سفارش انواع پتو نرمینه بافت ونلون

منسوجات نرمینه بافت ونلون، نسبت به سایر منسوجات نرمینه، از طرح و رنگ متنوع تری برخوردار است. طرح زمینه این بافته های زیبا، تک رنگ ساده با نقش های برجسته است که این طراحی زیبا و براق بودن بافته، محبوبیت خاصی به این محصول بخشیده است؛ از این رو به دلیل داشتن جذابیت مثال زدنی و سادگی در نقش و نگار، مورد پسند و توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است. با سفارش انواع پتو نرمینه بافت ونلون، علاوه بر جذابیت و زیبایی، کیفیت و مرغوبیت را نیز به طور همزمان دریافت میکنید و میتوانید از داشتن خواب و استراحتی راحت و آرام، کمال استفاده را ببرید. با روی کار آمدن مدل پتو نرمینه بافت ونلون، فرصتی استثنایی برای شما فراهم شده است، تا بتوانید زیبایی را به اتاق خواب خود هدیه دهید.

آشنایی با پتو نرمینه

آشنایی با پتو نرمینه

جهت آشنایی بیشتر با پتوهای نرمینه باید بدانید که کارخانه های تولیدی این پتو دارای قدمت بسیار زیادی است. هنگامی که اولین محصول تولیدی گروه نرمینه، در بازار عرضه شد، مورد استقبال شدید مردم قرار گرفت و همین امر باعث ایجاد انگیزه در تولید کنندگان این محصول شد تا به مرور زمان، با پشتکار و تلاش و همچنین ارائه محصولات مرغوب موفق شدند جای خود را در بازارهای فروش داخلی و جهانی به خوبی باز کرده و به دامنه طرفداران خود روز به روز بی افزاید و در رده ی اول محصولات پر فروش قرار بگیرند. این پتو به دلیل صادرات به بازارهای جهانی، به پتو صادراتی نیز شناخته شده است و از این طریق توانسته، درآمد زیادی برای تولید کنندگان این بافته داشته باشد.
محصولات شرکت نرمینه، در انواع مدل های متنوع و رنگ بندی های گوناگون به عرصه تولید میرسد. در ادامه قصد داریم به بررسی چند نمونه از ویژگی های برجسته پتو نرمینه بپردازیم.

آشنایی با پتو نرمینه
• داشتن نوآوری در تولید و طرح های به روز و جذاب؛
• استفاده از رنگ بندی های جذاب؛
• مطابق نیاز و سلیقه تمامی گروه های سنی؛
• داشتن الیافی ارگانیک و طبیعی؛
• آنتی آلرژیک؛
• نرمی و لطافت فوق العاده؛
• مقاوم در برابر چروک شدن؛
• قابلیت شستشو دستی و ماشینی؛
• بافتی محکم و منسجم؛
• ثبات رنگ و عدم رنگ دهی در هنگام شستشو؛
• عدم پرزدهی.

همه چیز درباره رنگ پتو

همه چیز درباره رنگ پتو

رنگ ها در روح و روان آدمی بسیار اثرگذار هستند، آنچنان که میتوانند موجب ایجاد تغییرات رفتاری در فرد شوند؛ برای مثال رنگ قرمز میتواند سبب تحریک ذهن شود، رنگ نارنجی باعث بالا رفتن سطح انرژی در فرد میشود یا رنگ صورتی سبب ایجاد حس آرامش در فرد میشود. در واقع مغز ما، رنگ ها را با احساسات آدمی گره میزند و سبب ایجاد واکنش در بدن ما میشود و میتواند احساس سرخوشی و یا ناراحتی را در ما ایجاد کنند. جهت اینکه همه چیز درباره رنگ پتو برایتان مشخص شود باید ادامه مطلب را مطالعه کنید.
انتخاب رنگ های ملایم و پاستیلی در پتو مانند؛ گلبهی، یاسی، کرم، لیمویی، صورتی و… میتواند باعث القای آرامش به فرد در هنگام خواب شود. بنابراین انتخاب رنگی مناسب برای منسوجات، بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر این، رنگ پتو انتخابی، باید با دکوراسیون اتاق خواب شما، حتما هماهنگی داشته باشد، تا در مجموع باعث ایجاد و القا حسی خوب در هنگام استراحت شود. اگر رنگ پتو انتخابی شما هماهنگی لازم با سایر اجزای اتاق خواب نداشته باشد، باعث ایجاد روانی آشفته و پریشان میشود و بدین سبب میتواند فرد را تحت تاثیر قرار داده و او را دچار کسلی کند.

مشخصات انواع پتو پشمی

مشخصات انواع پتو نرمینه بافت ونلون پشمی

یکی از مشخصات انواع پتو پشمی این است که این پتوها نسبت به سایر پتوها از وزن بیشتری برخوردار هستند. نکته مهم دیگر در مورد این قبیل از پتو ها دارا بودن خاصیت ضد باکتری و ضد آلرژی آن است. همچنین ساختار این نوع پتوها دو لایه بوده که لایه ای که در تماس مستقیم با پوست بدن است ساختاری نرم دارد و بدون پرز و پشم است و لایه بالایی دارای پشم و پرز بوده که این پرزهای بلند سبب میشود هوا در بین آنها باقی بماند و عایق خوبی برای دمای بدن باشد. لازم به ذکر است که پتوهای پشمی نسبت به سایر پتوها، مقاومت کمتری دارند؛ بنابراین بهتر است زمان شست و شو مراقب این نوع پتو باشید و تا حد امکان از پودر رخشویی استفاده نکنید.

مرکز توزیع انواع پتو نرمینه بافت ونلون

مرکز توزیع انواع پتو نرمینه بافت ونلون

شرکت های تولیدی پتو نرمینه بافت ونلون، محصولاتی را با بهترین استانداردهای جهانی به عرصه تولید میرسانند. این شرکت ها برای ارائه محصولی درجه یک و ارزنده، از بهترین و باکیفیت ترین الیاف استفاده میکنند و بدین طریق نرمی، لطافت، آرامش و راحتی را به خریداران این محصولات هدیه میدهند. علاوه بر این، شرکت های تولیدی پتو نرمینه بافت ونلون، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که این بافته ها علاوه بر دارا بودن کیفیت ممتاز، از ظاهری زیبا و خاص نیز برخوردار باشند تا از این طریق زیبایی را مهمان دائم خانه های شما کنند. مرکز توزیع انواع پتو نرمینه بافت ونلون که در قالب شرکت و نمایندگی مستقر در سراسر کشور، توسط گروه های تولیدی دایر شده است، سفارش انواع پتو نرمینه بافت ونلون را پذیرا است. با سفارش انواع پتو نرمینه بافت ونلون زیبایی و کیفیت را با پرداخت قیمتی مناسب مهمان خانه خود کنید.

11

  1. سلام . جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. تشکر از مشتری مداری بالای شما.

  2. سلام خسته نباشید
    من از مشتری قدیمی شما هستم و سال هاست با شما کار می کنم و هر دفع که از شما خریداری می کنم خداروشکر می کنم که با شما آشنا شدم.

  3. مرکز توزیع انواع پتو نرمینه بافت ونلون که در قالب شرکت و نمایندگی مستقر در سراسر کشور، توسط گروه های تولیدی دایر شده است، سفارش انواع پتو نرمینه بافت ونلون را پذیرا است

  4. لازم به ذکر است که پتوهای پشمی نسبت به سایر پتوها، مقاومت کمتری دارند؛ بنابراین بهتر است زمان شست و شو مراقب این نوع پتو باشید و تا حد امکان از پودر رخشویی استفاده نکنید.

  5. ساختار این نوع پتوها دو لایه بوده که لایه ای که در تماس مستقیم با پوست بدن است ساختاری نرم دارد و بدون پرز و پشم است و لایه بالایی دارای پشم و پرز بوده که این پرزهای بلند سبب میشود هوا در بین آنها باقی بماند

  6. این شرکت ها برای ارائه محصولی درجه یک و ارزنده، از بهترین و باکیفیت ترین الیاف استفاده میکنند و بدین طریق نرمی، لطافت، آرامش و راحتی را به خریداران این محصولات هدیه میدهند

  7. از ویژگی هایه پتو نرمینه داشتن نوآوری در تولید و طرح های به روز و جذاب؛
    • استفاده از رنگ بندی های جذاب؛
    • مطابق نیاز و سلیقه تمامی گروه های سنی؛
    • داشتن الیافی ارگانیک و طبیعی؛
    • آنتی آلرژیک؛
    • نرمی و لطافت فوق العاده؛
    وغیره….

  8. سلام . جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته

  9. شرکت های تولیدی پتو نرمینه بافت ونلون، محصولاتی را با بهترین استانداردهای جهانی به عرصه تولید میرسانند.

  10. طرح زمینه این بافته های زیبا، تک رنگ ساده با نقش های برجسته است که این طراحی زیبا و براق بودن بافته، محبوبیت خاصی به این محصول بخشیده است؛ از این رو به دلیل داشتن جذابیت مثال زدنی و سادگی در نقش و نگار، مورد پسند و توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است

  11. یکی از مشخصات انواع پتو پشمی این است که این پتوها نسبت به سایر پتوها از وزن بیشتری برخوردار هستند. نکته مهم دیگر در مورد این قبیل از پتو ها دارا بودن خاصیت ضد باکتری و ضد آلرژی آن است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما