تولید کننده پتو سربازی ارتش شتری

پتو سربازی ارتش شتری محصولی با کیفیت و دام بالا می‌باشد. تولید کننده پتو سربازی ارتش برای تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این محصول تحت بهترین شرایط با استفاده از تجهیزاتی کامل و کادری مجرب و کاربلد تولید شده و عرضه می‌گردد.

تولید کننده پتوهای سربازی شتری محصولاتی با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید نموده و در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. هم چنین تولید کننده این محصول، پتو ها را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان عرضه می نماید.

تولید کننده پتو سربازی ارتش شتری

مشخصات پتو سربازی ارتش شتری

پتو سربازی ارتش دارای مشخصه هایی می باشد که در این جا به شرح برخی از آن ها می پردازیم. پتو سربازی ارتش شتری در رنگ‌های متنوعی از جمله خاکی،  گردویی، شتری، طوسی و سبز زیتونی تولید می‌شود.

مشخصه دیگر این پتوها، وزن آنها می‌باشد که وزن استاندارد آن ۲/۳ کیلوگرم می‌باشد. پتو سربازی شتری دارای خز بوده و این امر موجب گرمایش بالای این پتوها در فصل سرما می‌گردد. از این پتوها در پادگان‌ها، سازمان های ارتشی و نظامی، ارگان ها و تمامی سازمان ها مربوط به سربازی استفاده می‌شود.

از مشخصات ظاهری پتوهای سربازی ارتش شتری می‌توان به سنگین بودن سبک آنها اشاره نمود. همچنین مشخصه دیگر این محصول این است که در تولید آن از نمد مینک مرغوب استفاده شده است. طرح ساده این پتوها یکی دیگر از مشخصات ظاهری این محصول می‌باشد.

جنس پتوهای سربازی  از مواد پلی استر درجه یک و مرغوب می‌باشد. قیمت مناسب و استثنایی پتوها از مشخصات و ویژگی‌های بارز این محصول می‌باشد. که توانسته موجب جلب نظر مشتریان گردد. کیفیت عالی و مورد اطمینان، مقاوم در برابر سرما، رنگ مناسب بدون تغییر پذیری و شستشوی آسان بدون آسیب به بافت پتو از مشخصات بارز پتوهای سربازی ارتش می‌باشد.

مشخصات پتو سربازی ارتش شتری

قیمت پتو سربازی ارتش عمده

قیمت پتو سربازی ارتش عمده بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. با خرید پتو سربازی عمده می‌توان از قیمت ارزان تری بهره مند شد. تولید کنندگان پتو های سربازی ارتش، محصولات خود را به طور عمده و با کیفیتی بالا  همراه با قیمتی مناسب برای مشتریان عرضه می‌نمایند.

عرضه کنندگان و فروشندگان این محصول برای فروش عمده پتوها شرایط ویژه های را در نظر گرفته‌اند. که شامل اعمال تخفیفات، تامین تعداد عمده پتو بنابر سفارش و نیاز مشتری، تضمین کیفیت و در آخر تحویل به موقع محصولات می‌باشد.

قیمت پتو سربازی ارتش به دلیل این که به طور عمده تولید می‌شود از قیمت ارزان تر و مناسب تری نسبت به سایر پتو ها برخوردار گشته است.

قیمت پتو سربازی ارتش عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما