عرضه کنندگان پتو مسافرتی چهارخانه

از پتوهای مسافرتی چه میدانید؟
آیا انواع پتو مسافرتی را میشناسید؟
از عرضه کنندگان پتو مسافرتی چهارخانه چه میدانید؟

خواب مهم ترین فعالیت زیستی است که به طور معمول یک سوم شبانه روز ما را به خود اختصاص میدهد که این درصد در افراد مختلف کم و زیاد میشود. در آدمی اهمیت به خواب از دیر باز بوده چراکه از نظر روان شناختی ساعاتی که ما به خواب میرویم مغزمان فرصت پیدا میکند تا اطلاعاتی که در طول روز دریافته را بازیابی کند و به خود استراحت بدهد، این استراحت مغز سبب کم شدن استرس و اضطراب در طول روز میشود و آرامش خیال را برای انسان فراهم می آورد. همین امر سبب شده تا خواب و هر آنچه که به آن مربوط است از اهمیت بالایی برخوردار شود و همواره آدمی برای داشتن خوابی سالم تمامی تلاش خود را به کار گیرد. برای داشتن خوابی سالم لازم است زمینه‌ یک خواب خوب را فراهم کنیم که فراهم کردن زمینه مناسب برای خواب مستلزم داشتن کالاهای خواب با کیفیت است.

عرضه کنندگان پتو مسافرتی چهارخانه
کالاهای خواب از آنجا که سبب بالا رفتن کیفیت خواب میشوند مسئله ای بسیار حائز اهمیت اند و داشتن کالای خواب مناسب در میان عموم مردم مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است که همین امر دلیل بر افزایش تولید روز افزون این کالا در انواع و اقسام طرح و با کاربردهای متفاوت شده است. اما آن قسم از کالاهای خواب که نسبت به مابقی از اهمیت ویژه تری برخوردارند پتوها هستند. در واقع پتو یا همان روانداز کالایی محبوب و دوست داشتنی در میان منسوجات خواب است که بسیار نیز پرفروش واقع شده و کاربردی ترین نوع کالای مربوط به خواب به حساب میرود. پتوها بر اساس نیاز بازار در انواع و اقسام طرح تولید و به بازار فروش عرضه میشوند که در این میان پتوهای مسافرتی که مورد بحث این مقاله نیز هستند خریداران فراوانی دارند،
پتوهای مسافرتی در انواع مختلفی تولید میشوند که پرفروش ترین آنها عبارت اند از:
پتو مسافرتی ژله ای: پتوهای ژله ای برای آن دسته از افرادی که طالب گرمای زیادی نیستند گزینه بسیار مناسبی به شمار میروند، این پتوها به علت وزن سبکی که دارند همواره به راحتی قابل شست و شو بوده و حمل آسانی نیز دارند همین راحتی بسیار فراوان این منسوج توانسته توجه همگان را به خود جلب نماید و همواره خریداران خاص خود را در بازار فروش کسب کند.

عرضه کنندگان پتو مسافرتی چهارخانه
پتو مسافرتی حوله ای: امروزه پتو مسافرتی حوله ای توانسته طرفداران فراوانی پیدا کند این نوع پتو که به تن پوش حوله ای نیز شهرت دارد در میان مردم بالاخص بانوان علاقه مندان فراوانی پیدا کرده است، پتوهای مسافرتی حوله ای نسبت به دیگر پتوها از گرما بخشی بیشتری برخوردارند و بیشتر در فصول سرد سال مورد استفاده قرار میگیرند، صد البته نرمی و لطافت از ویژگی های بارز پتوهای مسافرتی حوله ای به شمار میرود.
پتو مسافرتی پنبه ای: الیاف پنبه ای برای تولید پتوها بهترین گزینه اند و در واقع در تولید تمامی پتوهای از این الیاف استفاده میشود که در برخی کمتر و در برخی دیگر بیشتر است الیاف پنبه ای به علت خاصیت گرمادهی که دارند بهترین گزینه تولید پتو هستند از همین رو از آنها برای تولید بسیاری از پتوها استفاده میشود. در این میان پتو مسافرتی های پنبه ای که در دو نوع ساده و ارگانیک تولید میشود تماما از الیاف پنبه ای اعم از طبیعی و مصنوعی در ساخت خود بهره میبرد که معمولا به علت حساسیت های پوستی و تنفسی که افراد در برابر پنبه از خود نشان میدهند در تولید این منسوج به جز پتو مسافرتی ارگانیک که تمام پنبه است و برای قشر خاصی مورد مصرف قرار میگیرد از الیاف مصنوعی در تولید استفاده میشود. این پتوها بسیار گرم، نرم و راحت اند و به علت استفاده از پنبه خالص نسبت به دیگر پتوهای مسافرتی کمی گران ترند. از همین رو عموم مردم از پتوهای ارگانیک پنبه ای کمتر استفاده میکنند و بیشتر پتوهای پنبه ای ساده یا دیگر پتوها را خریداری مینمایند.
پتو مسافرتی چهارخانه: پتوهای مسافرتی چهارخانه که قرار است در این مطلب بیشتر به توضیح و تشریح آنها بپردازیم از جمله ترند ترین پتوهای بازار فروش اند، این نوع منسوج به علت کاربردی بودن و باب میل بودن همگان توانسته اند نظر تمامی خریداران را به خود جلب نمایید به گونه ای که میتوان به جرئت گفت اولین گزینه برای خرید پتو مسافرتی در میان عموم مردم به طور قطع پتو مسافرتی چهارخانه است. عرضه کنندگان پتو مسافرتی چهارخانه به علت نوآوری که درطرح و رنگ این منسوج هر روزه خرج میکنند توانسته اند به راحتی بازار خرید پتوهای مسافرتی را در دست خود بگیرند و این محصول را به خانه همه مردم وارد کنند به گونه ای که عضو ثابت خرید هر خانه ای به شمار برود.
پتو مسافرتی چهارخانه از وزن بسیار سبک برخوردار است و همین وزن سبک سبب شده که همه جا در کوله افراد قرار بگیرد و برای هر مسافرتی گزینه اول سفر محسوب شود، همین سبکی وزن، کار شست و شوی این محصول را راحت کرده تا آنجا که مردم با خیال راحت از آن حتی به عنوان زیرانداز نیز استفاده میکنند و نگرانی برای شست و شوی آن ندارند. پتو مسافرتی چهارخانه که به پتوهای بهاره نیز شهرت دارند به علت خنکی که دارند بیشتر در فصل تابستان و بهار مورد استفاده قرار میگیرند؛ این قسم از پتو به راحتی دمای بدن را حفظ میکند نه سرمای استخوان سوز و نه گرمای کلافه کننده ای را به مصرف کننده القا میکند بلکه سبب ایجاد حس خوب خنکی و لطافت میشود. در رنگ بندی این پتو نهایت سلیقه خرج شده که در متنوع ترین رنگ ها، با ترکیب رنگ های هم سبک و مناسب، این محصول را میتوانید تهیه کنید.

ویژگی های پتو مسافرتی

ویژگی های پتو مسافرتی

پتوهای مسافرتی از آنجا که در سفرها مورد استفاده قرار میگیرند، باید برخی از ویژگی هایی را در بر بگیرند که در دیگر پتوها دیده نمیشود و حائز اهمیت نیستند در این مطلب به این ویژگی ها به صورت کامل و جامع اشاره خواهیم کرد.
حمل آسان: مهم ترین ویژگی که پتوهای مسافرتی باید از آن بهره ببرند حمل آسان آنها است. این پتوها باید به گونه ای تولید شوند که به راحتی بشود آنها را در مسافرت ها با خود همراه کرد و در رابطه با حمل و نقل آنها مسئله ای پیش نیاید.
وزن کم: پتوهای مسافرتی باید وزن سبکی را در بربگیرند تا به هنگام حمل، چمدان یا کوله را سنگین نکنند و از این جهت سبب ایجاد ناراحتی در مصرف کنندگان نشوند.
ظرفیت بالای شست و شو: از آنجایی که پتوهای مسافرتی در اغلب سفرها حتی پیک نیک های یک روزه خانوادگی مورد استفاده قرار میگیرند بیشتر در معرض شست و شو اند؛ پس بهتر است‌ قابلیت شسته شدن بالایی را در بر بگیرند تا با شست و شو های مداوم و پی در پی به رنگ و بافت آنها آسیبی نرسد.
تنوع در طرح و رنگ: پتوهای مسافرتی در انواع طرح و رنگ موجودند و عرضه کنندگان پتو مسافرتی آنها را با بالاترین تنوع طرح و رنگ به بازار فروش عرضه میدارند و باب طبع هر سلیقه ای این منسوج تولید و روانه بازار میشود.
ضخامت مناسب: این باور غلط که پتوهای مسافرتی از آنجا که ضخامت کمی دارند، پس نیازی نیست گرما را حفظ نمایند و این قابلیت در آنها وجود ندارد سبب میشود مردم فکر کنند که پتوهای مسافرتی گرما بخشی خوبی ندارند و این در واقع ویژگی آنها به حساب میرود، اما این نکته به کلی غلط است. پتوهای مسافرتی با استانداردهای بهداشت جهانی تولید میشوند و ضخامت آنها بر حسب اندازه ای است که سازمان جهانی اعلام میکند و این نکته که بتوانند علاوه بر وزن کم گرما را هم به خوبی انتقال دهند در اندازه ضخامت آنها در نظر گرفته میشود و اگر شما غیر از این را مشاهده کردید مطمئن شوید پتوی بی کیفیتی را خریداری کرده اید؛ در این امر بهتر است به عرضه کنندگان به نام این محصول برای خرید مراجعه نمایید تا مشکلی پیش نیاید.
عرضه کنندگان پتو مسافرتی چهارخانه با در نظر گرفتن تمامی مواردی که در بالا به آنها اشاره شد پتوهای خود را با بالاترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار فروش عرضه مینمایند، اگر قصد خرید پتوی مسافرتی را دارید بهترین گزینه برای شما همین گزینه بسیار خاص است.

از پتو تک لایه ای چه میدانید

از پتو تک لایه ای چه میدانید

پتوها در انواع مختلف تک لایه و دو لایه به بازار عرضه میشوند که در این مطلب قرار است در رابطه با پتوهای تک لایه اطلاعات کافی را به شما انتقال دهیم. پس اگر تاکنون این مقاله توانسته برایتان مثمر ثمر واقع شود تا انتها آن را مطالعه نمایید تا اطلاعات شما در رابطه با پتوهای مسافرتی را افزایش دهد.
پتوهای تک لایه در سایزهای مختلف یک نفره و دو نفره و همچنین پتوی کودک روانه بازار میشوند از جمله ویژگی های مهم این پتوها وزن کم، لطافت و تنوع در طرح و رنگ است که سبب محبوبیت این بافته میان عموم مردم شده است. پتوهای تک لایه ضخامت کمی دارند و همین امر سبب شده در فصل های تابستان و بهار بیشتر مورد استفاده قرار گیرند. عرضه کنندگان پتو مسافرتی چهارخانه، پتوهای خود را در هر دو نوع تک لایه و دو لایه روانه بازار فروش میکنند و شما میتوانید به راحتی پتو مسافرتی چهارخانه مورد نظر را در هر سایز و نوعی اعم از تک لایه یا دو لایه تهیه نمایید.

میزان گرما انواع پتو مسافرتی

میزان گرما انواع پتو مسافرتی

ضخامت و جنس پتو دو عامل مهم در تعیین گرمای پتوهای مسافرتی اند. اینکه در تولید این پتوها از چه جنسی بهره گرفته شده است بسیار حائز اهمیت است، چراکه مثلا پتوهای پنبه ای گرما را بهتر از پتوهای کتانی منتقل میکنند. پس بسته به درجه گرمایی که برای خرید پتو مد نظرتان است، پتو را در همان جنس تهیه نمایید. توجه به ضخامت پتو از دیگر عوامل مهم در تعیین میزان گرمای پتوهای مسافرتی است در واقع پتوهای مسافرتی نیاز نیست که همانند دیگر پتو بسیار گرم عمل نمایند. چراکه علاوه بر گرما توجه به وزن آنها نیز مسئله ای مهم است. در میان پتوهای مسافرتی، پتوهای چهارخانه قابلیت حفظ دمای بدن را به خوبی دارا هستند و میزان گرمایی که منتقل میکنند نه زیاد و کلافه کننده است و نه کم و آزاردهنده.

بررسی تخصصی بازار پتو مسافرتی چهارخانه

بررسی تخصصی بازار پتو مسافرتی چهارخانه

در میان پتوهای مسافرتی، پتوهای چهارخانه از محبوبیت بیشتری برخوردارند که همین امر سبب میشود تولید این منسوج جنبه تخصصی تری به خود بگیرد. پتوهای مسافرتی چهارخانه هم به صورت تک لایه و هم دو لایه دربازار موجودند که پرکاربردترین سایز آنها سایزهای:
۱۹۰ در۱۴۰ سانتی متر و 220 در 240 سانتی متر هستند که بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده اند. همان طور که بارها در این مطلب به این موضوع اشاره شد پتوهای مسافرتی چهارخانه وزن مناسبی دارند و همین وزن کم سبب شست و شو و حمل راحت آنها شده است در واقع وزن این پتوها ما بین ۳۲۰ گرم تا ۱۵۰۰ گرم قابل تغییر است که مرسوم ترین آنها پتو مسافرتی چهارخانه با وزن ۷۲۰ گرم است که اعتدال را رعایت کرده و وزن مناسبی را در برگرفته است.
اما نکته آخر در رابطه با پتوهای مسافرتی چهارخانه جنس این نوع منسوج است که بیشتر از الیاف پلی استر تولید میشوند و این الیاف به علت ویژگی های که دارند، از جمله ضد حساسیت بودن و ثبات رنگ بالا به بهترین گزینه برای تولید پتوهای مسافرتی چهارخانه تبدیل شده اند.
عرضه کنندگان پتو مسافرتی چهارخانه این امکان که پتوی مورد نظر را هم به صورت عمده و هم تکی خریداری نمایید، در اختیارتان قرار داده اند و شما میتوانید با سفارش عمده و به صورت مستقیم پتو را با قیمت بسیار به صرفه تری تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما