نمایندگی پتو لیلیان طلایی برجسته دو نفره

نمایندگی پتو لیلیان طلایی برجسته دو نفره، این کالا را با کیفیت عالی و قیمت های بسیار مناسب به فروش می‌رساند. این شعبه، محصولات را به اقصی نقاط کشور توزیع می‌کند. پس خرید پتو لیلیان اصفهان را می‌توان از هر منطقه ای از ایران انجام داد. از طرفی، محصول به صورت عمده ای عرضه می‌شود. اگر صادر کننده کالای خواب هستید و یا فروش جزئی را انجام می‌دهید، برای تهیه به این نمایندگی مراجعه کنید.

 

 

نمایندگی پتو لیلیان طلایی برجسته دو نفره

مشخصات پتو لیلیان طلایی برجسته دو نفره

پتوها کالاهای خواب مهمی هستند. از آنها در فصل سرما بیشتر استفاده می‌شود و برای همین، باید خصوصیات متعددی داشته باشند. اما می‌خواهیم در این بخش، به ارائه نکاتی بپردازیم که به نحوی، مشخصات پتو لیلیان طلایی برجسته دو نفره به شمار می‌رود. به فهرست زیر توجه کنید:

1. در ابعادی با در نظر داشت استانداردهای جهانی ساخته شده است یعنی 220*240

2. عرضه به شکل یک لایه و با درخواست مشتری، دو لایه انجام می‌شود.

3. با دست و همینطور ماشین های لباسشویی، قابلیت شستشو را دارند.

4. از رنگرزی فوق العاده عالی برخوردارند و با شستشو، رنگ شان از بین نمی‌رود.

5. دور دوزی شده هستند.

6. در بسته بندی های مقوایی دسته دار ارائه می‌گردند.

از طرف دیگر، این پتوها گرمای خوبی دارند و همینطور نرم می‌باشند. هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌کنند و به دلیل الیاف خوبی که در تولیدشان استفاده شده، از دوام بالایی برخوردار هستند. رنگ طلایی آن، یکی از بهترین الوان است که زیبایی خیره کننده ای دارد. همچنین نوع طرح برجسته نیز کاملاً مشخص بوده و شما با دست کشیدن روی پتو، به راحتی می‌توانید پستی و بلندی را حس کنید. به هر حال، یک محصول زیبا و در عین حال، خاص می‌باشد که مخصوص زوج های با سلیقه است.

 

مشخصات پتو لیلیان طلایی برجسته دو نفره

خرید پتو لیلیان طلایی برجسته اصفهان

جهت خرید پتو لیلیان طلایی برجسته اصفهان به شکل عمده، می‌‌توانید راه های ساده را در پیش بگیرید. این محصول از جانب بهترین عرضه کننده، به صورت آنلاین نیز ارائه می‌گردد. پس دیگر نیازی نیست که شما به محل فروش مراجعه کنید و یا زمان زیادی را برای تهیه نوع مرغوب پتو از دست بدهید. گفتنی است، عرضه کننده مطابق با سفارش مشتری سریع اقدام به آماده کردن پتوها می‌کند و آن را در مدت کوتاهی به دست مشتری در هر شهری از کشور که باشد، می‌رساند. از جانبی، فروش پتو با قیمت های مناسب انجام می‌شود که خریدار عمده، می‌تواند با نرخ های پایین نیز محصول را تهیه کند.

برای کسب معلومات و همچنین ثبت سفارش بهترین پتوهای ایرانی، با شماره های زیر تماس برقرار نمایید.

 

 

خرید پتو لیلیان طلایی برجسته اصفهان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما