وارد کننده روتختی پنبه ای دونفره

روتختی پنبه ای دونفره  در بهترین نوع کیفیت محصول در طرح‌ها و رنگ‌ها و تعداد تکه های مختلف با مناسب ترین قیمت به بازار فروش عرضه می‌گردد. این محصولات وارداتی بیشتر ساخت کشور ترکیه بوده و بسیار با کیفیت می‌باشد. طرح‌های مختلف روتختی پنبه ای به اندازه نیاز و سلیقه هر شخص تولید می‌شود و فروش روتختی پنبه دوزی دونفره چون افراد زیادی درخواست داشتند بیشتر شده است. کیفیت را با ما تجربه کنید. در کمترین زمان ممکن می‌توان به نمایندگی پخش عمده روتختی پنبه ای دونفره مراجعه کرد در هرجایی که نیاز داشته باشید به دستتان خواهد رسید.

 

وارد کننده روتختی پنبه ای دونفره

لطافت و نرمی روتختی های پنبه ای

لطافت و نرمی روتختی‌های پنبه ای بسیار اهمیت دارد. این محصول ضد حساسیت بوده و از نرمی فوق العاده بی نظیری برخوردار است. خواب بسیار آرامش بخشی را ایجاد کرده و از  تنفس پوستی فوق العاده بالایی برای فرد برخوردار است.

روتختی‌های پنبه دوزی که به روتختی های بهاره یا چهارفصل نیز معروف هستند از چند لایه پارچه که لابه لای آن یک لایه پنبه دوزی دوخته شده است تولید می‌شوند.  روتختی‌های پنبه دوزی در تمام فصول سال کاربرد خواهند داشت.

یک روتختی زیبا با پارچه ای بسیار لطیف و تشک و ملحفه بسیار نرم و آرام بخش در رنگ بندی بسیار زیبا و خیال انگیز که با وسایل و دکوراسیون اتاق شما ست باشد می‌تواند بهترین نوع انتخاب روتختی برای شما باشد.

جنس‌های رو تختی متنوع بوده و شامل:

  1. پنبه ای
  2. کتان،
  3. کتان نخ
  4. میکرو ساتن
  5. جنس ساتینت،
  6. کتان نخ ابریشم
  7. تنسل ترک
  8. تترون یا نخ پنبه خالص
  9. مخمل

و بسیاری دیگر از انواع جنس‌ها تولید می‌شود. در این بین جنس پارچه‌های نخی با بافت پنبه ای بسیار عالی بوده و ایحاد حساسیت و تنگی نفس نمی‌کنند و به راحتی شسته شده و آب نمی‌روند.

رو تختی‌ها در انواع طرح‌های تک بعدی، سه بعدی که نمای بسیار زیبا و خارق العاده داشته و موجب دید بعدهای بیشتر در چشم می‌شود با جنس‌های مرغوب و بسیار عالی تولید و تهیه می‌شوند.

بعد از انتخاب نوع جنس پارچه روتختی، انتخاب نوع رنگ نیز بسیار حائز اهمیت بوده و باعث می شود در روحیه شما آرامش بینظیری ایجاد کند. روتختی ترکیه پنبه ای  یکی از شیک ترین و زیباترین روتختی های موجود در ایران می باشد.

این کالا در طرح ها و رنگ های مختلفی تهیه گردیده و دارای دور کاری های بسیار جذاب و سرمه دوزی های متنوع در ترمه های متنوع می‌باشد. بزرگتربن تولیدکننده روتختی پنبه ای انواع مختلفی از روتختی‌ها را در مرغوب ترین درجه کیفیت تولید نموده و از طریق این نمایندگی به اقصی نقاط کشور ارسال می‌نماید.

 

 

لطافت و نرمی روتختی های پنبه ای

قیمت انواع روتختی پنبه ای تک نفره

وارد کننده بهترین رو تختی پنبه ای دو نفره درجه یک در کشور به شمار می‌رویم. ما تمام تلاشمان رضایتمندی مشتریان خواهد بود تا محصولی با کیفیت و قیمت مناسب به دست شما برسد.

مرجع خرید و فروش روتختی پنبه ای دو نفره در تمام کشور بسیار زیاد دیده می‌شود. اما محصولی که با کیفیت و سلیقه مردم سازگار باشد را هر کسی نمیت‌واند فراهم کند.

قیمت انواع روتختی پنبه ای تک نفره در این مرکز پخش بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. همچنین در عین درجه یک ترین نوع پنبه و نخ به کار رفته از منصفانه ترین قیمت ممکن برخوردار است. هم‌اکنون این روتختی جنس عالی و قیمت مناسب را در شیک ترین طرح سفارش دهید.

 

قیمت انواع روتختی پنبه ای تک نفره

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما