مرکز صادرات پتو مدل زمرد

مرکز صادرات پتو مدل زمرد، یک شرکت ایرانی است که محصولات خود را با استفاده از وب سایت بازار جهانی محصولات ایرانی صادراتی معرفی میکند. مهم ترین هدف این مرکز این است که دسترسی همه جانبه، سریع، بدون هزینه و آسان به محصولات خود را برای مشتریان عزیز فراهم کند. مرکز صادرات پتو مدل زمرد به دنبال معرفی بهترین محصولات ایرانی به مشتریان گرامی در سراسر جهان است. پتوها در طیف گسترده ای از پارچه ها در دسترس هستند؛ بنابراین انتخاب بهترین نوع پتو، بستگی به مزایایی دارد که به دنبال آن هستید. برای به دست آوردن اطلاعات درباره پتو مدل زمرد ما را در متن زیر همراهی کنید.

مشخصات پتو مدل زمرد

مشخصات پتو مدل زمرد

شاید در بعضی از متن ها خوانده باشید که پتو مدل زمرد در واقع همان پتو نیکو باف برلیان است که تراکم آن پایین تر و سبک تر است. در مورد مشخصات پتو مدل زمرد میتوان گفت که پتو زمرد به صورت یک نفره و دو نفره تولید میشود که مدل یک نفره آن در ابعاد ۱۶۹ در۲۲۰ سانتی متر و وزن ۲۰۰۰ گرم تولید میشود. این پتو از جنس پلی استر است و الیاف به کار برده شده برای ساخت آن بسیار مرغوب و بادوام هستند و قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارند. به این ترتیب دارای خاصیت مقاومت به رنگ بری در برابر شست و شو هستند. این پتو جزو پتوهای طرح برجسته محسوب میشود.

بررسی خصوصیات پتو الیاف طبیعی

بررسی خصوصیات پتو الیاف طبیعی

پتوها از دو نوع الیاف طبیعی یا مصنوعی ساخته میشوند. در این مقاله به بررسی خصوصیات پتو الیاف طبیعی خواهیم پرداخت.
الیاف طبیعی یک انتخاب سالم هستند. منسوجات الیاف طبیعی عرق را جذب کرده و آن را در هوا رها میکنند؛ فرآیندی به نام «فتیله» که باعث ایجاد تهویه طبیعی میشود. الیاف مصنوعی، به دلیل ساختار مولکولی فشرده ترشان، نمیتوانند هوا را جذب کنند و به همان روش «تنفس» کنند؛ به همین دلیل است که یک تیشرت نخی برای پوشیدن در روزهای گرم تابستان بسیار راحت است و لباس های پلی استر و اکریلیک در شرایط یکسان، گرم میشوند. «تنفس پذیری» منسوجات الیاف طبیعی باعث میشود که پوشندگان آنها کمتر مستعد بثورات پوستی، خارش و آلرژی های ناشی از مواد مصنوعی باشند. پتوهای پنبه ای ارگانیک یا ابریشم، بهترین انتخاب برای کودکان با پوست های حساس یا آلرژیک هستند؛ در حالی که پارچه کنفی دارای سرعت بالایی در پخش رطوبت و خواص ضد باکتریایی طبیعی است.

پتوی خود را چگونه بشوییم

پتوی خود را چگونه بشوییم

با مطالعه ادامه مطلب خواهبد دانست که پتوی خود را چگونه بشوییم.
ـ روش شست و شو با دست
1ـ وان را با آب خنک پر کنید و مواد شوینده را اضافه کنید. یک وان یا لگن به اندازه کافی بزرگ پیدا کنید تا پتو شما در آن، جا شود و آن را با آب خنک پر کنید. با مواد شوینده ملایم مخلوط کنید و بگذارید در آب پخش شود.
2ـ پتو را در آب بچرخانید. با ضربات نرم و ورز دهنده، پتو را در آب صابون به جلو و عقب بکشید. بهتر است یک قسمت از پتو را برای چند بار در دست بگیرید.
3ـ آب اضافی را فشار دهید. پتو را از وان خارج کنید و اجازه دهید آب اشباع شده تمام شود. پتو را دو یا سه بار از وسط تا کنید و سپس با استفاده از هر دو دست، به پتو فشار وارد کنید و آب اضافی آن را بگیرید.
4ـ پتو را در آب بچرخانید و هر بخش را جداگانه لمس کنید. مطمئن شوید که هیچ اثری از صابون روی پتو باقی نمانده است.
ـ با استفاده از ماشین لباسشویی

پتوی خود را چگونه بشوییم
1ـ مطمئن شوید که پتو در ماشین لباسشویی جا میشود. بسته به اندازه پتویی که میشویید، ممکن است برای جا دادن آن در ماشین لباسشویی مشکل داشته باشید. اگر پتوی شما بزرگ تر از آن است که در ماشین لباسشویی استاندارد جا شود، در عوض آن را با دست بشویید.
2ـ یک تست رنگ سریع انجام دهید، اگر پتو قبلاً هرگز شسته نشده است، ممکن است ایده خوبی باشد که به سرعت آزمایش کنید تا ببینید آیا رنگ مورد استفاده برای پتو، در ماشین لباسشویی پخش میشود یا خیر.
3ـ یک چرخه ملایم و آب خنک به کار گیرید. هنگام شستن پتوها با ماشین، همیشه از آب خنک و ملایم ترین چرخه شست و شو استفاده کنید.
4ـ یک شوینده ملایم اضافه کنید. بعد از اینکه ماشین لباسشویی پر شد، مقدار کمی از مواد شوینده ملایم را داخل آن بریزید.
5ـ پتو را بشویید. اجازه دهید پتو مراحل شست و شو را طی کند. اگر پتو از مواد سنگین یا مصنوعی است، بد نیست اجازه دهید یک چرخه کامل شست و شو را به پایان برساند. با این حال، میتوانید پتو را نیز بیرون بیاورید و بعد از 3-5 دقیقه ماشین لباسشویی را تخلیه کنید. برای پارچه های ظریف و طبیعی مانند پشم یا پر، نیازی به آبکشی و چرخش کامل پتو نیست. هرچه پتو بیشتر در ماشین لباسشویی باشد، احتمال اینکه تاب خورده، کشیده یا آسیب دیده بیرون بیاید، بیشتر است. چرخه چرخش ممکن است برای پارچه های خاص بیش از حد قوی باشد.

عرضه کنندگان پتو مدل زمرد

عرضه کنندگان پتو مدل زمرد

با توجه به خصوصیات پتو مدل زمرد یعنی کیفیت، قابلیت شست و شو با ماشین بدون رنگ بری، تنوع رنگ و طرح های مختلف این پتو توانسته است جایگاه خود را در بازار به دست آورد. عرضه کنندگان پتو مدل زمرد به فکر دسترسی همه جانبه، سریع، آسان و راحت مشتریان عزیز به این منسوجات هستند. یکی از عرضه کنندگان اینترنتی این پتو، شرکت دیبا بافت نگار است. این فروشگاه که مرکز صادرات پتو مدل زمرد نیز محسوب میشود، آماده ارائه محصولات خود به صورت آنلاین به اقصا نقاط کشور در کمترین زمان ممکن است.

1

  1. خیلی خوبه که انقد خوب و با جزئیات به ارائه محصولتون برای فروش پرداخته شده. احسنت به شما. من بسیار از مطالب استفاده کردم و لذت بردم امیدوارم که در مراحل زندگی خود موفق باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما