عرضه مستقیم پتو سه بعدی یک نفره

بخشی از بازار فروش دیبافت به عرضه مستقیم پتو سه بعدی یک نفره و دو نفره اختصاص داده شده است. این کالا در حال حاضر در تولیدی های پیشرفته و بزرگ مجموعه با الیاف درجه یک و دستگاه های پیشرفته تولید میشود و به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد بازار مستقیم فروش کالاهایی مانند پتو میگردد. طراحی سه بعدی این پتوها توانسته است توجه افراد خوش سلیقه را به خود جلب نماید و فروش خوبی را از این برند رقم بزند. در دنیای متنوع پتوها نوعی پتو با ویژگی ها و جذابیت متفاوتی نسبت به بقیه مدل ها وجود دارد که به پتوهای سه بعدی مشهور هستند. این نوع پتوها در عین سادگی یک تجربه جذاب تر و بروز تر را برای استفاده کننده آن به وجود می آورند. از ویژگی های بارز این نوع پتوها این که حس تازگی و زنده بودن تصویر زمینه را به خریدار میدهد، به طوری که در صورتی که نور به آن تابیده شود به صورت سایه روشن خود را نمایان خواهد کرد. همچنین نرمی و لطافت آن آرامش و راحتی را برای خریدار به وجود می آورد، طراحی خاص تر و بروز تر این نوع پتوها باعث جذب طرفدار بیشتر نسبت به بقیه طرح ها میشود و در نتیجه انتخاب خاص پسندها است. اغلب افراد در زندگی در هر زمینه ای به دنبال خاص بودن هستند. خاص بودن دکوراسیون منزل نیز یکی از دغدغه های عموم مردم است که با این هدف اکثر اثاثیه منزل خودشان را طبق کالاهای مدرن و مد روز انتخاب مینمایند. مجموعه دیبافت که در زمینه تولید کالاهای خواب مانند پتو، روتختی، روبالشی و تریکوهای بافتی و… فعالیت دارد توانسته است طبق ترندهای امروزه محصولاتی تولید کند و در بازار عرضه نماید که بازار فروش خوبی را رغم زده است. در اینجا میخواهیم با یکی از کالاهای لاکچری و فوق مدرن این مجموعه آشنایی پیدا کنیم.

مشخصات پتو سه بعدی تک نفره

مشخصات پتو سه بعدی تک نفره

حال میخواهیم بدانیم که چه ویژگی هایی در این پتو باعث عرضه مستقیم پتو سه بعدی یک نفره شده است؟ این پتو همان طور که از اسمش پیدا است در سایز یک نفره به صورت استاندارد تولید شده است و از کیفیت درجه یکی برخوردار است، به گونه ای که هیچ گونه آبرفت یا پرز دهی درآن بعد از شست و شوی مشاهده نمیشود. این پتوها با طراحی های سه بعدی جذاب وعمقی دیجیتالی طراحی شده اند از دیگر ویژگی های این پتو سبک بودن آن است به صورتی که به راحتی تا میشود و از آن میتوانید به عنوان رو تختی نیز استفاده کنید از مهم ترین خصوصیات این پتو طرح جادویی آن است که تصاویری منحصر به فرد را به دنیای اتاق خواب شما میبخشد و همین باعث میشود شما خوابی آرام و زیبا را تجربه نمایید. این پتوها در سایزبندی استاندارد طراحی شده اند و شما میتوانید طبق نیازهای شخصی خود به پتو سه بعدی یک نفره یا دو نفره یا پتوی کودکان آنها را خریداری نمایید. امروزه بسیاری از مردم کالاهای خواب خود همچون: سرویس خواب خود یا کودکانشان و روتختی های خود را با همین طراحی های سه بعدی میخرند.

چگونه باید از پتوی خود مراقبت کنیم

چگونه باید از پتوی خود مراقبت کنیم

مراقبت از وسایلی مانند پتو هم باید در شست و شوی و هم در محل نگهداری و طریقه استفاده از آن رعایت شود. در صورتی که از پتوی خود در برابر این عوامل نگه داری کنیم عمر پتوی ما چند برابر خواهد شد.
مراقبت از پتو در شستن آن: شستن پتو برای هر فردی کار راحتی نیست، پس بهتر است در مراقبت کردن آن در برابر آلودگی ها کوشا باشیم تا مجبور به شستن آن نشویم با این کار هم پتوی ما با الیاف خود سالم تر میماند و در صرف هزینه نیز صرفه جویی خواهد شد. برای شستن پتو بهترین گزینه در برابر ما خشک شویی است، اما در صورتی که شما قصد داشتید آن را خودتان بشویید و دست به کار شوید نکات زیر را در نظر بگیرید اول از همه دمای آب را طوری تنظیم کنید که ولرم باشد و بیشتر از 30 درجه نباشد. در شستن پتو از نرم کننده ها و شوینده های ملایم نیز کمک بگیرید، این مواد لطافت خاصی به پتو میدهند. از مواد شوینده کمتر استفاده کنید و پتو را در خارج از خانه پهن کنید تا کم کم خشک شود. پتو را در مقابل نور مستقیم آفتاب و حرارت زیاد قرار ندهید تا بافت آن سالم بماند.
مراقبت از پتو در محل نگهداری و استفاده: پتوی خود را هرگز تا نشده یا مچاله شده در کمد قرار ندهید و در جای نمناک نگذارید، زیرا با این کارها الیاف پتو آسیب میبیند، بهتر است از یک ملحفه برای پوشاندن پتو استفاده کنید این کار بهترین گزینه در مراقبت از پتو است؛ زیرا این کار پتو را تمیز نگه میدارد و باعث میشود گرم تر شود و نیز لایه نخی ملحفه حساسیت پوستی ایجاد نمیکند و باعث میشود تا خواب راحتی را تجربه نمایید.

نکاتی عالی درباره انواع پتو

نکاتی عالی درباره انواع پتو

پتو، این همدم شب های سرد زمستانی و پاییزه توانسته است کسب و کار خوبی را در بازار فروش راه بیندازد و این کالای دوست داشتنی دغدغه افراد زیادی از مردم هنگام خرید جهیزیه یا هدیه است؛ این کالا در سایز بندی و طرح و نقش و رنگ بندی و جنس متفاوت قابل عرضه در بازار است که یک نمونه پر فروش آن همین پتو سه بعدی یک نفره در مجموعه تولیدی دیبافت است که سایز و طرح متفاوتی دارد. در بازار انواع مختلفی از پتو قابل عرضه است که از نظر جنس شامل پتو پشمی، پتو پشم شیشه ای، پتو مسافرتی، پتو پنبه ای دو لایه و یک لایه میشود. در ادامه با برخی از این پتوها آشنا میشویم.
پتو پشمی: پتو از جنس پشم از گرم ترین پتوهای تولیدی است که مناسب افراد سرمایی که سرمای بیشتری را حس میکنند است، زیرا این محصول گرمای بیشتری را در خود نگه میدارد و به فرد منتقل مینماید اما به دلیل وزن سنگین تر آن مناسب کودکان نیست پس با توجه به نکات گفته شده خرید خود را در نظر بگیرید.
پتو پشم شیشه ای: این پتوها بر خلاف پتوهای پشمی که وزن سنگینی دارند وزن سبک تری را شامل میشوند و به دلیل جا به جایی راحت مناسب کودکان هستند و با وجود الیاف سبک گرمای مورد توجهی دارند. این پتوها در صورتی که با یک پارچه نخی پوشانده شده باشند از کیفیت خوبی برخوردار هستند.
پتو مسافرتی: همه ما در سفرهای خود به دلیل شرایط پیش بینی نشده نیاز به یک پتوی سبک و کم جا و در عین حال با کیفیت و قیمت مناسب هستیم، به گونه ای که حمل آن در طول سفر آسان باشد این پتوها غالبا از الیاف مصنوعی ساخته میشوند و مناسب مسافرت هستند و قیمت کمی دارند.
پتو پنبه ای: این پتوها از کیفیت بالایی برخوردار هستند از ترکیب الیافی مثل پنبه و الیاف مصنوعی اکریلیک و پلی استر تولید میشوند و دارای دو نمونه یک لایه و دو لایه هستند که دو لایه آن ضخامت زیادی دارد و مناسب فصول سرد سال زمستان و پاییز است؛ شما میتوانید طبق فصل و نیاز خود پتوی خود را از کاتالوگ متنوع پتوهای سه بعدی انتخاب و با کمترین قیمت از بازار عرضه مستقیم پتو سه بعدی یک نفره و دو نفره خریداری کنید.
پتو بافتنی: پتوها بافتنی که حاصل هنرهای دستی و سنتی خانم های کوشا است نیز نمونه ای از پتوها است که زیبایی خاص و سنتی به خانه میدهد و جنبه تزئینی دارد اگر با پشم بافته شوند گرمای بالایی دارند.
مدل ارگانیک: این نوع از پتو از الیاف کاملا طبیعی پنبه ساخته میشود و کاملا ارگانیک است، مخصوص کسانی است که بیماری تنفسی یا حساسیت پوستی دارند و باتوجه به کیفیت فوق العاده آن قیمت بسیار بالایی دارد.

شرکت پخش انواع پتو سه بعدی یک نفره

شرکت پخش انواع پتو سه بعدی یک نفره

دیبافت، به شما این امکان را میدهد که بدون صرف هزینه زیاد و با بهترین کیفیت عرضه شده به اتاق خواب خود زیبایی خاصی ببخشید. این کارخانه بهترین کالاهای خواب را در بازار میفرستد. شما میتوانید جهت سود بیشتر این کالاها را به صورت عمده تهیه نمایید. عرضه مستقیم انواع پتو سه بعدی یک نفره و دو نفره شما را از پرداخت هزینه های اضافی باز میدارد، همچنین این کالاها با صادرات به دیگر کشورها سر از بازار کشورهای اطراف در آورده است و از فروش بالایی برخوردار است و این به خودی خود ضمانت کیفیت این کالا است. توصیه ما این است برای خرید کالا بیشتر از قیمت به جنس و کیفیت آن توجه کنید، زیرا امروزه برندهای مختلف اقدام به تولید پتوهای گوناگون با قیمت های متنوع کرده اند. شما میتوانید جهت سفارش این کالا به وبسایت ما مراجعه کنید و جهت خرید محصول مورد نیاز خود از نمایندگان محترم دیبافت در این زمینه کمک بگیرید.
در خرید انواع کالا افراد خاص به دنبال خاص ترین ها هستند. ما توانستیم با طراحی های ویژه ای که به کمک آن به تولید پرداخته ایم توجه افراد خاص را به خود و محصولاتمان جلب کنیم و در این زمینه طرح و رنگ ویژه را در پتوهای سه بعدی به کار ببریم. تولید کننده های کالاهای خواب به دلیل اینکه بتوانند در بازار مدرن جایگاه خوبی کسب نمایند، به تولید پتوهایی با قابلیت های خوب و مناسب چهار فصل نیز پرداخته اند؛ پتوها با لایه های مختلف تولید میشوند و گرمای آنها بر اساس الیاف به کار رفته در آنها و جنس آنها متفاوت است و هر کدام مناسب یک فصل و فرد است.

یک پتوی مدرن چه پتویی است

یک پتوی مدرن چه پتویی است

بسیاری از خانواده های شیک و مدرن ایرانی به دنبال این هستند که یک دیزاین منحصر به فرد در منزل خود یا اتاق خواب خود به نقش بکشند، هر کالا وپزگی های خاص خودش را دارد پتو سه بعدی با طراحی های اسپرت و مدرن نیز طرفداران خاص خودش را دارد و طراحی عمقی این پتوها و رنگ بندی های فوق العاده به کار رفته در آن یک تصویر شیک را در هر خانه خلق میکند و همین طور جنس ژله ای و نرم آن خوابی خوش را برای شما به ارمغان می آورد.
با توجه به کارایی و ویژگی های پتو سه بعدی یک نفره این پتو یک انتخاب ایدئال برای هر فرد برای یک خواب آرام و مطمئن است. رنگ و طرح پتو را شما میتوانید طبق اتاقتان انتخاب نمایید و از رنگ های روشن نیز در دکوراسیون اتاق خود استفاده کنید، رنگ هایی مانند زرد و نارنجی و قرمز مناسب روزهای سرد زمستان و رنگ های سرد و بی روح مانند آبی و سفید مناسب روزهای گرم و طاقت فرسا زمستان هستند. در طراحی پتو نیز طرح های خلوت و ساده آرامش بخش و طرح های شلوغ بر هم زننده آرامش هستند. طرح گل برای بزرگ سالان و طرح های فانتزی مناسب کودکانند.
شرکت ما توانسته است طبق مسیر پیشرفت روزانه دنیا حرکت کند و با توجه به تغییر نیازهای امروزه مردم و تغییر سلایق محصولاتی تولید کرده است که مطابق با آنچه که مشتری میخواهد طراحی شده است، مدل های جدید طراحی شده در تولیدی های متصل به شرکت حاکی از آن است که پیشرفت ما در گرو پیشرفت دنیا است. فناوری های به کار رفته در این تولیدی معتبر و بزرگ به کار رفته است تا شما خوابی راحت و بی تلاطم را تجربه نمایید. ایران مانند بسیاری از کشورهای تولیدی پتو توانسته است موفق عمل کند که این افتخار را مدیون تولیدی های بزرگ پتو در سراسر کشور مانند تولیدی دیبافت هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما