تولیدکننده انواع پتو دو نفره لیلیان

تولیدکنندگان انواع پتو دو نفره لیلیان کدام اند؟ انواع پتو دو نفره لیلیان کدام است؟ جنس پتو لیلیان از چیست؟ پتو لیلیان در چه ابعادی تولید میشود؟ صادرات پتو دو نفره لیلیان به چه صورت است؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور و هرگونه سوال دیگری در زمینه پتو لیلیان لطفا تا پایان این محتوا همراه ما باشید. پتوها یکی از پرکاردترین منسوجات هستند که تولید کنندگان بزرگی در تولید این زمینه گام نهادند. از جمله تولید کننده متنوع ترین طرح ها و باکیفیت ترین پتوها، میتوان به پتو دو نفره لیلیان اشاره کرد. این پتو توانسته با ویژگی های مطلوب و مثبت از خود، در سطح بازار داخل و خارج کشور به صورت گسترده طرفدار داشته باشد. با اینکه این کالای خواب مدت کمی است که آمده اما فروش گسترده ای را شامل خود کرده است و تولید کننده انواع پتو دو نفره لیلیان در شهر های تهران، کرمان، تبریز و خراسان وجود دارد که با تولید متنوع این محصول، توانسته است در تمامی اقصا نقاط کشور انواع پتو دو نفره لیلیان را توزیع کند. اندازه پتو دو نفره لیلیان از اندازه پتو تک نفره لیلیان پرفروش تر است. این منسوجات را میتوانید به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی پتو لیلیان خریداری کنید، مزیت خرید پتو دو نفره لیلیان از شرکت تولیدی به صورت مستقیم، این است که میتوانید پتوی مورد نظر خود را در طرح و رنگ های گوناگون سفارش دهید. این منسوج یکی از محصولات مهم صادراتی است که توانسته در بازار داخلی و خارجی به خوبی خود را نشان دهد و ضمن سودآوری برای تاجران، باعث اشتغال بسیاری از مردم عزیزمان در تولید این محصول باشد. این محصول نمونه ای برتر از تولیدات داخلی کشورمان است که توانسته باکیفیت بی نظیر خود در رتبه برتر قرار گیرد. خریداران پتو دو نفره لیلیان میتوانند جهت تهیه این محصول به سایت شرکت تولیدی پتو لیلیان مراجعه نموده و پتوی مورد نظر خود را با طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهند تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنند. تاجران برای سفارش این محصول میتوانند با شرکت تولیدی در ارتباط باشند و منسوجات پتوی لیلیان را با قیمت مناسب و به صورت عمده انبوه خریداری کنند. همچنین جهت خرید این محصول میتوانید به فروشگاه های عرضه کننده پتو مراجعه نموده و پتوی مورد نظر خود را خریداری کنید.

مشخصات پتو دو نفره لیلیان

مشخصات پتو دو نفره لیلیان

همه ما انسان ها در طول زندگی از پتوها استفاده کرده ایم. در برخورد با یک پتوی نرم و مناسب به آن جذب میشویم و در صورتی که پتو زبر و سنگین باشد شاید آن را کنار بزنیم چرا که مشکلاتی را برایمان ایجاد میکند. پتو لیلیان متشکل از الیاف های پنبه، الیاف پلی استر ویسکوز، الیاف ابریشم و الیاف نخ است که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر باعث شده یک پتو باکیفیت بسیار بالا، تولید و به بازار عرضه کند. در ادامه نگاهی به روند تولید پتو لیلیان می اندازیم و مراحل ساخت این پتو را توضیح میدهیم. ابتدا الیاف های مذکور به یکدیگر تار و پود میشوند و ماده اولیه پتو دو نفره لیلیان تشکیل میشود؛ سپس توسط خط ریسندگی با استفاده از دستگاه های مدرن، ماده اولیه پتو ریسیده میشود و به خط بافندگی هدایت میشود که توسط دستگاه بافندگی چله هایی بر روی پتو ایجاد میشود که در ادامه این چله ها به یکدیگر بافته میشوند سپس به بخش تثبیت رنگ میروند و رنگ ها بر روی این پتوها تثبیت میشوند تا در اثر شست و شو فراوان و استفاده مداوم از این پتوها، باعث عدم رنگ رفتگی پتوها میشود. سپس در ابعاد متنوع در دستگاه کارتر برش داده میشود و در ابعاد متنوع تولید میشوند و به بازار عرضه میشود. این پتو بسیار نرم و لطیف است که با داشتن کیفیت و مرغوبیت بالا، توانسته جنس مرغوبی به بازار عرضه کند و به صورت دستی و ماشینی قابل شست و شو است.

شیک ترین انواع پتو ویژه جهیزیه

شیک ترین انواع پتو ویژه جهیزیه

پتو دو نفره لیلیان از زیباترین و شیک ترین پتوها است که طرحی جذاب دارد و باعث شده نظر افراد سخت پسند را هم به خود جذب کند، امروزه شیک ترین پتوها با برندهای گوناگون به بازار عرضه میشود که در این میان به شیک ترین پتو میتوان اشاره کرد که پتو دو نفره لیلیان است. تولید پتو دو نفره به صورتی است که برای زوجین و ویژه جهیزیه است. پتو لیلیان دو نفره مخصوص جهیزیه، بسیار نرم و لطیف بوده و وزن این پتو با توجه به دو نفره بودن حدوداً 1600 گرم است که وزن بسیار سبکی است، در استفاده از برخی پتوهای دو نفره، پتو بسیار سنگین بوده و دو نفر را اذیت میکند از این رو باید از پتویی استفاده کرد که برای دو طرف مناسب باشد.
طرح این پتو بسیار جذاب است و به صورت طرح های عاشقانه و گل برجسته تولید میشود. امروزه یکی از معضلات خانواده ها برای خرید یک پتو مناسب برای جهیزیه فرزند خود، انتخاب یک پتو باکیفیت به همراه قیمت مناسب است. پتو دو نفره لیلیان مخصوص جهیزیه نوعروسان بسیار مقرون به صرفه است و با داشتن طرح باکیفیت و مناسب توانسته است سطح زیادی از کیفیت را به عرضه بگذارد. برای خرید این محصول متناسب با طرح دلخواه خود، میتوانید از طریق سایت شرکت تولیدی پتو دو نفره لیلیان، این محصول را متناسب با سلیقه و رنگ دلخواه خود سفارش دهید.

آشنایی با انواع پتو کودکانه

آشنایی با انواع پتو کودکانه

با استقبال زیاد از محصولات باکیفیت پتو لیلیان، شرکت تولیدی تصمیم گرفت پتوها را با اندازه های گوناگون برای کودکان تولید کند در نتیجه از باکیفیت ترین منسوجات تولید شده، برند کودکانه و پتو دو نفره لیلیان مخصوص کودکان است. کودکان بر اساس نیاز طبیعی بدنشان، بیش تر از سایر افراد، ساعات بیشتری را صرف خواب میکنند، نوزادان بر اساس تحقیقات بدست آمده حدودا 15 الی 16 ساعت میخوابند و کودکان 2 سال تا 7 سال، 12 ساعت میخوابند، و نوجوانان 10 سال تا 18 سال، 8 ساعت میخوابند و از این ارقام میتوان نتیجه گرفت که کودکان و نوزادان، بیشتر با پتوها در تماس هستند و باید از پتویی استفاده کنند که حساسیت پوستی برایشان ایجاد نکند. والدین باید در انتخاب پتو سیسمونی نوزاد خود، دقت کنند زیرا کودکان پوستی حساس و نازک دارند و اگر از پتوی مرغوب و ضدحساسیت استفاده نشود باعث مشکلاتی برای آنها میشود. پتو کودکانه از جنس پنبه و درصد کمی پلی استر ویسکوز بوده و در نتیجه مناسب برای کودکان است. این پتوها باید در اندازه مناسب با نوزاد، خریداری شود و سبک باشند زیرا اگر پتو مورد استفاده برای کودکان بزرگ تر از اندازه باشد باعث میشود کودک دچار خفگی شود و اگر سنگین باشد به همین روال صورت میگیرد. پتو کودکان، رنگ هایی شاد دارد و والدین باید برای کودکان خود، رنگ هایی شاد خریداری کنند تا در روحیه آنها تاثیر مثبت بگذارد اما اگر از رنگ هایی تیره برای پتو کودکان استفاده شود باعث میشود آثار مخربی بر روی روحیه نوزادان و کودکان بگذارد .
کودکان بیشتر از سایر افراد تحرک دارند و وسایل اطرافشان را بیشتر لکه میکنند، به خصوص وسایل خواب که بیشتر با آنها در تماس هستند. پتویی برای کودکان باید استفاده شود که قابلیت شست و شو فراوان داشته باشد بدون ایجاد پرز بر روی پتو، که پتو دو نفره لیلیان یکی از این پتوهاست و میتوانید این پتوها را به صورت دستی یا ماشینی با استفاده از مواد شوینده بشویید. این منسوج، طرح هایی کودکانه پسند دارد به عنوان مثال طرح شخصیت های کارتونی مانند میکی موس، تام و جری، آنا و السا، پلنگ صورتی و… . والدین میتوانند این محصول را با طرح و رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم و اختصاصی از طریق شرکت تولیدی لیلیان سفارش دهند تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنند.

عرضه انواع پتو دو نفره لیلیان

عرضه انواع پتو دو نفره لیلیان

پتو لیلیان توسط شرکت بازرگانی این کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه توزیع میشود، این شرکت قابلیتی را ایجاد کرده است که خریداران بتوانند به قیمت عمده از شرکت به صورت خرده یا انبوه خریداری کنند. امروزه در تمامی اقصا نقاط کشور پتو دو نفره لیلیان توزیع میشود و نمایندگی های فروش این منسوج در سراسر کشور وجود دارد. عرضه پتو لیلیان به صورت تک نفره و دو نفره انجام میشود. جهت اطلاع از انواع پتو لیلیان و قیمت این پتوها میتوانید با شماره های درج شده در سایت شرکت تولیدی تماس حاصل کنید و با ارتباط با پشتیبانان بخش فروش و مالی، اطلاعات مورد نظر خود را در زمینه پتو دو نفره لیلیان کسب نمایید.

پتو لیلیان
پتو حوله ای

پتو حوله ای لیلیان یکی از پتوهای باکیفیت و مرغوب است که با قیمت مقرون به صرفه به فروش میرسد. این پتو با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است نیاز های مصرف کنندگان را با هزینه کم و سرعت بالا رفع کند و به صورت تک نفره یا دو نفره تولید میشود. طراحی این پتو بی نظیر بوده و در طرح های گوناگونی تولید میشود. پتو حوله ای تولید وسیعی از نمونه منحصر به فرد پتو در ایران بوده که عرضه کننده جدیدترین مدل پتو حوله ای است و قیمت این پتوها در گام اول میتواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و بدون شک اصلی ترین فاکتور است. سپس در خرید پتو حوله ای، کیفیت و تنوع کار را ملاک خرید قرار دهید. پتو حوله ای را به صورت مستقیم میتوانید از شرکت تولیدی لیلیان سفارش دهید، این پتو با داشتن ویژگی هایی مانند: عدم پرزدهی، سبک، حمل آسان، ابعاد تک نفره و دو نفره و متنوع، رنگ بندی گسترده، تنوع در طرح و جنس، قابل شست و شو باعث شده است که این پتو به یکی از پرفروش ترین پتوهای تولید شده شرکت لیلیان تبدیل شده باشد.

عرضه انواع پتو دو نفره لیلیان

انواع پتو دو نفره

امروزه با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی تولید پتو، محصولات پتویی تک نفره و دو نفره به صورت گسترده تولید و به بازار عرضه میشوند. شرکت تولیدی لیلیان، پتوهای دو نفره را در انواع مختلف و طرح های متنوعی تولید کرده است که میتوان به پتوهای دو نفره پنبه ای، پتو دو نفره نخی، پتو دو نفره ابریشمی، پتو دو نفره پارچه ای و… اشاره کرد. این پتوها در طرح های متنوعی مانند طرح برجسته تولید میشوند، به عنوان مثال شرکت تولیدی لیلیان پتوهای دو نفره را هم به صورت طرح ساده، هم به صورت طرح برجسته در رنگ های متنوعی تولید کرده است که خریداران بتوانند با دستی باز به انتخاب طرح مورد نظر خود، اقدام کنند.

پتو دو نفره مدل جدید

پتو دو نفره مدل جدید

شرکت لیلیان با به کارگیری ماشین آلات مدرن در زمینه تولید پتوهای باکیفیت، توانسته است پتوهایی به صورت تک نفره و دو نفره و مدل جدید تولید و به بازار عرضه کند، این پتوها دو نفره هستند و در طرح های گوناگونی تولید میشوند. پتوهای دو نفره مدل جدید در سطح بازار داخلی و خارجی به صورت گسترده توزیع میشوند. وزن این پتو 1800 گرم است که وزن بسیار مناسبی است به طوری که با استفاده از این پتو احساس خفگی یا سنگینی نمیکنید. طرح های به کار رفته در این پتو دو نفره مدل جدید به صورت مدرن بوده و شامل طرح های برجسته مانند گل برجسته، طرح های کارتونی، طرح های طبیعت برجسته و… است.

پتو لیلیان

پتو لیلیان

به صورت کلی میتوان گفت پتو لیلیان از باکیفیت ترین و مرغوب ترین پتوهای تولید شده است که کاملا تولید داخلی کشور عزیزمان ایران است. این پتو با داشتن معیار هایی مثبت، توانسته است سطح فروش گسترده ای از خود، به ثمر برساند. این محصول در رنگ بندی متنوع و طرح های گوناگون تولید و به بازار عرضه میشود. خریداران میتوانند این محصول را به صورت حضوری از فروشگاه های عرضه کننده پتو خریداری کنند یا برای خرید این محصول میتوانند به صورت مستقیم با شرکت تولیدی پتو لیلیان در ارتباط باشند. این پتو با داشتن ویژگی هایی نظیر قابل شست و شو، سبک و حجم کم، نرم، عایق مناسب گرمایی، ضدحساسیت، ضد الکتریسیته، و… توانسته است سطح مرغوبی از خود را به نمایش گذارد. این پتو در حجم و ابعاد کم، تولید میشود و میتوانید برای مکان های گوناگون از آن استفاده کنید، مانند مسافرت ها و… این محصول با داشتن قیمت مناسب جزو مقرون به صرفه ترین محصولات است .

130

  1. سلام وقت بخیر میشه لطفا هزینه ارسال این محصولات به شهرستان های دیگه رو هم بفرمایید؟ خرید کلی از این مجموعه آیا شامل تخفیفی می شود؟ ای کاش شماره ای بود خودم تماس میگرفتم این سوالارو میپرسیدم.

    • سلام وقت بخیر میشه لطفا هزینه ارسال این محصولات به شهرستان های دیگه رو هم بفرمایید؟ خرید کلی از این مجموعه آیا شامل تخفیفی می شود؟ ای کاش شماره ای بود خودم تماس میگرفتم این سوالارو میپرسیدم.

  2. سلام عرض ادب خسته نباشید
    من بارها از شما خرید کردم هر بار خداروشکر می کنم شما را پیدا کردم.

  3. پتوهای لیلیان از زیباترین و با کیفیت ترین پتو ها هستند من ۶ جفت از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم.

  4. با سلام
    پتو لیلیان از الیاف های پنبه، الیاف پلی استر ویسکوز، الیاف ابریشم و الیاف نخ تولید می شوند که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر باعث شده یک پتو باکیفیت بسیار بالا، تولید شود.

    • سلام وقت بخیر میشه لطفا هزینه ارسال این محصولات به شهرستان های دیگه رو هم بفرمایید؟ خرید کلی از این مجموعه آیا شامل تخفیفی می شود؟ ای کاش شماره ای بود خودم تماس میگرفتم این سوالارو میپرسیدم.

      • سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

  5. پتوها یکی از پرکاردترین منسوجات هستند که تولید کنندگان بزرگی در تولید این زمینه گام نهادند.

  6. سلام وقتتون بخیر
    پتو دو نفره لیلیان از لوکس ترین و شیک ترین پتوها است که طرحی جذاب دارد و باعث شده نظر افراد سخت پسند را هم به خود جذب کند من چند بار از شما خرید کردم خیلی راضی بودم.

  7. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی هستید موفق و سربلند باشید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  8. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از بهترین تولید کنندگان پارچه هستید که من این چند سال باهاتون همکاری می کنم.

  9. سلام وقت بخیر ارسال به کیش هم دارید؟
    ممنون میشم من را در زمینه ایفا و مواد و نخ بکار رفته راهنمایی کنید سپاس گذارم

  10. سلام وقت بخیر
    پرکاردترین منسوجات هستند که تولید کنندگان بزرگی در تولید این زمینه گام نهادند

  11. سلام وقت بخیر
    پتوها یکی از پرکاردترین منسوجات هستند که تولید کنندگان بزرگی در تولید این زمینه گام نهادند

  12. سلام وقت بخیر
    این پتو توانسته با ویژگی های مطلوب و مثبت از خود، در سطح بازار داخل و خارج کشور به صورت گسترده طرفدار داشته باشد

  13. سلام وقت بخیر
    انواع پتو دو نفره لیلیان در شهر های تهران، کرمان، تبریز و خراسان وجود دارد و در قیمت پایین به خریداران با قیمت کارخانه به فروش می رسد

  14. سلام وقت بخیر
    پتوی لیلیان را با قیمت مناسب و به صورت عمده انبوه خریداری کنند ارسال به خوی هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  15. سلام وقت بخیر
    اندازه پتو دو نفره لیلیان از اندازه پتو تک نفره لیلیان پرفروش تر است ارسال به تهران هم دارید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  16. سلام وقت بخیر
    پتوی مورد نظر خود را در طرح و رنگ های گوناگون سفارش دهید که در این مجموعه قیمت مناسبی هم دارد .

  17. سلام وقت بخیر سفارش پتو من به دستم رسید خیلی ممنون از شما بسیار کیفیت خوبی داشتن.

  18. سلام وقت بخیر
    بهترین ترین طرح ها و باکیفیت ترین پتوها، میتوان به پتو دو نفره لیلیان اشاره کرد. قیمت هاتونم درج کنید

  19. سلام وقت بخیر
    جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور و هرگونه سوال دیگری در زمینه پتو لیلیان لطفا تا پایان این محتوا همراه ما باشید. پتوها یکی از پرکاردترین منسوجات هستند که تولید کنندگان بزرگی در تولید این زمینه گام نهادند

  20. سلام وقت بخیر
    پتو دو نفره لیلیان اشاره کرد. این پتو توانسته با ویژگی های مطلوب و مثبت از خود، در سطح بازار داخل و خارج کشور به صورت گسترده طرفدار داشته باشد

  21. سلام خدا قوت پتوهای لیلیان هم دونفره وهم یک نفره عرضه میشوند و ضخیم وگرم وضد حساسیت هستند

  22. سلام وقت بخیر
    پتوها یکی از پرکاردترین منسوجات هستند که تولید کنندگان بزرگی در تولید این زمینه با بهترین کیفیت و قیمت مناسب فعالیت می کنند.

  23. من از برند شادیلون خرید میکردم از وقتی که با پتوی لیلیان اشنا شدم واقعن خوشحالم نمونه طرح هاتون واقعن زیاده ممنونم از شما

  24. پتو های که برای تولید آنها درصدی از پنبه
    و ابریشم خالص استفاده شده
    چقدر وزن دارن وبرای پتوی کودک هم
    مورد استفاده قرار میگیرد ؟؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  25. سالم وادب
    پتوها یکی از پرکاردترین منسوجات هستند که تولید کنندگان بزرگی در تولید این زمینه گام نهادند.

  26. سلام وقت بخیر
    این پتو علاوه بر اینکه بسیار نرم و لطیفه همچنین داری طرح های بسیار جذاب که افراد به راحتی نسبت به سلیقه خود آن را سفارش می دهند

  27. پتوها یکی از پرکاردترین منسوجات هستند که تولید کنندگان بزرگی در تولید این زمینه گام نهادند. از جمله تولید کننده متنوع ترین طرح ها و باکیفیت ترین پتوها، میتوان به پتو دو نفره لیلیان اشاره کرد.

  28. پتوها یکی از پرکاردترین منسوجات هستند که تولید کنندگان بزرگی در تولید این زمینه گام نهادند. از جمله تولید کننده متنوع ترین طرح ها و باکیفیت ترین پتوها، میتوان به پتو دو نفره لیلیان اشاره کرد.

  29. سلام وقت بخیر میشه لطفا هزینه ارسال این محصولات به شهرستان های دیگه رو هم بفرمایید؟ خرید کلی از این مجموعه آیا شامل تخفیفی می شود؟ ای کاش شماره ای بود خودم تماس میگرفتم این سوالارو میپرسیدم.

  30. با سلام وادب
    خرید کلی از این مجموعه آیا شامل تخفیفی می شود؟ ای کاش شماره ای بود خودم تماس میگرفتم این سوالارو میپرسیدم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  31. به صورت کلی میتوان گفت پتو لیلیان از باکیفیت ترین و مرغوب ترین پتوهای تولید شده است که کاملا تولید داخلی کشور عزیزمان ایران است

  32. سلام وقت بخیر شما خرید حضوری هم دارید؟؟؟ من در شهر قم هستم میتونم بیام از نزدیک ببینم و خرید کنم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  33. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون دونفره مدل لیلیان در کشور ما توسط کارخانه های با اعتبار با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند. حتما از این تولیدات ملی حمایت کنید.

  34. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  35. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  36. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  37. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  38. سلام وعرض ادب من میخواستم راهنمایی کنید بین پتوی لیلیان و شادیلون کدوم برای جهیزیه بهتر؟؟؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  39. پارچه پلی استر پنبه ای که در واقع نخی هست و پر مصرف ترین پارچه ای هست که طرفداران زیادی دارد

  40. سلام وقتتون بخیر . این پتو بسیار نرم و لطیف است که با داشتن کیفیت و مرغوبیت بالا مورد پسند همه است

  41. سلام عرض ادب پتوهای دونفره لیلیان رو من برای تخت خریدم خیلی اندازه خوبی داره قشنگ افتاده

  42. سلام، این پتو ها تورنگ بندی متنوع هم زیبا و سبک و هم به راحتی قابل جا به جایی هستن، شستنشون هم که نگم چقدر آسون و راحته

  43. داشتن یک پتو با طرح زیبا و رنگ های جذاب و جنس بسیار عالی خیلی مهم است که پتو شادیلون همه این ویژگی ها را دارد

  44. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  45. سلام خدمت تیم حرفه ای دیبا بافت نگار
    من یک سال پیش از شما خرید کردم بازم خواستار خرید از شما هستم هنوز هم ارسال دارین ؟

  46. من مدت هاست که از این پتو ها خریداری کردم و استفاده می کنم خیلی راضی ام از کیفیت بافت و الیاف به کار رفته در تولید محصول، بعد از هربار کثیف شدن داخل ماشین لباسشویی شسته میشن و دوباره استفاده می کنم هیچ تغییری در کیفیتش به وجود نمیاد

  47. از مشهد به عنوان یکی از قطب های تولید پتو نام می برند که کارخانه تولید پتو شادیلون یکی از کارخانه های موفق این شهر می باشد

  48. پتو برای فصل زمستان بسیار مناسب هست و بسیار محصول پرکاربرد و پرفروشی قطعا درصادرات تجارت بالایی دارد

  49. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  50. این پتو ها را می توانیم به صورت آنلاین و حضوری و تلفنی سفارش بدهیم و در کمترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت نماییم

  51. سلام روز بخیر
    در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که از پتو شادیلون می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  52. پتوهای مسافرت جنس های متنوعی مانند حوله ای، پشمی، پنبه ای، الیاف طبیعی، ژله ای و… دارند، خرید هر کدام از ان ها به علاقه شما بستگی دارد. پتو از هر نوع، جنس و مدلی که باشد باید شکا را گرم کند، گرم کردن پتو و الرژی زانبودن ان، بسیار مهم است

  53. از مهم ترین نیاز هاو ابزارهای وسایل زندگی هر فرد لوازم خواب است..که باید جای راحتی برای استراحت باشد..این پتو گل برجسته در عین زیبایی نرم و لطیف و گرم است

  54. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  55. سلام خدا قوت . از سایت شما دیدن کردم و برایم بسیار مفید بود خصوصا این نکته که در سالیان اخیر برند های مختتلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اندبه سهم خود از شما سپاسگزارم و آرزوی موفقیت روز افزون شما را دارم

  56. پتو ها،دوخت و پارچه خوبی داره و بسیار سبک هستن و بسیار خنک،که در ایام تابستان به راحتی قابل استفاده هست
    و از پتوهایی هستند که دارای رنگ های مختلفی هستند

  57. سلام و عرض خسته نباشید . متشکر از شما بابت گفته ها زیبا و راهنمایی هایتان در حوزه پتو و پتو مسافرتی . موفق و پیروز باشید

  58. سلام و عرض خسته نباشید . متشکر از شما بابت گفته ها زیبا و راهنمایی هایتان در حوزه پتو و پتو مسافرتی . موفق و پیروز باشید

  59. پتوهای موجود در این فروشگاه تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد که موجب انتخاب راحت و آزادانه می‌ شود

  60. پتوها را باید از سایت های معتبر خریداری کنید قیمت پتوها به صورت دو نفره و تک نفره متفاوت است
    پتوها دارای برند های مختلفی هستند و با توجه به برند شرکت تولید کننده قیمت گذاری می شوند

  61. سرویس خواب اهمیت زیادی در کیفیت خواب می گذارد بنابراین در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشید
    جنس نرم و لطیف داشته باشه و جنس بادوامی اگه داشته باشه خیلی خوبه و من ازش راضیم تنوع رنگشم زیاده

  62. سلام خسته نباشید
    بسیار کاربردی هستند و مورد علاقه خانم هست ولی نسبت به قیمت امروزه از کیفیت آن ها کمی کاسته شده است

  63. شرکت با استفاده از طرح های متنوع در تولید پتو، توانسته است از مخاطبان خود رضایت حداکثری طیف گسترده ای را جلب نموده
    این پتو به هیچ عنوان پس از چندین بار استفاده نرمی و لطافت خود را از دست نمی دهد‌.

  64. سلام وعرض ادب
    مطالب کاملا مفیدی بود و اطلاعات زیادی درباره این محصول به دست آوردم و لذت بردم

  65. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  66. سلام با عرض خسته نباشید
    من میخواستم ببینم سفارش شما به چه صورت است؟ و ارسال به تمامی شهر ها دارید؟

  67. این پتوهابسیار نقش زیبایی دارند وبسیار نرم و لطیف هستندمنکه خریدم راضیم و به علت باکیفیت بودن انواع پتو ایرانی، اغلب خریداران ترجیح می‌دهند برندهای تولید داخل را انتخاب نمایند. برای خرید ویژه پتو درجه یک به علت بالا بودن حجم تولید، انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت

  68. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  69. عرض سلام وخسته نباشید
    به تیم کاریتون که واقعا بهترین سایت جامع وکاملی رو برایهارایه یک محصول عالی که به دست مشتری و خریدار میخواد عرضه کنند رو طراحی کرده اید ممنون ازتون

  70. اگر به دنبال پتوی خوب و باکیفیتی هستید می توانید،این پتو را سفارش دهید که دارای رنگ بندی های متنوع و جذابی است همچنین،جنس بسیار نرم و لطیفی دارد

  71. اگر به دنبال پتوی خوب و باکیفیتی هستید می توانید،این پتو را سفارش دهید که دارای رنگ بندی های متنوع و جذابی است همچنین،جنس بسیار نرم و لطیفی دارد

  72. سلام وقت بخیر
    همراه گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید تا سفارش محصولتون رو ثبت کنن

  73. سلام وقت بخیر پتو لیلیان دو نفره مخصوص جهیزیه، بسیار نرم و لطیف بوده و وزن این پتو با توجه به دو نفره بودن آنتنش وزن بسیار سبکی دارد

  74. سلام و عرض ادب
    پتو های دولایه میخواستم چون من تمایل چندانی برای استفاده از پتو های سنگین ندارم
    لطفا راهنمایی کنید

  75. سلام وقت بخیر
    مناز همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  76. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  77. امروزه مردم به دلیل مشغله های کاری زیاد تمایل دارند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند، علاوه بر خرید راحت محصول با کیفیت نیز تهیه کرده.

  78. مزیت خرید پتو دو نفره لیلیان از شرکت تولیدی به صورت مستقیم، این است که میتوانید پتوی مورد نظر خود را در طرح و رنگ های گوناگون سفارش دهید

  79. سلام وقت بخیر پتوهای لیلیان دارای خاصیت هایی مثل ابعاد تک نفره و دو نفره و متنوع، رنگ بندی گسترده، تنوع در طرح و جنس، قابل شست و شو است

  80. پتوها یکی از پرکاردترین منسوجات هستند که تولید کنندگان بزرگی در تولید این زمینه گام نهادند

  81. سلام بهتر است پتوهای اصل و باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید و از یک سایت معتبر ماننددیبا بافت نگار که خیالتان راحت باشد

  82. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  83. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  84. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  85. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  86. با سلام و خسته نباشید به مجموعه دیبابافت
    من یکی از تاجران شما هستم که به تازگی توانستم به کمک شما این محصول را به کشور عراق صادر کنم ممنون که همه جوره حمایت کردید.

  87. سلام وقت بخیر پتوهای لیلیان دارای بافت محکم است و داشتن طرح باکیفیت و مناسب توانسته است سطح زیادی از کیفیت را به عرضه بگذارد

  88. سلام من بعد از اولین خریدم از مجموعه شما این محصول رو فقط از شما سفارش دادم همیشه از قیمت و مرغوبیت محصول راضی بودم و به بقیه ی اطرافیانم پیشنهاد می کنم.

  89. سلام من بعد از اولین خریدم از مجموعه شما این محصول رو فقط از شما سفارش دادم همیشه از قیمت و مرغوبیت محصول راضی بودم و به بقیه ی اطرافیانم پیشنهاد می کنم.

  90. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت و ابعاد و اندازه وارد سایت شده تا مشاوران شما را راهنمایی کنند و بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

  91. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت و ابعاد و اندازه وارد سایت شده تا مشاوران شما را راهنمایی کنند و بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

  92. سلام این محصول دارای طرح های جذاب و چشم نوازی است و خیلی با کیفیت و مقاوم هستند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هست

  93. سلام وقت بخیر این پتو بسیار نرم و لطیف است که با داشتن کیفیت و مرغوبیت بالا، توانسته جنس مرغوبی به بازار عرضه کند و به صورت دستی و ماشینی قابل شست و شو است

  94. سلام وقت بخیر این پتو با داشتن ویژگی هایی نظیر قابل شست و شو، سبک و حجم کم، نرم، عایق مناسب گرمایی، ضدحساسیت، ضد الکتریسیته، و… توانسته است سطح مرغوبی از خود را به نمایش گذارد

  95. سلام وقت بخیر پتوهای لیلیان دارای تنوع گوناگونی است و مقاوم در برابر شستشو است وعمر با دوامی دارد

  96. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  97. سلام وقت بخیر

    میخاستم سایزوابعادپتولیلیان دونفره روبدونم واینکه برای جهیزیه مناسبه؟تازه عروس هستم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما