قیمت استثنایی پتو نرمینه مدل نسیم

پتوهای نرمینه بیش از یک صده است که در بین مردم محبوب گشته و همه با نام این برند آشنا هستند.
شرکت ها برای نشان دادن ارزان بودن قیمت این منسوجات، پتوهای نرمینه را با قیمت استثنایی پتو نرمینه مدل نسیم، به نمایش دید عموم میگذارند. از شرکت های اینترنتی که قیمت استثنایی بر روی پتو نرمینه مدل نسیم گذاشته است، شرکت دیبافت است. یکی از بهترین مواقع خرید پتو نرمینه مدل نسیم از شرکت دیبافت، زمانی است که این منسوج با قیمت استثنایی در وب سایت اینترنتی دیبافت ارائه میشود. شرکت دیبافت تنها امتیاز قیمت استثنایی برای پتو نرمینه مدل نسیم قائل نشده است. درست است که عنوان قیمت استثنایی بر روی همه منسوجات دیبافت گذاشته نشده است، اما ما به شما این اطمینان را میدهیم که قیمت محصولات شرکت دیبافت ارزان تر از سایر فروشگاه هاست و میتوانید مناسب بودن قیمت کالاهای موجود در وب سایت اینترنتی دیبافت را همان قیمت استثنایی در نظر بگیرید.

بررسی مدل های پتو نرمینه

بررسی مدل های پتو نرمینه

پتوهای نرمینه اندازه های استانداردی داشته و در مدل های زیر تهیه و تولید میشوند:

پتوی نرمینه مدل یک نفره

پتوهای نرمینه یک نفره در ابعاد 160 در 220 سانتی متر، توسط کارخانه های نرمینه تهیه و تولید میشوند و این سایز، بسیار متناسب با اندازه تخت های یک نفره است. این اندازه گیری به گونه ای است که به طور کامل تخت یک نفره را دربر گرفته و برای زیبایی بیشتر، اندکی از لبه تخت چین خورده و به سمت پایین آویزان است.

پتوی نرمینه مدل دو نفره

پتوی نرمینه مدل دو نفره

پتوهای نرمینه دو نفره در ابعاد 220 در 260 سانتی متر، توسط شرکت نرمینه با بهترین دستگاه ها و استفاده از الیاف بی نظیر تهیه و تولید شده اند و این منسوجات با داشتن طرحی زیبا، تخت دونفره و فضای اتاق خواب شما را منحصر به فرد مینمایند و شما میتوانید با اطمینان، سال های درازی از این کالای خواب استفاده کنید و این محصول را به دیگران نیز معرفی نمایید.

پتوی نرمینه مدل نوزاد

پتوهای نرمینه طرح نوزاد در ابعاد 110 در 150 سانتی متر، تهیه و تولید شده اند و شما میتوانید این پتو را بخرید و تا شش سالگی فرزندتان به هنگام خواب بر رویش بیاندازید. شاید فکر کنید که این منسوج تا 6 سال دوام نمی آورد، اما سخت در اشتباهید!!! به دلیل کیفیت بالا و دوام بی نظیر این منسوجات، علاوه بر استفاده تا 6 سالگی فرزندتان، شما میتوانید این منسوج را نگه دارید و برای فرزند بعدی نیز به کار ببرید.

پتو نرمینه مدل مسافرتی

پتو نرمینه مدل مسافرتی

پتوهای مسافرتی با پتوهای خانگی و اتاق خوابی قدری فرق دارند و در اندازه یک نفره به فروش میرسند. شما میتوانید این محصول را خریداری کنید و در مسافرت های خود به هنگام چرت زدن بر روی خود بکشید.

از پتوهای پشم شیشه بیشتر بدانید

از پتوهای پشم شیشه بیشتر بدانید

اگر دوست دارید در مورد پتوهای پشم شیشه بیشتر بدانید تا آخر این مقاله همراه ما باشید. حدود دو دهه میشود که پشم شیشه به بازار راه یافته است و کاربرد زیادی دارد و در صنایع مختلف از این محصول استفاده میشود. پشم شیشه ها به صورت رولی توسط کارخانه ها تهیه و تبدیل به منسوجی به نام پتو میشوند. پتوهای پشم شیشه، سبک هستند و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارند. پتوهای پشم شیشه علاوه بر سبکی و سهولت در حمل و جابه جایی، در کارخانه های مختلف به سهولت برش مییابند.

آشنایی با پتوهای دولایه

آشنایی با پتوهای دولایه

شرکت نرمینه نیز مانند شرکت های دیگر در این عرصه، پتوهایش را به صورت یک لایه و دولایه تهیه و تولید کرده است که ما در این بخش شما را با پتوهای دولایه آشنا خواهیم نمود.
پتوهای دولایه همانگونه که از نامشان پیداست از دولایه تشکیل شده اند. با توجه به اینکه به فصل زمستان نزدیک میشویم و به دلیل جابه جا شدن فصل ها و گرمایش زمین، برخی شب های پاییز نیز مانند شب های زمستانی سرد و بی روح است، بنابراین باید در فصول پاییز و زمستان به رواندازی پناه برد که گرما را داخل خود نگه دارد و علاوه بر نگهداری بهینه گرما، موجب تعدیل هوای درون و بیرون شود. پتوهای دولایه برای شب های سرد پاییزی و زمستانی تهیه و تولید شده اند و شما میتوانید این منسوجات را خریداری نموده و استفاده نمایید. پتوهای نرمینه مدل نسیم که به صورت دولایه هستند، میتوانند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب شما باشند.
اگر قصد خرید این منسوجات دولایه را به صورت اینترنتی دارید، ما به شما شرکت معتبر دیبافت را معرفی مینماییم که اکنون پتو نرمینه مدل نسیم به صورت قیمت استثنایی، در این فروشگاه اینترنتی به فروش میرسد.

خرید آسان پتو نرمینه مدل نسیم

خرید آسان پتو نرمینه مدل نسیم

همه ما به دنبال راحتی خود هستیم و دوست داریم که آسان ترین روش را برای انجام کارهای خود انتخاب کنیم و در زمان خود صرفه جویی نماییم و این زمان باارزش را برای کارهای دیگرمان بگذاریم. اگر میخواهید اقدام به خرید آسان پتو نرمینه مدل نسیم نمایید، راحت ترین روش، خرید اینترنتی است. در این روش شما در منزل یا محل خود بمانید و گوشی خود را به اینترنت وصل کنید و به وب سایت دیبافت سری بزنید. شرکت دیبافت، قیمت استثنایی برای پتو نرمینه مدل نسیم در نظر گرفته است و شما میتوانید از این موقعیت استفاده کنید و از تخفیف بی نظیر پتو نرمینه مدل نسیم بهره مند شوید. با توجه به اینکه در شرایط کنونی ویروس کووید 19، همه را محدود کرده و نمیتوان در مکان های شلوغ و پرازدحام رفت و آمد کرد، توصیه میشود خریدهای خود را حدالامکان به صورت اینترنتی انجام دهید و بیرون رفتن از خانه را محدود نمایید. از مزایای خرید اینترنتی آسان میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
– خرید اسان
– تحویل درب منزل
– جلوگیری از شیوع بیش از حد کووید 19
– صرفه جویی در زمان
– نماندن پشت ترافیک و…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما