شرکت فروش پتو تک نفره روشا

چه میزان از پتوهای تک نفره شناخت دارید؟ تا کنون از شرکت پتو تک نفره روشا کالایی خریداری نموده اید؟ پتویی که استفاده میکنید چه خصوصیاتی دارد؟ پتوها از جمله مهم ترین کالاهای مربوط به خواب هستند که از اهمیت ویژه ای برخوردارند، چرا که آنها در جهت داشتن خوابی سالم مهم ترین عامل به شمار میروند.

از همین رو تولید کنندگان این بافته، آن را در انواع و اقسام طرح و رنگ و مدل های مختلف تولید کرده و به بازار فروش عرضه داشته اند.
از آنجایی که این کالا بسیار اهمیت دارد و جزئی از کالاهای ضروری به حساب میرود؛ همواره به تولید کنندگان این محصول روز به روز افزوده میشود. در این بین، شرکت فروش پتو تک نفره روشا با بهره گیری از بهترین دستگاه های ریسندگی و استفاده از بهترین مواد اولیه پتوهای خود را در نهایت کیفیت تولید و به بازار عرضه میدارد.

خرید از شرکت فروش پتو تک نفره روشا، بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال خریدی با کیفیت هستند و ‌برای آنها در درجه اول مرغوبیت و کیفیت کالا اهمیت دارد. شرکت پتو تک نفره روشا با در نظر گرفتن متدهای روز، جذابیت کالای محصولات خود را در متنوع ترین طرح ها تولید و روانه بازار فروش میکنند.

شرکت فروش پتو تک نفره روشا

پتوهای تک نفره روشا در طرح های گوناگونی از جمله فانتزی، سه بعدی، اسپرت، سنتی، سلطنتی، طرح دار، گل دار، چهل تیکه و… عرضه میشوند؛ که ما در ادامه مطلب به طور مختصر چند مورد از این پتوها را مورد بررسی قرار میدهیم، تا شما را اندکی با انواع مختلف پتو آشنا کنیم. در واقع در وهله اول، خرید بسته یک امر کاملا سلیقه ای است و بر اساس سلیقه فرد مورد نظر خریداری میشود و در خرید پتو سلیقه افراد به چند دسته تقسیم میشود.

اگر جزء آن عده‌ای هستید که سنتی دوستند و طرح های نوستالژیک و قدیمی بیشتر به مذاقشان خوش می آید و دوست دارند که پتوی خریداری شده، به اتاق خوابشان حسی زیبا و قدیمی را القا کند؛ بهترین گزینه برای خرید شما پتوهای سنتی و پتوهای چهل تکه هستند اما اگر کمی تجملاتی هستید و از زرق و برق زیادی خوشتان می آید، خرید پتو های سلطنتی، پیشنهاد ‌میشود. اما اگر سلیقه شما کاملاً به گونه‌ای است که طرح های ساده اما شیک را بیشتر میپسندید، بهترین گزینه برای خرید پتوهای اسپرت و مدرن هستند و پتوهای فانتزی و سه بعدی بیشتر برای آن دسته از افرادی که سلیقه خاص و متفاوتی دارند و دوست دارند از طرح های خاص تری استفاده کنند، پیشنهاد میشود.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در حد وسط اید و نه خیلی سنتی پسندید و نه خیلی مدرن و ساده؛ پتوهای طرح دار وگل دار بهترین انتخاب برای شما هستند. پس با این تفاسیر متوجه شدید؛ که در خرید پتو، اول از همه سلیقه شخصی فرد مهم است و در مرحله های بعد ویژگی های دیگر که در طول مطلب به آنها نیز اشاره خواهیم داشت. شرکت فروش پتو تک نفره روشا پتوهای خود را در انواع متنوع طرح و رنگ به بازار عرضه میدارد؛ اگر شما قصد خرید پتو را دارید؛ بهترین گزینه برای شما خرید پتو تک نفره روشا است.

آشنایی با پتو تک نفره روشا

آشنایی با پتو تک نفره روشا

پتوها در اندازه های مختلف تک نفره، دو نفره و کودک به بازار ارائه میشود که در این بخش در رابطه با پتو تک نفره روشا قرار است، بحث به میان آورده شود؛ تا شناخت شما از پتو تک نفره روشا بیشتر شود. پتو تک نفره همانطور که از اسمش انتظار ‌میرود؛ برای استفاده یک نفر تولید شده است، به همین علت یک سری ویژگی های منحصر به فردی دارد که در پتوهای دونفره دیده نمیشود. پتو های تک نفره از آنجا که به طور طبیعی ضخامت شان نسبت به پتوهای دونفره کمتر است؛ وزن سبک تری دارند اما لطافت در آنها بیشتر از پتوهای دیگر است.

این پتوها به علت سبکی وزن به راحتی شسته میشوند و برای شست و شوی آنها گاها میشود از ماشین‌ های لباس شویی نیز استفاده نمود؛ تا کار شست و شو راحت تر انجام شود. شرکت فروش پتو تک نفره روشا، منسوجات خود را در طرح های گوناگون به فروش میرساند، این پتوها با بهره گیری از بهترین الیاف دارای کیفیتی بسیار عالی و قیمتی مقرون به صرفه اند، اگر به دنبال پتوی یک نفره برای خودتان هستید، بهترین گزینه خرید برای شما خرید پتوی تک نفره روشا است، در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا در این رابطه هر آنچه که لازم به ذکر است، عنوان شود.

راهنمای انتخاب پتو برای جهیزیه

راهنمای انتخاب پتو برای جهیزیه

خرید پتو امری است که در بیشتر اوقات غالباً توسط بانوان انجام میشود و این بانوان هستند که انتخاب میکنند برای دکور خانه شان چه پتویی مناسب تر است، چرا که آنها نه تنها لطافت و کیفیت پتو را اصل قرار میدهند، بلکه ظاهر پتو نیز برایشان بسیار حائز اهمیت است؛ در انتخاب پتوی مناسب برای جهیزیه نیز ظاهر پتو بسیار حائز اهمیت است، از همین رو در وهله اول پتویی که زیباتر است، اولین انتخاب بانوان خواهد بود.

اگر شما برای خرید جهیزیه تان به دنبال انتخاب پتویی مناسبی هستید؛ ما به شما پتو دو نفره و پتو تک نفره روشا را پیشنهاد میدهیم. در همان اول کار پتویی را که برای جهیزیه تان انتخاب میکنید؛ حتماً باید از کیفیت عالی برخوردار باشد تا در سال‌های اول ازدواج دیگر دغدغه خرید مجدد پتو اذیتتان نکند. در واقع منظور ما این است که کیفیت را قربانی قیمت نکنید و سعی کنید که پتویی را که خریداری مینماید، علاوه بر زیبایی ظاهری، کیفیت عالی را نیز در بر بگیرد. بهترین انتخاب، انتخاب پتویی است که از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار بوده که شما بتوانید به راحتی در هر طرح و رنگی که مد نظرتان است، پتوی مورد نیازتان را خریداری نمایید.

پتو خوب چه ویژگی هایی دارد

پتو خوب چه ویژگی هایی دارد

قبل از خرید پتو لازم است که بدانید پتوی خوب چه ویژگی هایی را دارد و بعد، اقدام به خرید نمایید، ما در این مطلب ویژگی هایی را که یک پتوی خوب باید از آنها بهره ببرد، به طور جامع توضیح خواهیم داد، تا در امر خرید پتو، این مقاله به کارتان بیاید. اولین ملاکی که مشخص میکند یک پتو، پتوی خوب و با کیفیتی است یا نه، در واقع جنس آن است، اینکه از چه الیافی در تولید آن پتو استفاده شده است، جنس پتو را مشخص میکند.
پتوهایی که غالباً با کیفیت اند، الیاف آنها به گونه ای است که با دست زدن به آنها نرمی و لطافت را از پتو حس میکنیم و این نشان دهنده آن است که از بهترین الیاف در تولید آن استفاده شده است و در مرحله بعد پتوی که شست و شو های مداوم و پی در پی آسیبی به تراکم رنگ و تراکم بافت آن نزند؛ پتوی مناسبی است، به طوری که با یکی دو بار شسته شدن رنگ پریده شود و به اصطلاح رنگ پس بدهد پتوی با کیفیتی نیست.

تولید کنندگان ایرانی پتو تک نفره روشا

ضخامت یک پتو در واقع تعیین کننده میزان گرما دهی آن نیست، اگر پتویی که خریداری نموده اید ضخامت کمی دارد اما در انتقال گرما بسیار سریع عمل میکند و گرما را به خوبی از پتو به بدن انتقال میدهد، این پتو کالای با کیفیتی است. در واقع ضخامت یک پتو طبق استانداردهای سازمان بهداشت جهانی سنجیده میشود، نباید از حد آن بیشتر شود.

پس به طور خلاصه پتوی خوب، پتویی است که نرمی و لطافت از شاخصه ‌های اصلی آن به حساب برود و با شست و شوی آن، این نگرانی که بافت آن از بین میرود در ما به وجود نیاید. و در پایان پتویی مناسب است که با دارا بودن همه این ویژگی‌ها: یعنی هم لطافت هم تنوع رنگ و هم ظرفیت بالای شست و شو، قیمت مناسبی را نیز در بر بگیرد.

از دیگر مواردی که ‌میتواند تعیین کند یک پتو، پتوی خوبی است یا نه، در واقع میزان تراکم بافت آن است، که این بحث تخصصی تری دارد و با یک نگاه نمیتوان فهمید، اما اگر پس از مدتی پتویی که خریداری کرده اید، نخ کش شد؛ یعنی تراکم بافت خوبی نداشته است. شرکت فروش پتو تک نفره روشا با در نظر گرفتن همه این ویژگی‌ها، پتو های خود را در مناسب ترین قیمت، به بازار عرضه میدارد؛ شما میتوانید پتو تک نفره روشا را در هر طرح و رنگی که مد نظرتان است خریداری نمایید.

تولید کنندگان ایرانی پتو تک نفره روشا

تولید کنندگان ایرانی پتو تک نفره روشا

برند شادیلون نو بافت؛ که پتو‌های خود را در مدل ‌های مختلفی به بازار عرضه میدارد؛ یکی از قدیمی های این تولیدی مدل روشا است.
تولید کنندگان ایرانی پتو تک نفره روشا آنقدر در زمینه کیفیت و تنوع طرح و رنگ این محصول موفق عمل نموده اند که توانسته اند در بازارهای جهانی نیز پرآوازه ظاهر شوند. این تولید کنندگان با در نظر داشتن تمامی پارامترهای سازمان بهداشت جهانی، در جهت ارائه کالایی با کیفیت پتوهای خود را بر اساس همین استانداردها تولید میکند و در مناسب ترین قیمت به فروش میرساند. شرکت فروش پتو تک نفره روشا روش های گوناگونی را برای ارائه محصولات خود به بازار مصرف در نظر گرفته است.

اگر قصد خرید پتو تک نفره روشا را دارید؛ میتوانید از طریق درگاه های اینترنتی که شرکت نو بافت شادیلون برای فروش محصولات خود تعبیه کرده است؛ استفاده نمایید، در واقع تولید کنندگان انواع پتو تک نفره روشا، برای فروش محصولات خود، روش مستقیم و کانال را ایجاد کرده است. اگر کسب و کار شما به گونه ای است که نیاز به تعداد زیادی پتو دارید؛ بهتر است که از روش خرید عمده، پتوی خود را از فروشندگان پتو تک نفره روشا بخواهید.

بهترین روش خرید، خرید عمده و مستقیم از خود تولیدی است؛ چرا که در این نوع از خرید از آنجایی که شما تعداد فراوانی از محصول را تهیه مینماید؛ از قیمت تکی آنها کاسته میشود و از آنجا که محصول را به صورت مستقیم از خود کارخانه تحویل میگیرید؛ دیگر پول را برای واسطه‌ها خرج نمیکنید و به همین علت، این محصول با قیمت بسیار مقرون به صرفه تری به دستتان خواهد رسید.

تولید کنندگان ایرانی پتو تک نفره روشا

چند نکته

از آنجایی که پتوهای تک نفره در اندازه هایی که بهداشت جهانی تعیین کرده است، تولید میشوند؛ اگر شما سایز پتو را دوست نداشتید و برایتان مناسب نبود؛ میتوانید پتو را با همان سایزی که مد نظرتان هست سفارش دهید. درست است که پتوهای تک نفره روشا از وزن کمی برخوردار بوده و ضخامت کمی دارند، که همین امر سبب میشود به راحتی در ماشین لباس شویی شسته شود اما از آنجا که استفاده مداوم از ماشین‌ های لباس شویی باعث میشود، به بافت‌ پتو آسیب برسد، حد امکان سعی کنید پتوها را به صورت دستی بشویید، تا ماشین تان خراب نشود و به تراکم بافت و رنگ پتو آسیبی وارد نشود.

 

کلام آخر

شرکت فروش پتو تک نفره روشا در تولید محصولات خود، از بهترین الیاف استفاده مینماید، این شرکت توانسته است به خوبی از عهده بازار داخلی بر بیاید و تولید آن افزون بر بازار داخلی شود و همین امر سبب صادرات پتو تک نفره روشا شده است که در بازارهای جهانی نیز این برند توانسته به خوبی جایگاه خود را تثبیت نماید و نماینده موفقی برای کشورمان به شمار برود.

اگر شما قصد خرید پتو تک نفره روشا را دارید میتوانید از طریق شرکت فروش محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تهیه نمایید. در طول این مقاله، ما تمام سعی خود را به کار گرفتیم که در رابطه با پتو تک نفره روشا و نحوه فروش آن هر اطلاعاتی که لازم است را به شما ارائه دهیم و امید است که این مقاله توانسته نیاز شما در این رابطه را برطرف کند.
در پایان از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، نهایت تشکر و سپاس را داریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما