تولیدی پتو سربازی اصفهان با ارزانترین قیمت

در حال حاضر پتو هایی که در کشور ما تولید می شوند دارای انواع گوناگونی هستند و هر یک با نامی شناخته می شوند. از جمله پر کاربرد ترین انواع پتو که در تولیدی ها، به صورت عمده تولید می شود را می توان پتو سربازی اصفهان نام برد. اگر قصد خرید این محصول با ارزانترین قیمت را دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تولیدی پتو سربازی اصفهان با ارزانترین قیمت

5 ویژگی پتو سربازی باکیفیت چیست؟

5 ویژگی پتو سربازی باکیفیت چیست؟ پتو سربازی به گونه ای پتو های ساده و تک رنگ می گویند که از آن ها در اماکن و موقعیت های گوناگونی همچون پادگان ها، بیمارستان ها، زمان بروز حوادث طبیعی و … استفاده می شود.

یک پتو سربازی باکیفیت باید ویژگی هایی داشته باشد که ما در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • وزن سبک: اولین و مهم ترین نکته در خصوص این پتو ها، وزن آن ها است که حتما باید سبک و قابل حمل باشد. چراکه این محصول معمولا در اماکنی مورد استفاده قرار می گیرد که تردد جمعیت در آن ها بسیار زیاد است.
  • استفاده از الیاف مرغوب: از آن جایی که این پتو ها تعداد دفعات زیادی شسته می شوند، بنابراین مهم است که جنس الیاف آن ها به گونه ای باشد که در برابر آب و مواد شوینده مقاومت کند و راحت از بین نرود.
  • دور دوزی: دور دوزی بودن پتو منجر به افزایش مقاومت آن در برابر گسسته شدن الیاف می شود.
  • دارای یک لایه نازک ملافه: پتو های سربازی به خودی خود نازک هستند و وجود یک لایه ملافه بر روی آن ها می تواند به افزایش قابلیت گرمایی آن ها بیفزاید.
  • عدم ایجاد کرک: پتویی باکیفیت به شمار می رود که خیلی زود دچار کرک نشود و در اصطلاح پتو تل نشود.

بنابراین بهتر است پیش از خرید به این موارد توجه داشته باشید.

خرید پتو سربازی اصفهان با قیمت عمده

خرید پتو سربازی اصفهان با قیمت عمده بسیاری از افراد به دنبال خرید پتو سربازی عمده هستند، چراکه قیمت خرید عمده در مقایسه با خرید تکی پایین تر و مقرون به صرفه تر است.

برای خرید پتو سربازی به صورت مستقیم و با قیمتی مقرون به صرفه می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و محصولتان را خریداری کنید.

شما می توانید خریدتان را در هر ساعتی از شبانه روز به صورت غیر حضوری انجام بدید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

همینطور باید به این موضوع توجه داشته باشید که علاوه بر حجم خرید شما، برند تولید کننده محصول، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا و … هم بر قیمت نهایی خرید شما تأثیر گذار خواهند بود.

بنابراین برای تجربه یک خرید ارزان قیمت بهتر است به تمام این موارد توجه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما