کارخانه فروش انواع پتو پروانه یزد

کارخانه پتو پروانه یزد یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان موفق و سرشناس در بازار ایران است. این کارخانه صنعتی با بهره گیری از مجهزترین و کارآمدترین ماشین آلات صنعتی تولید پتو دونفره، پتو تک نفره طرح دار و پتو مسافرتی ساده را بر عهده دارد. این کارخانه عرضه این نوع پتوها را به طور مستقیم بر عهده داشته و گنجایش و توان این را دارد که روزانه حدود پنج هزار پتو تولید و روانه بازار نساجی نماید.

کارخانه تولید پتو پروانه یزد
کارخانه پتو پروانه یزد علاوه بر تولید پتو برای بازار داخلی، برای صادرات خارج از کشور نیز این منسوجات را تولید میکند. با توجه به اینکه این کارخانه توانمندی های بسیاری در زمینه تولید پتو دارد، شما میتوانید به طور مستقیم با این کارخانه در تماس باشید. یکی از مهم ترین مواردی که کارخانه پتو یزد میتواند به مشتریان ارائه دهد، چاپ انواع طرح های مختلف پتو در رنگ ها و پس زمینه های دلخواه مشتری است. همان طور که اشاره شد، کارخانه پتو پروانه یزد یکی از بهترین و مجهزترین دستگاه ها را دارا بوده و دستگاه چاپ این تولیدی نیز از این کیفیت مستثنی نیست. این گزینه و امتیاز بسیار بالای آن موجب میشود که خرید از پتوهای کارخانه پتو پروانه یزد، از دیگر رقبایش پیشی بگیرد.

راهنمایی جهت انتخاب پتو پروانه ای

راهنمای انتخاب پتو پروانه یزد

پتو، یکی از وسایل ضروری و کاربردی است که میتوان گفت تا حدودی ارزان قیمت است. این کالا انواع مختلفی داشته و تنوع گوناگونی در طرح و بافت دارد، مخصوصاً که این پتوها در طرح و رنگ های مختلف و از تولیدات کارخانه بزرگ و معتبری مانند کارخانه پتو پروانه یزد باشد. برخی از تقاضاکنندگان پتو در تمام فصول سال، اعم از فصل های سرد و گرم از پتوی دو نفره یا تک نفره طرح دار استفاده میکنند. این گزینه به دلیل نیاز و تقاضای بالای پتو است. با این حال شاهد این هستیم که پتوهای مسافرتی ساده، بیشتر نسبت به پتوهای دیگر فروخته شده و این به دلیل طرح ساده و تک رنگ و جذاب این پتو است. همان طور که گفته شد پتوهای کارخانه پروانه پتو یزد در اندازه های دو نفره و تک نفره تولید و عرضه میشوند. یکی دیگر از مدل های پتو پروانه یزد، پتوهایی است که مخصوص کودکان و با طرح و تم مورد علاقه کودکان بافته شده است. پتوهای کودکان بسیار کم حجم بوده و جای زیادی از محیط خانه و ماشین را به خود اختصاص نمیدهند؛ بسیار سبک بوده و میتوان از این پتوها به عنوان پتوی مسافرتی کودک نیز استفاده کرد.
جنس پتوهای تک نفره و دونفره کارخانه فروش پتو دو نفره یزد، از الیاف پلی استر ساخته شده و بدون هیچ گونه حساسیت، آلرژی و حتی سوزش و التهاب پوستی است. پتوی تک نفره و دو نفره پتو پروانه یزد، به جهت ابعاد، رنگ و طرح های مختلفی که دارد از قیمت های مختلفی برخوردار است. قیمت این پتوهای پروانه یزد در مقایسه با کیفیت و الیافی که در بافت این پتوها استفاده شده است، بسیار ناچیز است. هم اکنون شاهد پتوهای مشابهی در کارخانه های دیگر هستیم که نسبت به این کارخانه تولید پتو، از الیاف کم ارزش تری استفاده کرده است. هدف شرکت پتو روانه یزد، صرفا جلب رضایت مشتری است، زیرا بقای کارخانه در تداوم و رضایت مشتریان است.

ابعاد پتو پروانه

ابعاد پتو یک نفره پروانه یزد

ابعاد پتوی یک نفره پروانه یزد به دلیل محبوبیت زیادی که در میان قشر جوان و ویژه نوجوانان دارد در سایز، نوع و طرح و رنگ، محصولات مختلفی به بازار عرضه کرده و به فروش میرساند.
انواع مدل های پتو پروانه یزد
منسوجات کارخانه پتو پروانه یزد به نوبه خود دارای تم ها و طرح های بسیار رویایی و چشم نوازی بوده و دارای بسته بندی های زیبا و جذابی نیز هست، این یکی از بهترین مزیت های تولیدات هر کارخانه پتویی ممکن است باشد. کارخانه پتوی پروانه بر طبق گنجایش های خرید متقاضیان، این امر را فراهم ساخته است تا تخفیف های مختلف و متفاوتی را به آنان ارائه دهد، به همین علت شاهد دیدن قیمت های مختلف برای تقاضا و خرید عمده پتو در بازار هستیم. اینک انواع پتوهای پروانه یزد را به همراه توضیحاتی برایتان معرفی خواهیم کرد:

پتوی نوجوان پروانه یزد

پتوی نوجوان پروانه یزد

این پتو دارای طرح، پس زمینه و نقش های جذاب برای نوجوانان بوده که در کنار آن بزرگسالان نیز میتوانند به دلیل رنگ و طرح جذاب این پتو، از این کالا استفاده نمایند. ابعاد این پتو در اکثر موارد تقریباً بزرگ است.

پتوی مسافرتی پروانه یزد

پتوی مسافرتی پروانه یزد

پتوهای مسافرتی پروانه یزد دو نفره و یک نفره بوده و این نوع پتوها جای کمی را اشغال کرده و بسیار نرم و زیبا و لطیف هستند.

پتوی گل برجسته پروانه

پتوی گل برجسته پروانه

پتوی گل برجسته پروانه نیز مانند پتوهای مسافرتی با مدل های دو نفره و یک نفره، با رنگ های شاد و همچنین در رنگ بندی موقر و متین به بازار برای فروش روانه بازار میشود. این نوع پتو نیز از زیبایی و لطافت برخوردار بوده و تراکم بالایی دارد.

پتوی کودک پروانه

پتوی کودک پروانه

پتوهای کودک پروانه، دارای تم های جذاب کودکانه از کارتون های مورد علاقه خردسال گرفته تا طرح های کارتونی و انیمیشنی جذاب دیگر است. ابعاد پتوهای کودک 80 در 110 سانتی متر است.

مرکز عرضه پتو تک نفره پروانه یزد

مرکز عرضه پتو تک نفره پروانه یزد

به دلیل اینکه رنگ و طرح های پتوی پروانه، بسیار زیاد مورد توجه خریداران پتو بوده و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، تولید این پتو در کارخانه های صنعتی مختلفی انجام و عرضه میشوند.. از جمله بهترین کارخانه های صنعتی که به تولید پتو پروانه پرداخته است میتوان به کارخانه پتو پروانه یزد اشاره کرد. این کارخانه صنعتی، یکی از مهم ترین مراکز و قطب های مهم نساجی و الیاف به شمار میرود. شایان ذکر است در این کارخانه الیاف و جنس همانند نقش و رنگ این پتوها دارای اهمیت بسیار است. این کارخانه در تولید پتوهایش به کیفیت و جنس، بسیار اهمیت داده و به همین دلیل یکی از بهترین کارخانه های تولید پتوی پروانه شده است. پتوهای تولیدی این کارخانه را میتوان به طور مستقیم از کارخانه فروش در یزد خریداری کرده یا از طریق پیدا کردن پایگاه اینترنتی، این مدل پتوها را در انواع و طرح های مختلف انتخاب کرده و خریداری نمود. مسئولان و مدیریت این شرکت تولیدی قدم شما را محترم میشمارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما