فروش مستقیم پتو تک رنگ سروین

پتو تک رنگ سروین محصول خوب ایرانی است که در تولید و بافت آن، شاهد استفاده از بهترین الیاف و متریال هستیم و پلی استر از اصلی ترین الیاف به کار رفته در تولید این پتو است. قیمت فروش مستقیم پتو تک رنگ سروین در بازار کنونی با بهترین کیفیت ممکن، مستقیم از کارخانه هم قابل انجام است که در نهایت این امر، میتوانید قیمت های رقابتی را به دست آورید. گروه تولیدی سروین، از جمله تولید کنندگانی است که امروزه در خصوص پتو مسافرتی نیز فعالیت های خود را آغاز کرده و پتو تک رنگ سروین، نام یکی از کالاهایی است که توسط این گروه، به بازار ارائه میشود. به عنوان یکی از پتوهای درجه یک ایرانی محسوب میشود که اگر بخواهید این نوع پتو را در بازار خریداری کنید، راه های ارتباطی ما میتواند بهترین مسیر به حساب آید و دارای اندازه های مختلف است که توسط کارخانه تولید پتو در شهرهای مختلف، بافته و تولید شده است.

به خوبی میدانیم که کارخانه پتو سروین به عنوان یکی از برندهای قدیمی فعال در بازار است که عرضه کننده انواع پتو برای تمامی سلیقه ها و نیازها است و از کالاهای این کارخانه، میتوان به پتو تک رنگ سروین اشاره نمود.

همه چیز درباره پتو تک رنگ سروین

همه چیز درباره پتو تک رنگ سروین

از بهترین گزینه های پیشنهادی سایت های مربوطه، محصولات خواب است که عرضه کننده بهترین مدل در بازار است. وزن پتو یک نفره سروین، ۱۱۰۰ گرم و حمل و نگهداری آن بسیار ساده است. برای خرید عمده این پتوی ایرانی میتوانید با سایت شرکت دیبا بافت نگار قم در تماس باشید. میدانیم که دنیای امروزی ما، به دنیای مجازی تبدیل شده است و حتی در عرصه فروش و تجارت هم این امکان وجود دارد که بتوان از طریق دنیای مجازی، به عمده فروشی پتو و دیگر محصولات مرتبط خواب مراجعه کرد. همچنین ما نیز برای شما مشتریان عزیز ساختار و سازماندهی لازم برای این تجارت جدید را فراهم کرده ایم که پتو تک رنگ سروین با کیفیت بسیار خوبی که دارد از این طریق، آماده عمده فروشی باشد.

پتوی تک رنگ سروین از جنس پلی استر و بسیار نرم و لطیف بوده و دارای رنگ بندی متنوعی است که مناسب برای هر نوع سلیقه است. پتوهای تک رنگ سروین در انواع و رنگ های متفاوت تولید شده که باز هم برای هر سلیقه ای قابل استفاده است.

آشنایی با انواع پتو یک نفره

آشنایی با انواع پتو یک نفره

مدل ارگانیک: همانطور که از نام این مدل پتو یک نفره مشخص است، از الیافی کاملا طبیعی پنبه و ارگانیک تولید شده است. این مدل از انواع پتو یک نفره مخصوص کسانی است که از آلرژی های مختلف و حساسیت های گوناگون رنج میبرند. پتوهای ارگانیک با توجه به اینکه خیلی گرم و نرم هستند، اما از قیمت بالایی نیز در بازار کشور برخودار هستند.
پتو یک نفره پشمی: پتو پشمی شاید از نظر جنس رویه خود، کمی به نسبت مدل های پنبه ای و الیاف مصنوعی زبرتر و سنگین تر باشد، اما از نظر گرمایی واقعا پتوی خوبی است. پشم از جمله موادی است که گرما را به خوبی در خود نگه میدارد و به همین دلیل توصیه میکنیم اگر خیلی سرمایی هستید، حتما به سراغ خرید پتوهای تک نفره پشمی برای خود بروید. اگر از بیماری های پوستی و تنفسی رنج میبرید، این نوع پتوها به شما توصیه نمیشود.
پتو یک نفره پنبه ای: واقعیت این است که در بازار امروز دیگر خبری از پتوی ۱۰۰٪ پنبه نیست و جایگزین آنها را محصولاتی گرفته اند که ساختار آن ساخته شده از پنبه، نخ، پلی استر و اکریلیک هستند. اما هنوز هم پتوهای پنبه ای از گرم ترین پتوهای یک نفره موجود در بازار هستند. این مدل از پتوهای یک نفره در دو نوع تک لایه یا دو لایه ساخته شده است؛ وزن کمی دارد و نسبت به مدل های پشمی نیز کمتر پرز میدهند.

آشنایی با انواع پتو یک نفره

پتو تک نفره مدل بافتنی: پتو بافتی یا قلاب بافی شده بیشتر تزئینی است و خانم های با سلیقه از آن برای تزئین بهتر اتاق خواب خود استفاده میکنند. البته این مدل از پتوی یک نفره اگر از پشم بافته شده باشند، فوق العاده گرم نیز محسوب میشود. از این مدل پتوهای یک نفره میتوان برای تزئین بخش های مختلفی از خانه استفاده کرد.

پتوی یک نفره از جنس پشم شیشه: پتو یک نفره سروین تولید شده از پشم شیشه در عین سبک بودن خود از گرمی قابل توجهی نیز برخوردار است. معمولا از این نوع پتوها افرادی که دچار حساسیت پوستی یا تنفسی هستند، استفاده میکنند. تولید این مدل از کالاهای خواب با دوخته شدن یک لایه پشم شیشه در میان دو لایه پارچه نخی شکل میگیرد. مشتری اول و آخر این مدل از پتوهای یک نفره سروین کودکان و افراد کهن سال هستند.
پتو مدل دو لایه یک نفره: این مدل از محصولات خواب برای کسانی است که نمیخواهند حتی در سردترین روزهای سال نیز از لحاف های سنگین و بزرگ استفاده کنند. پتوهای دو لایه فوق العاده گرم هستند و امکان استفاده از آنها در هر چهار فصل امکان پذیر نیست. همینطور کسانی که از بیماری اگزما یا خارش و قرمزی پوست و دیگر بیماری های حساسیتی برخوردار هستند، توصیه میشود از این نوع پتوها به هیچ عنوان استفاده نکنند.
پتوی یک نفره مدل مسافرتی: این نوع پتوها همگی از وزن کم و اندازه کوچکی برخوردار هستند. تقریبا اکثر این محصولات پرز میدهند و با الیافی مصنوعی نیز تولید میشوند. عمر استفاده از این پتوهای یک نفره مسافرتی کم و اشغال فضای آنها نیز بسیار کم است و از این رو مناسب استفاده در سفر بوده و از نظر قیمتی کاملا ارزان هستند.

پتوی الیاف طبیعی و مصنوعی چه فرقی دارند

پتوی الیاف طبیعی و مصنوعی چه فرقی دارند

الیاف ‌ها بر اساس کاربرد در دو دسته قرار میگیرند؛ الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی.
الیاف طبیعی: در تهیه این نوع الیاف به هیچ وجه از مواد شیمیایی و مصنوعی استفاده نمیشود، موادی که در این الیاف به کار میرود، موادی با منشا طبیعی هستند. به همین دلیل الیاف طبیعی استحکام کمتری در مقایسه با سایر الیاف ‌ها دارد. این الیاف‌ ها به دلیل طبیعی بودنشان مانع از ایجاد حساسیت های پوستی هم میشوند.
الیاف حیوانی: این الیاف‌ که ساختمان پیچیده‌ای هم دارد؛ از پوشش بدن جانوران و حیوانات تهیه میشود، قابل توجه ترین نوع این الیاف‌ پشم و مو هستند و بیشتر از موی جانوارانی مانند اسب، شتر، خرگوش، ابریشم و بز در ساخت این الیاف استفاده میشود.
پشم: این نوع از الیاف گرمایی بسیار زیادی دارند و برای بدن انسان در هوای سرد مانند یک عایق عمل میکند و گرما را درون خود نگه میدارد و یکی از قدیمی ‌ترین الیاف ‌ها در صنعت نساجی است. استحکام بالایی دارد و بهتر است هنگام شست ‌و ‌شو با آب سرد شسته شود و بهترین پشم از موی گوسفند و بز تهیه میشود، رنگ پشم بسیار خوب باید سفید، زرد یا قهوه‌ ای باشد و کیفیت یک پشم خوب بستگی به این دارد که از پشم چه نوع گوسفندی استفاده شود.

پتوی الیاف طبیعی و مصنوعی چه فرقی دارند
ابریشم: الیافی طبیعی از جنس پروتئین است که از برخی انواع آن میتوان پارچه تهیه کرد و در ساخت الیاف ابریشمی از ترشحات کرم ابریشم بهره میبرند. الیاف ابریشم بر خلاف ظاهر ظریفش، از استحکام بسیار بالایی برخوردار است حتی میتواند در برابر حرارت هم مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. این الیاف سبک میتواند گرما را در خود نگه داشته و البته گزینه مناسبی برای استفاده در فصول سرد سال است. الیاف ابریشم قدرت کشسانی بسیار زیادی دارد به همین منظور به هیچ عنوان چروک نمیشود.
الیاف موهر: از موی بز تهیه میشود و به دلیل سخت بودن بافندگی در این نوع الیاف، بسیار کمتر از پشم مورد استفاده قرار میگیرد. این الیاف بعد از بافته شدن سطحی لطیف و براق خواهند داشت به همین منظور است که ارزش الیاف موهر بسیار زیاد است.
الیاف مصنوعی:
الیاف مصنوعی ساخته دست انسان است و برای تهیه این نوع الیاف از موادی استفاده میشود که به شیوه های گوناگون تولید و پرداخت شوند ؛اما امکان دارد مواد تشکیل دهنده آنها طبیعی نیز باشند. اکثر محصولاتی که از این الیاف استفاده میشود، بیشتر برای افرادی که در مکان های گرم و مرطوب زندگی میکنند کاربرد دارد.

مرکز معتبر عرضه کننده پتو تک رنگ سروین

مرکز معتبر عرضه کننده پتو تک رنگ سروین

توزیع کنندگانی که به صورت مستقیم با کارخانه ارتباط دارند، توزیع پتو بخصوص مدل تک رنگ سروین را سریع تر انجام میدهند. خیلی از شرکت ها توزیع را به صورت اینترنتی انجام میدهند. به همین سبب مشتریان راحت تر میتوانند خرید کنند و بدون مراجعه به مرکز خرید، سفارششان را ثبت کنند. شرکت دیبافت یکی از برترین شرکت های فروش در زمینه فروش انواع پتو، خصوصا فروش مستقیم تک رنگ و تک نفره سروین است. خرید اینترنتی بهترین برند پتو تک رنگ سروین ایرانی در کشور از سایت های معتبر فروش کالای خواب بسیار رواج دارد. فروشگاه ها و مراکز اینترنتی مربوطه در سطح بزرگی مشغول کسب و کار هستند و انواع تولیدات ایرانی و داخلی را در دسته بندی های تجاری و کاربردی در دسترس شما مشتریان عزیز قرار داده اند.
خریدهای انلاین دارای امتیازات بسیار خوبی است که باعث شده است بسیاری از افراد مایل باشند این نوع خرید پتو را امتحان کنند. از جمله مهم ترین امتیازات خرید آنلاین پتو یک نفره سروین به شرح زیر است:

مرکز معتبر عرضه کننده پتو تک رنگ سروین
سایت های آنلاین برندهای متفاوت وارداتی و صادراتی را در دسترس شما عزیزان قرار داده است که دارای تنوع بسیار زیادی از محصولات است
این مراکز فروش پتو تک رنگ سروین ارسال رایگان محصولات را به برخی از استان‌ ها و شهرستان‌ های کشور و ارسال به خارج از کشور عزیزمان ایران در دستور کار خود قرار داده است. بسته بندی های محصولات در این مراکز به صورت تجاری و حرفه ای انجام میشود. این فروشگاه ها دارای کارشناسان فروشگاهی کاربلد و ماهر هستند که اطلاعات زیادی درباره انواع تولیدات دارند و خریدارانی که در زمینه خرید انواع محصولات شک دارند یا اطلاعات کافی ندارند، میتوانند از طریق مشاوران اطلاعات کافی را در مورد محصولات متنوع و مختلف پتو تک رنگ سروین ایرانی و خارجی کسب نمایند. خرید از طریق سایت های معتبر علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه یک راه خوب برای کم کردن آلودگی های محیط و کاهش ترافیک است. مراکز اینترنتی یا الکترونیک، بسیار اقتصادی تر و مناسب تر از بازارهای محلی و شهری است زیرا تا رسیدن کالا به دست فروشندگان تکی یا عمده که در بازارهای محلی هستند؛ دلالان زیادی وجود دارند که هر یک از آنان برای خود، سودی در نظر بگیرند و باعث میشود که قیمت نهایی محصولات بسیار گرانتر از قیمت کارخانه شود.
سایت اینترنتی با اعتبار که بهترین و باکیفیت ترین پتوهای ایرانی را در سراسر کشور به مردم تحویل میدهند، برای رفاه حال خریداران شرایطی مهیا کرده اند که بتوانند به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات مشتریان محترم در این زمینه باشند و متقاضیان انواع پتو تک رنگ سروین که قصد خرید آن را دارند، با طرح سوالات و دریافت پاسخ آنها، انتخاب خوبی را به شما معرفی کنند. اگر به دنبال فروشنده اصلی انواع پتو تک رنگ سروین درجه یک و با کیفیت هستید، میتوانید با بررسی وجست و جو در فضای مجازی و سایت های معتبر به فروشنده های انواع مختلف این محصولات دسترسی پیدا کنید. انواع پتو یک نفره سروین دارای خواص متفاوت و ویژه ای هستند که موجب شده است از خریداران متفاوت و زیادی برخوردار باشد.

مهم ترین ویژگی این پتو به شرح زیر است

مهم ترین ویژگی این پتو به شرح زیر است

از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و ماندگاری بسیار خوبی دارد، نرمی و لطافت قابل قبولی دارند و به همین دلیل در سرویس های خواب از سال های قبل مورد استفاده قرار میگرفتند، تنوع بسیار بالایی از لحاظ رنگ و طرح دارد، در برابر شست و شو دوام خوبی دارند. برای افرادی با پوست و موهای خشک و شکننده بهترین گزینه انتخابی است. فروشنده اصلی انواع پتو تک رنگ سروین ایرانی درجه یک را در سال جاری با کیفیت بسیار عالی به خریداران ارائه داده است و برای اینکه افراد بتوانند این نمونه‌ ها را به آسانی تهیه کنند، راهنمای خرید نمونه را که در برگیرنده اطلاعات متفاوت و زیادی در رابطه با انواع پتو، مارک نمونه‌ ها ویژگی‌ هایی که دارند، در اختیار خریداران قرار داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما