شرکت بازرگانی پتو پنبه ای یک نفره

از شرکت های بازرگانی چه میدانید؟ تاکنون خرید پتوهای پنبه ای را در لیست خود قرار داده اید؟ چه میزان از شرکت بازرگانی پتو پنبه ای یک نفره اطلاعات دارید؟
شرکت های بازرگانی با هدف تولید توزیع و پخش یک محصول تاسیس میشوند. عمده فعالیت آنها در راستای اشتغال زایی و تولید با کیفیت یک محصول، در آخر حمایت از فروش تولیدات ملی است. شرکت بازرگانی پتو پنبه ای یک نفره با هدف تولید و فروش پتو پنبه ای یک نفره تشکیل شده است. پتو از آن دست منسوجات مربوط به خواب است که بسیار فروش خوبی دارد و کالای مورد علاقه عموم مردم است و همین علاقه وافر مردم به این کالا سبب شده که برای تولید این محصول همواره مدعیان زیادی داوطلب شوند و تولید این کالا روز به ‌روز تخصصی تر و با کیفیت تر شود. این منسوج معمولاً از الیاف پشم یا پنبه تولید میشود که آنچه در این مطلب مورد بحث ماست، پتوهای پنبه ای هستند. پنبه دارای الیاف پف دار و نرم است و همین نرمی و لطافت آن سبب شده تا از الیاف آن در تولید منسوجات مربوط به خواب به خصوص پتو بهره گرفته شود.
پتوهای پنبه ای به علت خاصیتی که پنبه دارد هم نرم و هم گرم اند. چرا که پنبه در انتقال گرما بسیار سریع عمل میکند.
اما به علت کمیاب بودن و قیمت بالای پنبه، کمتر پتویی را میبینید که الیاف به کار رفته در آن، تماما پنبه باشند و همواره در پتوهای پنبه‌ای نیز علاوه بر الیاف طبیعی از دریافت مصنوعی استفاده میشود.

شرکت بازرگانی پتو پنبه ای یک نفره
در ادامه این مطلب در رابطه با الیاف مصنوعی پنبه و همچنین پتوهای تمام پنبه یا به قولی ارگانیک بیشتر سخن میگوییم. اگر قصد خرید پتو پنبه ای را دارید لازم است که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا در رابطه با کالایی که قصد خرید آن را دارید اطلاعات لازم را به دست آورید؛ چرا که بر هر خریداری واجب است که قبل از خرید در رابطه با کالای مورد نظر اطلاعات کافی و لازم را داشته باشد تا بر اساس نیازهای خود، کالا را مطابق با خواسته و بودجه خود تهیه نماید. همانطور که گفتیم علاوه بر الیاف طبیعی پنبه، امروزه با استفاده از دستگاه‌های ریسندگی و تجهیزات جدید، کارخانجات یک سری الیاف را با روش های ساخت خاص و ویژه تولید میکنند و همراه با الیاف طبیعی پنبه در تولید پتوهای پنبه ای از آنها بهره میگیرند که این الیاف عبارتند از:
الیاف پلی استر: یکی از الیافی که در تولید پتوها امروزه از آن بهره گرفته میشود و شیوه ساخت آن به صورت مصنوعی به کمک دستگاه های ویژه است، الیاف پلی استری است .
الیاف پلی استر دارای ویژگی هایی هستند که سبب شده در تولید پتو و منسوجات مربوط به خواب بسیار کاربرد داشته باشد.
از جمله این ویژگی‌ها میتوان به سبک بودن آنها و همچنین عمر طولانی و با دوام آنها اشاره کرد. علاوه بر اینها الیاف پلی استر قابلیت شست و شوی بالایی دارند و در مواجهه با رطوبت بو نمیگیرند و همین ویژگی ها سبب شده که برای تولید پتو از الیاف با کیفیت پلی استری، استفاده کرد.
ویسکوز: از دیگر الیاف مصنوعی که در تولید پتو از آن استفاده میشود، الیاف ویسکوزی است که برخلاف الیاف پنبه ای پیج و تاب ندارند و همین سبب میشود که پتوها صاف و یکدست به نظر برسند و کمتر چروک شوند. الیاف ویسکوزی استحکام بالایی دارند و در مواجهه با رطوبت بهتر از الیاف پنبه ای عمل میکنند و قابلیت جذب بالاتری دارند همچنین در برابر فرسایش بسیار مقاوم اند.

شرکت بازرگانی پتو پنبه ای یک نفره
الیاف اکریلیک: الیاف اکریلیک در برابر حرارت بسیار مقاوم اند و همین هم سبب شده که در تولید پتو از این الیاف بهره گرفته شود؛ چرا که بعد از شست و شو اگر در معرض نور مستقیم آفتاب قرار بگیرند باعث رنگ پریدگی پتو نمیشوند. همچنین این الیاف ثبات رنگ بالایی دارند و به همین علت است که شست و شو و تابش مستقیم آفتاب، رنگ پتو را از بین نمیبرد و به اصطلاح پتو رنگ پریده نمیشود.
پتو ارگانیک: در تولید پتوهای ارگانیک کاملاً از الیاف پنبه استفاده میشود. به همین علت این پتوها بسیار نرم و راحت اند اما به علت قیمت بالایی که دارند تهیه آن برای عموم مردم مشکل است. و بیشتر، توسط آن دسته از افرادی که نسبت به جنس مصنوعی حساسیت دارند، استفاده میشود؛ چرا که این پتوها با الیاف صد در صدی پنبه تولید شدند و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمیکنند و برای آن دسته از افرادی که دچار بیماری‌های تنفسی و پوستی هستند، مناسب اند.

همانطور که میدانید، الیاف مصنوعی اگرچه مانند الیاف طبیعی پنبه، خاصیت نرمی و لطافت آن را ندارندف اما هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند که برای دوام و ماندگاری پتوها لازم است اما آنچه در رابطه با آنها مهم است این است که این الیاف کاملاً اورجینال ساخته شوند تا کارایی بالایی داشته باشند و حساسیتی ایجاد نکنند. پتوهای پنبه ای در سایزهای دونفره و یک نفره به بازار ارائه میشوند و در این میان، ما در رابطه با شرکت بازرگانی پتو پنبه‌ای یک نفره و تولیدات آن بیشتر سخن خواهیم گفت؛ پس ادامه ی این محتوا را از دست ندهید.

آشنایی با پتو پنبه ای یک نفره شیک

آشنایی با پتو پنبه ای یک نفره شیک

پتو پنبه ای یک نفره از پرفروش ترین پتوهای بازار است. این پتوها به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارند و علاوه بر آن با آسانی خرید و با قیمت مناسبشان، توانسته اند در میان عموم مردم طرفداران بسیاری پیدا کنند.
سایز استانداردی که توسط سازمان بهداشت جهانی برای این پتوها در نظر گرفته شده است سایز۲۲۰ در۱۶۰ سانتی متر است اما این سایز قابلیت تغییر دارد و شما میتوانید با هر اندازه ای که مد نظرتان است، این پتوها را سفارش دهید.
پتو پنبه ای یک نفره در دو مدل مسافرتی و خواب به بازار عرضه میشود که در انواع طرح های متنوع، از سوی برندهای مختلف، روانه بازار میشوند.
از جمله مهمترین ویژگی هایی که سبب شده پتو پنبه ای یک نفره میان عموم مردم خریداران فراوانی پیدا کند، عبارت است از:
نرمی و لطافت: پتو پنبه ای یک نفره به علت استفاده از پنبه در ساخت، بسیار نرم و لطیف است چرا که از مهم ترین شاخصه های الیاف پنبه ای لطافت آنهاست که با یک لمس ساده متوجه این امر خواهید شد.
وزن کم: پتوهای پنبه‌ای به علت استفاده از پنبه معمولاً وزن سنگینی دارد، اما در رابطه با پتو پنبه ای یک نفره این قضیه صدق نمیکند؛ چرا که هم سایز و ضخامت آن کم است و هم استفاده از الیاف مصنوعی باکیفیت در محصول، سبب شده که این محصول وزن مناسبی داشته باشد.

 صادرات انواع پتو پنبه ای یک نفره
ثبات رنگ: در رابطه با پتوها، هیچ موضوعی به اندازه ثبات رنگ آنها اهمیت ندارد؛ چرا که هر چقدر هم پتو جنس خوبی داشته باشد اگر که دچار رنگ پریدگی شود دیگر به کار نمی‌آید و دور انداخته میشود. پتو پنبه ای یک نفره و دونفره با استفاده از بهترین الیاف دارای رنگ ثابت و با کیفیتی هستند.
قابلیت شست و شو: پتوهای پنبه ای اعم از پنبه ای یک نفره و دو نفره از ظرفیت شست و شوی بالایی برخوردارند. به گونه‌ای که با شست و شوهای مداوم و پی در پی به بافت آنها آسیبی نمیرسد و همچنان از رنگ ثابتی برخوردار خواهند بود.
تنوع طرح و رنگ: این پتوها در متنوع ترین طرح ها و رنگ ها در مدل های مختلف به بازار ارائه میشوند و شما میتوانید طبق همان طرحی که مد نظرتان است، کالای مورد نظر را خریداری نمایید.
برای خرید پتو پنبه ای یک نفره کافیست که به شرکت بازرگانی پتوی پنبه ای یک نفره مراجعه نمایید و این کالا را در مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان خریداری کنید.
شرکت بازرگانی پتو پنبه ای یک نفره امکان فروش آنلاین و اینترنتی را نیز فراهم کرده است و شما میتوانید با استفاده از این نوع فروش کالای مورد نظر خود را خریداری کنید تا قیمت نهایی منصفانه‌ تر سنجیده شود.

مشخصات انواع پتو چهار خانه سفری

مشخصات انواع پتو چهار خانه سفری

پتو سفری چهار خانه از آن دست پتوهای سبک موجود در بازار است و همین وزن کم و سبکی آنها سبب شده که حمل راحت و آسانی پیدا کنند اما وزن کم آنها نتوانسته جلوی قدرت آنها در برابر نفوذ سرما را بگیرد.
برخلاف تصوراتی که عموم مردم در مواجهه با پتوهای مسافرتی دارند و گمان میبرند این پتوها توانایی انتقال گرما را ندارند و در این زمینه ضعیف عمل میکنند، پتو سفری چهار خانه توانسته، دید عموم مردم در این رابطه را به خوبی تغییر دهد و از مهم‌ترین شاخصه‌های آنها همین قابلیت گرما دهی بالایشان است.
علاوه بر همه اینها مورد دیگری که در رابطه با پتو سفری چهار خانه وجود دارد تنوع بسیار گسترده این نوع از پتو در طرح و رنگ است که در انواع مختلف طرح با رنگ بندی بسیار زیبا به بازار عرضه میشوند.
پس بطور خلاصه پتو سفری چهار خانه، دارای وزن کم، قابلیت انتقال سریع گرما، ضخامت کم و تنوع بسیار و در کنار همه اینها قیمت خرید مناسب است .
اگر میخواهید که پتو پنبه ای یک نفره سفری را در طرح چهار خانه تهیه نمایید، کافیست محصول مورد نظر را از شرکت بازرگانی پتو پنبه ای یک نفره سفارش دهید و در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

پتوی خوب را از چه مرکزی بخریم

پتوی خوب را از چه مرکزی بخریم

امروزه برای خرید پتو دیگر نیازی نیست به کشورهای همسایه رفته و محصول بی کیفیت را در قالب کتاب خوب خریداری نماییم؛ چرا که در خود کشور ما، تولیدی و مراکز فروش معتبری هستند که این منسوج را با بالاترین درجه کیفیت در مناسب ترین قیمت به بازار عرضه میکنند. از جمله معروف ترین این مراکز عبارت اند از:
مراکز فروش گلبافت: کارخانه گلبافت از قدیمی ترین تولید کننده های پتو در ایران است. به همین علت بسیار محبوب و شناخته شده است. اگر قصد خرید پتوی خوب را دارید میتوانید پتوی خود را از مراکز فروش گل بافت تهیه نمایید؛ چرا که این کمپانی با در نظر گرفتن توان اقتصادی عموم مردم کالاهای خود را در مناسب ترین قیمت به بازار عرضه میکند و با داشتن بیش از پنج دهه تجربه، محصولی در نهایت کیفیت و مرغوبیت را تولید مینماید. پتوهای گلبافت هرآنچه که از یک پتوی خوب انتظار میرود را دارا هستند و شما میتوانید با خیالی راحت از مراکز فروش این کمپانی، پتوی خوب را تهیه کنید.
مرینوس: برند مرینوس یک برند جهانی است است که با بیش از ۵۰ سال تجربه و سابقه صادرات کالا به هفتاد کشور جهان از بهترین های تولید پتو است و شما میتوانید پتوی خوب اصل ترک را از مراجع فروش برند مینوس در سراسر کشور تهیه نمایید..
کارخانه شادیلون: از جمله تازه کارهای تولید پتو که توانسته در زمان بسیار کم اعتبار بالایی کسب کند و با تولید پتویی با کیفیت توانسته میان برندهای مطرح تولید پتو حضور پیدا کند .
نوبافت اصفهان: از دیگر مراکز مطمئن فروش پتو مراکز نو بافت اصفهان است و در سراسر ایران پتوی نوبافت را به فروش میرساند. کارخانه نوبافت قدمتش کم است و از نظر قدمت با شادیلون برابری میکند.
علاوه بر همه اینها تولیدکننده های برتر دیگری در سراسر کشور هستند که پتوی با کیفیت را ارائه میکنند و شما میتوانید با شناسایی آنها کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

 صادرات انواع پتو پنبه ای یک نفره
صادرات انواع پتو پنبه ای یک نفره

برندهای مطرح ایرانی در زمینه تولید پتو پنبه ای یک نفره بسیار موفق عمل نموده اند تا آنجا که کشور ما توانایی صدور این کالا را به دیگر کشورها را پیدا کرده است. صادرات یک کالا در واقع نشان دهنده توانایی بالای یک کشور در تولید آن محصول است که کشور ما در زمینه تولید پتو پنبه ای یک نفره بسیار موفق عمل نموده و با تولید بهترین پتوها با بالاترین درجه کیفیت و در مناسبترین قیمت توانسته نظر بازار جهانی را به خود جلب نماید و با تولید پتویی متناسب با استانداردهای بهداشت جهانی در زمینه صادرات یک کالا از برندهای مطرح و معروف و شناخته شده به حساب بیاید.
شرکت بازرگانی پتو پنبه ای یک نفره، توانسته تجارت خوبی با کشورهای همسایه داشته باشد و زمینه صادرات این محصول به کشورهای اروپایی را نیز فراهم آورده و کم کم به بازار فروش پتوهای اروپا نیز وارد شود.
اگر قصد خرید پنبه یک نفر را دارید ویا شغل شما به گونه ای است که نیاز به تهیه پتو پنبه ای یک نفره و دو نفره را در خود میبینید، میتوانید از طریق شرکت بازرگانی فروش پتو پنبه ای یک نفره ، این کالا را در مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما