خرید عمده پتو سربازی پشمی

پتو یکی از وسایل پرکاربرد در طول زندگی هر فرد بخصوص خدمت مقدس سربازی است. امروزه برندهای گوناگونی از پتو به صورت عمده یا خرده تولید و روانه بازار شده اند. خرید عمده پتو سربازی پشمی از این دست فعالیت ها در حوزه نساجی و پتوبافی ایران است. پتو سربازی پشمی یکی از معروف ترین پتوها است که توانسته است به خوبی خود را در بازار داخلی و خارجی نشان دهد و جزو پرطرفدار ترین منسوجات تولید شده در صنعت نساجی کشور باشد. آنچه در این مطلب میخوانید:
– خرید عمده پتو سربازی پشمی
– مشخصات پتو سربازی پشمی
– سایزبندی پتو یک نفره چگونه است؟
– پتو خوب چگونه است؟
– فروش مستقیم پتو سربازی پشمی

خرید عمده پتو سربازی پشمی
با گسترش تقاضای این کالای خواب و خرید عمده روز افزون این محصول شرکت تولیدی پتو سربازی تصمیم گرفت در تمامی شهرهای اقصا نقاط کشور نمایندگی فروش پتو یشمی را تاسیس کند تا ارگان ها و عموم مردم بتوانند این محصول را به صورت مستقیم از طریق کارخانه تولیدی خریداری کنند. امروزه متاسفانه بسیاری از سود جویان پتو پشمی با ارائه محصولات نا مرغوب در میان برندهای مشهور پتو توانستند سود زیادی را کسب کنند و در این میان سود گزافی را از برندهای تقلبی خود کسب کردند. در نتیجه خریداران پتو باید این محصولات را به صورت مستقیم از طریق شرکت تولیدی خریداری کنند تا با اطمینان بیشتری آنها را دریافت کنند. همچنین جهت خرید این محصول میتوانید به صورت حضوری به نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه کننده پتو سربازی مراجعه کنید و این محصولات را متناسب با طرح و سلیقه خود به صورت خرید عمده یا خرده سفارش دهید.
مزیت سفارش اینترنتی پتو بدین صورت است که از برند خریداری شده خود اطمینان دارید و این محصول را با قیمت عمده خریداری میکنید، جهت اطلاع از قیمت خرید عمده پتو سربازی پشمی میتوانید به سایت شرکت شرکت مراجعه کرده و با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا پشتیبانان زبده و مهربان شرکت انواع این محصولات به همراه قیمت را به شما خریداران عزیز توضیح دهند و بتوانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. این محصول با سفارش اینترنتی از جانب عموم مردم و ارگان ها هزینه ارسال و باربری را متحمل نخواهید شد، اما در خرید حضوری این محصول از فروشگاه ها هزینه های ارسال و باربری محسوب میشود.
پتو پشمی یکی از محصولات صادراتی است که تاجران و بازرگانان با استفاده از این محصول و صادرات آن به کشورهای دیگر توانستند سود زیادی را کسب کنند و زمینه برای اشتغال بسیاری از هموطنان عزیزمان فراهم شود، همچنین با صادرات این محصول کمک بسیار بسزایی در جهت رونق اقتصادی و ارزآوری به کشور کرده اند، این کالا را به صورت اینترنتی از طریق شرکت سفارش میدهند تا با هزینه درب کارخانه به صورت عمده انبوه برایشان حساب شود.

مشخصات پتو سربازی پشمی

مشخصات پتو سربازی پشمی

پتو یکی از محصولات پرکاربرد است و امروزه شاهد برندهای معروف در این زمینه در بازار هستیم. پتو وسیله ای است که برای استفاده هایی مانند استراحت و دور ماندن از سرمای محیط اطراف کاربرد دارد تا در نتیجه بیمار نشویم و سرما نخوریم. در خدمت سربازی یکی از مهم ترین وسایل سربازان پتو و لباس ها است که باید در نگهداری و استفاده از آنها بسیار کوشا باشند و به درستی از آنها مراقب کنند. جنس پتو سربازی از مواد مختلف مانند: پشم، پلی استر، نخ، پنبه و… است. پتو پشمی یکی از محصولات مقاوم و مرغوب است که مورد استفاده سربازان قرار میگیرد. در ادامه نگاهی به روند تولید محصولات پتو پشمی سربازی در کارخانه می اندازیم و مراحل تولید این محصولات را شرح میدهیم.
پتو پشمی با استفاده از پشم گوسفند به مقدار 50% و الیاف پلی استر به مقدار 50% تولید میشود و ابتدا این الیاف ها را با یکدیگر تار و پود میکنند تا بافت اولیه پتو تولید شود، سپس به مرحله بافندگی بافت پتو تولید شده هدایت میشود تا با استفاده از ماشین بافندگی چله هایی بر روی پتو ایجاد شود؛ توسط سوزن بافندگی، سپس پتو تولید شده به مرحله ریسندگی هدایت میشود تا با ماشین ریسندگی بافت پتو به یکدیگر محکم شده و پتویی یکنواخت و مستحکم تولید شود. سپس با استفاده از تنظیماتی وزن این پتو و میزان تراکم الیاف ها به یکدیگر در بافت پتو مشخص میشود. این پتو با تراکم بافت بالایی تولید و به بازار عرضه میشود و جزو مقاوم ترین پتوها محسوب میشود، زیرا این پتو باید در بسیاری از مکان ها استفاده شود، مانند روزهای سرد زمستانی در بالای برجک ها و دیده بانی ها که اگر تراکم بافت این الیاف ها محکم نباشد باعث میشود سرباز عزیز دچار سرما خوردگی شود و به خوبی نتواند به فعالیت خود بپردازد.
بعد از این مرحله، پتوی تولید شده به مرحله رنگرزی میرود تا با استفاده از رنگ های طبیعی و ضد حساسیت آغشته شوند و بتوانند گزینه مناسبی از این نظر باشند، پتو در دوران سربازی در بسیاری از مکان ها استفاده میشود در نتیجه ممکن است بسیار کثیف یا لکه بشود مانند افتادن در خاک و گل که در نتیجه باید آن بخش ها یا همه پتو را شست، به همین دلیل با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ، رنگ به کار رفته در این پتوها تثبیت می یابد تا به راحتی رنگشان نرود. سپس پتو به مرحله بررسی چشمی میرود و توسط کارشناسان بخش کارشناسی پتوهای تولید شده به صورت چشمی بررسی میشوند تا درصورتی که دور دوزی آنها به خوبی انجام نشده باشد آنها را به مراحل قبل برگردانند.
در مرحله بعد پتو به خط ضد عفونی هدایت میشود و با استفاده از مواد ضد عفونی به خوبی استریلیزه میشوند تا آلودگی نداشته باشند و در بسته بندی های عمده یا یا خرده بسته بندی میشوند تا به ارگان های نظامی و سپاه یا آسایشگاه های سربازی ارسال شوند تا سربازان بتوانند از آن محصول استفاده کنند. این پتو در رنگ های متنوعی تولید میشود و متناسب با سفارش ارگان نظامی و سربازی تولید میشود از برترین رنگ های تولید شده در پتو که فروش گسترده ای داشته است رنگ هایی نظیر: یشمی، سبز، مشکی، طوسی و… است. ارگان های نظامی میتوانند با ارتباط مستقیم با شرکت تولیدی این پتوهای مرغوب، آرم و لوگوی خود را به صورت اختصاصی بر روی آنها چاپ کنند و سفارشی سازی این نوع پتو توسط کارخانه برای ارگان مربوطه صورت خواهد گرفت.
سربازان عزیز و مدافع وطن باید از بهترین وسایل و محصولات استفاده کنند تا برای آنها مشکلاتی از قبیل حساسیت پوستی و… ایجاد نکند و با پوست آنها بسیار خود را وفق دهد. در نتیجه پتو پشمی با داشتن ویژگی ضد حساسیت بسیار گزینه مناسبی از نظر پتو سربازی است.

سایزبندی پتو یک نفره چگونه است

سایزبندی پتو یک نفره چگونه است

این محصول با داشتن وزن سبک در ابعاد تک نفره 170 در 220 سانتی متر تولید میشود و وزن آن حدودا 600 گرم است که وزن نامحسوسی است، همچنین این پتو در ابعاد دو نفره 220 در 240 سانتی متر و با وزن 800 گرم بسیار گزینه مناسبی است که آن را میتوانید هم برای تو استفاده کرد هم برای زیر بدن بر روی تخت خوابشان قرار دهند.
از ویژگی ها و مشخصات دیگر این پتو میتوان به نرم و لطیف بودن، قابلیت شست و شو فراوان، طول و ابعاد مناسب و … اشاره کرد. گاهی سربازان وظیفه برای استفاده از پتو مناسب با قد خودشان دچار مشکل میشوند اما این پتو با داشتن طول و عرض مناسب گزینه مناسبی به شمار میرود. این پتو در بازار امروزی برای فروش عمده و خرده توزیع میشود یا میتوانید از طریق سایت تولید کننده این محصول آنها را خریداری کنید. از زمان های قدیم شاهد این موضوع هستیم که پتوهای سربازی عمدتا از نمد هستند و جزو پتوهای نمدی محسوب میشوند که کاربرد بسیار گسترده ای در این زمینه دارند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی پتوهایی جدیدی با الیاف های مقاوم تر و وزن سبک تری برای استفاده در سازمان ها و ارگان ها مورد استفاده قرار میگیرد؛ از این پتو در برخی بیمارستان های کشور هم برای بیماران استفاده میشود.

پتو خوب چگونه است

پتو خوب چگونه است

امروزه کارخانه های برندهای معتبر و مشهور در زمینه تولید پتوهای خانگی یا پتو سربازی، گامی شکوفا گذاشته اند و بهترین نوع پتوها را تولید و با جنس های مختلف روانه بازار کرده اند. پتو خوب پتویی است که با داشتن ویژگی هایی که در ادامه به آنها میپردازیم قابلیت جا به جایی و حمل داشته باشد و وزن این پتو بسیار نامحسوس و کم باشد بخصوص برای سربازان وظیفه عزیز وطن که مدافع امنیت ما هستند باید انرژی کمی صرف جا به جایی این وسایل کنند و عمده انرژی خود را صرف پرداختن به امور مربوط به سربازی بپردازند.
امروزه پتو سربازی در طرح ها و جنس های مختلف و با به کارگیری الیاف های گوناگون مانند الیاف پلی استری و ترکیب آن با پشم یا نمد یا الیاف آکریلیک توسط کارخانه ها تولید میشوند که باعث شده تنوع در پتوهای سربازی بسیار گسترده شود و محصولات بسیار زیبایی از نظر بافت و طرح این پتوها تولید و روانه بازار شود. از جمله پتوهای بسیار مقاوم و زیبا میتوان به پتو نمدی سربازی، پتو طرح دار سربازی، پتو چهارخانه نمدی، پتو گل دار، پتو طرح دار سازمانی و پتو پشمی سربازی اشاره کرد.
پتو سربازی به کشورهای زیادی صادر میشود و این نشان از کیفیت خوب و مرغوب آنها است و با توجه به مبحث قیمت میتوان گفت پتو پشمی از مقرون بصرفه ترین پتوهای تولید شده است که با داشتن پلی استر درون خود توانسته است قیمت مناسبی داشته باشد و همه بتوانند نسبت به خرید این محصول اعم از سربازان عزیز یا عموم مردم بپردازند. هر سال بیش از 900 تن از پتوهای سربازی به کشورهایی نظیر عراق، کوبا، ترکیه، افغانستان، پاکستان و … صادر میشود.

فروش مستقیم پتو سربازی پشمی

فروش مستقیم پتو سربازی پشمی

شرکت های تولیدی پتو در زمان های قدیم برای به فروش رساندن محصولات خود؛ آنها را به سراسر کشور پخش میکنند تا مردم بتوانند آنها را خریداری کنند، به همان نسبت خریداران برای تهیه این محصولات باید به صورت حضوری به بازار عرضه مراجعه میکردند، اما امروزه امکان خرید پتو سربازی پشمی بسیار آسان بوده و برای خرید این محصولات کافی است به سایت شرکت تولیدی مراجعه کنید و محصولات پتویی را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی خریداری کنید تا با حذف واسطه و دلالان این محصولات را با قیمت ارزان و به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

پتو سربازی ارزان

پتو سربازی ارزان

امروزه در بازار عرضه پتو سربازی انواع مختلفی از محصولات به همراه متنوع ترین ابعاد و قیمت ها وجود دارد. شرکت دیبا بافت نگار قم، با داشتن قیمت منصفانه و ارزان توانسته است محصولات خود را باکیفیت بالا عرضه کند. سرباز ها و عموم مردم یا ارگان های نیروی انتظامی، ارگان سپاه، نیرو دریایی، نیرو هوایی و… میتوانند این پتوها را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی سفارش دهند.

پتو سربازی قیمت مناسب

خریداران پتو سربازی در مرحله اول به دنبال پتو با کیفیت بالا هستند و سپس به قیمت آنها مینگرند، پتو سربازی پشمی با داشتن قیمت مناسب از جمله پتوهایی است که هر فرد یا ارگانی میتواند نسبت به تهیه آن بپردازد.

پتو سربازی تولید ایران

پتو سربازی تولید ایران

پتوهای سربازی تماما تولید داخلی کشور است، این پتوها با استفاده از مواد اولیه تحت نظر کارشناسان ایرانی تولید و به بازار عرضه میشوند. کیفیت مرغوب این پتوها به صورتی است که نه تنها پتوهای سربازی پشمی در بازار داخلی طرفدار دارد، بلکه این محصول طرفداران زیادی از سمت خارج از کشور دارد و جزو منسوجات با کیفیت بالا است.

پتو سربازی شتری

پتو سربازی شتری

پتو سربازی شتری از تولیدات متنوع داخلی است که مرغوب ترین نوع پتو سربازی است، این پتو در بسیاری از ارگان های نظامی استفاده میشود و به رنگ شتری (قهوه ای) یا طوسی به فروش رسانده میشود. طرح این پتوها بسیار متنوع بوده و متناسب با ارگان مربوطه تولید میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما