عرضه بهترین پتو پروانه نگار یزد

تولید کننده های بسیاری در ایران انواع مختلفی از جمله پتو پروانه را تولید میکنند و در زمینه تولید و عرضه عمده پتو و کالای خواب سال هاست که بسیار موفق هستند. قیمت عمده پتوی با کیفیت پروانه نگار یزد در رنگ ها و مدل های متنوع رنگین یک نفره، دو نفره و کودکان باعث شده فروشندگان زیادی عرضه بهترین پتو پروانه نگار یزد را به بازار انجام دهند و پتوهای با کیفیت نگار یزد را به صورت عمده و تکی عرضه کنند. این پتو جزو پتوهای لاکچری و بهترین تولیدات کارخانه نگار یزد است.
به دلیل کیفیت بسیار خوب مواد اولیه منسوجات عالی این کارخانه، سفارش پتوهای زیادی از سوی مردم برای پتو پروانه نگار یزد انجام میشود. افراد زیادی این پتو را به صورت تکی و عمده خریداری میکنند، افرادی که پتو را به صورت عمده خریداری میکنند، فروشندگان کالای خواب و عرضه بهترین پتو پروانه نگار یزد هستند که پس از خرید، این اجناس را وارد بازار کرده و به مردم عزیزمان در داخل کشور و خارج کشور ارائه میدهند.

بررسی تاریخچه پتو نگار یزد

بررسی تاریخچه پتو نگار یزد

در سال 1362 شرکتی با نام شرکت تعاونی ریسندگی استقلال (سهامی خاص) در زمینه ریسندگی الیاف مصنوعی با 15 نفر نیروی انسانی فعالیت خود را شروع کرد. در بازه زمانی سال های 62 تا 66 شرکت استقلال در زمینه ریسندگی فعالیت میکرد، ولی در سال 66 بخش رنگرزی نیز به فعالیت های شرکت اضافه شد و این پیشرفت ادامه داشت تا سال 71 با افزایش دستگاه های بافت روفرشی و گلیم پیشرفت خود را ادامه داد و نیروی انسانی این شرکت از 15 نفر به 50 نفر رسید.
با بررسی تاریخچه پتو نگار یزد مشخص میشود که شرکت استقلال در سال 80 تغییر مسیر تولید را پیش گرفت و در زمینه تولید پتوی مینک با 220 هزار تخته در سال، قدم های اول را برداشت و با پایبندی و کمک کارکنان و یاری خدا میزان تولید را به 650 هزار تخته در سال رساند. در سال 83 این شرکت و کمک دولت در بخش توسعه، راه جدیدی را برای کار‌ آفرینی و توسعه پیش گرفت و با خرید دستگاه های به روز و پیشرفته، این کارخانه وارد عرصه جدید در فضای رقابتی با تولید پتوهای راشل شد، در این سال ها سطح کار آفرینی شرکت که شامل نیروهای مستقیم و غیر مستقیم است افزایش یافت. در سال 84 همگام با حوضه فعالیت جدید، نام شرکت به کارخانه تولیدی پتوی نگار یزد تغییر کرد و از نام آوران صنعت تولید پتوی کشور شد.

 چگونه پتو مرغوب را تشخیص دهیم
چگونه پتو مرغوب را تشخیص دهیم

برای اینکه بدانیم چگونه یک پتوی مرغوب را تشخیص دهیم باید ابتدا بررسی کنیم که ضخامت پتو متناسب با وزن آن باشد. پتوهایی که با وزن سبک به نظر ضخیم هستند، پس از شست و شو معمولا ضخامت ظاهری خود را از دست میدهند. تو پر بودن پرزهای پتو نشان دهنده تراکم واقعی پرزها است. وقتی پرزها به صورت یکنواخت بافته شده اند و زمینه پتو قابل تشخیص نباشد، باید بدانیم که تراکم پتو متناسب است. همچنین دقت کنید که رنگ و طرح روی پتو باکیفیت باشد و نقصی در شکل و طرح پتو وجود نداشته باشد. پتوهای تک رنگ باید با کیفیت رنگ شوند و اختلاف رنگ در اطراف پتو دیده نشود.
اضلاع پتو کاملا درست باشند و پتو دقیقا حالت مستطیل داشته باشد. برای تشخیص درست بودن اضلاع پتو راس های زوایای پتو را روی هم قرار دهیم و وقتی با این کار پتو به درستی تا شد یعنی برش پتو درست است. نوار دوزی پتو کاملا سالم انجام شود و سر باز نداشته باشد و برای زیبایی پتو رنگ نوار دوخته شده دور پتو با رنگ پتو متناسب باشد. شرکت عرضه بهترین پتو پروانه نگار یزد، با علم به ویژگی های خاص و ناب این منسوج، جهت جلب رضایت مشتریان خاص خود در تلاش بسیار است.

شیک ترین مدل پتو برای پسرها

شیک ترین مدل پتو برای پسرها

شیک ترین مدل پتوی نگار یزد برای پسرها که در بازار عرضه میشود، علاوه بر جنس خوب‌ و باکیفیتی که دارد از ظاهری زیبا، دلنشین و همچنین رنگ های شاد نیز بهره میبرد که این طرح ها معمولا مورد پسند پسرها است. پتوهای بسیار زیبای پسرانه نگار یزد کاملا ضد حساسیت بوده و برای پوست پسران شما بسیار مناسب است. پتو پسرانه پروانه یک نفره در ابعاد ۲۱۰ در ۱۶۰ سانتی متر تولید میشود و وزن آنها ۲۱۰۰ گرم است. برای خرید پتو پروانه مخصوص نوجوانان اندازه بسیار اهمیت دارد. پتو پروانه نوجوان مناسب انداختن روی تخت خواب هم است و لبه های پتو کامل‌ تشک تخت را میپوشاند. رنگ بندی پتو و چاپ رنگ و طرح پتو بسیار اهمیت دارد. کیفیت پتو پسرانه پروانه نگار یزد باعث شده طرح و رنگ بسیار جذابی روی پتو ظاهر بشود و میدانید که ظاهر پتو برای پسران بسیار اهمیت دارد. البته نرم بودن و ضد حساسیت بودن مواد اولیه پتو از ویژگی های دیگر پتو مهم تر است.

شرکت پخش پتو پروانه نگار یزد

شرکت پخش پتو پروانه نگار یزد

فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت در اصل یک شرکت پخش پتو پروانه نگار یزد محسوب میشود که سال هاست فعالیت تلاش گرایانه خود را در این زمینه ثابت کرده است. شرکت دیبافت از مهم ترین شرکت های عرضه بهترین پتو پروانه نگار یزد است که با بهترین مدیریت، برترین مشاوران خرید و زبده ترین پرسنل اداره میشود و در تمام اوقات کاری اطلاعات جامع خود را به مشتریان عزیز ارائه میدهد. اگر قصد خرید کالای خواب و پتو از جمله پتو یک نفره، دو نفره و مدل جدید و پتو لاکچری پروانه نگار یزد را دارید میتوانید با مراجعه به سایت دیبافت از خدمات شرکت دیبافت بهره مند شوید.

1

  1. شرایط نگه داری از این محصولات رو میشه لطفا بفرمایید؟ من تهیه کردم اما نمیدونم تو چه شرایطی ماندگاریش بیشتر می شه و کیفیت خودشو دیر تر از دست میده. ممنونم اگه پاسخگو باشین.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما