پخش انواع پتو نرمینه مدل ونلون

شرکت پخش انواع پتو نرمینه مدل ونلون با ارائه مطالبی که قطعا برای انتخاب محصول و منسوجی مناسب برای شما راه گشاست، به یاری شما میشتابد تا با تکیه بر تجربیات شرکت، محصولی مساعد با قیمتی مناسب به شما پیشنهاد بدهد. پس قطعا زمانی که برای صرف ابن مطالب اختصاص میدهید، هدر نخواهد رفت.
به طور کلی هر انسانی نیازمند به هشت ساعت خواب شبانه روزی است تا بتواند انرژی لازم برای گذراندن مابقی ساعات روز خود را تهیه نماید. خواب از عملکردهای مهم زیستی بدن است که به انسان توانایی، انرژی و نشاط میبخشد. داشتن خواب سالم مرهون داشتن کالای خواب با کیفیت است و در واقع این کالای خواب شماست که تعیین میکند که خواب شما سالم بوده یا خیر. اگر کالای خواب استفاده شده، کیفیت مطلوبی را در بر نگیرد خواب شما آن احساس راحتی و آرامشی که باید منتقل کند، را نخواهد داشت. همچنین سبب میشود در طول روز کرخت و بی حوصله باشید و انرژی لازم برای انجام کارهای روزمره را نداشته باشید.
همین اهمیت کالای خواب سبب شده که تولیدکنندگان در جهت تولید کالایی در نهایت کیفیت برآیند و تمام تلاش خود را در زمینه ی تولید با کیفیت یک کالا به کار گیرند.

پخش انواع پتو نرمینه مدل ونلون

همین دلایل باعث شده است که در جهت تولید این منسوج، کارخانجات زیادی تاسیس شود تا بتوانند نیاز بازار به این کالای ضروری را برطرف کنند. کشور ما در زمینه تولید پتو بسیار موفق عمل نموده و این بافته را با بالاترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت به نحوی که متناسب با توان اقتصادی هر قشری باشد به بازار داخلی ارائه کرده است.

برند نرمینه بافت کاشان از جمله تولیدی های شناخته شده و بنام این عرصه است که در تولید این کالا بسیار معروف و شناخته شده است. کارخانه نرمینه بافت کاشان در سال ۱۳۸۱ شروع به تولید این محصول کرده است و در همین مدت کوتاه توانسته هم تراز و هم پای برندهای مطرح ایرانی، رو به جلو گام بردارد و روز به روز طرح های متنوع تر با درجه کیفیت بالاتر روانه بازار کند.
در میان طرح های مختلفی که این برند به بازار عرضه داشته است مدل ونلون از شناخته ترین پتوهای آنهاست. این بافته در طرح های مختلفی وارد چرخه ی فروش میشود. در این محتوا قرار است در رابطه با چگونگی پخش انواع پتو نرمینه مدل ونلون و همچنین ویژگی‌های منحصر به‌ فرد این کالا سخن بگوییم؛ پس لازم است که قبل از اقدام به خرید، این مطلب را با دقت کامل مطالعه نمایید، چرا که خرید با آگاهی کامل مطمئنا خرید مناسب تری است.

ویژگی های پتو نرمینه مدل ونلون

ویژگی های پتو نرمینه مدل ونلون

همان گونه که اشاره کردیم پتو نرمینه مدل ونلون از معروف ترین پتوهای برند نرمینه بافت کاشان است. علت آن نیز داشتن یک سری ویژگی های خاص است که در ادامه، هر کدام از آنها را به طور جداگانه بررسی خواهیم کرد تا شناخت شما از این منسوج کامل شود و اگر قصد خرید آن را دارید بتوانید در هر طرحی که مد نظرتان هست این کالا را خریداری نمایید.
تنوع نوع : برند نرمینه بافت کاشان پتوهای ونلون خود را در انواع مختلفی ارائه میکند که بر اساس الیافی که در آنها به کار میروند این پتوها دسته‌ بندی میشوند که معروفترین آنها پتو ونلون اکریلیکی و پلی استری اند.
پتو ونلون اکریلیکی به علت خاصیتی که الیاف اکریلیک دارند بسیار مقاوم است و عمر بادوام و ماندگاری دارد. پتوهای پلی استری نیز به علت خاصیت الیاف پلی استر، نرم و لطیف اند و همچنین هیچگونه حساسیتی در فرد ایجاد نمیکنند.
تنوع طرح و رنگ: پتوهای ونلون در انواع رنگ بندی قرمز، بنفش، قهوه ای، مشکی و… عرضه میشوند. تنوع رنگ در آنها بسیار زیاد است و به صورت طرح گل برجسته و ساده در بازار موجودند. همین متنوع بودن طرح و رنگ سبب شده که نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کنند.
عدم ایجاد حساسیت: از آنجا که پتو ها به طور مستقیم با پوست بدن ما در ارتباطات هستند، بسیار مهم است که الیاف به کار رفته در آنها به گونه‌ای باشد که هیچ گونه حساسیت تنفسی و پوستی برای ما ایجاد نکند. پتوهای ونلون به علت استفاده از الیاف پلی استر اکریلیک مرغوب حتی برای پوست های با حساسیت زیاد، هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمیکند و این منسوج ضد حساسیت است ومیتوانید با آرامش خیال آن را تهیه کرده و استفاده نمایید.

ویژگی های پتو نرمینه مدل ونلون
قابلیت شست و شوی بالا: پتوهای ونلون ظرفیت شست و شوی بسیار بالایی دارند به گونه ای که شست و شوی مداوم آنها به بافت و رنگ آنها هیچ آسیبی وارد نمیکند و تراکم بافت و ثبات رنگ در آنها حفظ میشود.
ثبات رنگ: از آنجا که در تهیه پتو نرمینه مدل ونلون از الیاف پلی استری استفاده شده است این پتوها به گونه‌ای تولید شده اند که ثبات رنگ بالایی دارند و رنگ آنها کاملاً صاف و یک دست است.
عدم پرز دهی: مشکلی که در اغلب پتوها دیده میشود همین پرز دهی است اما با اطمینان میتوان گفت در پتوهای ونلون به علت استفاده از مواد با کیفیت اولیه هیچگونه پرزی دیده نمیشود.
نرمی و لطافت: این پتوها از نرمی و لطافت بسیار بالایی برخوردارند و بسیار نرم و گرم اند و اگر به دنبال پتوی نرم و لطیفی هستید، پتو نرمینه مدل ونلون بهترین انتخابی است که میتوانید داشته باشید.
وزن مناسب: این پتو از وزن کاملاً متوسط و استانداردی که مطابق با استانداردهای بهداشت جهانی است برخوردار است. به همین جهت در تمامی فصول چه در فصل سرد سال و چه در فصل گرم قابلیت استفاده دارد.
سایز: این پتو در تمامی سایزها اعم از کودک، نوجوان، یک نفره، دو نفره و مسافرتی تولید و به بازار عرضه میشود و شما اگر سایز خاصی مد نظرتان است میتوانید از طریق ثبت سفارش در سایت برند نرمینه بافت کالای مورد نظر را در همان سایزی که مد نظرتان است تهیه نمایید.
با وجود همه ی این ویژگی ها کارخانه نرمینه بافت کاشان برای عرضه پتو نرمینه مدل ونلون روش های پخش گوناگونی در نظر گرفته است که در تمامی این روش ها اصل را بر رضایت و اعتماد مشتری قرار داده و با در نظر گرفتن توان اقتصادی تمامی اقشار جامعه پتوهای خود را در قیمتی مناسب به بازار فروش ارائه کرده است که در ادامه در رابطه با پخش انواع پتو نرمینه مدل ونلون و شرایط فروش آنها و هر آنچه که نیاز است توضیح خواهیم داد؛ پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

از پتو نرمینه عروسکی چه میدانید

از پتو نرمینه مدل ونلون عروسکی چه میدانید

همانطور که گفتیم علت معروفیت برند نرمینه در میان مردم علاوه بر قیمت مناسبی که برای کالاهای خود در نظر میگیرد تنوع بسیار طرح و رنگ آنها است. برند نرمینه در طرح های بسیار بروز و مشتری پسند به بازار ارائه میشود.
در میان طرح هایی که برند نرمینه و سایر برندها برای تولید پتو به بازار ارائه میکنند، طرح عروسکی از محبوب ترین و پرفروش ترین طرح های موجود در بازار است که بیشتر سلیقه بانوان بوده و همچنین این منسوج برای دخترهای نوجوان، کودکان و نیز جوانان تهیه میشود. پتوهای عروسکی بسیار نرم و لطیف اند و همچنین از تنوع طرح بسیار بالایی برخوردارند و از آنجایی که مخاطب این نوع بافته ها معمولاً بانوان هستند رنگ بندی و طرح آنها بسیار اهمیت ویژه پیدا میکند؛ چرا که معمولاً خانم ها در جزئیات دقیق اند و ویژگی ظاهری پتو برایشان حائز اهمیت است. معروف ترین طرح های عروسکی که فروش بسیار بالایی دارند عبارتند از:
پتو عروسکی باربی
پتو عروسکی سیندرلا
پتو عروسکی میکی موس
پتو عروسکی عروس شهر مردگان
پتو عروسکی آنشرلی
و….
همانطور که با مشاهده و دقت در طرح های نامبرده دیدید معمولاً این طرح های عروسکی بر اساس انیمیشن ها و کارتون هایی که شخصیت های معروف و مشهور ی دارند، تولید میشود و در این بین با در نظر گرفتن سلیقه کودکان و علاقه آنان این طرح ها به کار گرفته میشود. از آنجا که اغلب سوژه ی این طرح ها شخصیت ها و قهرمان های انیمیشنی هستند پس محدودیتی برای این طرح ها وجود ندارد و در هر طرحی امکان تولید آنها وجود دارد.

پتو پنبه ای چه نوع پتویی است

پتو پنبه ای چه نوع پتویی است

پتوی پنبه ای همان گونه که از اسمش پیداست از پنبه تشکیل شده است اما پتویی که از جنس پنبه ی خالص و مرغوب تولید شود به ندرت در بازار دیده میشود و عموما تولید این پتوها همراه با الیاف مصنوعی است و در تولیدشان الیاف طبیعی و مصنوعی در کنار هم به کار رفته است. پتوهای پنبه ای نرمی و لطافت قابل توجهی دارند و مهمترین خصوصیت ظاهری آنها همین لطافت آنهاست که با یک لمس ساده خود متوجه این امر میشوید. مهم ترین ویژگی پنبه، طبع گرم و پف دار بودن آنهاست که همین دلیل بر لطافت و نرمی ویژه ای است که دارند.
علاوه بر لطافت و نرمی ویژگی دیگری که این پتو دارد گرما بخشی آنهاست. این پتوها به علت استفاده از پنبه در خود گرما دهی فراوانی دارند. ویژگی دیگری که پتو پنبه ای دارد ضخامت آن است. این پتوها نسبت به دیگر پتوهای موجود در بازار ضخیم ترند و به علت استفاده از الیاف طبیعی پنبه همراه با دیگر الیاف، این ضخامت سبب شده در انتقال گرما بسیار سریع عمل کنند و مناسب ترین پتو برای فصول سرد سال به حساب بیایند. ویژگی مهم دیگر پتوهای پنبه ای بسته بندی خاص و ویژه ی آنهاست. همان طور که گفتیم پتوهای پنبه ای به دو صورت تولید میشوند، علاوه بر پتوهایی که همراه با نا خالصی تولید میشوند، پتوهای پنبه ای هستند که در تولید آنها فقط الیاف طبیعی به کار رفته است که به آنها پتو پنبه ای ارگانیک گفته میشود.
پتوهای پنبه ای ارگانیک، به علت این که فقط از الیاف طبیعی پنبه در ساخت استفاده کرده اند، مناسب برای آن دسته از افرادی هستند که مشکل آلرژی و بیماری های تنفسی دارند. قابل ذکر است این پتوها هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی اعم از اگزما، خارش و… ایجاد نمیکنند که دلیل این امر استفاده از الیاف صد در صد طبیعی در ساخت این منسوج است که دلیل اصلی گران بودن آنها نیز همین موضوع است. این پتوها به علت طبیعی بودن بسیار گران هستند و عموم مردم قادر به تهیه آن نیستند؛ از همین رو فقط برای افرادی که پوست حساس دارند استفاده از آنها توصیه میشود.

مراکز فروش پتو نرمینه مدل ونلون

مراکز فروش پتو نرمینه مدل ونلون

همان طور که گفتیم پخش انواع پتو نرمینه مدل ونلون به روش‌های گوناگونی صورت میپذیرد که روش پخش مستقیم و کانالی از معروف ترین آنهاست. در پخش مستقیم از آنجایی که کالا بدون هیچ واسطه ای از خود تولید کننده تهیه میشود، قیمت نهایی محصول بسیار به صرفه تر است اما در پخش کانال یا واسطه ای محصول از تولید کننده به دست عرضه کنندگان میرسد و آنها محصول را به صورت عمده در سراسر کشور به فروش میرساند که این نوع از پخش نسبت به پخش مستقیم گران تر تمام میشود که این مطلب در رابطه با پخش انواع پتو نرمینه مدل ونلون نیز صدق میکند.
اگر شما این کالا را به صورت کاملا مستقیم از خود شرکت نرمینه بافت تهیه نمایید قیمت نهایی محصول برایتان مقرون به صرفه تر خواهد بود. پس اگر قصد خرید پتو نرمینه مدل ونلون را دارید ما به شما پیشنهاد میدهیم که این پتو را به صورت مستقیم و عمده تهیه نمایید و تجربه خریدی مناسب و به صرفه را از دست ندهید.
علاوه بر این مراکز فروش پتو نرمینه مدل ونلون در سراسر کشور وجود دارند و شرکت نرمینه بافت کاشان برای فروش محصولات خود نمایندگی هایی در شهرهای بزرگ دایر کرده است که شما میتوانید به صورت حضوری به آنها مراجعه کرده و محصول مورد نظر را تهیه نمایید. شرکت نرمینه بافت کاشان برای فروش محصولات خود در شرایط کرونایی حال حاضر، شرایطی را نیز در نظر گرفته و برای سهولت شما برای عدم مراجعه حضوری، درگاه های اینترنتی تشکیل داده که شما میتوانید در آنجا ثبت سفارش کرده و محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید. کماکان پیشنهاد ما به شما برای خرید، خرید این پتو به صورت مستقیم و غیر حضوری از شرکت نرمینه بافت کاشان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما