مرجع فروش پتو سوپر لاله اسپانیا

امروزه پتو به عنوان یکی از نیازهای اساسی برای استراحت و خواب شبانه به کار میرود. پتو کالایی است که میتواند سرمای شب های زمستانی را به گرمایی دلنشین تبدیل کند. و خوابی آرامش بخش را برای شما تداعی کند. امروزه برندهای گوناگونی در زمینه توزیع و عرضه پتو در سراسر کشور فعال هستند که یکی از معروف ترین این برندها، برند پتو سوپر لاله اسپانیا است که مراکز و مرجع فروش بسیاری در کشور مشغول به فعالیت هستند که پتوی لاله مدل اسپانیا را در طرح ها و مدل های گوناگونی به فروش میرسانند.
کارخانه تولید انواع پتو لاله در طرح ها و رنگ های متنوع در اسفند ماه سال 1377 در شهر قم کار خود را آغاز کرد که از معروفترین و مهمترین مدل های پتو لاله میتوان به پتو سوپر لاله اصل، پتو لاله کلاسیک، پتو لاله اسپانیا، پتو لاله مهرگان زنبق، پتو لاله مینا، پتو لاله ارکیده و پتو لاله کره اشاره کرد که توسط مرجع فروش پتو سوپر لاله اسپانیا در سراسر کشور به فروش میرسند. این مدل پتوهای ذکر شده جدیدترین دسته بندی های انجام شده در خصوص پتو ایرانی شرکت لاله هستند که در بروزترین طرح ها و مدل های ایده آل عرضه شده اند. گفتنی است که شرکت لاله مهرگان با تنوع گسترده تولیدات خود توانسته است که بهترین نوع پتوها را در رنگ ها و طراحی های گوناگون به بازار عرضه نماید.

 پتو سوپر لاله اسپانیا
مرجع فروش پتو سوپر لاله اسپانیا با بهره گیری از جدیدترین شیوه های فروش علاوه بر انحصار بازار داخلی موفق شده که بازارهای کشورهای خارجی همچون عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس را به انحصار خود درآورد و صادرات گسترده ای را در زمینه عرضه و فروش پتو سوپر لاله مدل اسپانیا انجام دهد. یکی از عوامل استقبال زیاد از پتوهای لاله اسپانیا و فعالیت گسترده مرجع فروش پتو سوپر لاله اسپانیا، استفاده از الیاف های تولید شده توسط شرکت های معتبر در بازارهای جهانی برای پتوهای تولیدی خود است که این موضوع یکی از دلایل عمده فعال بودن نمایندگی ها و مرجع فروش پتو سوپر لاله اسپانیا است.
همچنین شرکت لاله برای طرح و نقش های بکار رفته در پتوهای تولیدی خود از رنگ های تولید شده شرکت های اروپایی استفاده میکند که هم کیفیت بالایی را دارند و هم سبب افزایش ماندگاری و طول عمر محصولات این شرکت میشود. پتو سوپر لاله مدل اسپانیا به دلیل کیفیت بالا و الیاف آکریلیک استفاده شده آن نسبت به برندهای دیگر پتو در بازار فروش بالاتر است؛ چراکه الیاف آکریلیک استفاده شده در این نوع پتوها سبب افزایش کیفیت این محصولات میشود. مرجع فروش پتو سوپر لاله اسپانیا به عنوان مرجع فروش جنس اصلی و درجه یک در سراسر کشور شناخته میشود.

مشخصات بارز پتو سوپر لاله اسپانیا

مشخصات بارز پتو سوپر لاله اسپانیا

پتو سوپر لاله اسپانیا یکی از زیباترین پتوهای تولیدی کارخانه مهرگان است که نام دیگر این پتو، پتو سوپر لاله شقایق است که توسط مرجع فروش پتو سوپر لاله به فروش میرسد. پتو لاله مدل اسپانیا از جنس الیاف آکریلیک ارگانیک بسیار باکیفیت و درجه یک است و این الیاف میتواند از بروز هر نوع از حساسیت های پوستی مثل آلرژی، اگزما و… جلوگیری کند و ضامن سلامت افراد باشد. کودکان و افرادی که حساسیت های پوستی دارند میتوانند بدون نگرانی از تشدید و یا بروز این بیماری از این پتوی مرغوب استفاده کنند. این پتو دارای جنسی نرم و لطیف است و دارای بالاترین تراکم بافت بوده و همینطور بالاترین وزن را نیز در بین محصولات این شرکت دارد. پتوهای لاله مدل اسپانیا در ابعاد گوناگون تک نفره، دو نفره و پتوی کودک تولید میشوند که پتوی تک نفره دارای ابعاد 220×160 و وزنی حدود 3000 گرم و پتو دو نفره دارای ابعاد 240×220 و وزنی حدود 5500 گرم است.
پتوی لاله مدل اسپانیا که تولید آن حاصل تلاش های گسترده مدیر عامل وقت و کارکنان کارخانه مهرگان شهر قم و عرضه و فروش آن حاصل زحمات نمایندگی های عرضه کننده این پتو و مرجع فروش پتو سوپر لاله اسپانیا است، دارای خاصیت گرم کنندگی بسیار زیادی است به طوری که این پتو یکی از بهترین گزینه ها برای رهایی از سرمای زمستان است.

مشخصات بارز پتو سوپر لاله اسپانیا
یکی دیگر از ویژگی های این پتو قابلیت شست و شوی آسان با دست یا ماشین لباسشویی با انواع شوینده ها است که شست و شوی مکرر این پتو ها رنگ و کیفیت آنها را کاهش نمیدهد، پرزهای پتو کنده نمیشوند و مانند روز اول استفاده نرم و لطیف باقی میمانند. همچنین این پتو در برابر فشار، کشش و ضربات فیزیکی بسیار مقاوم و بادوام است و دچار پارگی و چروکی نمیشود.
شرکت نساجی لاله مهرگان قم که تولید کننده پتو سوپر لاله مدل اسپانیا است در زمینه تولید انواع پتو با کیفیت و درجه یک در سراسر جهان شناخته شده است و در این زمینه دارای افتخارات زیادی است از جمله اینکه پتوهای تولیدی شرکت لاله دارای نشان استاندارد iso 9008 در مدیریت کیفیت و از شرکت سوئیسی است. همچنین پتوی لاله دارای بهترین نشان مرغوبیت استاندارد در ایران است که این استاندارد شامل ثبات رنگ، مالش و خشک شویی، ثبات ابعاد، مقاومت و استحکام دوخت و مقاومت در مقابل فشار و کشش است.
لازم به ذکر است که این پتو نمایندگی فروش و فروشگاه های عرضه کننده بسیاری را در سراسر کشور دارد که به نوعی مرجع فروش پتو سوپر لاله اسپانیا است.

راهنمای خرید پتو نوزاد

راهنمای خرید پتو نوزاد

یکی از اصلی ترین نیازهای بشر در طول زندگی خواب است. این نیاز در سال‌های اولیه زندگی بیشترین اهمیت را دارد چراکه نوزادان حدود 18 تا 21 ساعت در طول شبانه روز را در خواب به سر میبرند. از این‌ رو سعی کنید در هنگام خرید سیسمونی ، بهترین ها را انتخاب کنید. یکی از مهم ترین نیازهای هر سیسمونی نوزاد، پتوی نوزاد است چراکه شما با خرید یک پتوی مناسب مقدمات خوابی با آرامش بخش را برای نوزاد خود به ارمغان می آورید. اگر قصد خرید پتو برای سیسمونی نوزاد خود را دارید تا پایان این مقاله با ما همرا باشید تا مناسب ترین پتو برای نوزاد خود را به شما معرفی کنیم و ویژگی ها و کاربردهای هر کدام از آنها را بیان کنیم.
یکی از مهم ترین عوامل در خرید پتوی نوزاد جنس پتو است که شامل انواع مختلف زیر است:
1_ سلولی پنبه ای: این پتوها از الیاف ارگانیک و طبیعی ساخته شده اند که این طبیعی بودن باعث میشود که نوزادان دچار آلرژی و حساسیت نشوند. این پتوها دارای سوراخ هایی هستند که باعث جریان هوا و خنک نگه داشتن بدن نوزاد میشوند. یکی از ویژگی های این پتو قابلیت شست و شوی آسان این پتو است که به راحتی شسته شده و با شست و شوهای مداوم این پتو دچار پارگی و چروکی نمیشود و همینطور رنگ و کیفیت این پتو ثابت میماند و از بین نمیرود.
آکریلیک: این پتوها جزو ارزان ترین پتوهای موجود در بازار هستند چراکه از الیاف مصنوعی ساخته شده اند و ممکن است که نوزاد شما با استفاده از این پتوها دچار حساسیت های پوستی تنفسی شود. فایده استفاده از این پتوها این است که دارای دوام و مقاومت بالایی هستند.
3_ فلانل: این پتو به معنای پشمی است که وزن کمی دارد و و کودک را اذیت نمیکند و نرم بودن آن به صورت و بدن کودک آسیب نمیزند. این پتوها بسیار گرم هستند از این‌ رو در زمستان از از آنها استفاده میشود. شست و شوی این پتوها خیلی آسان است، تنها عیبی که دارند این است که این پتوها پس از شست و شو کوتاه میشوند پس سعی کنید پتویی را بخرید که دارای لیبل از پیش شسته شده باشد.

راهنمای خرید پتو نوزاد
4_ میکروفایبر: این پتوها لطافت و نرمیب سیار زیادی را دارند. شست و شوی این پتوها بسیار راحت است. وزن کمی داشته و بسیار سبک هستند و بخاطر سبک بودن، بیشتر در فصل تابستان از آنها استفاده میشود. همچنین این پتوها به دلیل سبکی، انتخاب اول مسافران برای مسافرت و سفر است.
5_ سایز: سایز پتو نوزاد در انتخاب پتو بسیار مهم است. همواره سعی کنید که پتویی را انتخاب کنید که نه آنقدر کوچک باشد که نتواند تمام بدن نوزاد را بپوشاند و نه آنقدر بزرگ که روی صورت نوزاد را نیز دربر بگیرد و باعث خفگی و گرمای بیش از حد او شود.
6_ مدل: در اوایل که کودکان درک درستی از پتو ندارند، شاید برای آنها دلهره آور باشد و مدام گریه کنند از این‌ رو برای نوزادان تازه متولد شده از کیسه خواب استفاده میکنند اما همواره توصیه ما این است که از پتو با طرح های زیبا و رنگی استفاده کنند که برای کودکان جذاب و آرامش بخش است.
7_ دوام و ماندگاری: سعی کنید در هنگام خرید هر وسیله ای، دوام و ماندگاری آن را نیز در نظر بگیرید تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید، این موضوع نیز در مورد پتو نوزاد، حائز اهمیت است. گفتنی است که برخی از شرکت های سازنده گارانتی یا عمر مفید وسایل را ذکر میکنند و با این کار به خرید راحت تر شما کمک میکنند.
8_ سازگار با ماشین لباسشویی: سعی کنید که در هنگام خرید پتویی را انتخاب کنید که قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباسشویی را داشته باشد و در صورت شست و شوی مداوم رنگ و کیفیت خود را از دست ندهد.
9_ قیمت: قیمت پتو نوزاد به عوامل مختلفی از جمله سایز، جنس، برند، طرح و مدل بستگی دارد و متفاوت است و از آنجایی که این پتو در کیفیت خواب نوزاد و سلامتی او بسیار مهم است پس سعی کنید که مدل های ارزان قیمت و از جنس مصنوعی را انتخاب نکنید.

شیک ترین انواع پتو برای جهیزیه

شیک ترین انواع پتو برای جهیزیه

امروزه پتو یکی از مهم ترین وسایل برای زندگی هر کسی به شمار می آید و چون پتو جزو وسایل شخصی هر کسی محسوب میشود، هرکسی پتوی مخصوص به خود را دارد. اگر به تازگی قصد خرید پتو و وسایل کالای خواب، برای جهیزیه خود را دارید و از مدل ها و برندهای با قیمت مناسب، آگاه نیستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا پتوی شیک و مناسب برای جهیزیه را به شما معرفی کنیم.
خرید پتو یکی از مهم ترین خریدهای جهیزیه عروس و داماد است. طرح پتو باید مطابق سلیقه عروس و داماد و متناسب با دکوراسیون اتاق خواب باشد.
شما میتوانید پتو خوب و مناسب را از برندهای معروف ایرانی مثل گلبافت، نرمینه، لاله مدل اسپانیا، لاله مدل زنبق، پتو ژله ای و… را انتخاب کنید. لزومی ندارد که سراغ برندهای خارجی برویم و با انتخاب و خرید برندهای داخلی در هزینه های خرید جهیزیه صرفه جویی کنیم.

شیک ترین انواع پتو برای جهیزیه
یکی از مهم ترین موارد در خرید پتو، انتخاب پتو با جنس مرغوب و مناسب است. انواع پتوهای پنبه ای، پشم شیشه، ارگانیک، پشمی و… پتوهای خوبی هستند و هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. برای مثال پتو پنبه ای، پتویی نرم و لطیف است که گرمای مناسبی دارد و برای 4 فصل سال نیز قابل استفاده است؛ همچنین اگر در این نوع از پتوها از الیاف مصنوعی استفاده شود ممکن است که برای بعضی از افراد ایجاد حساسیت کند درحالی که پتو پشمی هیچ یک از مشکلات ذکر شده را ندارد، تنها عیبی که پتو پشمی دارد این است که بسیار گرم است و مناسب فصل تابستان نیست. یکی دیگر از مناسب ترین انواع پتو برای جهیزیه پتو افرا است، چراکه این پتو دارای گرمای مناسبی است و از نظر ظاهری شبیه به پتو ابریشمی است.
در واقع بطور قاطع میتوان گفت که زیباترین، بهترین و شیک ترین پتو برای جهیزیه، پتو لاله مدل اسپانیا است این پتو نرمی و لطافت زیادی دارد و با وجود زیبایی منحصر بفرد خود برای استفاده بعنوان روتختی بسیار مناسب است، به راحتی قابل شست و شو است، چروک نمیشود و صاف میماند و با شستن های مکرر، رنگ و کیفیت خود را از دست نمیدهد و پرزهای آن کنده نمیشود. لازم به ذکر است که مرجع فروش پتو سوپر لاله اسپانیا کلیه پتوهای خود را با قیمتی مناسب در اختیار عروس خانم ها قرار میدهد. همینطور کارکنان مرجع فروش پتو سوپر لاله اسپانیا راهنمایی ها و نکات لازم را در زمینه انتخاب رنگ و مدل های پتو در اختیار نوعروسان عزیز قرار میدهند.

توزیع عمده پتو سوپر لاله اسپانیا

توزیع عمده پتو سوپر لاله اسپانیا

پتو یکی از کالاهای ضروری و پرمصرف است که وجود آن در هر خانه ای ضروری است. یکی از معروفترین برندهای عرضه کننده پتو، پتو لاله مدل اسپانیا است که توسط نمایندگی های این مرکز و مراجع فروش انجام میشود. نمایندگی ها و مراکز فروش پتو سوپر لاله اسپانیا، پتوهای تولیدی خود را از کارخانه ها به نمایندگی ها و فروشگاه های عمده پخش این پتو در سراسر کشور انتقال میدهند تا خریداران این کالای خواب، بتوانند جنس مرغوب و مورد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین میتوانند اقلام مورد نیاز خود را بصورت عمده از کارخانه های تولیدی تهیه کرده تا با قیمتی ارزان تر از بازار خرید کنند. توزیع عمده و مراکز مرجع فروش پتو سوپر لاله اسپانیا امکان خرید آنلاین و اینترنتی را برای خریداران خود تهیه کرده و خریداران این پتو میتوانند با مراجعه به سایتهای فروش این کالا، پتوی مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما