صادرکنندگان بزرگ پتو لاله مهرگان زنبق گلدار

یکی از آن دسته کالاهایی که به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب، مورد توجه بازرگانان و صادرکنندگان قرار گرفته و به خوبی میتوان بر روی صادرات آن تمرکز نمود، مربوط به پتو است. پتوی ایرانی بدلیل خصوصیت برتری که نسبت به سایرین دارد، مورد استقبال پرشور بازارهای جهانی قرار گرفته و به همین علت از بازار صادراتی بسیار خوبی بهره مند است. یکی از آن محصولات خوابی که توانسته جای خود را به خوبی در بین بازارهای صادراتی باز کند و توجه صادرکنندگان را بخود جلب کند، پتو لاله مهرگان زنبق گلدار است. یکی از دلایلی که منسوجات لاله مهرگان، در بازارهای صادراتی مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته، این است که این بافته ها چه از نظر کیفیت و چه از نظر رعایت مسائل بهداشتی و فنی، در رده ی اول محصولات با کیفیت قرار گرفته اند.

صادرکنندگان بزرگ پتو لاله مهرگان زنبق گلدار
در ادامه به پاسخ به چند سوال کلیدی میپردازیم
صادر کنندگان پتو لاله مهرگان زنبق چه نقشی در سود آوری محصول، برای شرکت تولید کننده دارند؟ صادرکنندگان باید افرادی بسیار زیرک باشند که بتوانند نیاز بازارهای کشورهای مختلف را به خوبی شناسایی کرده و مطابق با نیاز بازار هر کشور، محصولات مورد نیاز را به آن کشور صادر کنند، تا ازاین طریق بتوانند با فروش بالا و عمده، شرکت تولیدی را به سودآوری چشم گیری برسانند.
صادر کنندگان پتو لاله مهرگان زنبق گلدار با چه روشی به صادرات این منسوجات میپردازند؟ این روشها شامل؛ روش مستقیم و غیر مستقیم میگردد. در روش مستقیم، صادرکننده بدون واسطه این منسوجات را به کشورهای هدف صادر میکند و در روش غیرمستقیم، صادرکننده به واسطه ی شرکت های بازرگانی اقدام به صادرات پتو لاله مهرگان میکند. به گونه ای که در هر دو روش صادرکننده پتو از معاملات خود سود میبرد.

مشخصات پتو لاله مهرگان زنبق گلدار

مشخصات پتو لاله مهرگان زنبق گلدار

یکی از منسوجات خواب شاخص و پرفروش در بین سایر کالاهای خواب، پتو مهرگان زنبق گلدار است. این پتو دارای رنگ بندی متنوع، در دو طرح ساده و برجسته و همچنین در ابعاد تک نفره و دو نفره و در مدل های متنوع پاییزه، بهاره و… بوده است. از این رو به سبب داشتن چنین تنوع زیادی، این محصول قیمت های مختلفی دارد، به گونه ای که بهای پرداختی این نوع پتو در مقایسه با دیگر منسوجات باتوجه به ارزش کیفی ای که دارد، بسیار مناسب بوده و مشتریان میتوانند با اندک هزینه، کیفیتی شاخص و ممتاز را برای داشتن خوابی راحت، خریداری کنند. در ادامه توصیف و بیان ویژگی های این منسوج میتوان، به موارد دیگری ازجمله؛ قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی و همچنین شست و شو با دست، بدون پرزدهی، بدون رنگ رفت، همراه با عایق حرارتی، دارای بافتی نرم و لطیف و منسجم، دوختی مستحکم، و ماندگاری طولانی مدت آن نیز اشاره کرد. الیاف بکار رفته در این نوع پتوها طبیعی بوده و به عنوان پتویی مرغوب و بادوام برای استفاده سالیان متمادی، میشود حساب ویژه ای روی آن باز کرد.

ویژگی های یک پتو استاندارد چیست

ویژگی های یک پتو استاندارد چیست

منسوجات خواب ازجمله پتو، نقش بسیار مهم و پررنگی در فراهم آوردن خوابی راحت و باکیفیت دارند. بنابراین برای داشتن خوابی آسوده فقط کافیست پتویی استاندارد، مناسب با روحیات و نیاز افراد انتخاب شود. حال باید دانست چه نکاتی در مورد انتخاب پتو حائز اهمیت است؟ و ویژگی های یک پتو استاندارد چیست؟ یک منسوج مناسب، دارای خصوصیات زیادی بوده که برای داشتن راحتی و اسودگی خاطر باید به آن ویژگی ها حتما توجه کرد.
۱- جنس مرغوب و بادوام همراه با الیافی طبیعی: در هنگام خرید پتو باید به شرکت تولید پتو نیز اعتماد کافی را داشته باشید، تا بتوانید محصولی مناسب خریداری کرده و سالهای متمادی باخیالی آسوده از آن محصول استفاده کنید. برای مثال انواع پتو لاله مهرگان با کیفیت و الیاف مرغوبی که دارند جز بافته های استاندارد بشمار می آیند.
۲- طرح و رنگ استاندارد پتو: انتخاب طرح و رنگ مناسب تاثیر بسیار زیادی در آرامش افراد دارد. نقش و نگار پتو باید تا جایی که میسر است شلوغ نبوده و رنگ بکار رفته در آن آرامش بخش و مناسب با روحیات فرد باشد، تا پیش از خواب ذهن افراد دچار بیقراری و پریشان حالی نگردد. بطور مثال انتخاب پتوی عروسکی و فانتزی که با شخصیت های محبوب و آرام کارتونی مانند سیندرلا یا کیتی برای کودکان طراحی شده، میتواند انتخابی مناسب، استاندارد و مطابق با روحیات و خلقیات کودکان باشد.
۳- شستشویی آسان: در هنگام خرید پتو باید به این مطلب نیز توجه داشته باشید، که پتوی انتخابی شما امکان شست و شو ماشینی و دستی را داشته و همچنین با شست و شوی مرتب، نگران پایین آمدن سطح کیفیت الیاف آن نشویم.
۴- سایز بندی مناسب، بدون پرزدهی، رنگ رفت؛ یک بافته ی مناسب باید دارای ابعاد و سایز بندی های استاندارد از قبیل تک نفره، دو نفره و… باشد. و در عین حال با شستشوی مکرر دچار آسیب، پرزدهی و رنگ رفت نشود.

آشنایی با پتوی پشم شیشه

آشنایی با پتوی پشم شیشه

یکی از الیاف های مورد استفاده در صنعت نساجی امروزی، پشم شیشه است. پشم شیشه به علت نرمی، لطافت، سبک بودن و راحتی در شستشو، بسیار مورد استقبال و پذیرش قرار گرفته. این الیاف عایق بسیار خوبی برای گرما بوده و مناسب برای استفاده در فصول سرد سال خواهد بود. این بافته به دلیل سبکی و گرمای خوبی که دارد، مناسب برای گروه های سنی حساس کودکان و سالمندان است. همچنین برای آن دسته افرادی که تمایلی به استفاده از پتوهای سنگین ندارند، پتوی پشم شیشه میتواند انتخابی مناسبی برای داشتن خوابی راحت باشد. در حال حاضر بیشتر روتختی های تولید شده در بازار به دلیل ویژگی های برجسته این الیاف، از جنس پشم شیشه است.

انواع پتو لاله مهرگان

انواع پتو لاله مهرگان

آیا از تنوع محصولات تولید شده توسط کارخانه پتو لاله مهرگان باخبر هستید؟
کارخانه لاله مهرگان، یکی از نام دار ترین کارخانجات صنعت نساجی کشور بوده که دارای زیر مجموعه های متعددی جهت تولید انواع مختلف پتو است. در ادامه میخواهیم به معرفی برجسته ترین منسوجات تولید شده در این کارخانجات بپردازیم.
چندنمونه معروف و پرطرفدار این منسوجات عبارت اند از؛ پتو لاله مهرگان مدل زنبق، لاله مهرگان مدل شقایق، مدل ارکیده، مدل نسترن، مدل اسپانیش، مدل کلاسیک و… در قالب طرح های برجسته، طرح دار و ساده در رنگ بندی های مختلف نظیر قرمز، صورتی، یاسی و… هستند که هر یک در ابعاد و سایزبندی های مختلفی از جمله؛ تک نفره و دو نفره تولید میگردند. البته این نکته هم قابل ذکر است، که بعضی از نمونه های تولید شده توسط این مجموعه مانند؛ مدل های فانتزی در سایزبندی مناسب برای نوجوانان، کودکان و نوزادان هم به بازار عرضه شده اند و هر یک از انواع منسوجات تولید شده توسط شرکت لاله مهرگان دارای ویژگی های خاص خود بوده، و هر کدام با توجه به خصوصیت و ساختار خود دارای خواهان و مشتری منحصر به فرد خود، در بازارهای داخلی و خارجی هستند.

پخش انواع پتو لاله مهرگان زنبق گلدار

پخش انواع پتو لاله مهرگان زنبق گلدار

پتو مهرگان زنبق گلدار از جمله منسوجاتی اند که همواره خرید و فروش عمده انواع مختلف آن در بازارهای داخلی و خارجی با ظرفیت بالایی انجام پذیرفته و دارای بازار عمده فروشی بسیار پرسودی هستند. شرکت ها و صادرکننده های رسمی پتو مهرگان، در سراسرکشور به روش های مختلفی، به پخش و عرضه این منسوجات در بازارهای داخلی و خارجی میپردازند.
برای دسترسی یافتن به این شرکت ها و فروشگاه ها میتوان به راحتی از راه های زیر اقدام کرد:
الف) مراجعه حضوری خریداران، به فروشگاه ها و شرکت های معتبر پخش انواع پتو لاله مهرگان زنبق گلدار
ب) دسترسی به این شرکت ها، از طریق وب سایت های معتبر طراحی شده
در بین محصولات تولیدی شرکت دیبافت، پتو لاله مهرگان مدل زنبق گلدار، یکی از آن گزینه های شاخصی به حساب می آید که دسترس پذیری بالایی برای فروش و پخش بصورت عمده از طریق فروشگاه های معتبر دارد. فروشگاه های پخش عمده انواع پتو لاله مهرگان، در هر نقطه ای از کشور که قصد خرید داشته باشید، آماده ی خدمت رسانی به بهترین نحو ممکن به مشتریان محترم هستند. در این فروشگاه های معتبر انواع پتو با بهترین کیفیت و قیمت، همچنین به صرفه و ارزان، در اختیار مشتریان محترمی قرار میگیرد که قصد خرید انواع مختلف پتو را بصورت عمده دارند. همچنین این امکان برای مشتریان محترم فراهم گردیده که اگر بصورت مراجعه حضوری قادر به خرید نبودند، میتوانند از طریق فروشگاه های معتبر پخش عمده پتو مهرگان، بصورت اینترنتی و با بهترین و نازل ترین قیمت و بدون هیچ گونه محدودیت سفارشات عمده خود را به ثبت رسانده، و محصولات خریداری شده را به راحتی، در زمان مقرر شده دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما