خرید انواع پتو تابان یزد مدل شایان

خرید انواع پتو تابان یزد مدل شایان به دلیل کیفیت بالا، اصالت کارخانه، قیمت متناسب با کیفیت و… همواره در سطح بالایی انجام میپذیرد و این مدل پتو از پرطرفدار ترین و همچنین پرفروش ترین مدل های پتو ایرانی در میان طرح‌ ها تولیدی ملزومات خواب است. محصولات خواب به ویژه پتو در بازار ایران دارای تنوع زیادی است که در بین آنها پتو تابان یزد ظرفیت خوبی برای ارائه و عرضه تولیدات خود به مشتریان دارد. برای خرید انواع پتو تابان یزد مدل شایان میتوانید با شرکت دیبافت تماس بگیرید و انواع بهترین پتوهای زمستانی، پتو ضخیم، پتو چند لایه و حتی پتو پاییزی را به راحتی سفارش دهید.

از پتو تابان یزد چه اطلاعاتی دارید

از پتو تابان یزد چه اطلاعاتی دارید

در میان شهرهایی که دارای کارخانه های تولید ملزومات خواب از جمله پتو هستند، شهر یزد قطب نساجی کشور محسوب میشود و میتوان با خیالی راحت و اطمینان خاطر از کیفیت پتو تابان یزد مدل شایان صحبت کرد و آن را به عنوان یکی از بهترین و مرغوب ترین پتوهای ایرانی معرفی کرد. از پتو تابان یزد چه اطلاعاتی دارید؟ شرکت تابان یزد دارای بیش از نیم قرن تجربه است و از کادری متخصص و نیروهای ماهر، ماشین آلات مناسب، محصولات متنوع، تولیداتی با کیفیت در اندازه ‌ها و طرح‌ های گسترده، کاربرد مواد اولیه مرغوب و… بهره میبرد. در ارتباط با پتوهای تابان یزد باید بدانید که این پتوها در سایزهای یک نفره، دو نفره، کودک، نوجوان و… با کیفیت بسیار عالی، ضخامت خوب و متناسب از بهترین الیاف پنبه در طرح ها و رنگ های متنوع، دارای ثبات رنگ پس از چند مرحله شست و شو و استفاده، بدون آبرفت، در بسته بندی ‌های محکم و اساسی عرضه میشوند. ضخامت این پتوها به طوری است که نه آنقدر کلفت هستند که هنگام استفاده از آن احساس خفگی کنید و نه آنقدر نازک اند که با استفاده از آن احساس سرما کنید. همچنین پتو ضخیم تابان یزد دارای مدل‌ های پتو چند لایه، پتو زمستانی و پتو پاییزی است.

آشنایی با مدل‌های انواع پتو

آشنایی با مدل‌های انواع پتو

از مهم ترین و متنوع ترین انواع وسایل خانگی، محصولات مربوط به اتاق خواب است. در این میان پتوها از جمله وسایلی هستند که در طول شبانه روز به مراتب و بر اساس سلیقه، بودجه و متناسب با محیط مورد نظر مورد استفاده قرار میگیرند. پتوها به دلیل مصرف روزانه و نیاز به شست و شوی مکرر باید از جنس خوب، کیفیت مطلوب، تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار باشند. همچنین برای زیبا سازی و دادن چهره ‌ای زیبا به اتاق خوابتان میتوانید از پتوهای زیبا و متنوع بر روی تخت به عنوان روتختی استفاده کنید. جهت آشنایی بیشتر با مدل‌های انواع پتو باید عرض کنیم که پتوهای موجود در بازار از نظر طرح و رنگ متنوع هستند، اما از نظر جنس دارای مدل های متفاوتی هستند که عبارتند از:
1. مدل ارگانیک: با توجه به نام و وجه تسمیه این پتوها متوجه میشویم که آنها از الیاف کاملا طبیعی و پنبه تولید شده ‌اند که معمولا به دلیل اصالت کمتر در بازار موجود هستند و دارای قیمت بالاتر هستند. این پتوها مانع از ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی میشوند.

آشنایی با مدل‌های انواع پتو
2. مدل پشمی: پتوهای مدل پشمی از نظر ظاهری خشن ‌تر از سایر پتوها بوده و دارای جذابیت کمتر، وزن بیشتر، حساسیت زایی بیشتر و پرز دهی بیشتر نسبت به آنها هستند. اما در عوض این پتوها گرمای بیشتری در خود حفظ میکنند.
3. مدل پنبه ‌ای: این نوع پتوها در زمره گرم‌ ترین پتوها قرار میگیرند. وزن و پرزدهی این نوع پتوها کم است. پتوهای پنبه ‌ای اکثرا به صورت یک یا دولایه تولید میشوند.
4. مدل بافتنی: این نوع پتوها کار دست هستند و تولید آنها دارای زحمت بسیاری است. پتوهای مدل بافتنی بیشتر جنبه تزیینی و زیبایی شناسی دارند و اگر از پشم بافته شوند دارای گرمای مطلوب هستند.
5. مدل پشم شیشه: این مدل پتو حساسیت تنفسی و پوستی کمی ایجاد میکند، وزن آن به طرز قابل ملاحظه ‌ای سبک است و گرمای قابل قبولی دارد.
6. مدل دو و چند لایه: پتوهای چند لایه برای روزها و شب‌ های سرد زمستان گزینه مناسبی هستند؛ چراکه بسیار گرم هستند.
7. مدل مسافرتی: این مدل پتو سبک و دارای وزن کم، اندازه کوچک و حجم کم، گرمای مطلوب، قابلیت حمل راحت تر و قیمت مناسب‌ تر است.

آنچه باید درباره پتو الیاف مصنوعی بدانید

آنچه باید درباره پتو الیاف مصنوعی یزد مدل شایان بدانید

از نظر علمی الیاف پتو دمای بدن را در زمان بی حرکتی متعادل نگه میدارند. برای تولید پتوها امروزه از الیاف متنوعی استفاده میشود. در کل الیاف مورد استفاده به دو دسته الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی تقسیم میشوند. آنچه باید درباره پتو با الیاف مصنوعی و طبیعی بدانید را با مطالعه ادامه این مطلب خواهید دانست.
1. پتو الیاف طبیعی: این الیاف در حالت عادی در طبیعت موجود هستند و دارای ریشه گیاهی یا حیوانی هستند. از جمله این الیاف میتوان به پشم، پنبه، ابریشم، کتان و… اشاره کرد. اما در بازار الان پتوهایی با الیاف طبیعی کمتر دیده میشوند. پتوهایی که اصطلاحا از جنس پنبه هستند، به طور قابل ملاحظه ای دارای ناخالصی بوده و ترکیبی از نخ پنبه و الیاف مصنوعی هستند. اما در کل این نوع پتوها دارای گرمای بسیار خوب هستند و حساسیت کمتری را ایجاد میکنند.
2. پتو الیاف مصنوعی: به دسته ‌ای از الیاف مورد استفاده در امر نساجی میگویند که توسط روش های خاص امروزی و به صورت مصنوعی توسط انسان تولید میشوند و به طور معمول در طبیعت وجود ندارند، اما در بعضی موارد این الیاف بازیافت شده از الیاف طبیعی هستند و دارای ریشه طبیعی هستند. الیاف مصنوعی شامل آکریلیک، پلی استر، پشم شیشه و… هستند. اکثر پتوهای موجود در بازار از الیاف مصنوعی تولید شده ‌اند. این الیاف بادوام و مستحکم هستند. طول عمر بالایی دارند.

توزیع عمده پتو تابان یزد مدل شایان

توزیع عمده پتو تابان یزد مدل شایان

امروزه عمده فروشی محصولات از جمله ملزومات خواب و پتو در دنیا یکی از بهترین تجارت ‌های موفق محسوب میشود. انواع پتوها با کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله پتو زمستانی، پتو چند لایه، پتو پاییزی و پتو ضخیم جایگاه خوبی در توزیع عمده پتوها دارند. توزیع و خرید عمده محصولات دارای مزایای بسیاری هم برای فروشنده و هم برای خریدار است. توزیع عمده پتو تابان یزد مدل شایان هم با همین طرح قابل انجام است. در فروش عمده این پتوها واسطه‌ ها کمتر هستند، پس خدمات پس از فروش بهتر ارائه میشوند. شما میتوانید خرید انواع پتو تابان یزد مدل شایان را از مراکز مربوطه انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما