شرکت بازرگانی پتو لیلیان طلایی

پتو لیلیان طلایی از جمله باکیفیت ترین و بهترین پتوهای موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد. شرکت های بازرگانی زیادی در ایران و سایر کشورها وجود دارند که همواره اقدام به فروش محصولات خود میکنند. شرکت دیبافت از جمله برترین شرکت های بازرگانی موجود در ایران است که اقدام به فروش پتو لیلیان طلایی در خارج از کشور نیز میکند.
شرکت دیبافت با مدیریت مهندس خسروانی سابقه درخشانی در زمینه خرید و فروش اینترنتی دارد. این شرکت محصولات باکیفیتی را به فروش میرساند و همواره محصولاتش را تضمین میکند. شرکت دیبافت علاوه بر فروش اینترنتی، فروش به صورت حضوری نیز دارد و شما میتوانید با مراجعه به مراکز فروش این شرکت اقدام به خرید این پتوی بی نظیر کنید.

ویژگی های پتو لیلیان طلایی

ویژگی های پتو لیلیان طلایی

پتو لیلیان طلایی ویژگی های متعددی دارد که آنها را از سایر پتوها متمایز کرده است. این پتو با استفاده از الیاف متعددی تولید شده است، اما بیشتر این پتو از الیاف پلی استر ساخته میشود. پتو لیلیان طلایی به شکل های یک لایه و دو لایه تولید میشود تا مشتریان طبق خواسته خود ضخامت پتوی خود را انتخاب نمایند.
این پتو با استفاده از دست و انواع ماشین های لباسشویی شسته میشود. به گونه ای که هیچ آسیبی به این پتو نمیرسد. برای تولید این پتو از رنگ های باکیفیتی استفاده شده است. به گونه ای که پس از رطوبت و شست و شو رنگ ریزی ندارد و طی سالیان سال این پتو دچار تغییر رنگ نمیشود.
همچنین این پتو دارای لطافت و نرمی بی نظیری است. شما میتوانید از این پتو در فصول مختلف استفاده کنید. پتو لیلیان طلایی ضد حساسیت است و هیچ گونه حساسیتی برای پوست افراد ایجاد نمیکند. پتوی لیلیان طلایی رنگ از بهترین پتوها محسوب میشود و زیبایی خیره کننده ای دارد.
پتوی لیلیان طلایی دوردوزی شده است. توجه داشته باشید که این دوردوزی ها بر اساس طرح های پتو متفاوت است. این پتو در بسته بندی های زیبا و مناسبی طراحی شده است و به راحتی شما میتوانید این پتو را حمل و نقل نمایید. این پتو طرح های برجسته زیبایی و بی نظیری دارد و شما میتوانید به راحتی با لمس کردن این پتو برجستگی آن را مشاهده کنید.

راهنمای خرید پتوی مناسب

راهنمای خرید پتوی مناسب

همانطور که میدانید پتو از جمله وسایلی است که وجود آن در هر خانه ای لازم است و از جمله وسایل شخصی محسوب میشود. شما برای خرید پتو نیاز دارید نکات متعددی را در نظر داشته باشید تا صاحب یک پتوی باکیفیت و بسیار خوبی شوید. در ادامه به برخی از این نکات اشاره میکنیم.
یکی از نکات مورد توجه در هنگام خرید کیفیت و الیاف استفاده شده در پتو است. همانطور که مطلع هستید، الیاف به کار رفته در پتو ارتباط مستقیمی با کیفیت آن دارد. همچنین پتو با استفاده از الیاف مختلفی تولید میشود. شما برای خرید یک پتوی خوب باید پتویی را انتخاب کنید که با استفاده از الیاف مرغوبی تولید شده باشد تا بعد از شست و شو و به مرور زمان دچار پرزدهی نشود.
از دیگر نکات میتوانیم به نحوه شست و شوی پتو اشاره کنیم. پتو باید قابلیت شست و شو با روش های مختلف را دارا باشد و همچنین طی گذشت زمان دچار تغییر رنگ و بی کیفیت شدن نشود. پتوی مرغوب و خوب باید بسیار نرم و لطیف باشد تا برای استفاده همه گروه های سنی مثل کودکان و سالمندان مناسب باشد و برای پوست لطیف آنان مشکل ایجاد نکند.
از دیگر نکاتی که ما میتوانیم در مورد پتوی خوب بازگو کنیم، این است که در تولید آن از الیاف مصنوعی مثل نایلون استفاده نشده باشد. همانطور که میدانید پتوهایی با الیاف نایلون به محیط زیست آسیب زیادی میرسانند و همچنین از نظر پزشکان برای استفاده مداوم اصلاً گزینه مناسبی نیستند.

از انواع پتو چه میدانید

از انواع پتو چه میدانید

همانطور که میدانید پتوها انواع مختلفی دارند که هرکدام از آنها ویژگی های مختص به خود را دارا هستند. این پتوها در الیاف به کار رفته در تولید با یکدیگر تفاوت اساسی دارند. برخی از آنها از الیاف شیشه، پشم، ارگانیک و … به وجود آمده اند. امروزه بیشتر افراد ترجیح میدهند از پتویی استفاده کنند که در تولید آن از الیاف طبیعی استفاده شده باشد. البته باید بدانید که پتوهای طبیعی نیز ترکیبی از طبیعی و مصنوعی هستند، اما در تولید آنها از درصد بیشتری از الیاف طبیعی استفاده شده است.
پتو با الیاف شیشه: از این پتو بیشتر برای کودکان و سالمندان استفاده میکنند. این پتو گرمای بسیار خوبی دارد و مانع از ورود هوای سرد به بدن شما میشود.
پتو با الیاف پشم: این نوع پتوها نسبت به بقیه پتوها از طرفدارن بیشتری برخوردار هستند و این به دلیل ویژگی های زیاد پتو با الیاف پشم است. این پتو بسیار گرم است و بهترین انتخاب برای فصل زمستان و افرادی که به سرما حساسیت دارند، است.
پتو با الیاف ارگانیک: پتوهای ارگانیک نسبت به سایر پتوها از قیمت بیشتری برخوردار هستند. این پتو با وزن کم خود و ضد حساسیت و آلرژی بودنش طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است.
مواردی که گفته شد، چند نمونه از انواع پتوها بود که به طور خلاصه در مورد ویژگی های آنها توضیح داده شد.

تولیدکنندگان داخلی پتو لیلیان طلایی

تولیدکنندگان داخلی پتو لیلیان طلایی

تولیدکنندگان داخلی پتو لیلیان طلایی همواره در تلاش هستند که باکیفیت ترین پتو را تولید کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند. البته امروزه به دلیل اینکه افراد زیادی خواهان خرید پتو به صورت عمده هستند، تولیدکنندگان همه روزه حجم انبوهی از پتو لیلیان طلایی را تولید میکنند. تولیدکنندگان این پتو را با استفاده از ابزار و ماشین آلات پیشرفته تولید میکنند.
همانطور که در ابتدا گفتیم، شرکت دیبافت از جمله شرکت هایی است که این پتو را از تولیدکنندگان داخلی تهیه میکند و در اختیار شما قرار میدهد. شرکت دیبافت با استفاده از کادری مجرب سایتی را طراحی کرده است که در آن اقدام به فروش محصولات خود بدون واسطه و به صورت عمده میکند. شما میتوانید با مراجعه به این سایت انواع پتو لیلیان طلایی را مشاهده و اقدام به خرید و سفارش این محصول بی نظیر کنید.
شرکت دیبافت در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خریداری شده شما را به دست شما میرساند. این شرکت راهنمایان خریدی دارد که شما میتوانید با تماس با آنان تمام اطلاعات و نحوه سفارش این کالا را بپرسید.
از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، بسیار سپاسگزاریم…

140

  1. من محصولاتتون رو سفارش داده بودم و سفارشم به دستم رسید محصولاتتون واقعا مرغوبن.

    • سلام وعرض ادب
      پتو لیلیان طلایی از جمله باکیفیت ترین و بهترین پتوهای موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد

    • سلام خسته نباشید
      به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  2. ممنون ازسایت خوبتون برای توضیحات کامل و ارائه ی محصولات خوب خسته نباشید وخداقوت.

    • سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر مشتری مداری و مشاوره ی خوب شما از شما خرید کردم همچنین به دلیل قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه سفارش محصول رو از سایت شما توصیه کردم.

  3. من اولین خرید اینترنتیمو از این سایت داشتم. بسیار راضی بودم پاسخگویی عالی بود. کیفیت محصول دقیقا همون چیزی بود که میگفتن. من راضی بودم به دوستان دیگه هم پیشنهاد خرید از این سایت را می دهم.

  4. سلام از مطالب و محتوایی که در سایت توضیح دادید بسیار سپاسگزارم چطور میشه از قیمت این پتوهای مجموعه شما مطلع بشم؟

  5. سلام وقتتون بخیر
    من از طریق دوستم با شما آشنا شدم و دیروز سفارشم به دست رسید واقعا همانطور که مشاورانتون می گفتند کیفیت محصولاتون بسیار بالا است.
    ممنون از سایت خوبتون

  6. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان یکی از طرح های جذاب و پر فروش این مجموعه بشمار می رود و خیلی هم مناسب می باشد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  7. پتو لیلیان طلایی به شکل های یک لایه و دو لایه تولید میشود تا مشتریان طبق خواسته خود ضخامت پتوی خود را انتخاب نمایند.

  8. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان طلایی از جمله باکیفیت ترین و بهترین پتوهای موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد

  9. سلام وقتتون بخیر
    پتو لیلیان طلایی از باکیفیت ترین و بهترین پتوهای موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  10. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون در طرح لیلیان دارای رنگ جذابی هستند و در ابعاد استانداردی هم تولید می شوند

  11. سلام روز بخیر
    من میخواستم با شما حضوری صحبت کنم لطفاً آدرس دفترتون را برام بفرستید من از شما.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  12. سلام وقت بخیر
    شرکت دیبافت از جمله برترین شرکت های بازرگانی موجود در ایران است که اقدام به فروش پتو لیلیان طلایی در خارج از کشور نیز میکند.

  13. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  14. سلام وقت بخیر
    شرکت دیبافت از جمله برترین شرکت های بازرگانی موجود در ایران است که اقدام به فروش پتو لیلیان طلایی در خارج از کشور نیز میکند.

  15. سلام وقت بخیر ارسال به قشم هم دارید؟
    ممنون میشم من را در زمینه ایفا و مواد و نخ بکار رفته راهنمایی کنید سپاس گذارم

  16. سلام وقت بخیر
    شرکت دیبافت با مدیریت مهندس خسروانی سابقه درخشانی در زمینه خرید و فروش اینترنتی دارد

  17. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان طلایی به شکل های یک لایه و دو لایه تولید میشود تا مشتریان طبق خواسته خود ضخامت پتوی خود را انتخاب نمایند.

  18. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان طلایی به شکل های یک لایه و دو لایه تولید میشود تا مشتریان طبق خواسته خود ضخامت پتوی خود را انتخاب نمایند.

  19. این شرکت محصولات باکیفیتی را به فروش میرساند و همواره محصولاتش را تضمین میکند و با قیمتی مناسب و پایین به فروشنده عرضه می کند

  20. سلام وقت بخیر
    شرکت دیبافت علاوه بر فروش اینترنتی، فروش به صورت حضوری نیز دارد و شما میتوانید با مراجعه به مراکز فروش این شرکت اقدام به خرید این پتوی بی نظیر کنید که قیمت مناسبی هم دارد

  21. سلام وقت بخیر
    این پتو با استفاده از دست و انواع ماشین های لباسشویی شسته میشود ارسال به همدان هم داری

  22. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان طلایی به شکل های یک لایه و دو لایه تولید میشود تا مشتریان طبق خواسته خود ضخامت پتوی خود را انتخاب نمایند.

  23. سلام وقت بخیر
    تو لیلیان طلایی از جمله باکیفیت ترین و بهترین پتوهای موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد

  24. سلام روز بخیر
    من میخواستم با شما حضوری صحبت کنم لطفاً آدرس دفترتون را برام بفرستید من از شما

  25. اگر هم می خواهید به صورت دستی این کار را انجام دهید سعی کنید پتو ها را با آب ولرم شستشو داده و از مایع شوینده استفاده کنید تا به بافت پتو آسیب کمتری برسد.

  26. سلام از مطالب و محتوایی که در سایت توضیح دادید بسیار سپاسگزارم چطور میشه از قیمت این پتوهای مجموعه شما مطلع بشم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  27. با سلام وادب
    شرکت دیبافت در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خریداری شده شما را به دست شما میرساند.

  28. من اولین خرید اینترنتیمو از این سایت داشتم. بسیار راضی بودم پاسخگویی عالی بود. کیفیت محصول دقیقا همون چیزی بود که میگفتن. من راضی بودم به دوستان دیگه هم پیشنهاد خرید از این سایت را می دهم.

  29. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان طلایی از جمله باکیفیت ترین و بهترین پتوهای موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد. شرکت های بازرگانی زیادی در ایران و سایر کشورها وجود دارند

  30. سلام ممنون میشم شرایط فروش حضوری رو توضیح بدید تعداد بالا برای مغازه میخواستم سپاس

  31. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان طلایی از جمله باکیفیت ترین و بهترین پتوهای موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد که به دلیل قیمت مناسبی که دارد فروش بیشتری هم دار.د

  32. سلام وقت بخیر
    پتوهای لیلیان طلایی بسیار سبک و راحت هستند و فضای محدودی را هم اشغال می کنند لذا، می توان آنها را برای تفریح و مسافرت با خود حمل کرد

  33. سلام خسته نباشید پتوهای مدل لیلیان رو من برای جهیزیه دخترم خریداری کردم خیلی کیفیت خوبی داشت ممنون

  34. سلام وقت بخیر
    طرح دیگری از پتوی شادیلون‌ مدل فانتزی این محصول است که در مراکز عرضه با نام پتو لیلیان طلایی به خریداران عرضه می شود. پتوی شادیلون‌ طرح فانتزی در دو نوع تابستانه‌ و زمستانه‌ تولید می شود

  35. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  36. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  37. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  38. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  39. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  40. سلام عرض شد پتوی لیلیان طلایی دوردوزی شده است. توجه داشته باشید که این دوردوزی ها بر اساس طرح های پتو متفاوت است ممنون

  41. امروزه بیشتر افراد ترجیح میدهند از پتویی استفاده کنند که در تولید آن از الیاف طبیعی استفاده شده باشد

  42. نرمی و لطافت پتوهای شادیلون عالیه این پتوها علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب طرح های متنوع مناسب هر سلیقه ای داره

  43. سلام عرض میکنم ببخشید پتوهای لیلیان طلایی رنگ وطرح ساده بدون گل هم دارن؟؟ ارسال به زنجان هم دارید

  44. من از طریق دوستم با شما آشنا شدم و دیروز سفارشم به دست رسید واقعا همانطور که مشاورانتون می گفتند کیفیت محصولاتون بسیار بالا است.

  45. این پتو ها در فصل زمستان و پاییز مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسیار گرم و خوب هستند حتما استفاده کنید

  46. جنس پتو لیلیان از الیاف پلی استر است که بسیار نرم و لطیف است و باعث گرم نگه داشتن در فصل زمستان میشود

  47. سلام خسته نباشید
    من با کمک شما تونستم فروش خوبی از کالای خواب به دست بیارم و دوباره برای عید بار جدید میخوام قیمت ها مثل قبله یا تغیر کرده؟

  48. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من تعریف شما را بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کنم وخرید خودمو انجام بدم دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

  49. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  50. سلام خسته نباشید

    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است

  51. این پتوها هیچگونه حساسیت پوستی و الرژی ایجاد نمی کند و بسیار لطیف و راحت هستند و با خیال راحت می توانین در سایز یک نفره و دونفره سفارش دهید.من خودم دو تا دو نفره سفارش دادم که رنگ و نقش خیلی قشنگ هست

  52. پتوهای زیبایی دارند و باکیفیت وجنس عالی وطرح بندی عالی هست و می توانیم به سایت مراجعه کنیم

  53. باسلام و وقت بخیر خدمت شما جنس پتو هابسیار نرم و لطیف می باشند و در سایز های مختلفی عرضه می شوند

  54. طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  55. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟

  56. این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه

  57. این پتو درجه یک و مرغوب به تازگی حتی در کشورهای خارجی نیز طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است.

  58. این پتو درجه یک و مرغوب به تازگی حتی در کشورهای خارجی نیز طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است.باتشکر

  59. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  60. وقت بخیر
    امکان خرید حضوری هست؟
    قیمت پتوهارو داخل سایت درج نکرده بودین!ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

  61. این که میتوانیم پتو ها را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنیم و مبلغ کمتری را برای خرید پرداخت کنیم یک نکته مثبت است و باعث می شود خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنیم

  62. وقت بخیر . از اطلاعات آموزنده شما در مورد انواع پتو هاآزوی بهترین ها برای شما
    درانتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید واجبه

  63. با سلام امروزه پتوهای زیادی با طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود است و این پتو هم یکی از آنهاست که بافت نرم و سبکی دارد . از این پتو می توان به عنوان یک رو انداز سبک و راحت با بافتی نرم استفاده کرد با تشکر

  64. سلام وقتتون بخیر باشه شرایط ازسال محصولاتتون به خارج از کشور چجوریه ؟و زمان ارسال چقدر طول میکشه؟

  65. سلام وقتتون بخیر باشه شرایط ازسال محصولاتتون به خارج از کشور چجوریه ؟و زمان ارسال چقدر طول میکشه؟

  66. سلام پتو انواع مختلفی دارد شما در هر فصلی می توانید پتویی داشته باشید که مناسب آن فصل باشد یکی از این نوع پتو ها پتو مسافرتی است گه بسیار سبک و کم حجم و حمل و نقل آن خیلی آسان است

  67. سلام و عرض ادب
    پتو ها انواع مختلف دارد و بهترين آنها پتو هايي است كه از پنبه و پشم هستند.
    پتوهای جدید با ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد بسیاری را به خود جلب نموده اند

  68. سلام و عرض ادب
    پتو ها انواع مختلف دارد و بهترين آنها پتو هايي است كه از پنبه و پشم هستند.
    پتوهای جدید با ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد بسیاری را به خود جلب نموده اند

  69. سلام و عرض ادب
    پتو ها انواع مختلف دارد و بهترين آنها پتو هايي است كه از پنبه و پشم هستند.
    پتوهای جدید با ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد بسیاری را به خود جلب نموده اند

  70. سلام و عرض ادب
    پتو ها انواع مختلف دارد و بهترين آنها پتو هايي است كه از پنبه و پشم هستند.
    پتوهای جدید با ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد بسیاری را به خود جلب نموده اند

  71. سلام و عرض ادب
    پتو ها انواع مختلف دارد و بهترين آنها پتو هايي است كه از پنبه و پشم هستند.

  72. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مطالب و محتوایی بسیار خوبی داخل سایت توضیح دادید بسیار مچکرم چطور میشه از قیمت های محصولات شما آگاه شوم؟ برای خرید عمده چند درصد تخفیف در نظر میگیرید؟

  73. سلام خدمت شما این پتو از رنگ های باکیفیتی استفاده شده است. به گونه ای که پس از رطوبت و شست و شو رنگ ریزی ندارد این پتو دچار تغییر رنگ نمیشود باتشکر

  74. سلام خدا قوت
    پتو ها گرما بخشی بسیار خوبی دارند و کاربرد های فراوانی دارند من سایتتون و مطالعه کردم بسیار گیرا و خوب بود و توضیحاتتون کامل بودند

  75. سلام با اینکه امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است ولی برای خرید این پتو دقت فراواران میخاد چون همه جا وجود داره ولی جنسشون الیافی نیست
    پتوها قیمت مناسب تری نسبت به باقی مدل ها دارد و میتوان به راحتی در فروشگاه های بزرگ و کوچک آن را تهیه کرد. این پتو به دلیل جنس لطیفش طرفدار زیادی بین مردم پیدا کرده است

  76. سلام خدا قوت
    این محصول به دلیل کیفیت بالا در شهرهای بزرگ به صورت عمده خریداری میشه و تنوع رنگی فراوانی دارد، ممنون از شما

  77. سلام خدا قوت
    این محصول به دلیل کیفیت بالا در شهرهای بزرگ به صورت عمده خریداری میشه و تنوع رنگی فراوانی دارد، ممنون از شما

  78. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  79. خیلی عالی هستند من نرمی و لطافتی که این کالا دارد‌ را خیلی دوست دار
    این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه .

  80. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  81. سلام خسته نباشید
    در صورتی که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد و ذکر شده باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  82. سلام وقت بخیر
    که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  83. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    چقدر طرح هاتون به روز و جدید هست و صد در صد میشه
    سودآوری خوبی روی این محصولات داشت. برای خرید عمده
    پتو میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنیم؟

  84. نرمی و سبکی پتو های شادیلون منحصر بفرد است این ویژگی‌ها سبب رونق فروش این پتوها شده است
    . جنس خیلی خوبی دارن و نرم و راحت هستن و از نظر زیبایی هم عالی هستن

  85. نرمی و سبکی پتو های شادیلون منحصر بفرد است این ویژگی‌ها سبب رونق فروش این پتوها شده است
    . جنس خیلی خوبی دارن و نرم و راحت هستن و از نظر زیبایی هم عالی هستن

  86. پتو انواع مختلفی دارند پنبه‌ای دولایه، ارگانیک، پشمی پشم شیشه‌ایو پتوهای مسافرتی هیگستند که کاربرد متفاوتی دارند
    نقش و برجستگی های ویژه ای روی این پتو ها موحود هست که این نمونه خاص کرده است

  87. سلام وقت بخیر
    این پتو ها دارای مدل های متنوعی می باشد که با قیمت کارخانه به صورت عمده در اختیار نمایندگان و فروشنده ها قرار می گیرد.

  88. دیبا بافت نگار به عنوان یک تولید کننده در کشور ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را در سطح خوب و استانداردهای جهانی تولید می‌کند

  89. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  90. فقط بخاطر استفاده از مواد اولیه با جنس درجه یک بوده که برای شرکت ما افتخار است تا محصولی خوب و عالی را با مناسب ترین قیمت به پخش کنندگان این محصول قرار دهیم

  91. مشتریانی که قادر به خرید به صورت حضوری نیستند از طریق سایت معتبر طراحی شده دیبا بافت بدون محدودیت و به راحتی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند

  92. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  93. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  94. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  95. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  96. سلام خسته نباشید پتوهای لیلیان طلایی تراکم بافت محکمی دارد و دارای جنس مرغوبی است و طرح های خوشگلی داره

  97. سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر مشتری مداری و مشاوره ی خوب شما از شما خرید کردم همچنین به دلیل قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه سفارش محصول رو از سایت شما توصیه کردم.

  98. سلام خسته نباشید خدمت شما شرکت دیبافت نگار من از همکاری با مجموعه شما بسیار خوشحالم وممنون از مطالب مفیدی که در سایت قرار میدهید

  99. سلام وقتتون بخیر
    من چطور میتونم در زمینه شما با شما کار کنم؟ هزینه محصولات شما به چه صورت است ؟

  100. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از همکارم بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست حضوری خرید کنم. دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

  101. سلام خسته نباشید خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  102. در کشور ما تولیدات هم پیشرفت خوبی داشته هم سرعت عمل خوبی و تولیدکنندگان سعی کردند از طرح های روز دنیا عقب نمونند

  103. سلام وقت بخیر
    من از پتو های شما خرید کردم و خیلی راضی بودم و بسیار جنس خوبی داشتن.

  104. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور آلمان هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  105. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور ارمنستان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  106. سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر مشتری مداری و مشاوره ی خوب شما از شما خرید کردم همچنین به دلیل قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه سفارش محصول رو از سایت شما توصیه کردم.

  107. سلام وقت بخیر بافت این پتو بسیار مستحکم است و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نمی شود. همچنین رنگ به کار رفته در ساختار این پتو ها ثبات بالایی دارند باتشکر

  108. ممنون از سایت خوبتون
    مشاوران شما در سریع ترین زمان ممکن با من تماس گرفتند و راهنمایی های لازم را انجام دادند

  109. سلام خدمت شما پتو لیلیان طلایی ضد حساسیت است و هیچ گونه حساسیتی برای پوست افراد ایجاد نمیکند. پتوی لیلیان طلایی رنگ از بهترین پتوها محسوب میشود

  110. سلام خدمت شما پتوی لیلیان طلایی رنگ از بهترین پتوها محسوب میشود و زیبایی خیره کننده ای دارد و برای روتخت هم میشه استفاده کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما