قیمت کارخانه پتو بچه گانه برای خرید کلی

آیا از قیمت کارخانه پتو بچه گانه برای خرید کلی اطلاع دارید؟ آیا انواع پتو بچه گانه را میشناسید؟ هنگام خرید پتو بچه گانه باید به چه مواردی دقت کنیم؟ قیمت پتو بچه گانه به چه مواردی بستگی دارد؟ دلیل تفاوت قیمت پتو بچه گانه در بازار کالای خواب چیست؟ برای اطلاع از قیمت پتو بچه گانه و انواع پتو بچه گانه موجود در بازار کالای خواب این مطلب را دنبال کنید.

 

انواع پتو بچه گانه

انواع پتو بچه گانه

پتو بچه گانه یکی از لوازم ضروری است، زیرا پوست کودک از حساس‌ترین قسمت های بدن اوست که در ارتباط مستقیم با پتو است. از این رو باید در مورد انواع پتو بچه گانه و همچنین قیمت پتو بچه گانه اطلاع کافی داشته باشید تا بهترین و باکیفیت ترین پتو را برای فرزند خویش خریداری کنید. در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری را درباره انواع پتو بچه گانه در اختیارتان قرار میدهیم.
برای انتخاب بهترین پتو بچه گانه باید با تمامی نمونه های موجود در بازار آشنایی داشته باشید.
پتو سلولی پنبه‌ای: این پتو دارای ترکیب نخ و پنبه است و حاوی سوراخ‌هایی است. بافت این پتو سبک است، به همین دلیل شما میتوانید در صورت کثیف‌ شدن به راحتی آن را بشویید.

پتو نرمینه بچگانه
پتو سلولی آکریلیکی: ترکیب این نوع پتو مشابه پتوی قبلی است، اما دارای الیاف مصنوعی است و توصیه میشود برای کودکان به دلیل الیاف مصنوعی داخل آن که ممکن است حساسیت زا باشد، استفاده نشود.
پتو بامبو: پتو بامبو از گیاه بامبو تولید میشود. بافت آن بسیار نرم و سبک است. الیاف داخلی این پتو پارچه‌ای ضد حساسیت دارد، به همین دلیل انتخاب مناسبی برای کودکان ‌هست. این نوع پتو تنها یک ایراد دارد و آن هم اینکه در صورت شست و شو بسیار دیر خشک میشود.
پتو پشمی: این نوع از پتو برای فصل سرما و زمستان انتخاب مناسبی برای کودکان است و به خوبی آنها را از سرما حفظ میکند.
پتو فلانل: فلانل از پنبه و پشم ساخته شده است و بسیار گرم است. این پتو انتخاب مناسبی برای استفاده کودکان نیست، زیرا باعث عرق کردن کودک میشود.
پتو مینکی: این نوع از پتو دارای الیاف پلی‌ استر است که در عین وزن کم آن بسیار نرم است. اگر به دنبال خرید پتویی هستید که بتوانید مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید، این نوع از پتو انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
پتو میکرو فایبری: این نوع از پتو بچه گانه نیز از الیاف مصنوعی تولید میشود، اما میتوانید به راحتی و بدون استفاده از مواد شوینده خاصی آن را بشویید.

معرفی پتو بچه گانه با کیفیت

معرفی پتو بچه گانه با کیفیت

در چند ماه اول زندگی کودکان زمان زیادی را در خواب به سر میبرند. به همین دلیل انتخاب پتو بچه گانه باکیفیت و مناسب بسیار حساس و مهم است. پتو بچه گانه باید راحت و سبک باشد و ایمنی کودک را تأمین کند. در هنگام خرید پتو بچه گانه علاوه بر توجه به قیمت پتو بچه گانه باید به پارچه و ترکیبات آن بسیار دقت کنید. پتویی که مخصوص کودکان است نباید موجب حساسیت بر روی پوست کودک شود و باید دارای قابلیت تنفس باشد تا کودک دلبند شما به راحتی بتواند بخوابد.
در هنگام خرید پتو بچه گانه علاوه بر قیمت پتو بچه گانه به جنس آن نیز توجه کنید. پتویی را انتخاب کنید که دارای پنبه ارگانیک است. پتوهایی با ویژگی الیاف مصنوعی انتخاب مناسبی برای کودکان نیستند. مواد مصنوعی مانند پلاستیک در گرمای تابستان باعث عرق کردن کودک شما میشوند. اگر در منطقه ای با آب‌وهوای گرم یا رو به گرم زندگی میکنید، به پتوهای ضخیم و کلفت نیاز نخواهید داشت، اما اگر منطقه ای با آب‌وهوای سردتری زندگی میکنید، برای گرم نگه‌ داشتن کودک خود در زمستان به یک پتوی ضخیم‌تر و کلفت تری نیاز پیدا خواهید کرد.
خیلی از افراد تنها به ‌راحت بودن پتو فکر میکنند، در حالی که پتو در درجه‌ دوم اهمیت باید ایمن نیز باشد. از پتوهایی که دارای منگوله، حاشیه یا روبان شل هستند، خودداری کنید، زیرا نوزادان میتوانند در میان آنها بپیچند. همچنین کودکان در ماه‌ها و سال‌های اول اشتیاقی به خوردن و لمس کردن چیزهای مختلف دارند و ممکن است تزیینات اضافه پتو یا ملحفه را وارد دهان خود کنند.

پتو بچه گانه
وقتی از راحت و امن بودن پتو مطمئن شدید، باید به شست‌وشوی پتو نیز توجه کنید. پتوی کودک در طول زمان نیاز است چندین بار شسته شود، چون معمولاً از پتوی افراد بزرگسال بیشتر کثیف میشود، درنتیجه برای راحت تر کردن کار خود پتوهایی که قابل شست‌وشو در ماشین لباسشویی هستند را خریداری کنید. اندازه پتو نقش مهمی در گرم و ایمن نگه داشتن کودک دارد. اندازه‌ 110 در 115 سانتی متر سایز مناسبی برای کودکان است. پتوی بچه گانه ای که دارای این اندازه است، قابلیت انعطاف‌پذیری و کشسانی زیادی دارد و از آن به‌عنوان ملافه و زیرانداز میتوان استفاده کرد.
یکی از نمونه ‌های پتوی بچه گانه شبیه به نوعی کیسه‌ خواب است. این نوع از پتوهای بچه گانه از یک سمت بسته هستند و از سمت دیگر قابل باز و بسته شدن با زیپ و چسب هستند. کیسه ‌خواب یک گزینه عالی و خوب برای کودکان بسیار کوچک (تا حدود پنج ماهگی) است. پتوهای این مدلی برای مهمانی و جشن‌ها بسیار مناسب هستند. بعضی از پتوهای بچه گانه را میتوان در ماشین لباسشویی شست و شو داد. در حال حاضر قیمت پتو بچه گانه و انواع آن در بازار کالای خواب بسیار متغیر است و ممکن است در ابتدا کمی گیج شوید، اما اگر مواردی که در بالا گفته شد را در خرید پتو بچه گانه مد نظر خود قرار دهید، بی شک پتوی خوب و باکیفیتی را برای فرزند خود خواهید گرفت.

مواردی که هنگام خرید پتو بچه گانه باید به آنها دقت کنیم

مواردی که هنگام خرید پتو بچه گانه باید به آنها دقت کنیم

در قسمت قبل با انواع پتو بچه گانه و ویژگی های هرکدام از انواع پتو بچه گانه آشنا شدید. در این قسمت برای خرید بهترین و باکیفیت ترین پتو بچه گانه مواردی را که باید در نظر داشته باشید، آورده شده است.
بررسی جنس پتو: یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید پتو بچه گانه علاوه بر قیمت پتو بچه گانه باید در نظر گرفت، جنس پتو بچه گانه است. جنس پتو بچه گانه باید دارای قابلیت تنفس باشد. اگر پتو را مقابل یک پنکه بگیرید و هوا از آن عبور کند، این نوع از پتو انتخاب مناسبی برای کودکان خواهد بود. همچنین پتو پنبه ای، پتوی مناسبی برای کودکان در تمامی فصول است.
اندازه پتو: اندازه پتو بچه گانه باید به گونه ای باشد که به راحتی تمامی بخش‌های بدن کودکان را بپوشاند. پتو بچه گانه موجود در بازار در سایز و اندازه‌های متفاوتی یافت میشود که شما م‌توانید بسته به نیاز کودک هر یک را انتخاب و خریداری کنید. پس علاوه بر قیمت پتو بچه گانه به اندازه آن نیز توجه کنید.
ایمنی پتو: یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید پتو بچه گانه در نظر داشت، ایمنی پتو است. پتو بچه گانه باید به راحتی هوا را از خود عبور دهد. پتو بچه گانه همچنین نباید سنگین باشد، زیرا کودک ممکن است زمان خوابیدن پتو را روی سر خود بکشد و به دلیل عدم نفوذ هوا به داخل پتو، باعث خفگی و مرگ کودک شود.
انتخاب پتوی مناسب فصل: برای خرید مناسب ترین و بهترین پتو بچه گانه باید مناسب فصل بودن آن را نیز بررسی کنید. بهتر است برای فصل زمستان و سرما از پتوهای سنگین و در فصل تابستان از پتوهای نازک‌تر و سبک تر برای کودکان خویش استفاده کنید.

تنوع طرح و رنگ پتو بچگانه
انتخاب طرح و رنگ مناسب: در انتخاب و خرید پتو بچه گانه علاوه بر قیمت پتو بچه گانه باید به طرح و رنگ آن نیز دقت نمود. کودکان بسته به جنسیت آنها از رنگ ها و طرح های متفاوتی برای پتوی خود استفاده میکنند. از این رو هنگام خرید پتو بچه گانه علاوه بر قیمت پتو بچه گانه، طرح و رنگ های مناسب را نیز در نظر بگیرید.
قابلیت شست و شو: در هنگام خرید پتو بچه گانه علاوه بر قیمت پتو بچه گانه به قابلیت شست و شوی آن نیز توجه کنید. پتو بچه گانه باید قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داشته باشد.
انتخاب برند معتبر: در انتخاب پتو بچه گانه باید در مورد برندهای معتبر و موجود در بازار کالای خواب به خوبی تحقیق کنید. باید پتویی را انتخاب کنید که امتحان خود را پس داده است. از آشنایان و نزدیکان خود در انتخاب پتو بچه گانه مناسب کمک بگیرید. هنگام خرید پتو بچه گانه مراقب انواع تقلبی و بی کیفیت پتو باشید.

دلیل تفاوت قیمت در بازار کالای خواب

دلیل تفاوت قیمت در بازار کالای خواب

بیشتر تفاوت قیمت‌ها در بازار کالای خواب به قسمت های مختلف هر سرویس و نوع پارچه به کار رفته در آن مثل (پارچه نخی، کتان براق و نخ ساتن) مربوط است. کالاهای خوابی که از پارچه‌ نخ ساتن، کتان براق و پارچه نخی تشکیل شده اند، از گران ترین سرویس ها به شمار می آیند.
از مهم ترین اقلام و لوازم کالای خواب میتوان به تشک، سرویس‌های ملحفه، لحاف و روتختی اشاره کرد. ابعاد و تعداد قسمت های هر سرویس مشخص است و میتوان با مقایسه کردن به کالای دلخواه خود دست پیدا کرد. هر سرویس ملحفه و لحاف تعداد تکه‌های مشخص خود را دارد. به عنوان مثال سرویس‌های یک‌نفره حداقل دو تکه و حداکثر پنج تکه هستند و سرویس‌های دونفره حداقل چهار تکه و حداکثر هشت تکه و البته سرویس‌های جهیزیه تا ١٢ تکه هم هستند. استاندارد اندازه سرویس‌های یک‌نفره بزرگسال برای ملحفه ١٥٠ در ٢٠٠ یا ١٥٠ در ٢٢٠ است. روکش بالش‌ها ٧٠ در ٥٠ و ملحفه‌های روتشکی ٩٠ در ٢٠٠سانتی متر است. برای سرویس‌های دونفره ابعاد روتشکی ٢٤٠ در٢٦٠، روکش لحاف ٢٠٠ در٢٦٠ و رویه بالش‌ها ٥٠ در٧٠سانتی متر است.

پتو بچگانه انگریبردز
پتوهای جدیدی که در بازار کالای خواب زیاد به چشم میخورند، پتوهای مینک و میکروفایبر هستند، اما سختی کار اینجاست که انواع ایرانی و خارجی آن قابل تشخیص نیستند. پتوهای میکروفایبر یک‌نفره از ٤٥ تا ٧٥‌هزار تومان قیمت دارند و نوع دونفره آنها از ٧٥‌هزار تومان تا ٨٥‌هزار تومان قیمت دارند. پتوهای مسافرتی هم از ٢٥ تا ٤٥‌هزار تومان قیمت دارند. بیشتر آنها از تولیدات داخلی هستند و روی توضیحات آنها نوشته شده است که برخی از آنها از موارد اولیه مرغوب داخلی و خارجی تولید شده‌اند.
یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار دیگر در تفاوت قیمت کالای خواب در بازار و قیمت پتو بچه گانه که موضوع اصلی این مبحث است، سرمایه در گردش مغازه‌دار و فروشنده است. اگر مغازه‌ داری سرمایه در گردش بالا و زیادی داشته باشد، میتواند اجناس زیادی را با قیمت مناسب‌ و پایین تری بخرد و در انبار خود ذخیره کند و برخی از اجناس خود را با قیمت پایین ‌تر و مناسب تری به فروش برساند، اما اگر سرمایه و پول کافی نداشته باشد و به صورت روزمره یا با چک، اجناس خود را خریداری کند، طبیعی است که قیمت‌های اجناسش را کمی افزایش میدهد.
همچنین برندهای مختلف بسته به اینکه تولید داخل یا خارج از کشور باشند، در قیمت کالای خواب و قیمت پتو بچه گانه که موضوع اصلی این مطلب است، دخیل هستند. عده ای از فروشندگان نیز سود حاصل از فروش کالاهای خود را در تفاوت قیمت کالاها در بازار کالای خواب دخیل میدانند.

روش خرید ماشینی یا کانتینری پتو از کارخانه

روش خرید ماشینی یا کانتینری پتو از کارخانه

همانطور که میدانید پتو مایحتاج ضروری انسان برای زندگی است. پتو در انواع و طرح های بسیار زیاد و مختلفی و همچنین نام های متعددی طراحی و تولید میشود. برای خرید پتو ماشینی یا کانتینری میتوان از دو روش حضوری و اینترنتی اقدام کرد. اگر شما قصد خرید حضوری را دارید، میتوانید از طریق نمایندگی هایی که در سراسر کشور ایران وجود دارند، اقدام کنید و اگر قصد خرید به صورت اینترنتی را دارید، از طریق سایت های معتبر و فروشگاه های آنلاینی که وجود دارند، میتوانید اقدام کنید.
در هر دو روش خرید، چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری، علاوه بر طرح و جنس، قیمت نیز یک فاکتور مهم به حساب می آید. پس ضروری است که خریدار هر محصولی از جمله پتو از میزان بودجه خود اطلاع داشته باشد و طبق آن به خرید خود اقدام کند. عوامل متعدد و بسیاری روی قیمت نهایی هر محصولی از جمله پتو تأثیرگذار است، بنابراین نمیتوان یک قیمت ثابت و معینی را برای انواع مختلفی از آن عنوان کرد. خرید از درب کارخانه و به صورت ماشینی از آنجا که واسطه های فروش را حذف میکند، میتواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما