خرید و فروش پتوی نوزاد پسرانه

خرید برای نوزادان همیشه پر از ذوق خاصی برای والدین بوده است، اگر توجه داشته باشید در شبکه های مجازی نیز به خرید و فروش انواع وسایل نوزاد از جمله پتوی نوزاد پسرانه پرداخته اند.
نوزادان را از هر جنبه که در نظر بگیرید از حساسیت خاصی برخورداند که باید به شدت مراقب آن ها بود.
پوست نوزادان با هر پتو، تشک، لباسی سازگاری ندارد و باید در انتخاب خوب خود نهایت توجه را داشت که انتخابی مناسب برای نوزادتان داشته باشید.
نوزادان به چند نوع پتو از بدو تولد تا خانه و محیط های بیرون نیاز دارند، که انتخاب را کمی سخت تر می کند.

پتوی نوزاد

پتوی نوزاد و اهمیت آن

در روزهای اولیه نوزاد که بسیار کوچک، ظریف و حساس است پتو کمک بسیاری به مادران می کند تا راحت تر آن را در دست بگیرند و جابجا کنند، همچنین پتو کمک می کند تا از سرما خوردن احتمالی آن ها پیشگیری کند.
برخی از مادران و مادربزرگ ها خلاقیت به خرج داده و خود دست به کار می شوند و پتوهای نوزادی برای عزیزان خود می بافند.
نکته مهم برای پتوهای نوزادی
نکته مهم سلامتی نوزادان است، پتوهای نوزادی باید این خصوصیت را دارا باشند که بتوان آن ها را شست.
زیرا نوزادان در ماه های اول سیستم بدنی ضعیفی دارند و باید خیلی سریع پتو و لباس های آن ها را شست تا از تکثیر باکتری ها جلوگیری کرده و نشستن خاک بر روی آن ها را تمیز کرد.
نکته مهم دیگری که وجود دارد سایز پتو برای نوزادان است که از قبل باید مشخص شده باشد اندازه های پتو نوزادی از 110 * 80 تا 140 * 110 در بازار ها موجود است.

پتوی نوزاد

طرح های پتوی نوزادی

در بازار انواع طرح های خشن و ملایم و زیبا موجود است، باید در انتخاب طرح آن ها توجه کنید، در صورتی که پتو برای کودکان در سنین بالاتر ماند با دیدن طرح خشنی دچار استرس نشود.
همچین سعی کنید در میان جنس های پتوها بیشترین دقت را به خرج دهید و از جنس ارگانیک، پنبه ای یا پشم شیشه استفاده کنید.

پتوی نوزاد

مراقبت از پتو در هنگام شستن

در صورتی که پتو نوزاد را از چندین ماه قبل از بدنیا آمدن نوزاد خریداری کرده اید بهتر است در محلی مناسب دور از نم و نا نگهداری شود تا آسیب نبیند.
همچنین در شستن آن ها باید دقت بسیاری به خرج داد و در هنگام خشک کردن در باد آن را رها کنید تا هوا بخورد و در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرد.
رنگ بندی ها تعیین رنگ پتو برای نوزاد است
دقت کنید اگر به دنبال پتو برای نوزادان پسر خود هستید، در میان دختران و پسران تفاوت رنگ وجود دارد، رنگ های آبی نشانگر پتوی نوزاد پسر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما