فروش تضمینی پتو نگین تک رنگ

اگر قصد خرید پتو نگین تک رنگ را دارید و سوالاتی نظیر انواع مختلف پتو و شرایط فروش تضمینی پتو نگین تک رنگ در ذهنتان وجود دارد بهتر است که این محتوا را تا پایان مطالعه نمایید و هر آنچه در رابطه با پتو نگین تک رنگ میخواهید بدانید، در این مطلب فرا بگیرید.
در میان کالاهای مربوط به خواب، پتو از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. این کالای دوست داشتنی از آنجا که بسیار پر مصرف و کاربردی است توانسته مورد توجه عموم مردم قرار بگیرد. تولید پتو به دیروز و امروز بر نمیگردد و پروسه ی تولید آن بسیار طولانی است. در واقع از روزی که به ذهن انسان رسیده برای گرم نگه داشتن خود به کالایی نیاز دارد این محصول به شکل های گوناگون تولید و استفاده شده است.
با صنعتی شدن جوامع در تولید این منسوج نیز انقلاب بزرگی صورت پذیرفته ‌است و این کالا از آن شکل بافته ی دستی و ساده به انواع و اقسام مدل هایی که هم اکنون در بازار میبینید رسیده است. اما قبل از آنکه در رابطه با این پتو بدانید لازم است که این کالا را به خوبی بشناسید و پس از شناخت کامل به خرید آن اقدام نمایید. پتو نگین تک رنگ از محصولات شرکت نرمینه بافت کاشان است. این شرکت با دو دهه تجربه توانسته به خوبی در عرصه ی تولید پتو جایگاه خود را پیدا کند.

فروش تضمینی پتو نگین تک رنگ
هر چند که این کارخانه قدمت زیادی ندارد و از شرکت‌های نو ظهور بوده اما کیفیت بالای محصولات آن سبب شده است که بتواند به خوبی در میان عموم مردم شناخته شود. فروش تضمینی پتو نگین تک رنگ، یکی از ایده های شرکت نرمینه بافت کاشان در جهت کمک به خرید راحت تر شما است. فروش تضمینی یک محصول در واقع نشان دهنده ی اطمینان تولید کننده از آن محصول است. در این طرح فروش محصول با گارانتی ۱۰۰% به فروش میرسد و این نشان دهنده ی اعتماد تولید کننده به محصولی است که تولید کرده است. پتوها در انواع و اقسام طرح و رنگ به بازار عرضه میشوند که در ادامه برای اینکه شما بیشتر با پتو نگین تک رنگ آشنا شوید به طور کلی طرح های موجود در بازار را معرفی خواهیم کرد.
پتو گل دار: این پتوها با طرح گل به صورت ساده یا برجسته به بازار عرضه میشوند و در تولید این دست از پتوها، برندهای ترک بسیار شناخته شده اند. نرمی و لطافتی که این بافته ها دارند سبب فروش بی نظیر آنهاست.

فروش تضمینی پتو نگین تک رنگ
پتو تک رنگ و ساده: پتوهای تک رنگ عموماً از هیچ طرحی استفاده نمیکنند اما زیبایی و تنوع بسیاری که در انتخاب رنگ در آنها دیده میشود در هیچ پتوی دیگری نمیتوان یافت. این منسوجات از متنوع ترین و به روز ترین رنگ های موجود در بازار پتو تولید میشوند. یکی از فعالان عرصه ی تولید این مدل از پتو شرکت نرمینه بافت است که با تولید پتو نگین تک رنگ توانسته به خوبی انتظارات مردم از یک پتوی خوب را پاسخ دهد.
پتو طرح دار: در واقع میتوان گفت پرفروش ترین پتوهای موجود در بازار پتوهای طرح دار هستند که در متنوع ترین طرح ها به بازار ارائه میشوند و در میان طرح های تولیدی، طرح های فانتزی، سه بعدی، اسپرت، سنتی، سلطنتی، چهل تکه و… از پر طرفدار ترین طرح ها هستند و تنوعی که در طرح های مختلف این پتوها دیده میشود را نمیتوان جای دیگری یافت. در ادامه این مطلب در رابطه با ویژگی‌های این پتو بیشتر خواهیم گفت اگر قصد خرید این محصول را دارید کافیست این محتوا را تا پایان مطالعه نمایید و هر آنچه در رابطه با پتو نگین تک رنگ و فروش تضمینی این پتو وجود دارد را فرا بگیرید.

مشخصات پتو نگین تک رنگ

مشخصات پتو نگین تک رنگ

پتو نگین تک رنگ از پرفروش ترین پتوهای برند نرمینه بافت است. این پتو به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته بازار فروش خوبی پیدا کند که در ادامه، ویژگی های آن را به صورت تخصصی بررسی خواهیم کرد. اغلب افراد علاقه‌مند هستند که کالای خواب آنها از نرمی و لطافت بالایی برخوردار شود؛ بنابراین اگر شما جزو این دسته هستید این محصول برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود.
ثبات رنگ: در رابطه با پتوهای تک رنگ باید عنوان کرد از آنجا که در تولید این پتوها طرح خاصی مد نظر نیست و کاملا ساده و یکدست هستند تمرکز اصلی تولید کننده بر کیفیت و رنگ آنها خواهد بود از همین رو این پتوها در رنگ بندی بسیار قوی عمل میکنند و همچنین به گونه ای تولید میشوند که ثبات رنگ بالایی دارند و شست و شو و تابش نور آفتاب نمیتواند به تراکم رنگ آنها آسیب جدی وارد کند.
ضخامت: مورد بعدی در رابطه با ضخامت این محصول است. باید بیان کرد که پتو نگین تک رنگ از ضخامت مناسبی برخوردار است و در هر دو سایز یک نفره و دونفره به بازار ارائه میشود. وجود چنین ویژگی در آن سبب شده است که از گرما بخشی خوبی برخوردار شود و همچنین مقاومت و دوام آن افزایش پیدا کند. بنابراین اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به شدت از سرما گریزان هستید پتو نگین تک رنگ در روزهای سرد سال بهترین گزینه برای خرید شما محسوب میشود.

مشخصات پتو نگین تک رنگ
عمر طولانی: الیاف به کار رفته در تولید پتو نگین تک رنگ به گونه ای ساخته شده اند که بسیار مقاوم اند و در برابر شرایط مختلف محیطی پایداری خوبی از خود نشان میدهند و در واقع دوام بالای این محصول هم استفاده از آن را در طولانی مدت برای شما فراهم خواهد کرد. بنابراین در هزینه های شما برای خرید مجدد آن صرفه جویی خواهد شد.
عدم حساسیت: نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است این است که پتو نگین تک رنگ به گونه ای تولید شده که هیچ گونه حساسیت پوستی یا تنفسی در شما ایجاد نمیکند. در این باره باید بیان کرد که این محصول با وجود چنین ویژگی میتواند برای افراد مختلف مورد مصرف قرار گیرد و هیچ آسیبی به هیچ فردی وارد نخواهد کرد؛ حتی افرادی که پوست بسیار حساسی دارند.
قابلیت بالای شست وشو: مورد بعدی قابلیت شست ‌و شوی این محصولات است که باید بیان کرد از قابلیت شست ‌و شوی بالایی برخوردار هستند و برای این منظور بروشوری بر روی آنها نصب شده است که شما با خواندن آن متوجه خواهید شد که شست ‌و شوی مداوم به محصول هیچ گونه آسیبی وارد نخواهد کرد و اما نکته ای که در این رابطه وجود دارد بهتر است که پتو نگین تک رنگ دو نفره را با روش دستی بشویید و در رابطه با پتوهای یک نفره برعکس عمل نمایید و آنها را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید. در رابطه با این محصولات مزیت های فراوانی را بیان کردیم که این موارد خود حاکی از با کیفیت بودن این محصول است.

از پتو فوتر چه میدانید

از پتو فوتر چه میدانید

پتو فوتر پتویی مناسب برای نوزادان است که از پارچه فوتر تولید شده است. همین ارگانیک بودن آن سبب میشود که هیچ گونه حساسیتی در کودک ایجاد نکند. همچنین نرمی و لطافتی که این پتو دارد سبب میشود که بهترین گزینه برای خرید کودکان به شمار آید. در رابطه با پتوهای کودک لازم است که جنس پتو از موادی باشد که ایجاد حساسیت نکند. پنبه خالص یکی از موادی که هیچگونه حساسیتی در کودکان ایجاد نمیکند. از همین رو در تولید پتو فوتر از آن بهره گرفته شده است. علاوه بر همه ی اینها فوتر به راحتی جریان هوا را از خود عبور میدهد و هوا در آن جریان دارد و دیگر لازم نیست نگران احتمال خفگی کودک شوید. در کنار این ویژگی های مطلوب، قیمت مناسبی که پتوهای فوتر دارند سبب میشود که این پتو را گزینه مناسبی برای خرید کودکان به حساب آورد.

مناسب ترین پتو برای کودک

مناسب ترین پتو برای کودک

از آنجا که پتو مستقیما با پوست ما در ارتباط است تولید آن مسئله ی حائز اهمیت و مهمی میشود. حال اگر مخاطب تولید آن کودکان باشند اهمیت این مسئله چندین برابر میشود. در تولید پتوی کودک حتما باید توجه داشت که بافته ی تولیدی کاملا ضد حساسیت تولید شود تا هیچ گونه آسیب پوستی مانند اگزما و خارش و یا آسیب های تنفسی و دیگر حساسیت ها ایجاد نکند.
پوست کودکان بسیار حساس و لطیف است از همین رو به راحتی باکتری ها و میکروب ها را به خود جذب میکند و سبب ایجاد بیماری در آنها میشود. از آنجایی که پوست اولین مانع برای عبور باکتری هاست پس اهمیت بهداشت آن بسیار مهم میشود. برای همین است که در خرید پتوی کودک باید به این نکته که کودک باید نسبت به تمام باکتری‌ها و الیاف گوناگونی که امکان ایجاد اگزما و خارش و بیماری‌های تنفسی در آنها زیاد است محافظت شود، توجه ویژه شود. پتوی کودک را معمولا از نوع خاصی تهیه میکنند که ما در ادامه چند مدل جنس استفاده شده در تولید آن را برای تان بازگو میکنیم تا راحت تر پتوهای مناسب کودک را تشخیص دهید.
میکروفایبر: بهترین جنس پتو برای فصل زمستان پتویی است که از الیاف میکروفایبری تولید شده باشد. این پتو میتواند به خوبی کودک را در برابر سرماخوردگی مصون بدارد و از این جهت هیچ گونه نگرانی در این زمینه دیده نمیشود. پتوهای میکروفایبر از پلی استر که از مرغوب ترین الیاف موجود در بازار هستند تهیه شده اند. استفاده از این الیاف سبب شده که هیچ گونه حساسیتی برای پوست کودک حتی پوست های حساس ایجاد نکند.

مناسب ترین پتو برای کودک
پتوهایی که از این جنس تهیه شده اند بسیار نرم و گرم اند. همچنین عمر طولانی دارند و به هیچ عنوان لک نمیگیرند. از آنجایی که میکروفایبر خود یکی از مواد شوینده حساب میشود، پتوهای که از این جنس تهیه میشوند نیاز چندانی به شست و شو با مواد شوینده ندارند و فقط آبکشی آنها کافی است. اما نکته منفی که در رابطه با پتوهای میکروفایبری وجود دارد این است که این پتوها به علت استفاده از نخ های خاصی که در تولیدشان به کار رفته اشتعال بالایی دارند و اگر در معرض آتش قرار بگیرند به راحتی میسوزند. برای همین استفاده از آنها کمی خطرناک است. امید است که با پیشرفت تکنولوژی این مشکل نیز رفع شود.
پتو پنبه ای سلولی: پتوهای پنبه‌ای سلولی از پنبه خالص تشکیل شده اند و استفاده از پنبه ارگانیک در تهیه آنها سبب شده که هیچ گونه حساسیت ایجاد نکنند. همان طور که میدانید پنبه ارگانیک هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی ایجاد نمیکند. همچنین ایجاد درزهایی در این پتوها سبب شده که هوا به راحتی در آنها جریان یابد. همچنین این پتوها کاملا ضد باکتری اند و از این جهت نیازی به نگرانی نیست. استفاده از پنبه در آنها سبب شده که بهترین گزینه برای فصل زمستان به شمار بیایند و در این فصل یکی از بهترین پتو هایی که میتوانید تهیه نمایید، پتوهایی است که از پنبه سلولی تشکیل شده است.
پتو مینکی: این پتوها بسیار نرم و راحت هستند و در تولیدشان از پلی استر مرغوب استفاده شده است. از همین رو کاملاً بدون پرز هستند و ماندگاری بسیار بالایی دارند و به علت قابلیت تنفس بالایی که در آنها وجود دارد هیچگونه مشکل تنفسی برای کودکان ایجاد نمیکنند و استفاده از آنها حتی برای کودکان زیر شش ماه هیچ‌ گونه مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

عرضه کننده مستقیم پتو نگین تک رنگ

عرضه کننده مستقیم پتو نگین تک رنگ

برای خرید محصولات گوناگون همواره راه های مختلفی وجود دارد که بهترین آنها استفاده از روش مستقیم است. در روش مستقیم خرید، شما محصول مورد نظر را بدون اینکه پولی بابت واسطه ها و ما بقی هزینه هایی که این وسط ایجاد میشود و قیمت نهایی محصول را افزایش میدهد خرج کنید، با هزینه کمتر دریافت میکنید. در واقع این نوع خرید بسیار به صرفه تر است .علاوه بر خرید مستقیم، میتوان محصول مورد نظر را از طریق نمایندگی های فروش و یا از روش خرید کانالی که همان خرید با واسطه است تهیه کنید ولی پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید این پتو را دارید بهترین روش خرید برای شما روش خرید مستقیم است تا هزینه ها کمتر شود و در نهایت، خرید با قیمت مقرون به صرفه تری انجام پذیرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما