شرکت پخش پتو شادیلون روشا عروسکی

پتو یکی از اساسی ترین کالاهای خواب است. وسیله ای شخصی و کاربردی که تمام افراد از آن استفاده میکنند و پر اهمیت و بسیار مفید برای داشتن خواب آرام و کافی. اهمیت وجود پتو برای داشتن خوابی راحت و امن بر هیچ کس پوشیده نیست، به طوری که بسیاری از ما در روزهای گرم تابستان هم بدون پتو خواب نمیرویم.
اهمیت پتو از یک سو برای خواب خوب و از سوی دیگر برای داشتن سرویس خواب کامل و زیبا باعث شده است که شرکت ها و کارخانجات بسیاری این محصول را با طرح، رنگ و اندازه های متفاوت تولید و راهی بازار کنند که در ادامه راجع به یکی از این تولیدی ها یعنی تولیدی شادیلون توضیحات کامل خواهیم داد! پس لطفا ما را همراهی کنید.

معرفی گروه صنعتی شادیلون

معرفی گروه صنعتی شادیلون

سال 1355 در استان خراسان سابق و خراسان رضوی فعلی یک تیم تازه کار که همگی فارغ التحصیلان حوزه نساجی بودند، اقدام به تاسیس گروه صنعتی شادیلون کردند. این مجموعه با هدف تولید انواع متفاوتی از پارچه و کالای خواب راه اندازی شد. پس از اخذ مجوز از اداره کل صنایع استان خراسان و تهیه و تدارک تجهیزات، ماشین آلات و مکان مورد نیاز برای شروع در سال 1357 رسما کار گروه صنعتی شادیلون شروع شد. مجموعه شادیلون تولید گسترده و تخصصی پتو را از سال 1383 شروع کرد. در مدت زمان بسیار کوتاه به یکی از قطب های تولید پتو و کالای خواب در کشورمان تبدیل شد؛ چراکه این مجموعه در همین زمان اندک که حدودآ شش ماه تولید کشید، توانست تعداد پتوی تولیدی خود را به طور چشمگیری افزایش دهد؛ همینظور تنوع پتوهایی را که تولید میکرد نیز بالا ببرد.
گروه صنعتی شادیلون با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات COTEMA که یکی از پیشرفته ترین ماشین آلات تولید پتو هستند، توانست پتوی راشل را در ابعاد مختلف و با کیفیت بسیار بالا تولید کند. این مجموعه در طول سال های فعالیت خود توانسته است گواهینامه های زیادی کسب کند. از جمله: گواهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، لوح تقدیر وزارت صنعت، معدن و تجارت، لوح تقدیر وزارت کار و امور اجتماعی و…

از پتو شادیلون چه میدانید؟

از پتو شادیلون چه میدانید

پتو شادیلون توسط گروه صنعتی شادیلون که در مشهد واقع است تولید میشود. پتو شادیلون تنوع طرح بسیار بالایی دارد؛ این پتوها در انواع گل برجسته، تک رنگ، طرح دار و ساده در بازار موجود هستند. علاوه بر رنگ و طرح، ابعاد و نوع پتوهای شادیلون نیز تنوع بالایی دارد، در واقع این گروه برای رده های سنی مختلف، نیازها و کاربردهای گوناگون انواع پتوی نوزادی، پتوی عروسکی کودک، پتوی نوجوان، پتوی سفری، پتوی تک نفره و دونفره را نیز تولید کرده است.
این گروه نساجی امکان خرید عمده را با مناسب ترین قیمت برای مشتریان خود مهیا کرده است؛ از مقایسه قیمتی که کارخانه شادیلون برای مشتریانش معین کرده است با قیمت پتوهای موجود در بازار یا سایر تولیدی ها به راحتی میتوانیم بفهمیم که قیمت تعیین شده توسط گروه شادیلون یک قیمت استثنایی و مقرون به صرفه است. گروه شادیلون پتوهای خود را در انواع پتوی چیکا، نیکا، روشا، آیلار و… تولید میکند که در ادامه به توضیح کامل ابعاد، مشخصات و ویژگی های آنها میپردازیم.
– پتو شادیلون مدل چیکا
پتوی یک نفره شادیلون مدل چیکا دارای ابعاد 160 در 220 سانتی متر و وزن 2500 گرم است. پتوی دونفره شادیلون مدل چیکا دارای ابعاد 220 در 240 سانتی متر و وزن 3000 گرم است. پتوی شادیلون چیکا از الیاف میکرو فایبر بسیار مرغوب و خالص تولید میشوند. این الیاف کاملا ضد حساسیت و انتی باکتریال هستند که ایجاد حساسیت نکردن یکی از مهم ترین ویژگی های یک پتوی خوب است. پس از اتمام مراحل تولید پتوی چیکا دور تا دور آن به طور کامل با نوار دوردوزی انجام میگیرد، دور دوزی سبب میشود که پتو تحت هیچ شرایطی نخ کش نشود. بسته بندی پتوی چیکا به صورت ساک های دسته دار بادوام، کیفیت و رنگ های زیبا است. از پتوی چیکا شادیلون تحت عنوان پتوی صادراتی هم استفاده میشود؛ اغلب صادرات آن به کشورهای همسایه مثل کشور عراق و پاکستان انجام میگیرد.
از دیگر ویژگی های پتو چیکا این است که تار و پود منسجم و تراکم الیاف خیلی بالایی دارد که سبب ماندگاری و طول عمر پتو خواهد شد. پتوی چیکا قابل شست و شو با دست و ماشین لباس شویی است؛ بعد از شست و شو دچار تغییر رنگ و شکل نمیشود. رنگ های استفاده شده در پتوی شادیلون چیکا کیفیت و تنوع بسیار بالایی دارند، این رنگ ها زنده، جذاب، ماندگار و با ثبات بالا هستند. پتوی چیکا در طرح های گوناگون، مورد پسند برای خریداران به ویژه خانم هاست که در انتخاب طرح و رنگ حساسیت بیشتری دارند تولید میشود.

پتو شادیلون مدل نیکا

پتو شادیلون مدل نیکا

پتو شادیلون مدل نیکا یکی از پتوهای جدید بازار به شمار میآید. این پتو جزء مرغوب ترین پتوهای موجود است. پتو نیکا به صورت یک نفره و دونفره تولید میشود. مدل تک نفره آن اندازه 160 در 220 سانتی متر و وزن 2500 گرم دارد. مدل دو نفره پتوی نیکا اندازه 220 در 240 سانتی متر و وزن 3000 گرم دارد. اگر یک پتوی با کیفیت عالی و با قیمت مناسب میخواهید که گرمای مناسبی هم داشته باشد، پیشنهاد ما به شما پتو شادیلون نیکا است. یا اگر به دنبال هدیه ای مناسب برای عزیزان خود به ویژه عروس خانم ها هستید میتوانید پتو نیکا را انتخاب کنید زیرا مطمئن خواهید بود که هدیه شما با مزایایی که دارد حتما مورد پسند آنها قرار میگیرد.
مدل گل برجسته پتو نیکای شادیلون بسیار زیباست؛ از آن به عنوان روتختی هم میتوان استفاده کرد که با زیبایی بی نظیری که دارد جلوه ای چشم نواز به اتاق خواب شما میدهد. پتوهای نیکا قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی را دارند، با اطمینان خاطر میتوانید این پتو را بشویید چون بعد از شست و شو دچار تغییر رنگ و تغییر شکل نمیشود و پس از بارها شستن شکل و ثبات رنگ خود را حفظ خواهد کرد. پتو نیکای شادیلون به هیچ عنوان پرز ریزی ندارد. تار و پود منسجم و تراکم الیاف بالایی دارد و ماندگاری و طول عمر آن نیز بسیار بالاست. تنوع طرح و رنگ پتوی نیکا به سبب اینکه پتویی بروز است و از پتوهای جدید بازار محسوب میشود خیلی بالاست.

پتو شادیلون مدل روشا

پتو شادیلون مدل روشا

پتوی روشای شادیلون مثل اکثر پتوهای این مجموعه هم به صورت تک نفره و هم به صورت دونفره تولید میشود. ابعاد یک نفره پتوی روشا 140 در 220 سانتی متر و با وزن 2300 گرم و پتوی دونفره 220 در 240 سانتی متر و با وزن 3000 گرم است. جنس الیاف پتوی روشا از مرغوب ترین الیاف پلی استر بوده، این پتو کاملآ آنتی باکتریال است و به هیچ عنوان ایجاد حساسیت برای مصرف کننده نمیکند. پتوی شادیلون مدل روشا در طرح های گلدار و ساده و رنگ های شاد و متنوع در بازار موجود است. ویژگی های پتو روشا شادیلون:
• قابل شسته شدن با ماشین لباس شویی و دست است.
• رنگ ثابت است و پس از شست و شو رنگ رفت ندارد.
• بسته بندی پتو روشا به صورت ساک های دسته دار جذاب و محکم است.
• تار و پود محکم و منسجم دارد.
• پرز ریزی ندارد.

پتو شادیلون مدل روشا عروسکی

پتو عروسکی شادیلون در طرح های متنوع و جذابی متناسب برای رده سنی خود تولید میشود. این پتو بین کودکان و نوجوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است. نرمی، لطافت، گرمای مناسب، بسته بندی بادوام و بسیار زیبا باعث علاقه مشتریان به پتو عروسکی روشا شده است. جنس الیاف این پتو پلی استر مرغوب است که سبب آنتی باکتریال بودن و نرمی خاص این پتو است. تمامی ویژگی های گفته شده برای پتو روشا شامل پتو عروسکی هم میشود.

پتو شادیلون مدل آیلار

پتو شادیلون مدل آیلار

تولید پتو آیلار شادیلون به شکل دونفره در ابعاد 195 در 225 سانتی متر و با وزن 2800 گرم انجام میشود. پتو آیلار جزء پتوهای راشل به حساب میآید. پتوی آیلار پتویی یک لایه است، اما گرمای مناسب و قابل قبولی را ایجاد میکند. پتو آیلار شادیلون بسته بندی خیلی خوب و مقاومی دارد؛ البته به طور کلی به دلیل اینکه محصولات شادیلون جزء محصولات صادراتی صنعت نساجی ایران هستند و به کشورهای زیادی صادر میشوند، تمامی پتوهای گروه صنعتی شادیلون بسته بندی با کیفیت و با دوامی دارند که در عین حال این بسته بندی های زیبا دارای طرح و رنگ های مختلفی هستند. بسته بندی مناسب، باکیفیت عالی و جذاب، خود یکی از دلایل جذب مشتری است که مجموعه شادیلون با خلاقیتی که در طراحی بسته بندی محصولاتش به خرج داده و مواد مرغوبی که در تولید آنها به کار میبرد توانسته است از یک بسته بندی کامل و جامع، هم از لحاظ طرح و رنگ و هم از لحاظ کیفیت برای محصولاتش بهره ببرد که به خوبی از این موضوع برای جذب مشتری استفاده کرده است.
پتو آیلار مزیت های دیگری نیز دارد؛ از جمله تنوع بالا در طرح و رنگ، پرز ریزی نداشتن، ثبات رنگ، تراکم بالای الیاف، ماندگاری و طول عمر مناسب و همچنین امکان استفاده از آن به عنوان روتختی به دلیل طرح های دیدنی و جذاب، ضد حساسیت بودن و قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی که از امتیازات آن به شمار میرود. پتوی شادیلون مدل آیلار در انواع ساده و گل برجسته به بازار عرضه شده است. این پتو با توجه به قیمت سایر پتوهای این مجموعه قیمت گذاری میشود که قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. از سمت مجموعه شادیلون برای مشتریانی که این پتو را به شکل مستقیم از تولیدی و عمده سفارش میدهند، مزایای خوبی در نظر گرفته شده است. در کنار مزایا و خدماتی که به مشتریانی که بدون واسطه خرید میکنند، خود مجموعه میبخشد، خرید مستقیم از تولیدی سبب حذف واسطه ها و بسیاری از هزینه های اضافه میشود.

پتوی آتیس شادیلون

پتوی آتیس شادیلون

پتوی آتیس شادیلون هم مثل پتوی آیلار پتویی دو نفره با وزن 3500 گرم و ابعاد 195 در 225 سانتی متر است. این پتو جدیدترین پتوی تولیدی مجموعه شادیلون بوده که جنس الیاف به کار برده شده برای تولید این پتو، الیاف پلی استر با بالاترین کیفیت است. وجود ایاف پلی استر مرغوب در بافت پتو و استفاده از تجهیزات پیشرفته برای تولید سبب میشود که این پتو تراکم الیاف بی نظیری داشته باشد، دچار پرز ریزی یا تغییر شکل پس از شست و شو نمیشود و کاملا ضد حساسیت است. همان طور که در مورد پتوی آیلار و بقیه پتوهای تولیدی مجموعه شادیلون توضیح دادیم، بسته بندی پتوی آتیس هم شامل تمام موارد گفته شده میشود، این پتو هم بسته بندی زیبایی دارد.
پتو آتیس را میتوانیم با نرمی و لطافت آن بشناسیم چراکه نرمی و لطافت بسیار بی نظیری دارد. این ویژگی یکی از آیتم هایی است که خریداران پتو به ویژه خانم های خوش سلیقه به آن توجه ویژه ای دارند. این پتو هم به سبب لطافت و تنوع بالایی که در طرح و رنگ دارد میتواند انتخاب خوبی به عنوان روتختی باشد تا جلوه ای دیگر به سرویس خواب ما بدهد.

پتو شادیلون مدل پارمیدا

پتو شادیلون مدل پارمیدا

پتو نوبافت شادیلون مدل پارمیدا یکی از پتوهای مجموعه شادیلون است که بسیار مورد استقبال عروس خانم ها برای خرید جهیزیه و روتختی قرار گرفته است. این پتو به سبب لطافت و تنوع رنگ بالایی که دارد، به یکی از پر فروش ترین های شادیلون و بازار تبدیل شده است. پتوی پارمیدا با ابعاد 200 در 220 سانتی متر و وزن 3300 گرم، در انواع گل برجسته و معمولی جزء پتوهای ساده اما در عین حال بسیار مرغوب و با کیفیت به حساب میآید. از ویژگی های آن میتوان به پرز ریزی نداشتن آن، قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی، تراکم بالای الیاف، ماندگاری بالا، عدم رنگ رفت و تغییر شکل پس از شست و شو، قیمت مقرون به صرفه و بسته بندی زیبای آن اشاره کرد.

پتو شادیلون گل برجسته مدل دیاموند

پتو گل برجسته دیاموند از جمله محصولات مجموعه شادیلون است که توانسته جزو پتوهای خاص بازار قرار گیرد. این پتو یک پتوی دونفره با ابعاد 195 در 225 سانتی متر، وزن 3500 گرم است. از اسم آن میتوان حدس زد که پتوی لطیف، با طرح های متنوع و دیدنی است. پتوی گل برجسته دیاموند پتوی تک لایه است که گرمای مناسبی ایجاد میکند. این پتو به صورت کامل با نوار دور روزی شده که سبب میشود نخ کش نشود. قابل شست و شو با ماشین لباشویی و دست است، همچنین شما میتوانید اطمینان داشته باشید که پس از شستن، رنگ رفت یا تغییر شکل ندارد.

پتو مسافرتی شادیلون

پتو مسافرتی شادیلون

پتوی مسافرتی شادیلون به صورت تک نفره و دونفره تولید و با نام تجاری پایا یا تیسا شناخته میشود. پتو مسافرتی شادیلون کم حجم و سبک بوده و به راحتی قابل حمل و قرار دادن در ساک و چمدان است. پتوی مسافرتی شادیلون در انواع ساده و گلدار تولید میشود تا متقاضیان بتوانند پتوی دلخواه و مطابق سلیقه خود را انتخاب کنند. این پتو گرمای خیلی خوبی ایجاد میکند به همین خاطر برای استفاده در سفرهای زمستانی که هوا سرد هست هم گزینه مناسبی است.

پتو نوجوان شادیلون

پتو نوجوان شادیلون با وزن 1300 گرم و ابعاد یک نفره از الیاف پلی استر تولید میشود. الیاف پلی استر از جمله الیافی هستند که ضد حساسیبوده، لطافت و نرمی خیلی خوبی به پتو میبخشند. از نکات مهم خرید پتو برای نوجوانان طرح و رنگ پتو است، طوری که بتواند آنها را ترغیب به خواب کنند چراکه برخی افراد در سنین نوجوانی به راحتی خواب نمیروند و خانواده ها به دنبال راه حلی هستند که نوجوان آنها بتواند خواب با کیفیت و آرام داشته باشد. توصیه ما انتخاب پتویی مناسب و مطابق علایق فرزندشان است.

پتو نوزادی شادیلون

پتو نوزادی شادیلون

این پتو برای نوزادان و کودکان مناسب است. الیاف به کار رفته در پتوی نوزادی شادیلون از بهترین الیاف هستند. این الیاف سبب نرمی و لطافت پتو میشوند. نکته مهم پتو نوزادی که حتما خانواده ها به ویژه مادران هنگام خرید پتو باید به آن دقت کنند، ضد حساسیت بودن پتوست. با توجه به اینکه بچه ها پوست نازک و حساسی دارند، خیلی راحت تر از بزرگسالان به پوستشان آسیب میرسد یا دچار حساسیت میشوند؛ پس توجه به ضد حساسیت بودن پتوی آنها بسیار حائز اهمیت است. پتو نوزادی شادیلون گرمای خیلی خوبی دارد و قابل شسته شدن هم هست. پس از شسته شدن نرمی و لطافت خود را از دست نداده، رنگ آن تغییر نمیکند و به هیچ عنوان دچار پرز ریزی نمیشود.

 

 

1

  1. برای تهیه این نوع از محصولات سایت باید چطوری هزینه ش رو پرداخت کنیم؟ آیا باید قبل از خرید پول را واریز کنیم یا پرداخت درب منزل هم دارد؟ ممنون میشم پاسخگوی سوالات من باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما