تولید کننده پتو لاله مهرگان زنبق

پتو لاله مهرگان زنبق یکی از محصولات ایرانی بسیار با کیفیت و مرغوب و همینطور پر فروش است، این محصول ایرانی با کیفیت بسیار شناخته شده است و طرفداران زیادی در داخل و خارج از ایران دارند. کارخانه های تولید کننده پتو لاله مهرگان زنبق ،در چند شهر اعم از: قم، یزد، تهران، مشهد و اصفهان و… فعالیت دارند و در نهایت محصول بسیار با کیفیتی را تولید و عرصه بازار میکنند تا در دسترس شما مشتریان محترم قرار بگیرد.
این برند سال ها سابقه تولید دارد و همانطور که گفته شد بسیار معروف و شناخته شده است. در تولید این محصول از نخ های بسیار باکیفیت و دوخت بسیار مناسب استفاده میکنند و ما به شما مشتریان محترم تضمین کیفیت بسیار خوب این محصول باکیفیت و مرغوب را میدهیم. کارخانه های تولید کننده پتو لاله مهرگان زنبق، فعالیت خود را از سال 1377 شروع کرده اند و در این کارخانه از بهترین ماشین آلات نساجی و باکیفیت ترین دستگاه ها برای تولید این محصول استفاده میکنند. این محصول علاوه بر کیفیت بالا از دوام و ماندگاری بسیار خوبی نیز برخوردار است.
کارخانه تولید کننده پتو لاله مهرگان زنبق جزو کارخانجات بسیار بزرگ تولید منسوجات خواب است. انتخاب منسوج مورد استفاده برای خواب خیلی مهم است و علاوه بر کیفیت، باید سبک، نرم و لطیف، راحت باشد و خوابی راحت همراه با آرامش را برایتان به ارمغان بیاورد. تولید کنندگان این محصول علاوه بر تولید منسوجی زیبا و با طرح هایی برجسته، تمام تلاش خود را کرده اند که با استفاده از این محصول زیبا و مرغوب در هنگام خواب، لذت واقعی خواب را تجربه کنید و تمام تلاش خود را تولید کنندگان کرده اند که با تولید محصولی مرغوب شما مشتریان محترم هیچگاه از خرید و استفاده این محصول ناراضی نشوید.

تولید کننده پتو لاله مهرگان زنبق

ابعاد پتو لاله مهرگان زنبق

محصولات لاله مهرگان با کیفیت دارای دو سایز یک نفره و دو نفره با اندازه های استاندارد است. وزن یک نفره این محصول مرغوب حدود 3000 گرم و در ابعاد ۱۶۰ در۲۲۰ سانتی متر تولید میشود. وزن دو نفره این محصول حدود 4500 گرم است و در ابعاد ۲۲۰ در۲۴۰ سانتی متر تولید میشود. ابعاد پتوی نوزاد لاله مهرگان نیز به شرح زیر است:
وزن این محصول بسیار سبک حدود ۵۰۰ گرم است و در ابعاد ۸۰ در ۱۰۵ سانتی متر با کیفیت بسیار بالا تولید میشود. ابعاد پتوی نوجوان لاله مهرگان نیز به شرح زیر است:
ابعاد این محصول ۱۰۰ در۱۵۰ سانتی متر و با وزنی حدود ۱۰۰۰ گرم در دو طرح دخترانه و پسرانه تولید و روانه بازار میشود تا این محصول درجه یک و مرغوب در دسترس شما مشتریان محترم قرار بگیرد.

مشخصات پتو لاله مهرگان زنبق

مشخصات پتو لاله مهرگان زنبق

این محصول دارای سایزهای مختلف استاندارد یک نفره و دو نفره است. قابل ذکر است این محصول از الیاف میکرو فایبر بسیار باکیفیت ساخته شده است و همینطور این محصول به افرادی که دارای حساسیت و بیماری های پوستی هستند بسیار توصیه میشود، زیرا استفاده از این محصول باعث تشدید این بیماری نمیشود و این منسوج ضد حساسیت و آلرژی است.
این محصول دارای طرح های ساده و گل برجسته است و همینطور قابل ذکر است از پلی استر تولید شده است. این محصول به علت نرمی و لطافت بسیار بالایی که دارد در سبد خرید بسیاری از ایرانی ها قرار دارد و اگر قصد خرید منسوج خواب را ایرانیان عزیز داشته باشند، این محصول جزو با کیفیت ترین کالاهای خواب تولیدی ایران است که از کیفیت و مرغوب بالایی برخوردار است. جنس این محصول ارزان قیمت و مقرون به صرفه بسیار عالی است، رنگ ثابت دارد و قابل ذکر است این کالا قابلیت شست و شوی راحت دارد و از طریق ماشین لباسشویی و دست میتوانید این محصول را بشویید و به هیچ عنوان بعد از شست و شو تغییری در رنگ و الیاف آن به وجود نمی آید و همینطور دچار آب رفت نمیشود. این محصول جزو پر فروش ترین پتو به دلیل ویژگی های بسیار خاصی که دارد به حساب می آید. این محصول، کالایی بسیار مناسب برای فصول سرد و مناطق سردسیری است به دلیل اینکه گرما دهی این محصول بسیار خوب و چشم گیر است و همینطور رنگ بندی و طرح های بسیار زیبا و متنوعی دارد. این محصول وزن بسیار سبکی دارد ولی ضخیم است. این کالای بسیار باکیفیت خاصیت ضد چروک دارد. این محصول پرز نمیدهد و به دلیل شکل ظاهری بسیار مناسبی که دارد میتوانید از این محصول به عنوان روتختی نیز استفاده کنید.

انواع مختلف پتو لاله مهرگان

انواع مختلف پتو لاله مهرگان

کارخانه تولید کننده پتو لاله مهرگان زنبق از دهه هفتاد در زمینه تولید انواع مختلف محصولات با رنگ، طرح و ویژگی های متنوع فعالیت کرده است و طی سال های اخیر دومین تولید کننده پتو سیلک در ایران به حساب می آید. امروزه برای مشاهده حضوری و غیر حضوری برای خرید انواع مختلف پتو لاله مهرگان میتوانید از طریق شرکت ها و مراکز فروش این محصول یا از طریق سایت های معتبر مربوطه مراجعه کنید و پس از دیدن انواع مختلف این محصول، کالای مد نظر خود را انتخاب و سپس آن را سفارش دهید. پتوهای لاله مهرگان دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از استانداردهای کیفی برخوردار هستند و ویژگی های منحصر به فرد و خاص خود را دارند که به شرح زیر است:
– داشتن ثبات رنگ در هنگام شست و شو
– تغییر نکردن ابعاد در اثر شست و شو
– مقاومت بالای دوخت نوار دور
– مقاومت در برابر کشش و فشار
پتوهای موجود در نمایندگی پتو لاله مهرگان عبارتند از:
– مدل های کلاسیک
– طرح های اسپانیایی
– مدل های کره ای و…

انواع مختلف پتو لاله مهرگان
قیمت این نوع پتوها با توجه به کیفیت، بسیار مناسب و با یکدیگر متفاوت است. ویژگی کلی تمام محصولات لاله مهرگان به شرح زیر است:
– عدم ایجاد حساسیت پوستی به علت بکار بردن الیاف طبیعی.
– مناسب برای فصول سرد و مناطق سردسیری کشور است.
– قیمت بسیار ارزان و رقابتی دارد.
– مناسب برای استفاده افراد با بیماری های مفصلی مانند رماتیسم.
– تولید در رنگ بندی بسیار متنوع و طرح های متفاوت و زیبا.
– عایق حرارتی طبیعی است.
پتوی لاله مهرگان از محصولات نیز از جمله موارد زیر، تشکیل شده است:
– پتو مینا
– پتو سوپر لاله
– پتو لاله
– پتو ارکیده
– پتو کره
– پتو کلاسیک
– پتو اسپانیا

عرضه پتو لاله مهرگان زنبق

عرضه این محصول

کارخانه های بسیار زیادی در سطح کشور در زمینه تولید کالاهای خواب فعالیت میکنند، اما کارخانه تولید کننده لاله مهرگان زنبق جزو بهترین تولیدی های سطح ایران است، زیرا علاوه بر حفظ رضایت مشتریان محترم، بهترین کیفیت را در کنار تنوع زیاد طرح ها عرضه بازار میکند تا در دسترس شما خریداران محترم قرار بگیرد. کارخانه تولید کننده پتو لاله مهرگان زنبق فعالیت خود را در دهه هفتاد شروع کرده است و توانسته در مدت کوتاهی طرفدارن بسیار زیادی پیدا کند و همین مدت بسیار شناخته شود. پتو لاله زنبق از جمله محصولات کارخانه تولید کننده پتو لاله مهرگان زنبق است و این مجموعه بعضی از شهرها خصوصا از قم فعالیت میکند و دارای چند سال سابقه کاری در این زمینه است. مجموعه دیبافت کالا به عنوان نمایندگی فروش انواع پتو زنبق ، پتو گل برجسته و … با همکاری کارخانه لاله مهرگان و سایر تولیدی های موجود در سطح کشور با شناخت بازار مصرف و علایق خریداران اقدام به ارائه و عرضه محصولات خود در تنوع و طرح های مختلف نموده واین محصولات را بصورت بی واسطه و کاملا مستقیم در اختیار مشتریان و خریداران ارجمند قرار داده است.
نساجی لاله مهرگان در تولید محصولات خود از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و نخ مرغوب و با کیفیت استفاده میکنند. تمامی پتوهای این تولیدی دارای استاندارد ایرانی بوده و دارای گواهی بهداشت و محیط زیست نیز است. این محصول به دلیل کیفیت بسیار خوب و قیمت مقرون به صرفه توانسته سهم زیادی در تجارت ایجاد کند.

عرضه پتو لاله مهرگان زنبق

خرید بدون واسطه و مستقیم ارزان تر و پرسود تر از خریدهای با واسطه است؛ خرید از کارخانه لاله مهرگان با حذف واسطه ها اندکی سخت است زیرا این کارخانه شرایط ویژه ای را در نظر دارد و فقط به صورت عمده و تعداد بالا اقدام به فروش محصولات خود میکند. شما میتوانید برای خرید عمده محصولات به نمایندگی های سطح کشور مراجعه کنید، این مراکز امکان خرید غیر حضوری را برای افرادی که شرایط خرید حضوری را ندارند فراهم کرده است. جهت اطلاعات بیشتر در این مورد میتوانید با تیم پشتیبانی مراکز مربوطه معتبر در ارتباط باشید.
گروه های بازرگانی با شروع فعالیت خود در زمینه کالای خواب توانسته مسیری هموار برای فعالیت های تجاری را در این زمینه ایجاد کند. توانایی این مجموعه در صادرات و واردات کالای خواب باعث شده تا همکاری با این مجموعه رشدی قابل توجه در زمینه تجارت داشته باشیم. ایجاد زمینه های شغلی جدید با توجه به وضعیت اقتصاد حال حاضر در کشور و حتی جهان، یکی از مزیت های مهم و چشمگیر این مجموعه به شمار میرود. شما میتوانید پتوهای لاله مهرگان را به صورت عمده و تکی از نمایندگی های سطح کشور یا با مراجعه به سایت های معتبر و به صورت اینترنتی خریداری کنید. همچنین با مراجعه به سایت اصلی تولید کننده پتو لاله مهرگان زنبق میتوانید با مشاورین ما در ارتباط بوده و خریدی رضایت مند داشته باشید.

پتو لاله مهرگان دو نفره

پتو لاله مهرگان دو نفره

مدل های پتوهای دو نفره لاله مهرگان را اگر بخواهیم به شما مشتریان محترم معرفی کنیم، شامل موارد بسیار زیادی است، اما یکی از محبوب ترین آنها پتو دو نفره لاله مهرگان زنبق است.
پتو دو نفره لاله مهرگان در طرح و نقش های متنوعی تولید میشود که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد. در داخل و خارج از کشور از عزیزمان ایران افراد زیادی جذب این محصول با کیفیت میشوند. این محصولات زیبا از استحکام بالایی برخوردار هستند و از این بابت جزو پتوهای سنگین به حساب می آیند. درباره ویژگی های این پتو میتوان به نرم و لطیف بودن، ضد حساسیت بودن، آنتی باکتریال بودن، قابل شست و شو با ماشین لباسشویی و دست را دارد و… این پتوها برای جلوگیری از ریش ریش شدن، دور دوزی شده اند و با توجه به اینکه از جنس پلی استر هستند پرزدهی کمی دارند.

پتو برجسته مهرگان

نمونه برجسته این منسوج

این محصول بسیار با کیفیت در ابعاد ۱۶۰ در۲۱۰ سانتی متر تولید شده است. جنس این محصول پلی استر بوده که در سایزهای مختلف یک نفره و دو نفره تولید شده است و همینطور قابلیت شست و شوی آسان را دارد و به راحتی میتوانید از طریق ماشین لباس شویی یا دست این محصول را بشویید و قابل ذکر است این محصول بعد شستن به هیچ عنوانی تغییری در رنگ و بافت آن ایجاد نمیشود. این پتو بسیار زیبا با گل های برجسته برای جلوگیری از ریش ریش شدن آن به صورت بسیار تمیز و زیبایی دور دوزی شده است و همینطور این منسوج خواب گرما دهی قابل توجهی دارد و همینطور بسیار نرم و لطیف است.
این محصول را به افرادی که بیماری و حساسیت پوستی دارند به شدت توصیه میکنیم، زیرا استفاده از این محصول باعث ایجاد و تشدید این بیماری نمیشود و ضد حساسیت و آلرژی است. برای حمل بهتر و جلوگیری از خراب شدن محصول آن را بسته بندی در ساک پلاستیکی دسته داری کرده اند. اولین مشخصه این محصول برجسته طرح های بسیار زیبا اما فاقد رنگ است، طرح های روی این محصول به صورت گل برجسته است که زمانی که بر روی تخت قرار میگیرید به خوبی زیبایی خود را به رخ میکشد. این محصول ساده گل برجسته تک رنگ است با یک رنگ ساده تولید میشوند. الیاف به کار رفته در بافت این نمونه از الیاف پلی استر بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است. تراکم بافت در این محصول خواب بالا است و به همین علت به ضخامت آن اضافه میکند.

پتو برجسته مهرگان
نرم و لطیف بودن یکی از مهمترین مشخصه این محصول است و با دست کشیدن بر روی آن حس خوبی منتقل میکند. اولین مشخصه این پتو برجسته لاله مهرگان داشتن طرح های چشمگیر برجسته است که زیبایی آن را دوچندان میکند جلوه بسیار زیبایی به تخت و اتاق شما میدهد و میتوانید از این محصول به عنوان رو تختی نیز استفاده کنید. برجستگی های زیبا و عجیبی به دکور و دیزاین اتاق شما میدهد. این محصول ساده با طرح های برجسته تک رنگ است و فقط با یک رنگ ساده تولید میشود. الیاف به کار رفته در آن پلی استر است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول مرغوب و با کیفیت مناسب سخت پسندان و کسانی است که سلیقه های متفاوتی دارند. تراکم بافت در این محصول برجسته بالا است و به همین دلیل ضخامت این محصول زیاد است. ضخامت آن مناسب است، برای تمام سنین اعم از نوزاد گرفته تا افراد مهم به دلیل پوست حساسی که دارند نمیتوانند از هر محصولی استفاده کنند و این محصول برای هر پوستی مناسب است و هیچ گونه آلرژی یا مشکل پوستی به وجود نمی آورد.

4

  1. من ازاین محصول چندباربه صورت عمده سفارش دادم واقعا راضی بودم ممنون ازتیم خوبتون.

  2. من ازمشتری های ثابتتون هستم وحداقل درسال دوبارمحصولاتتون رو سفارش میدم واقعاراضی ام ممنون.

  3. عالی بود بسته بندی شیک و تمیزی داشت. سالم به دستم رسید جزو محصولاتیه که سفارشش خالی از لطف نیست برای همه، ممنون از فروشنده عزیز بابت ارائه این محصول عالی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما