مرکز توزیع پتو یک نفره دبل فیس مرینوس

با وارد شدن به عصر جدید افراد زیادی، زمان بسیاری را برای پیدا کردن ایده طراحی دکوراسیون خود صرف میکنند. از طراحی دکوراسیون نشیمن تا اتاق خواب همه این مکان ها نیازمند طراحی و دکوراسیون داخلی جذاب و جالبی هستند. میتوان بیان کرد که عده ای به دکوراسیون اتاق خواب نسبت به طراحی نشیمن، کمتر توجه میکنند و انرژی و هزینه زیادی را صرف این مکان مهم نمینمایند. در حالی که اتاق خواب مهم ترین بخش خانه بوده و حدود یک سوم عمر ما در آنجا سپری میشود.
حتما یکی از دلایل بی خوابی های مکرر ما یا کمبود خواب، کیفیت آن است که افراد، توجه زیادی به دکوراسیون اتاق خود نداده و در نتیجه خواب کافی و مناسبی را تجربه نمیکنند. یکی دیگر از عوامل مهم و تأثیرگذار در دیزاین اتاق خواب، که به شما خواب راحتی را به ارمغان می آورد، جنس الیافی هست که در ساخت پتو و ملحفه و … استفاده میشود.

پتو دبل فیس
پتوی دبل فیس یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های تولید پتو در خاورمیانه است و انواع و اقسام مدل های پتو را وارد بازار کرده و به مردم عرضه میدارد. اگر شما هم حساسیت بسیار بالایی در هنگام خرید از خود نشان میدهید، پیشنهاد میکنیم در هنگام خرید، پتویی با برند دبل فیس انتخاب اول شما باشد. زیرا این شرکت طراحان زیادی را استخدام کرده که متناسب با سلیقه مشتری طرح و رنگ های جذابی به محصولاتش بدهد تا مشتری از خرید خود آسوده خاطر و رضایت مند باشد. پتوی شرکت دبل فیس زیباترین و برجسته ترین نقوش را روی پتوهای خود نقاشی کرده و انواع و اقسام سلیقه های مشتری را در نظر میگیرند از رنگ ساده گرفته تا نقش های هندسی و… همه و همه موجب محبوبیت این منسوج زیبایِ این شرکت شده است.
شما میتوانید با یک انتخاب چند نشان بزنید: شرکت پتوی دبل فیس الیاف طبیعی داشته، سبک و راحت است، طرح های متنوع و جذاب و گوناگونی دارد، از رنگ های ساده شروع شده تا طرح های شلوغ را در نقش های منسوجاتش به کار برده و از الیاف صد در صد طبیعی استفاده کرده است.
الیاف طبیعی موجب میشود تا در پوستتان هیچ گونه حساسیتی را مشاهده نکنید، زیرا الیاف استفاده شده در منسوجات دبل فیس با هر نوع آلرژی مقاومت کرده و تنفس شما را آسان تر میکند. انتخاب کالای خواب از جمله پتو، بسیار سخت و دشوار بوده و باید راهنمایی هایی در این زمینه به خریداران نمود از جمله نرمی و لطافت، آسودگی و طراوت، کیفیت و دوام و ویژگی های بسیاری است که میتوانید هنگام خرید پتو در نظر بگیرید. شرکت پتوی دبل فیس همه ویژگی های یک پتوی خوب را دارا است و شما میتوانید به راحتی این برند را برگزیده و کالاهای خواب این برند را مشاهده کرده و خریداری نمایید.
محققان و کارشناسان خبره پیشنهاد میدهند که در فضایی نه زیاد سرد و نه زیاد گرم بخوابید. بهترین دمای مناسب فضای اتاق برای خواب بین 17 تا 21 درجه سانتی گراد است. اگر به هر علت دمای اتاق پایین بیاید در خوابتان دچار مشکل شده و بی خواب میشوید. به همین دلیل استفاده از منسوجات با کیفیت و خوب میتواند دمای بدن فرد خوابیده را حفظ کرده و باعث گرم شدن استاندارد داخل پتو شود.

پتو رو تختی دبل فیس
اگر تصمیم دارید برای تخت خوابتان یک پتو یا روتختی جدید و تازه بخرید، باید اندازه ای مناسب را انتخاب کرده تا علاوه بر اینکه تشک شما را میپوشاند کمی بیرون از تشک نیز بیاید و در طرفین چین بخورد. پتوی دبل فیس هم دارای اندازه مناسب است و هم زمان قرارگیری روی تشک به طور کامل تشک را پوشانیده و از طرفین مقداری چین میخورد. شاید بگویید اندازه پتوها فرقی نمیکند و همه به یک اندازه هستند. فکر شما کاملاً نادرست است؛ چون این منسوج طرافداران زیادی داشته و بسیاری از سرمایه داران به فکر راه اندازی شرکت و کارخانه پتو افتاده اند که با این امر کارخانجات بسیاری در زمینه پتو راه اندازی شده و الان در حین تولید هستند. ایده کارخانجات با هم متفاوت است و در نتیجه اندازه پتوهای عرضه شده با بازار از برندی به برند دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر مشابه نیست.

پتو یک نفره دبل فیس
پتوی یک نفره دبل فیس با ابعاد 160 در 220 یکی از مرغوب ترین و بادوام ترین پتوهای شرکت دبل فیس بوده و از جنس پلی استر است. این منسوج دارای رنگ بندی های گوناگونی بوده و با وزن 500 گرم به بازار عرضه میشود. الیاف خاصی که برای این پتوی یک نفره استفاده شده موجب تهیه گرمای مناسب داخل منسوج شده و هیچ گونه حساسیتی در پوست فرد استفاده کننده ایجاد نمیکند. الیاف پلی استری که در تهیه این منسوج استفاده شده، عمر، دوام و مقاومت بالایی داشته و که بعد از گذشت مدت زمان طولانی کیفیت و رنگ خود را از دست نداده و همین طور نو باقی میمانند.
این منسوج در برابر مدل های دیگر پتو در بازار، طراوت و زیبایی و نرمی منحصر به فردی داشته و با استفاده از این پتو مکانی گرم و دلنشین برای شما به ارمغان می آورد. این پتو را هم میتوان با دست شست و هم میتوان داخل لباس شویی انداخت. دمای مناسب آب، برای شست و شوی این پتو 30 درجه سانتی گراد است. این منسوج دور دوزی شده تا در صورت استفاده های مکرر خراب نشود و همواره خودش را حفظ نماید. پتوی یک نفره دبل فیس، حجم کمی داشته و به راحتی میتوان آن را در چمدان یا ساک قرار داده و به مسافرت رفت. بدین ترتیب با گذاشتن چنین کالایی روی تخت، به دلیل زیبایی و نرمی و لطافت بی نظیرش، آرامش خاطر به شما دست داده و از آن راضی خواهید بود.

آشنایی بیشتر با پتو دبل فیس

آشنایی بیشتر با پتو دبل فیس

منسوجات دبل فیس متشکل از الیاف پلی استر مونوفیلامنت و فناوری استفاده شده در ساخت این منسوج، باعث شده که محصولات دبل فیس را بتوان در تمام فصول سال مصرف کرد. منسوجات دبل فیس با در نظر گرفتن استانداردهای کیفی و همین طور استانداردهای کمی جهانی تولید شده و به بازار برای فروش فرستاده میشوند. الیاف مورد استفاده در تولید پتوی دبل فیس بی خطر بوده و به علت حجم کم و نگهداری گرمای مناسب میتواند جانشین خیلی خوبی برای پتوهای مسافرتی شما بوده و به راحتی در اتوموبیلتان قرار گیرد.
این نوع از منسوجات دبل فیس زیر نظر کارشناسان خبره و مجرب و با سابقه زیاد تولید و با استاندارهای گفته شده در خارج و داخل کشور عرضه میشوند. مزیت دبل فیس تنها رنگ بندی آن نیست، بلکه بافت زیبای آن، نرمی، لطافت و دوخت مناسب و حجم کم آن موجب شده است این پتو جزو یکی از بهترین پتوهای خاورمیانه باشد.

از پتو افرا چه میدانید؟

از پتو افرا چه میدانید؟

همان طور که میدانید منسوجاتی مانند پتو انواع گوناگونی دارند و در رنگ ها و طرح های مختلفی به بازار عرضه و فروخته میشود و کارخانه های زیادی در زمینه تولید این منسوج فعالیت دارند. یکی از مدل های جذاب و دوست داشتنی پتو، نوع حوله ای است که پتو افرا یکی از نمونه های بارز این منسوج حوله ای است. بد نیست بگوییم که پتوی افرا را به دلیل حجم کم میتوان در رده پتوهای مسافرتی گذاشت. این کالا یکی از رقیبان نیرومند و قوی در مقابل پتو ژله ای در خارج از کشور است.
درباره منسوجات افرا باید خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی عرض کنیم که کارخانه منسوجات افرا کالاهای خواب خود با کیفیت های فوق العاده و رنگ های متنوع به مشتریان عرضه میدارد. به دلیل تقاضای بالای پتوهای افرا، فروشگاه های زیاد و عظیمی راه اندازی شده تا منسوجات این برند را به مشتریان عرضه دارد.

معرفی پتو طرح کیتی

معرفی پتو طرح کیتی

در وهله اول برای انتخاب دکوراسیون کودکان و نوجوانان همواره در نظر میگیریم که باید طرح ها و تم های کارتونی بهترین گزینه باشد. زیرا هم کودکان از این تم های کارتونی خوششان میآید و هم به اتاق زیبایی مطلوبی را هدیه میدهد. یکی از بهترین طرح های پتوی کودکانه پتوی طرح کیتی است که از الیاف بسیار باکیفیت و بادوام تهیه شده و هنگام شست و شو لطافت و نرمی خود را از دست نمیدهد. این منسوج به آسانی میتواند تخت خواب را در بر بگیرد این پتو پرتراکم بوده و ریش ریش و پرز پرز نخواهد شد. وزن این پتو 500 گرم بوده و به علت سبک و کم حجم بودنش میتوان در هنگام مسافرت نیز آن را به همراه خود برد و نوعی پتوی مسافرتی به حساب آورد.

استفاده از پتو طرح کیتی در دکوراسیون صورتی

استفاده از پتو طرح کیتی در دکوراسیون صورتی

معمولا در سرتاسر دنیا رنگ صورتی را، رنگی زنانه میدانیم و معمولا مردان در استفاده از این رنگ فراری هستند. روانشناسان خبره اثبات کرده اند اتاقی با دکوراسیون و دیزاین صورتی رفتارهای پرخاشگرایانه را به طور قابل توجهی کاهش میدهد. ارام بخش بودن و لطافت این رنگ در فضای خانه مانع این میشود که افراد حاضر در خانه سریع عصبانی شده و واکنش عصبی نشان دهند که این باعث میشود که افراد خانه با یک دیگر صمیمی و خوش اخلاق باشند.
این رنگ رنگی جذاب و دوست داشتنی است و کمتر زنی پیدا میشود که این رنگ را دوست نداشته باشد. پتوی طرح کیتی برای قشر نوجوانان و کودکان بوده و نیز مختص بانوان است. منسوج قشر نوجوان در انواع و اقسام طرح های مختلف و رنگ بندی و تم های جذابی به بازار عرضه و به مشتریان فروخته میشوند. سایز و اندازه پتو طرح کیتی نیز مانند پتو یک نفره 160 در 220 سانتی متر است. همان طور که گفتیم این رنگ باعث کاهش فشار و واکنش عصبی شده و فضای خانه ارامش و شادی هدیه میدهد چه بهتر است در فضای اتاق کودکانمان نیز از رنگ صورتی استفاده نماییم تا کودکانمان ارامش بیشتری هنگان خواب داشته باشند. پتو یکی از ایده هایی است که میتوانید در اتاق خواب کودکانتان استفاده نمایید پتوی طرح کیتی یکی از این گزینه هاست که هم صورتی بوده و طرح کارتونی دارد و چه بهتر است که تمام دختران از رنگ صورتی خوششان امده و طرح کیتی را از بچگی دوست دارند.

صادرکنندگان پتو یک نفره دبل فیس

صادرکنندگان پتو یک نفره دبل فیس

تجارت منسوجات دبل فیس در ایران به شکل انبوهی صورت میپذیرد. به دلیل اینکه کیفیت و دوام منسوجات دبل فیس برای مشتریان شناخته شده است. منسوجات دبل فیس برای سنین مختلف از کودک تا بزرگسال را شامل میشود و همین موجب شده است که خریداران زیادی در خارج و داخل از کشور برای این منسوج وجود داشته باشند.

عرضه مستقیم انواع پتو یک نفره دبل فیس

عرضه مستقیم انواع پتو یک نفره دبل فیس

روش های گوناگونی برای توزیع و فروش این نوع از منسوجات زیبا و جذاب وجود دارد.

  • خرید از نمایندگی ها
  • خرید از بازار
  • خرید مستقیم از کارخانه
  • خرید از فروشگاه های اینترنتی

کارخانه پتوی دبل فیس هم فروش جزئی و هم فروش عمده دارد. شما مشتریان عزیز میتوانید به این کارخانه رفته و از انواع و اقسام رنگ ها و طرح های جذاب دیدن فرموده و در صورت پسند این منسوجات لطیف را خریداری نمایید. شایان ذکر است قیمت خرید پتو از کارخانه به صورت مستقیم ارزان تر از بازار محاسبه شده و شما با خرید مستقیم و بدون نیاز به واسطه سود خواهید کرد. خرید عمده تخفیف های بیشتری داشته و پرسود تر از خرید جزئی خواهد بود.

فروش اینترنتی پتو دبل فیس

فروش اینترنتی یکی دیگر از روش های عرضه این منسوجات است. شما با خرید انلاین میتوانید نظرات را بخوانید، با کارشناسان مجرب در ارتباط باشید و هرگونه سؤالی که در زمینه پتو دارید میتوانید بپرسید و کارشناسان مجرب 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستند، مزیت دیگری که خرید اینترنتی دارد ارسال رایگان و سریع منسوجات مورد نظر شماست که شما هزینه رفت و آمد را نخواهید داد و حتی کالای خواب مورد نظرتان به درب منزل شما نیز ارسال خواهد شد و فروش ویژه و حراجی یکی دیگر از مزیت های فروشگاه های اینترنتی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما