای مینک ایرانی، جزو پتوهای مینک صادراتی محسوب میشود و بقیه کشورها هم به سبب محبوبیتشان از آن استفاده میکنید، پس فکر نکنید پتوهای سربازی فقط مخصوص پادگان است، نه خیر…. پتوهای سربازی، در طرح ها و انواع متفاوت تولید میشود و شما میتوانید با یک جست و جوی جزئی در مورد انواع آن و ارتباط با کارشناسان سایت پیش رویتان متوجه شوید که چه نوع پتو سربازی به کارتان می آید. اغلب پتوهای سربازی برای ارگان های دولتی یا هدیه به افراد رنجدیده در زلزله یا سیل خریداری میشود. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد میکنیم که پتوها را به طور عمده بخرید نه تکی! تا قیمت ارزان پتوهای سربازی از چیزی که هست هم ارزان تر شود. اگر از سایت ما بخرید، ما اجناس را به قیمت کارخانه به شما میفروشیم و هزینه هم بابت حمل و نقل نمیدهید. پتوهای سربازی در سراسر کشور مانند قم، تهران، شیراز، مشهد و… به فروش میرسند، اما شما میتوانید با سایت ما انتخاب کنید که از نماینده کدام شهر پتو را بخرید و بدون توجه به جغرافیا در کمترین زمان سفارشتان را تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما