مرکز فروش پتو زمرد عمده

آیا از قیمت های پتوی زمرد، هم به صورت عمده و هم به صورت خرده اطلاع دارید؟ آیا مطلع هستید که این پتو، در چه سایز و طرح هایی تولید شده و در بازار به فروش میرسد؟ از کیفیت این کالا خبر دارید؟ مرکز فروش پتو زمرد، این کالا را به صورت عمده، با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش میرساند. در این مقاله سعی میکنیم به همه پرسش های شما در این زمینه پاسخ بدهیم.
قیمت خرید پتو زمرد به صورت عمده، خیلی ارزان و به صرفه هست، یعنی کالا به دلیل اینکه فروشش مستقیم است و واسطه ها حذف شده اند، از قیمت بسیار خوب و مناسبی برخوردار است. در بازارهای ایران، فروشندگان زیادی در عرصه پتو فعالیت میکنند. یکی از مراکز معتبر و قابل اعتماد برای خرید عمده پتو زمرد، شرکتی به نام دیبافت است. این شرکت با چندین سال سابقه خدمت در این عرصه توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید و همه مشتریان را از خود راضی نگه دارد. شما میتوانید با انتخاب و خرید این پتو به صورت عمده از این مرکز فروش، از تخفیف ویژه این شرکت نیز بهره مند شوید. جهت اطلاع از قیمت ها وارد وب سایت این شرکت شده و طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

آیا با پتو زمرد آشنا هستید

آیا با پتو زمرد آشنا هستید

همانگونه که مطلع هستید، پتوها برندهای مختلفی دارند. یکی از این برندها، پتو زمرد است. با وجود اینکه مدتی است این برند پا به عرصه گذاشته، ولی در کنار سایر برندها میدرخشد و در طی این مدت توانسته است موفقیت های زیادی را از آن خود کند.
پتو زمرد قیمت خیلی مناسبی دارد که عامل دیگری برای جذب مشتریان گرامی به حساب می آید. پتویی مناسب است که هم ضخامت مناسبی داشته باشد و هم ضد حساسیت باشد، پتوی زمرد تمام این ویژگی ها را دارا است و در طرح ها و رنگ های زیبا و فریبنده به فروش میرسد. یکی دیگر از ویژگی های این پتو این هست که قابلیت شست و شو هم در ماشین لباسشویی و هم با دست را دارد.
مرکز فروش عمده پتو زمرد، این کالای خواب را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده عرضه مینماید. شما خریدار گرامی کافی است وارد وب سایت شرکت دیبافت شوید، طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید و این محصول زیبا و خاص را خریداری کنید.

معرفی جامع پتو عروسکی

معرفی جامع پتو عروسکی

پتو عروسکی یکی از گونه های پتو است که خرید و فروش آن بالا است. برای خرید و فروش هر کالایی، باید مواردی را مدنظر گرفت، مثلاً در مورد خرید و فروش عمده پتوی عروسکی، باید اندازه و سایز آن را در نظر گرفت. پتو عروسکی برای نوزادان، کودکان و نوجوانان تولید و استفاده میشود، به همین دلیل باید پتویی خریداری شود که مناسب قد و اندازه افراد باشد. از تولد تا هجده سالگی.
سایزهای پتو عروسکی
• برای نوزادان ۸۰ در ۱۱۰ سانتی متر است.
• برای کودکان اندازه پتو عروسکی، ۱۱۰ در ۱۵۰ سانتی متر مناسب است.
• برای نوجوانان نیز اندازه پتو عروسکی باید ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر باشد.
اندازه هایی که در این نوشته ذکر شد، طبق استانداردهای تولید پتو، برای این سنین هست، یعنی از تولد تا هجده سالگی.
پتوهای عروسکی از جنس خوبی برخوردارند و الیاف مورد استفاده در آنها از الیاف مرغوب است. این پتوها حساسیت پوستی ایجاد نمیکنند و از الیاف اکریلیک و پلی استر تولید شده اند. شما بسته به اندازه، قیمت و طرح آنها میتوانید این پتوها را با قیمت مناسب از مرکز فروش پتو زمرد به صورت عمده خریداری نمایید و از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

مشخصات انواع پتو حبابی

مشخصات انواع پتو حبابی

یکی دیگر از پتوهایی که طرفداران خاص خود را دارد، پتو حبابی است. از ویژگی های بارز و خاص این کالا، میتوان به نرمی و لطافت بیش از حد آن اشاره نمود. این محصول ضد حساسیت بوده و صدمه و حساسیت پوستی برای کودکان ایجاد نمیکند. وزن کمی دارد که این امر سبب شده از این پتو به عنوان پتو مسافرتی نیز استفاده شود. پتو حبابی مناسب هر فصل با هر دمایی هست، در انواع رنگ های مختلف تولید شده و میتوان مناسب با جنسیت افراد، این کالا را خریداری کرد.
مرکز فروش عمده پتو زمرد، این پتو را در رنگ های زیبا، با کیفیت تضمینی، به صورت عمده، در اختیار هم وطنان عزیز قرار میدهد. پتو حبابی از جمله منسوجاتی است که شما با خرید عمده آن از سایت شرکت دیبافت، میتوانید این کالا را با قیمت مناسب، در رنگ‌بندی های شیک و زیبا خریداری نمایید و از تخفیف این کالا نیز برخوردار شوید.

شرکت صادراتی انواع پتو زمرد عمده

شرکت صادراتی انواع پتو زمرد عمده

فروش عمده پتو زمرد، توسط شرکت دیبافت به مدیریت آقای مهندس خسروانی، یکی از شرکت های معتبر و بزرگ که چندین سال است در حوزه عرضه منسوجات فعالیت میکند، صورت میپذیرد. تولیدکنندگان پتو زمرد توانسته اند این کالا را با کیفیت مطلوب و جنس عالی تولید کرده و وارد بازار نمایند. با وجود صادرکنندگان زیادی که در بازار کار مشغول به فعالیت هستند، شرکت صادراتی فروش عمده پتو زمرد دیبافت توانسته است محصولات خود را به خوبی عرضه نماید و موفقیت های خوبی نیز در این زمینه به دست آورد.
ممکن است با خواندن این همه توضیحات در این مقاله، این پرسش در ذهنتان نقش ببندد که چگونه میتوان از این شرکت پتو زمرد را خریداری نمود؟
خرید از این شرکت بسیار آسان است، زیرا قرار است شما خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و نام فروشگاه دیبافت کالا را در بخش جست و جوی گوگل سرچ نمایید. با ورود به این وب سایت شما با انواع و اقسام مدل پتوها رو به رو خواهید شد و میتوانید هر کدام از این منسوجات را طبق سلیقه خود به صورت عمده و خرده خریداری نموده و درب منزل خود تحویل بگیرید. شما میتوانید از طریق این مرکز فروش که به شما معرفی کردیم، خرید خود را انجام دهید.
اگر نسبت به خرید اینترنتی موضع میگیرید، بهتر است در این مورد گوشزد کنیم که با شیوع ویروس کرونا، ما موظفیم تا حتی الامکان از منزل خود به دلیل خریدهای غیرضروری خارج نشده و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهیم و از تجمع در هرگونه فروشگاه ها و مکان های سرپوشیده جلوگیری کنیم تا سلامت خود و فرزندان خود را به خطر نیندازیم. از طرف دیگر خرید اینترنتی، راحت ترین و آسان ترین خرید بوده و شما با یک بار خرید از شرکت دیبافت، مشتری همیشگی این مرکز پخش خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما