شرکت بازرگانی پتو نو بافت شادیلون

آیا میدانید پتوهای نو بافت شادیلون چه ویژگی هایی دارند؟ آیا با طرح های جدید پتوهای نو بافت شادیلون آشنا هستید؟ آیا در مورد خواص و جنس پتوهای پشمی اطلاعی دارید؟ آیا میدانید پتوهای گوسفندی با چه الیافی تولید میشوند؟ آیا مزایای خرید عمده و مستقیم از نمایندگی های شادیلون را میدانید؟

نکاتی درباره پتو شادیلون

نکاتی درباره پتو شادیلون

پتو در زندگی ما انسان ها نقش مهمی ایفا میکند. اهمیت این موضوع را افرادی که حتی در گرمای تابستان بدون پتو خواب نمیروند و خستگی روز از تن آنها در نمیرود بهتر از بقیه میفهمند. استراحت کردن با یک پتوی نرم، با کیفیت، با طرح و رنگ دلخواه خود فرد که پر ریزی هم نداشته باشد، آرامش بی نظیری به انسان میدهد. پتوهای شادیلون انواع زیادی داشته، با کیفیت بالایی تولید میشوند. هر یک از ما برای خرید پتو به نکات زیادی توجه میکنیم، از جمله کیفیت، طرح، رنگ، قیمت و برند تولید کننده پتو، نرمی و لطافت پتو و نکات دیگری که برای هر کس این فاکتورها و نکاتی که اهمیت دارد فرق میکند. اما کیفیت و قیمت مناسب از فاکتورهایی هستند که تقریبا برای همه مهم است. کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه از نشانه های بارز پتو نو بافت شادیلون هستند. این پتوها با انواع مختلف پتو شادیلون صادراتی، پتو شادیلون فانتزی، پتو شادیلون طرح دار، پتو شادیلون چیکا، پتو شادیلون نیکا و صدها طرح و مدل دیگر توسط مجموعه نو بافت شادیلون تولید و راهی بازار میشوند.
پتوهای شادیلون را میتوان جزو بهترین پتوهای بازار از لحاظ نرمی و لطافت نامید. تمامی پتوهای مجموعه شادیلون از الیاف صد در صد مرغوب و خالص تولید میشوند. نحوه تولید پتوهای شادیلون و تجهیزات پیشرفته ای که در تولید آنها به کار برده میشود همگی سبب شده است تا از لطافت و نرمی خاص برخوردار شوند. به علاوه تار و پود منسجم و تراکم بالای الیاف از دیگر مزایای این پتو است. ماندگاری و طول عمر پتوهای مجموعه نو بافت شادیلون بسیار خوب و بالاست. همگی قابل شست و شو با دست و ماشین لباس بوده، بهتر است برای شستن راحت تر و عدم آسیب به بافت پتو، نکات گفته شده در برچسب شست و شوی پتو را رعایت کنیم. پتوهای نو بافت شادیلون با داشتن الیاف با کیفیت دچار پرز ریزی نمیشوند.
بسته بندی پتوهای نو بافت شادیلون به صورت ساک های زیپ دار و دسته دار است. این ساک ها کیفیت و دوام خوبی داشته، طراحی این بسته بندی ها و رنگ بندی آنها متنوع و بسیار زیباست. پتوهای شادیلون همگی ضد حساسیت و آنتی باکتریال هستند و برای هیچ یک از رده های سنی حساسیت و آلرژی ایجاد نمیکنند.
پتوهای شادیلون دارای نشان استاندارد و برچسب سلامت و کیفیت کالا هستند. این برچسب نشان دهنده این است که تمامی استانداردها و اصول لازم برای تولید پتو توسط مجموعه شادیلون رعایت میشوند؛ همینطور نشان میدهند که پتوهای شادیلون همگی از سلامت و کیفیت لازم برخوردار هستند.

پتو صادراتی نو بافت شادیلون

پتو صادراتی نو بافت شادیلون

پتوهای شادیلون بنا بر دلایلی که گفته شد و قیمت مناسب مشتریان زیادی در خارج از ایران دارند. تولیدی نو بافت شادیلون با تولید پتوهای با کیفیت توانسته است تاجران خارجی زیادی را به خرید این پتو ترغیب کند و سالانه با صادرات انواع مختلف پتوهای شادیلون به خارج از کشور سبب ارز آوری خوبی برای کشورمان شود.

پتو فانتزی نو بافت شادیلون

پتو فانتزی نو بافت شادیلون

پتوهای فانتزی شادیلون انواع مختلف زیادی دارند؛ مثل پتو فانتزی شادیلون مدل توپی، پتو فانتزی شادیلون مدل راه راه و… این پتوهای فانتزی در اندازه های متفاوتی تولید میشوند. مثلا ابعاد مدل توپی آن 200 در 230 سانتی متر و وزن آن 3000 گرم است. الیاف استفاده شده برای تولید پتوهای فانتزی شادیلون الیاف پلی استر صد در صد خالص هستند. پتوهای فانتزی شادیلون همگی ضد حساسیت هستند. این پتوها از ضخامت نسبتا زیادی برخوردار هستند و ضخامتی که دارند باعث میشود که گرمای مناسبی ایجاد کنند و برای استفاده در فصل سرد زمستان کاملا مناسب باشند.
پتوهای شادیلون فانتزی قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. این پتو انتخاب بسیار خوبی است برای کسانی که به دنبال یک پتوی اعلا که قیمت مناسبی دارد، هستند.

پتو نو بافت شادیلون طرح دار

پتو نو بافت شادیلون طرح دار

پتوهای طرح دار شادیلون همان طور که از نام آنها مشخص است با طرح های متنوع و زیبای خود شناخته میشوند. تنوع طرح های این پتوها به قدری زیاد است که طرح متناسب با سلیقه تمام سنین و افراد در بین آنها پیدا میشود. در کنار تنوع زیاد طرح این پتو نرمی و لطافت زیادی دارد. پتوهای طرح دار شادیلون به صورت یک نفره با ابعاد 160 در 220 سانتی متر و دو نفره با ابعاد 220 در 230 سانتی متر توسط این مجموعه تولید میشوند.

پتو پشمی چه ویژگی هایی دارد

پتو پشمی چه ویژگی هایی دارد

پتوهای پشمی به صورت یک نفره با ابعاد 170 در 220 سانتی متر و ابعاد دو نفره 220 در 240 سانتی متر تولید میشود. یکی از مناسب ترین پتوها برای زمستان جهت گرم نگه داشتن همین پتوهای پشمی هستند. پتوهای پشمی به دو صورت تولید میشوند. دسته اول آنها از الیاف اکریلیک و پلی استر تولید میشوند که به پتوهای پشمی مصنوعی معروف هستند. گروه دوم از پشم خالص و با کیفیت تولید میشوند. این گروه بنا بر کیفیت و گرمای بهتری که دارند قیمت بیشتری نسبت به گروه اول دارند.
پتوهای پشمی دو لایه هستند. یک لایه، لایه ای بدون پشم و پرز است که لایه زیرین بوده و با بدن در تماس است. لایه ای که دارای پشم و پرز است لایه رویی پتو است. لایه رویی از ورود سرما و رطوبت جلو گیری میکند. از خواص پشم این است که اگر در معرض آتش قرار بگیرند به راحتی شعله ور نمیشوند و نمیسوزد. در پتوهای پشمی گروه دوم که از جنس پشم خالص هستند، این ویژگی صدق میکند.

پتو های گل دار شادیلون نگین
پتوهای پشمی خواص درمانی خیلی جالی نیز دارند. این خواص درمانی به سبب ویژگی هایی است که خداوند متعال در پشم قرار داده است. پشم گوسفند به صورت طبیعی در تار و پود خود فیبر دارد، فیبر موجود در پشم گوسفند با تاثیراتی که بر بدن انسان میگذارد سبب کاهش دردهای عضلانی و درد مفاصل میشود.
این ویژگی مختص پتوهای پشمی است و در هیچ پتو یا وسیله دیگری نمیتوانید چنین خاصیتی پیدا کنید. تصور کنید شما پتو را به منظور گرم کردن خود در سرما خریداری میکنید، ولی با یک انتخاب هوشمندانه نه تنها گرم میشوید، بلکه دردهای شما که برای درمانش باید هزینه های زیادی صرف کنید یا ساعات زیادی از وقت خود را برای دکتر رفتن صرف کنید هم درمان میشود. فقط کافی است در انتخاب پتویی که میخرید دقت کنید.

پتوهای گوسفندی از چه جنسی هستند

پتوهای گوسفندی از چه جنسی هستند

پتوهای گوسفندی چند دسته اند. با توجه به اینکه از کدام نوع پتو گوسفندی باشند نوع الیاف آنها فرق میکند. بعضی پتوهای گوسفندی از پشم خالص گوسفند تولید شده و برخی دیگر از آنها به همراه پشم خالص گوسفندی الیاف مختلفی مثل پلی استر، میکرو فایبر راه راه و از الیاف دیگر در آنها استفاده میشود که این الیاف به کار رفته نیز الیاف مرغوبی هستند. بسته به اینکه پتوی مورد نظر چند لایه باشد و کدام یک از ده ها نوع پتو گوسفندی باشد جنس این الیاف کمکی فرق میکنند.
پتوهای گوسفندی ضخامت خیلی خوبی داشته و گرمای کافی برای گرم شدن را ایجاد میکنند. پتوهای گوسفندی نسبت به سایر پتوها گرمای خیلی بهتری ایجاد میکنند که این گرما به دلیل وجود پشم درون پتو است. در فصل های پاییز و زمستان که هوا نسبت به بقیه سال سردتر میشود، کارایی بالای این پتو مشخص میشود. برای افرادی که از سرما فراری هستند و خیلی به گرم بودن پتوی خود اهمیت میدهند پتو گوسفندی انتخاب بسیار مناسبی است.

پتو مسافرتی گوسفندی

پتو مسافرتی گوسفندی

پتو مسافرتی گوسفندی مثل بقیه پتوهای مسافرتی نسبتا سبک و کم حجم، اما گرمایی که این پتو ایجاد میکند بسیار مناسب و کافی است. پتو مسافرتی گوسفندی را با خیال آسوده در همه سفرهای خود میتوانید استفاده کنید و اصلا نگران سرما نباشید. وزن پتو مسافرتی گوسفندی 1800 گرم و ابعاد آن 200 در 230 سانتی متر است. از پتو مسافرتی میتوان به عنوان جایگزینی مناسب برای پتوهای ضخیم و بزرگ که هم فضای زیادی را میگیرند و هم سنگین هستند و جا به جایی آنها سخت است نیز استفاده کرد چون پتوهای مسافرتی در عین حال که ابعاد نسبتا بزرگی دارند و برای استفاده دو نفر هم مناسب هستند، وزن و حجم زیادی ندارند. جا به جایی، شست و شو و به طور کلی استفاده از آنها راحت تر است. پتو مسافرتی گوسفندی، پتویی دولایه از جنس پشم خالص و مرغوب، با رنگ بندی متنوع و با بیش از 16 طیف رنگی متفاوت به بازار عرضه میشود.

پتو گوسفندی بچگانه

پتو گوسفندی بچگانه

پتوهای گوسفندی در گذشته تنها با ابعاد یک نفره و دو نفره تولید میشدند، اما در حال حاضر با خلاقیتی که تولید کننده ها در این زمینه به خرج داده اند، پتوهای گوسفندی را برای سنین پایین تر و با طرح و رنگ های مناسب برای همین سنین تولید کرده و به تازگی وارد بازار کرده اند. خانواده های خوش ذوق، استقبال خوبی از این مدل پتوها برای تامین گرما و راحتی فرزند خود در فصول سرد سالبه عمل آورده اند.
پتوهای گوسفندی بچه گانه بسیار نرم و لطیف است، چراکه بچه ها خود موجوداتی کوچک و لطیف اند حال این نرمی و لطافت پتو گوسفندی به شکل عجیبی بچه ها را به سمت پتوهای گوسفندی کشیده است. پتوهای گوسفندی به طور کلی به خاطر الیاف به کار رفته در آن و کیفیت بالایی که دارند نسبت به پتوهای عادی قیمت بالاتری باید داشته باشند اما پتوهای گوسفندی بچه گانه با توجه به مزایا، ابعاد و کیفیتشان قیمت گذاری مناسبی دارند. گفتنی است نمونه های وارداتی این پتو کمی گران تر از نمونه داخلی آن است.

پتوهای گوسفندی پسرانه و دخترانه

پتوهای گوسفندی پسرانه و دخترانه

تولید کننده های پتو گوسفندی بعد از اینکه ابعاد این پتو را متناسب با سنین پایین تر تولید کردند، یک ایده دیگر هم به کار خود اضافه کرده و پتو گوسفندی را متناسب با جنسیت کودک و نوجوانان جامعه راهی بازار کردند. آنها پتوهای گوسفندی را با طرح های مورد علاقه این رده سنی تولید کردند. رنگ بندی این پتوها متنوع است، رنگ های جذاب و زنده ای که کودک و نوجوان با داشتن یک سرویس خواب که دارای چنین رنگ بندی زیبایی باشد، شاد تر و سرحال تر خواهند بود، همان طور که میدانید رنگ ها تاثیر زیادی بر روحیه افراد دارند.
ابعاد این پتوها 140 در 180 سانتی متربوده که مناسب برای یک نفر است. پتوهای گوسفندی دخترانه و پسرانه کاملا آنتی باکتریال و ضد حساسیت هستند. نرمی و لطافت بی نظیر این پتو به هیچ عنوان با پتوهای عادی قابل مقایسه نیست. پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال یک پتویی همه چیز تمام برای فرزندان خود هستید پتو گوسفندی را انتخاب کنید.

نحوه خرید و شناخت توزیع کنندگان پتو شادیلون

نحوه خرید و شناخت توزیع کنندگان پتو شادیلون

همه توزیع کنندگان پتو شادیلون، نوع اصل و مرغوب این پتو را به مشتریان خود عرضه میکنند. در حال حاضر نمایندگی های توزیع و فروش پتو شادیلون در سراسر کشور وجود دارند. شما با مراجعه به این توزیع کنندگان میتوانید با انواع پتوهای تولیدی مجموعه شادیلون، قیمت و سایر مزایای این پتوها آشنایی کامل پیدا کنید.
برای خرید عمده و سفارش مستقیم از تولیدی میتوانید از طریق نمایندگی های پتو شادیلون یا سایت این مجموعه اقدام کنید. همه ما مزایای خرید عمده و مستقیم از تولیدی را میدانیم. با انجام این کار شما میتوانید با اطمینان کامل از اصل بودن محصولی که خریداری میکنید پتوی اصل و با کیفیت شادیلون را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنید. با انجام سفارش خود به صورت عمده و مستقیم، محصولات شادیلون با حذف هزینه های اضافی به دست شما میرسد و قیمت نهایی تمام شده برای شما کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است.

2

  1. محصولاتی که میفرستین برای شهرستان های دیگه چند روزه به دست مشتری می رسه؟ آیا امکان داره نهایتش تا چهار روز کاری برسه دستمون؟ ممنون میشم پاسخگو باشید چون قیمتاتون خوبه اما من برای خرید این محصول بسیار عجله دارم که زود به دستم برسه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما