فروش ویژه پتو پولیش ژاکارد

فروش پتو خصوصا فروش ویژه پتوها در تمامی فصول سال بخصوص زمستان، پاییز و بهار صورت میگیرد. امروزه تنوع در تولید این محصولات بسیار افزایش یافته شرکت های تولیدی با استفاده از ماشین آلات مدرن و صنعتی پیشرفته و به کارگیری الیاف های گوناگون توانسته اند پتوهای متنوعی را تولید کنند. فروش ویژه پتو پولیش ژاکارد توسط کارخانه به صورت مستقیم انجام پذیر است. آنچه در این مطلب میخوانید.
– همه چیز درباره پتو پولیش ژاکارد
– بررسی مدل های انواع پتو دخترانه
– پتو پولیشی خوب چه خصوصیاتی دارد؟
– خرید آسان پتو پولیش ژاکارد

فروش ویژه پتو پولیش ژاکارد
پتو پولیش ژاکارد یکی از منسوجات جدید تولید داخل است، این پتو در کارخانه های برجسته، به صورت گسترده در شهرهای تهران، آمل و بندرعباس تولید و روانه بازار میشود، با اینکه زمان زیادی از عرضه این محصول به سطح بازار نمیگذرد اما توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند و از پرفروش ترین محصولات پتویی به شمار رود.
پتو ژاکارد با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است یک منسوج صادراتی به شمار آید و هر سال بیش از 5000 تن از این پتو به کشورهای همسایه نظیر: عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان و… صادر میشود. تجار با استفاده از این محصول در صادرات خود توانسته اند سود زیادی را کسب کرده و زمینه را برای فعالیت بسیاری از هموطنان عزیز فراهم سازند، زیرا هر چقدر تقاضای فروش این محصول افزایش یابد در نتیجه نیروی انسانی بیشتری در زمینه تولید و ارسال این محصول به کشورهای دیگر وجود خواهد داشت.
شرکت تولیدی پولیش ژاکارد با استفاده از روش های نوین و مدرن توانسته است محصولات خود را به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان برساند، در زمان های قدیم برای تهیه پتو باید خریدار به فروشگاه های عرضه کننده پتو مراجعه کند و این محصولات را خریداری کند. اما امروزه روند خرید این محصولات تفاوت داشته و برای خرید یک پتو مرغوب میتوانید به سایت شرکت تولیدی دیبا بافت نگار قم مراجعه کنید و این محصول را با مشاهده انواع دیگر، در طرح و رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید. برای سفارش این محصول و اطلاع از قیمت ها و انواع مختلف این پتو میتوانید با شماره های درج شده در سایت شرکت تماس حاصل کنید تا پشتیبانان زبده و مهربان شرکت انواع مختلف این محصولات به همراه قیمت را در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار دهند.
فروش ویژه پتو پولیش ژاکارد توسط کارخانه تولیدی به صورت مستقیم به روشی نوین انجام میشود، به صورتی که این محصولات را میتوانید از کارخانه با ضمانت 7 روزه خریداری کنید، اما در روش حضوری نمیتوانید این ضمانت را دریافت کنید، همچنین سفارش مستقیم این محصول باعث میشود از کیفیت و جنس خریداری شده خود اطمینان داشته باشید، امروزه دلالان و واسطه های زیادی با گسترش محصولات نامرغوب پتویی در میان برندهای معروف باعث شدند این بازار متلاطم شود و بسیاری از مردم پتوهای نا مرغوب خریداری کنند و در دام این سودجویان بیفتند، ترجیحا توصیه میشود این محصولات و هر گونه منسوجات خواب دیگری را با استفاده از سفارش مستقیم از کارخانه تولیدی خریداری کنید تا از جنس خریداری شده خود اطمینان داشته باشید و محصولات مورد نظر خود را با قیمت عمده از درب کارخانه به صورت خرده فروش یا عمده خریداری کنید.

همه چیز درباره پتو پولیش ژاکارد

همه چیز درباره پتو پولیش ژاکارد

همه ما در طول زندگیمان از پتو حداقل یک بار را استفاده کردیم و در برخورد ابتدایی با پتو ابتدا آن را لمس میکنیم و اگر پتو نرم و لطیف باشد از آن استقبال میکنیم، اما اگر پتو مورد استفاده زبر و سنگین باشد شاید آن را کنار بزنیم و از آن استفاده نکنیم. امروز میخواهیم در این محتوا یک پتوی با کیفیت تولید داخلی را خدمتتان معرفی کنیم که با برندهای مشابه کشورهای دیگر مانند کشور ترکیه و چین در رقابت است و توانسته است در میان این برندها حرفی برای گفتن داشته باشد.
پتو پولیش ژاکارد یکی از پتوهای با کیفیت برگرفته از الیاف های طبیعی پنبه 80 % و 20 % پلی استر ویسکوز تولید شده است، ابتدا هنگام تولید، این الیاف ها با یکدیگر ترکیب میشوند و سپس با استفاده از ماشین ریسندگی این پتو بافتش مستحکم و مقاومت میشود، به طوری که تراکم این الیاف ها با دستگاه ریسندگی بسیار بیشتر میشود. سپس بافت پتو به مرحله بافندگی هدایت میشود و توسط این دستگاه چله هایی بر روی ایجاد میشود تا پتوی مورد نظر ما گردش هوا درون خود داشته باشد.

پتو پولیش طرح دار

سپس پتوی تولید شده به دستگاه تثبیت رنگ هدایت میشود و با استفاده از این دستگاه تثبیت رنگ و رنگ رزی بر روی پتو ایجاد میشود تا با استفاده مدام از این پتو و شست و شو فراوان دچار رنگ رفتگی و پرزدهی نشوند. سپس پتوها شسته میشوند و با فشار آب زیاد تا اضافه های رنگ ها و بخش های اضافه پتو گرفته شود، در مرحله بعد پتو به بخش استریلیزه هدایت میشود تا با استفاده از ماشین های ضدعفونی، بافت این پتوها استریلیزه شوند. در مرحله بعد محصول تولید شده به دستگاه طرح ریزی هدایت میشود و با استفاده از شابلون های طراحی که تولید داخل کشور بوده و تحت نظر کارشناسان بخش فروش و مالی است این پتوها طرح های برجسته و سه بعدی و طرح های فانتزی به خود میگیرند.
نکته ای که در این میان باید در مورد شست و شوی این پتو یا هر پتوی دیگر توجه داشت این است که این پتوها یا منسوجات را در مدت زمان زیادی در مقابل نور خورشید قرار ندهید، زیرا باعث میشود رنگ این پتوها سفید و دچار رنگ رفتگی شوند، برای شست وشو این محصولات از آب ولرم استفاده کنید و به هیچ عنوان از آب جوش 100درجه سانتی گراد استفاده نکنید. این پتو بعد از طرح ریزی به دستگاه کارتر هدایت میشود تا در اندازه های تک نفره و دو نفره برش داده شود و در بسته بندی های کیف مانند قرار گیرد و به شهرها و اقصا نقاط کشور به صورت دریایی، هوایی، زمینی ارسال شود.
این منسوج در اندازه های مختلف مانند اندازه های تک نفره که شامل 120 در 160 سانتی متر و وزن 500 گرم است تولید میشود و اندازه دو نفره این محصول در اندازه 220 در 250 سانتی متر و وزن 800 گرم است. این پتو بسیار وزن سبکی دارد و برای تفریحات و زدن به دل طبیعت گزینه مناسبی به شمار میرود که مصرف کنندگان به راحتی میتوانند این محصول را در ابعاد کم جمع کرده و به همراه خود در مسافرت ها یا پیک نیک های خانوادگی ببرند.

بررسی مدل های انواع پتو دخترانه

بررسی مدل های انواع پتو دخترانه

پتوهای دخترانه جزو منسوجات پرفروش و حساس هستند، زیرا پوست دختران نسبت به پسران حساسیت بیشتری برخوردار است و باید از پتویی استفاده کنند تا مرغوبیت و نرمی بالایی داشته باشد. پتو دخترانه مدل پولیش ژاکارد با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است جزو محصولات پرکاربرد باشد، این محصول به دلیل داشتن درصد پنبه بیشتر درون خود توانسته است منسوجی با نرمی و لطافت بالا باشد. پتو دخترانه در رنگ های متنوعی مانند رنگ های صورتی، آبی، قرمز، نارنجی و… و با طرح های گل برجسته، طرح های عروسکی و شخصیت های کارتونی مانند: طرح تام و جری، آنا و السا، میکی موس و… تولید و به فروش میرسانند.
در صورتی که میخواهید طرح پتویی متناسب با طرح دلخواه دختر خود خریداری کنید کافی است با سایت شرکت تولیدی به صورت مستقیم در ارتباط باشید و این محصول را با طرح دلخواه خود سفارش دهید.

پتو پولیشی خوب چه خصوصیاتی دارد

پتو پولیشی خوب چه خصوصیاتی دارد

پتوها وسایلی هستند که مقدمات یک خواب راحت و آرامش بخش را مهیا میکنند و برای استفاده از یک پتو مرغوب و خوب باید یک انتخاب منحصر به فرد داشت. پتو پولیشی یکی از پتوهای خوب و مقاوم است که با داشتن خصوصیات مثبت توانسته است طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود جذب کند.
یکی از ویژگی هایی که از خصوصیت های برجسته این محصول است، محافظ گرمایی بسیار مناسبی است و با محبوس کردن گرما درون خود میتواند معیار مناسبی برای انتخاب پتو زمستانه باشد، این پتو بهترین گزینه در مقابل افراد سرمایی بخصوص نوزادان است. نوزادان و کودکان بر اساس نیاز طبیعی بدنشان بیش از سایر رده های سنی به استراحت میپردازند، به طور میانگین کودکان 1 ماه تا 6 سال بر اساس نیاز طبیعی بدنشان حدود 9 الی 12 ساعت میخوابند و این مدت زمان زیادی برای استفاده از پتو است، به همین دلیل باید پتویی برای آنها استفاده شود تا با پوست آنها خودش را به خوبی وفق دهد و حساسیت پوستی برایشان ایجاد نکند؛ این پتو با داشتن الیاف های پنبه و الیاف مصنوعی درون خود نرمی و لطافت بالایی داشته و برای افرادی که حساسیت پوستی یا بیماری اگزما دارند گزینه مناسبی به شمار میرود.
وزن این پتو بسیار کم است به صورتی که مصرف کننده این پتو فرد را دچار احساس خفگی و سنگینی نمیکند، در نتیجه این عوامل تاثیرات مثبت بر خواب او گذاشته و کیفیت این استراحت ها را افزایش میدهد. پتویی خوب است که دو لایه باشد؛ این منسوج با داشتن دو لایه بهترین گزینه در فصول سرد سال است، این پتو برای افرادی که تمایل به پتوهای سنگین ندارند، گزینه مناسبی به شمار میرود، این پتو خارش و التهاب پوستی برای مصرف کنندگان ایجاد نمیکند و از ایجاد حساسیت پوستی و تنگی نفس ایجاد میکند و میتوان گفت مصرف کننده این محصول با رضایت بسیار زیادی برخوردار است.

خرید آسان پتو پولیش ژاکارد

خرید آسان پتو پولیش ژاکارد

برای خرید پتو پولیش ژاکارد کافی دو روش در پیش روی مصرف کنندگان قرار دارد. برای خریدی آسان میتوانید به سایت شرکت دیبا بافت نگار قم مراجعه کرده و این محصول را به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه از تولیدی خریداری کنید، همچنین روش دیگر خرید مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده پتو است که میتوانید این منسوج با کیفیت را با طرح و رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم خریداری کنید.

پتو پولیشی نوزاد

پتو پولیشی نوزاد یکی از تولیدات نوین شرکت ژاکارد است، این پتو بهترین انتخاب برای نوزادان است. امروزه یکی از مشکلات بارز والدین انتخاب پتو نوزاد است که با داشتن قیمت مناسب و کیفیت مناسب سلامتی پوستی را برای فرزندشان تامین سازد. نوزادان و کودکان بر اساس تحرکی که دارند نسبت به سایر رده های سنی بیشتر پتوها را کثیف میکنند و باید از پتویی استفاده کنند تا علاوه بر قابلیت شست و شو، پرزدهی نداشته باشد. طرح و رنگ این پتوها بسیار متناسب با روحیه نوزاد است و در طرح های روشن تولید میشود، والدین با انتخاب پتو پولیش نوزاد میتوانند یک محصول منحصر به فرد را به سلامتی و خواب کودک خود هدیه دهند.

انواع پتو پولیشی

انواع پتو پولیشی

کارخانه تولیدی پتو پولیش ژاکارد با استفاده از جدید ترین متدهای تولید پتو و الیاف های جدید توانسته اند، محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند، انواع پتو پولیشی شامل پتوهای مسافرتی، پتو دخترانه، پتو پسرانه، پتو نوزاد، پتو سالمندان و… اشاره کرد.

پتو پولیش طرح دار

پتو طرح دار

پتو پولیش طرح دار امروزه پر طرفدارتر از پتوهای ساده است، طرح های این پتو در ابعاد ساده یا طرح برجسته مانند گل برجسته و سه بعدی تولید میشود. طرح سه بعدی و رمانتیک این محصول به صورت پرطرفدار است و برای زوجین گزینه مناسبی به شمار میرود، هر چقدر طرح سه بعدی این پتوها عمیق تر باشد، در نتیجه زیبایی بیشتری به دکوراسیون خانه و اتاقتان میدهد.
پتو پولیش طرح دار با داشتن قیمت ارزان توانسته است سطح خرید دوستداران پتوهای طرح دار و سه بعدی را افزایش دهد، برای تهیه پتو پولیش طرح متناسب با طرح دلخواه خود کافی است به سایت شرکت تولیدی مراجعه کنید و طرح این محصول را متناسب با سلیقه خود سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما