قیمت فروش عمده پتو شادیلون

پتوی شادیلون از برندهای معتبر در زمینه سرویس خواب و پتو است. این پتوها به دلیل بالا بودن سطحی کیفی خود توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و روز به روز در بازار جایگاه بهتری را کسب میکند. به دلیل دارا بودن تنوع بالا، بسیار مناسب مسافرت، ارگان های دولتی، جهیزیه، سیسمونی بوده، از این رو خرید پتو شادیلون به طور عمده در بازار مرسوم است. به همین دلیل سایت ها و فروشنده های زیادی به فروش عمده پتو شادیلون میپردازند تا بازار بتواند به نیازهای همه مشتریان در مقابل خرید عمده پتو شادیلون پاسخ دهد. اگر قصد آگاهی بیشتر از پتو شادیلون را دارید، این مطلب را دنبال کنید.

موارد موثر بر کیفیت پتو شادیلون

پتو شادیلون

گروه صنعتی کارخانجات شادیلون به عنوان یک گروه خلاق در سطح کشور شناخته شده است که نه فقط در ایران، بلکه در خارج از کشور هم از محصولات آن استفاده میکنند. چراکه تولیدات آنها از نظر سطح کیفی، طرح، ابعاد و… مطابق با سلیقه و نیاز مشتری طراحی شده و تنوع در آنها زیاد است. انواع مدل های دونفره، تک نفره، نوجوان، عروسکی و نوزادی توسط کارخانجات شادیلون تولید و به مراکز فروش پتو عرضه میشود. مواد اولیه به کار رفته در پتو و طرح آن طبق نوع پتو تعیین میشود، مثلا در تولید پتوهای تک نفره از پلی استر و میکروفایبر استفاده میشود تا وزن پتو سبک تر باشد. طبق استاندارد کارخانه وزن پتوهای تک نفره شادیلون چیزی حدود 1675 گرم است. پتو نوجوان یکی از انواع پرفروش پتوهای شادیلون است، گروه صنعتی شادیلون این پتوها را با رنگ های شاد و طرح های متنوع و وزنی حدود 1300 گرم وارد بازار کرده است که استقبال نوجوانان از این منسوج به سبب وزن کم، جنس نرم و تنوع طرح بسیار این پتوهاست.

پتو شادیلون گل برجسته
کارخانجات شادیلون شب و روز در فکر گسترش خود هستند و هر بار تولیدات جدیدتر با کیفیت بهتری را وارد میکنند، به همین علت برند شادیلون در بازار زبانزد و بسیار پرطرفدار است. پتوهای سفری شادیلون از نظر کیفیت و قیمت نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است، این پتوها، طرح ساده ای داشته و به دلیل وزن کمشان همه جا قابل استفاده هستند. سایز پتوهای تک نفره شادیلون چیزی حدود 150 در 120 سانتی متر و سایز پتوهای دونفره شادیلون 200 در 220 سانتی متر است. اینکه چرا پتوهای شادیلون با وجود کیفیت خوب و تنوع زیادشان قیمت ارزانی دارند، سوالی است که ممکن است در ذهن شما پیش بیاید و ما برای آن یک جواب قانع کننده داریم. پتوهای با برند شادیلون امروزه از پرفروش ترین برندهای پتو هستند و تقاضای مشتریان برای خرید محصولات شادیلون زیاد است، بنابراین گروه صنعتی شادیلون برای حفظ و نگهداری مشتریان، قیمت کالا را تغییر نمیدهد.

دلیل محبوبیت پتو شادیلون چیست؟

کارخانه پتوی شادیلون در تولید محصولات خود از الیاف پلی استر به وفور استفاده میکنند. این الیاف سبب افزایش استحکام پتو در برابر حرارت، آب و مواد شوینده شده و در نتیجه میزان دوام پتو را بالا میبرد. به همین خاطر پتوهای شادیلون عموما جنس خوبی دارند و همین امر سبب جلب رضایت مشتریان میشوند. پتوهای گل برجسته چیکا یکی از انواع پتو شادیلون است که از الیاف پلی استر تولید شده اند و به دلیل استحکام، وزن کم و قیمت ارزان در هتل ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرند. پتوهای گل برجسته چیکا وزنی حدود 2800 گرم دارند و جا به جایی و شست و شوی آن به آسانی انجام میشود. به همین دلیل است که هتل ها دست از سر این مدل پتو برنمیدارند و مشتری پروپا قرص آن هستند. پتوهای گل برجسته شادیلون علاوه بر مدل چیکا دارای انواع دیگری هم هستند، از این پتوهای گل برجسته برای روتختی هم استفاده میشود، از همین رو دارای تنوع رنگی بسیاری است تا فرد بتواند رنگ آن را با دیزاین اتاق خوابش هماهنگ کند. بسیاری از روانشناسان بر این عقیده اند که در اتاق خواب بهتر است از پتوهای سبز، لیمویی و صورتی استفاده کرد تا روح آرامش بگیرد و این سه رنگ در بافت پتوهای گل برجسته شادیلون زیاد استفاده شده است، اما در آخر سلیقه مشتری مهم است و علاوه بر این سه رنگ هر رنگی که مشتری بخواهد در میان پتوهای گل برجسته شادیلون موجود است. کارخانجات شادیلون به سبب داشتن دقت در طراحی پتو و توجه به کیفیت آن است که همچنان محبوب باقی مانده است، آنها ابتدا نیازسنجی میکنند و از خودشان میپرسند که مثلا یک هتلدار برای هتلش به چه سرویس خوابی نیازمند است؟ سپس با خلاقیت و تفکر، مواد سازنده را بر اساس نیاز هتلدار پیدا کرده و در تولید پتو از آن استفاده میکنند، سپس برای طراحی پتو سلیقه زیادی را به کار گرفته و کالایی را تولید میکنند که به طور مطلوب نظر مشتری را جلب کند. کیفیت! شعار همیشگی این شرکت تولیدی است و برای تولید محصولاتشان دقت، توجه، وقت و سلیقه زیادی را به کار میگیرند و همین سبب میشود که بهترین را تولید کنند، بنابراین همواره مشتریان را عاشق محصولاتشان میکنند. به قول شاعر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشنید. خرید عمده پتو شادیلون به نفع بازاری‌ها و فروشندگان است چون این پتوها به خاطر قیمت و کیفیت مناسبی که دارند، مدام توسط مشتریان در بازار خریداری میشود و فروشندگان از فروش آن بسیار سود میکنند.

معرفی مدل پتو برای نوزاد پسر

یکی از انواع پتوهای شرکت شادیلون، پتوی نوزاد است. شما هنگام خرید سیسمونی قطعا پتویی را میخواهید که علاوه بر نرمی و لطافت، طرح و رنگ زیبایی هم داشته باشد. پتوی نوزاد شادیلون کاملا ضدحساسیت است چون موادی در آن به کار رفته که از حساسیت پوست تن نوزادان جلوگیری میکند همانطور که میدانید پوست نوزادان بسیار حساس و لطیف است و استفاده از پتوهای ضدحساسیت برای مراقبت از پوست کودکان بسیار ضروری و حائز اهمیت است. پتو شادیلون کودک در دو مدل عرضه میشود.
1. مدل دخترانه
2. مدل پسرانه
این تفکیک مدل ها بر اساس طرح و رنگ انجام میشود. مثلا اگر برای نوزاد پسر است، رنگ ها و کاراکترهای کارتونی مطابق با سلیقه پسران است و اگر برای دختران باشد بالعکس.

پتو نوزادی

پتو شادیلون نوزادی پسرانه بر اساس طرح به سه دسته تقسیم میشود:
1. پتو شادیلون طرح کارتونی
2. پتو شادیلون طرح دار
3. پتو شادیلون فانتزی
یکی از پرفروش ترین پتوهای نوزادی شادیلون، طرح کارتونی است که با الهام گیری از شخصیت های کارتونی بر روی پتوها چاپ میشود و سبب زیبایی اتاق خواب میشود. رنگ پتوهای نوزاد پسر اغلب نارنجی، آبی، سرمه ای و رنگ های گرم است.

بهترین مدل پتو برای سیسمونی

پتو شادیلون نوزاد

خرید سیسمونی از گذشته تا به حال به اندازه خرید جهیزیه برای عروس اهمیت داشته است. مادران در هنگام خرید سیسمونی همیشه این دغدغه را دارند که بهترین جنس را برای نوزادشان بخرند تا علاوه بر زیبایی، فرزندشان از نظر راحتی حس خوبی نسبت به وسایلش داشته باشد. یکی از مهم ترین وسایل سیسمونی که همیشه همراه نوزادان است، پتو است. چون نوزاد بیشتر وقت خود را در خواب سپری میکند و پتو عضو جدا نشدنی از بدن اوست. پتوی نوزادی باید طوری باشد که پوست نوزادان را دچار حساسیت نکند، همچنین قابلیت تنفس داشته باشد تا نوزادان در آن احساس راحتی و آرامش کنند. در تولید پتوهای نوزادی استفاده از الیاف مصنوعی کار درستی نیست، چون باعث عرق کردن نوزاد میشود و بهتر است که پتو نوزادی از پنبه ارگانیک تولید شده باشد تا پوست نوزادان از خطر حساسیت، تعرق، ناامنی و… در امان باشد و خواب راحتشان باعث آرامش خیالشان باشد و کمتر با گریه هایشان مادر را اذیت کنند. گروه صنعتی شادیلون برای رعایت این موارد در تولید پتوهای سیسمونی دقت زیادی را به کار برده اند و مرغوب ترین پتوهای نوزادی را تولید و روانه بازار کردند. کارخانجات شادیلون برای پتوهای نوزادی مخصوص فصل زمستان، نمونه های زیادی را ارائه دادند که مشتریان مطابق با سلیقه خود میتوانند آن را خریداری کنند.

انواع مدل های پتو شادیلون سیسمونی بر اساس جنس:

• پتو سلولی پنبه ای: در تولید این پتوها از الیاف پنبه استفاده شده است. الیاف پنبه قابلیت تنفس پذیری و تنظیم دما را دارد و باعث میشود نوزاد خواب راحتی را تجربه کند. همانطور که میدانید پتوی نوزادان نیاز به شست و شوی زیادی داشته و شستن این پتوها آسان است.
• پتو از جنس بامبو: بامبو گیاهی است که در طبیعت وجود دارد و میشود از آن الیاف نرم و سبکی را تولید کرد. همیشه آنچه در طبیعت بوده برای سلامتی بدن مفید است. الیاف بامبو ضد باکتری و ضد آلرژی و تنفس پذیر است. به همین خاطر برای تولید پتو سیسمونی بسیار مفید و گرمابخش است
• پتوهای پشمی: پشم گرمابخش است و پتوهای نوزادی که الیاف آن از پشم است، بسیار در زمستان پرکاربرد است چون بدن نوزاد را به خوبی گرم میکند.
• پتوهای مینکی: پتوهایی هستند که از ترکیب الیاف پلی استر و مینکی تولید شده اند. در حین راحتی و نرمی، بسیار گرم هستند و مقاومت و استحکامشان باعث برتریشان شده است. این پتوها یکی از مناسب ترین انواع پتوهای سیسمونی شادیلون برای نوزادان است.

عرضه کنندگان پتو شادیلون عمده

عرضه کنندگان پتو شادیلون تلاششان بر این است که هزینه های خریداران را کاهش دهند. به این طریق که بدون واسطه و از طریق بستر اینترنت عکس محصولات و توضیحات محصول را به مشتریان ارائه میدهند. سپس مشتریان با خیالی آسودگی کالای مورد نظر انتخاب و سفارش میدهند و سپس در آدرس ثبت شده تحویل میگیرند. فروشندگانی که پتو شادیلون را به طور عمده خریداری میکنند، دیگر نیازی به صرف هزینه جداگانه برای باربری ندارند و به راحتی از طریق ارتباط با عرضه کنندگان صاحب محصول میشوند. برخی عرضه کنندگان پس از عرضه محصولات از طریق نظرسنجی و ارسال نظر در سایت مخصوص خود، با خریداران ارتباط میگیرند و نظر آنها را در مورد منسوجات عرضه شده میپرسند تا اگر کالا ایرادی داشت به کارخانه داران نظر مشتریان را برسانند. عرضه کنندگان هم شبیه تولیدکنندگان مدام در حال بهبود کیفیت کار خود هستید و تلاششان بر این است که هر روز برای مشتریان خود، خدمات رسانی را بهتر از روز دیگر انجام دهند. سایت پیش رویتان یکی از مهم ترین عرضه کنندگان پتو شادیلون است که سال ها در امر خدمات رسانی به مشتریان بهترین بوده و تلاشش بر این است که روز به روز کارش را گسترش دهد.

توزیع کنندگان انواع پتو شادیلون عمده

عرضه پتوهای شادیلون به سراسر کشور انجام میشود. توزیع کنندگان این پتوها را در انواع مسافرتی، نوجوان، کودک، نوزادی و… به طور عمده بین فروشگاه ها و بازاریان عرضه میکنند.

پتو شادیلون گل برجسته اعلا

ویژگی های خوب پتو شادیلون، تنوع قیمت و کیفیت مرغوب توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است، به همین دلیل توزیع و پخش پتو شادیلون به طور عمده در کشور جایگاه خوبی را کسب کرده و توزیع کنندگان از این کار هیچ گاه متضرر نمیشوند و با علاقه کسب و کارشان را بهبود میبخشند. برندهای معروفی که بسیار در میان مشتریان طرفدار دارند و تولیدکنندگان آن را فراوان در بازار پخش میکنند شامل موارد زیر میشوند:

  • پتو نیکا
  • پتو سورنا
  • پتو آتیس
  • پتو دیاموند
  • پتو درسا
  • پتو رز
  • پتو مریم
  • پتو روشا
  • پتو چیکا
  • پتو تیسا
  • و…

هر یک از این مدل های ذکر شده، از نظر اندازه و طرح به مدل های دیگری تقسیم میشوند. توزیع کنندگان به سبب تنوع مدل در پتو شادیلون، بسیار از این برند برای پخش و توزیع استقبال میکنند چون از هر نوعی برای این برند مشتری در بازار وجود دارد و جنسی روی دستشان نمیماند.

قیمت خرید انواع پتو شادیلون عمده

قیمت خرید پتو شادیلون نسبت به ابعاد، وزن، طرح و تعداد سفارشات متفاوت است، اما همه اقسام پتو شادیلون نسبت به کیفیت عالی خود، قیمت خوبی دارد. اگر پتوهای شادیلون را به قیمت عمده بخرید بیشتر سود کردید. خرید به طور عمده سبب پایین آمدن قیمت هر پتو شده، علاوه بر این درگیر نوسان قیمت نخواهید شد. اگر فروشنده فروشگاه باشید یا پتوهای شادیلون برای اماکن دولتی بخواهید بهتر است که برای خرید عمده پتو شادیلون اقدام کنید تا از نظر هزینه و وقت صرفه جویی کنید و یک باره صاحب چند نوع پتو شادیلون شوید. چون پتو شادیلون به سبب دوام، ماندگاری و جنس خوبش همیشه مورد استفاده شماست و از داشتنش لذت خواهید برید. برای خرید عمده پتو شادیلون میتوانید از طریق همین سایت اقدام کنید. با کارشناسان ارتباط بگیرید و پس از ثبت سفارش، در اسرع وقت سفارشتان را تحویل بگیرید. سایت ما سال هاست در زمینه سرویس دهی و خدمات رسانی برای فروش کالا در خدمت مشتریان است و سعی اش بر این است که خریدی آسان را برای کاربران سایت رقم بزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما