مراکز عرضه پتو نگار یزد

کارخانه تولیدی پتو نگار یزد این کالای خواب را با کیفیت عالی و الیاف مرغوب تولید کرده و بیش از صد طرح را به مراکز عرضه پتو نگار یزد تحویل میدهد تا مشتریان به راحتی بتوانند جنس مرغوب را با قیمت مناسب تهیه نمایند. این کارخانه با بیش از چهل سال سابقه در تولید پتو توانسته است رضایت تمام مشتریان را به خود جلب نماید و روز به روز پیشرفت کند.
این پتو علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، از کیفیت خوبی نیز برخوردار است و این یکی از ویژگی هایی است که به خود اختصاص داده است. برای اطلاع از قیمت انواع پتو نگار در طرح مورد نظر خود، شما خریداران گرامی میتوانید وارد سایت شرکت دیبافت، یکی از مراکز عرضه پتو نگار شوید و طرح مورد نظر را با توجه به نیاز خود سفارش داده و تحویل بگیرید. با یک نگاه مشاهده خواهید کرد که تنوع کالاها در این شرکت خیلی بالاست، به همین دلیل میتوانید به راحتی طرح خود را انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید.

آشنایی با پتو نگار یزد

آشنایی با پتو نگار یزد

یکی از کالاهای مورد نیاز هر شخصی با هر سن و سلیقه ای پتو است. انتخاب پتوی مناسب با توجه به اینکه طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود است و از چندین برند مختلف به فروش میرسد، کاری دشوار است.
پتو نگار یکی از برندهای معتبر در سطح کشورمان ایران است و با توجه به ویژگی هایی که دارد، دارای طرفداران زیادی است. این منسوج در طرح های ساده و شیک و طرح برجسته محبوبیت خاصی در بین عموم افراد دارد و دارای انواع مختلفی از جمله گلدار ساده یا گلدار برجسته و… است. همچنین دارای طرح های کارتونی کودکانه، در رنگ های زیبا و شاد است. در ابعاد یک نفره، دونفره و ابعاد کوچک تولید و عرضه میشود. این پتو خیلی نرم است و لطافت خاصی دارد. حساسیت پوستی برای هیچ یک از افراد ایجاد نمیکند. با هر سلیقه ای سازگار بوده و مناسب هدیه دادن به عزیزانتان است. دارای دوام فوق العاده بالا است و شما میتوانید مدت زمانی طولانی از این کالا استفاده کنید، بدون آنکه دچار رنگ پریدگی شود. کاملاً سبک است و به راحتی میتوانید آن را جا به جا کنید. با سفارش این کالا از شرکت دیبافت، یکی از مراکز عرضه پتو نگار یزد، میتوانید پتویی با تمام ویژگی های لازم برای یک پتوی مرغوب را تهیه نمایید و یک عمر آسودگی در خواب را تجربه کنید.

مقایسه جنس پتوی مرغوب از نامرغوب

مقایسه جنس پتوی مرغوب از نامرغوب

در انتخاب پتو باید علاوه بر رنگ و طرح مورد نظرمان، به جنس کالا نیز توجه کنیم و جنسی را خریداری کنیم که مرغوب باشد. جنس های نامرغوب در بازار فراوانند و ممکن است ندانسته آنها را خریداری کنیم و بعد از مدتی مشاهده کنیم که کیفیتشان را از دست داده اند. در این نوشته سعی میکنیم مواردی را بگوییم تا شما بتوانید در انتخاب پتوی مرغوب از نامرغوب به خوبی عمل کنید.
• پتویی مرغوب است که ضخامتش علاوه بر اینکه خوب است، وزنش نیز مناسب باشد.
• رنگ های مورد استفاده داخل طرح پتوها باشد و از طرح خارج نشود، پتوهایی در بازار موجود هستند که رنگشان از طرح پتو خارج شده و از زیبایی محصول کاسته است.
• نواری که در کناره پتو دوخته شده است، سالم باشد و رنگش مناسب با رنگ پتو باشد تا پتو زیاد شلوغ دیده نشود.
• پتو دچار پارگی یا ساییدگی نباشد و رنگش نیز چه در پایین و چه در بالا یکسان باشد.
• پتو قابل شست و شو هم در ماشین و هم با دست باشد.
• در کنار کیفیت خوبی که باید داشته باشد، قیمتش نیز مناسب باشد تا مشتری بدون آنکه فشار اقتصادی زیادی را متحمل شود، با آسودگی خاطر خرید نماید و از خرید خود راضی باشد.
بیشتر ویژگی هایی که یک پتوی مرغوب باید داشته باشد، در این مقاله گفته شد. اگر قصد خرید پتویی مرغوب را دارید، ما میتوانیم به شما کمک کنیم. پتو نگار نامی آشنا در صنعت پتو است که کیفیتش حرف اول را میزند. شما میتوانید این کالای مرغوب را از مراکز عرضه پتو نگار سفارش داده و پتوی مورد پسند خود را تهیه کنید. یکی از این مرکزهای معتبر، شرکت دیبافت است که شما میتوانید طرح مورد نظر را انتخاب کنید و با قیمت مناسب این کالا را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

بهترین مدل پتو برای کودک

بهترین مدل پتو برای کودک

در انتخاب پتو برای هر شخصی، به خصوص برای کودکان باید دقت زیادی کرد. از آنجایی که کودکان بیشتر از سایر افراد اوقات یکشبان روز را در خواب سپری میکنند، درنتیجه تهیه کالای خواب مناسب برای آنها از ملزومات است.
پتو نگار یک برند مطرح در کشورمان است که کالاهایش از استاندارد لازم برخوردار هستند و در ابعاد مختلفی، چه کودکانه و چه یک نفره و دو نفره، تولید و عرضه میشوند. طرح های کودکانه این برند، بسیار زیبا بوده و در رنگ های شاد و طرح کارتونی تولید شده اند. در رنگ بندی این محصول سعی شده از رنگ های جیغ و تند اجتناب شود، زیرا این رنگ ها مناسب روحیات لطیف کودکان نیستند. این پتو خیلی نرم، لطیف، ضد حساسیت و کاملاً سبک است تا در صورت استفاده، اگر احیاناً بر روی صورت کودک کشیده شد، باعث خفگی اش نشود.
مراکز عرضه پتو نگار این کالا را از کارخانه تولیدی آن خریداری میکنند و در سطح کشور پخش مینمایند. یکی از این مراکز، شرکت دیبافت است. این شرکت با سال ها سابقه کار توانسته است تمام نیازهای خریداران را از منسوجات خانگی برطرف نماید.

سفارشات عمده انواع پتو نگار یزد

سفارشات عمده انواع پتو نگار یزد

مراکز عرضه زیادی برای عرضه پتو نگار وجود دارد. خرید باید از مرکزی باشد که معتبر بوده و کیفیت محصولاتش هم مناسب باشد. شرکت دیبافت از جمله مراکزی است که با حذف واسطه ها توانسته است قیمت مناسبی را پیش روی خریداران بگذارد و محبوب همگان شود. شرکت دیبافت پتو نگار را به صورت عمده به فروش میرساند. خرید عمده باعث میشود هزینه های اضافی کاسته شود و محصول با قیمت مناسب تری خریداری شود. با یک بار خرید از شرکت بازرگانی دیبافت، هیچ وقت به سایت های مراکز عرضه دیگری نمیروید، چرا که این شرکت تنوع محصولاتش خیلی بالاست و محصولاتش کیفیت تضمینی و صد در صدی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما