عرضه مستقیم پتو عروسکی نرمینه

پتو عروسکی نرمینه برای اتاق خواب بچه ها بهترین گزینه بوده که علاوه بر نرمی و لطافت زیبایی خاص خود را دارند.‌ طراحی شکل های ظریف و زیبا بر روی این پتو باعث شده تا جلوه بهتری داشته باشد و بچه ها آن را دوست داشته باشند. تنوع طرح و رنگ و سایر بالا بوده و تمام سلیقه ها را پوشش می دهد. عرضه مستقیم پتو به بازار باعث شده تا دست واسطه ها کوتاه شود و محصول با کیفیت اولیه و نرخی مناسب به دست مصرف کنندان برسد.

عرضه مستقیم پتو عروسکی نرمینه

همه چیز درباره انواع پتو

همه چیز درباره انواع پتو در بازار انواع پتو نرمینه رنگی وجود دارد که هر کدام از نظر ساختار و طرح و رنگ متنوع هستند.

از نظر شکل ظاهری می توان این منسوجات را به ۲ دسته مجزا تقسیم کرد:

  • ساده
  • برجسته

مدل های ساده با تک رنگ هستند و با ترکیبی از طرح و رنگ های مختلف می باشند. در مدل های برجسته طرحی که روی پتو کشیده شده به صورت برجسته است که زیبایی آن را دو چندان می کند. این منسوجات به صورت تک نفره و دو نفره هستند که هر کدام مصارف خاص خود را دارند.

جنس پتوها نیز متفاوت بوده و هر کدام ضخامت خاصی دارند. مدل های ضخیم چون گرمای زیادی هم دارند و از وزن بیشتری هم برخوردار هستند بیشتر برای روی تخت استفاده می شوند و مدل های نازک تر برای مسافرت و تفریح گزینه مناسبی هستند و گرمای زیادی به بدن می بخشند.

بررسی بازار داخلی پتو عروسکی نرمینه

بررسی بازار داخلی پتو عروسکی نرمینه در بازار داخلی پتو نرمینه فانتزی بیشترین سطح فروش را به خود اختصاص داده است. خوشبختانه در سال های اخیر و با تلاش های فراوان و استفاده از نظر متخصصین، کشورمان توانست در منطقه و در بین کشورهای همسایه از نظر کیفیت تولید پتوهای نرم و زیبا جایگاه بسیار خوبی را به دست آورد، به طوری که علاوه بر تأمین بازار داخلی، ارسال به کشورهای دیگر را نیز در برنامه های خود داشته باشد.

این محصول صادراتی بیشترین کیفیت را دارد و در بازارهای داخلی و خارجی فروش بالایی دارد. مشتری با مراجعه به سایت فروشگاهی آنلاین در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کرده و محصول را درب منزل تحویل می گیرد. در این روش با صرفه جویی در زمان و هزینه ها خرید به راحتی انجام می شود.

امروزه بازار فروش این منسوجات بسیار پر رونق می باشد، چون این کالا یکی از لوازم مهم در منزل خصوصا اتاق خواب محسوب می شود و به طور فراوان در منازل و اداره جات و .‌‌.. مورد استفاده قرار می گیرد. فروش تنها منتهی به بازارهای داخلی نمی شود بلکه تا بازارهای خارجی ادامه دارد که این امر باعث توسعه و پیشرفت روز افزون تولیدی می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما