خرید مستقیم پتو نرمینه کاشان

امروزه خرید مستقیم محصولات از جمله ملزومات خواب و پتو در دنیا یکی از بهترین تجارت های موفق محسوب میشود. انواع پتوها با کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله پتو مینک مشهد، پتو گلبافت طرح بن تن و… جایگاه خوبی در توزیع بی واسطه پتوها دارند. خرید مستقیم پتو دارای مزایای بسیاری هم برای فروشنده و هم برای خریدار است. یکی از بهترین و معتبرترین محصولات خواب که دارای توزیع مستقیم و بی واسطه در سراسر کشور هستند پتو نرمینه کاشان است. در خرید مستقیم پتو نرمینه کاشان واسطه ها کمتر هستند پس خدمات پس از فروش بهتر ارائه میشوند. علاوه بر این کنترل کیفی محصول راحت تر، هزینه مناسب تر و تعداد خرید هم برای خریدار بدون محدودیت است.

بررسی انواع پتو از نظر نوع طرح

بررسی انواع پتو از نظر نوع طرح

از مهم ترین و متنوع ترین انواع وسایل خانگی، محصولات مربوط به اتاق خواب است که در این بین پتوها از جمله وسایلی هستند که در طول شبانه روز به مراتب زیاد مورد استفاده قرار گرفته و بر اساس سلیقه و بودجه و متناسب با محیط مورد نظر، مورد استفاده قرار میگیرند. پتوها به دلیل مصرف روزانه و نیاز به شست و شوی مکرر باید از جنس خوب، کیفیت مطلوب، تنوع طرح و رنگ بالا برخوردار باشند. همچنین برای زیباسازی و دادن چهره ای زیبا به اتاق خوابتان میتوانید از پتوهای زیبا و متنوع بر روی تخت به عنوان روتختی استفاده کنید. پتوهای موجود در بازار از نظر طرح و رنگ متنوع هستند و در تولیدی های مختلفی با طرح های بسیار متنوع تولید و توزیع میشوند و میتوان خرید غیر مستقیم و خرید مستقیم پتو نرمینه کاشان و دیگر نمونه های پتوی تولیدی کشور را انجام داد. در کل میتوان در ارتباط با انواع طرح پتو گفت:
مدل یک، دو و چند لایه: پتوهای چند لایه برای روزها و شب های سرد زمستان گزینه مناسبی هستند چراکه بسیار گرم هستند.
مدل مسافرتی: این مدل پتو سبک و دارای وزن کم، اندازه کوچک و حجم کم، گرمای مطلوب، قابلیت حمل راحت تر و قیمت مناسب تر است.
انواع مختلف پتو یا به صورت تک رنگ و ساده یا نقش دار هستند. نقوش مورد استفاده بر روی انواع پتو متناسب با سایز و کارایی پتو است. برای انواع پتو بچگانه در سایزهای کودک و نوجوان طرح های کارتونی و فانتزی مانند پتو گلبافت طرح بن تن و… بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد اما برای سایزهای بزرگتر و بزرگسالان انواع طرح فانتزی و سه بعدی و طرح های برگرفته از طبیعت بیشتر مورد استقبال است. برای خرید انواع مختلف پتو در طرح های بسیار متنوع میتوانید با خرید مستقیم پتو نرمینه کاشان یک خرید جذاب و متناسب داشته باشید.

بهترین روش شست و شو پتو

بهترین روش شست و شو پتو

بهتر است که در هنگام خرید انواع مختلف پتو به قابل شست و شو بودن آن دقت کنید. چراکه برای ما ایرانیان از همان ابتدای مرسوم شدن انواع پتو، شست و شوی دستی آن رایج بوده است و نیاز به بررسی این قابلیت نیست. آسان ترین راه شستن پتو با ماشین لباسشویی است اما خوب گاهی پتوی مورد استفاده این قابلیت را ندارد؛ پس در شست و شوی انواع پتو باید به نوع و جنس پتو دقت کنیم و در نهایت یکی از راه های شستن دستی یا ماشینی را انتخاب کنیم. البته گاهی نیز جنس پتو طوری است که به هیچ وجه نمیشود از این دو روش استفاده کرد و فقط از طریق خشک شویی میتواند این کار را انجام داد، چراکه نباید به طور مستقیم با آب تماس داشته باشد. در هر صورت بهتر است سعی شود دمای آب مورد استفاده بالا نباشد، از مواد شوینده به میزان کمتری استفاده کنیم، وزن پتو، احتمال رنگ دهی و… را نیز در نظر بگیریم. سعی کنید قبل از شست و شو گرد وغبار آن را بتکانید.

روش های شناخت پتو نرمینه اصل

روش های شناخت پتو نرمینه کاشان

پتو نرمینه اصل یکی از عالی ترین پتوهای تولیدی در ایران است که در اندازه ها و طرح های مختلف در کارخانه های متنوعی تولید میشود و برای خرید مستقیم پتو نرمینه کاشان، پتو مینک مشهد و نیز برای دریافت قیمت پتو لاله مهرگان و دیگر انواع پتو نرمینه شما میتوانید با مراکز فروش حضوری و آنلاین آنها تماس بگیرید. شناخت پتو نرمینه کار دشواری نیست و با در نظر گرفتن یک سری نکات میتوان خرید دلخواه را انجام داد. این پتو دارای نرمی بسیار بالا و فوق العاده است. بسیار سبک است، بسته بندی آنها بسیار شکیل و با کیفیت بوده، گرمای آن نیز بسیار مطبوع و بالا است. در هنگام خرید به نام و نشان استاندارد و اصالت نام آن دقت کنید.

مرکز عرضه پتو نرمینه کاشان

مرکز عرضه پتو نرمینه کاشان

مرکز عرضه پتو نرمینه کاشان، طرح ها و رنگ های متنوع و متفاوتی از این محصول و دیگر ملزومات خواب را ارئه میدهد. با توجه به استفاده مستمر و مکرر پتو در طول شبانه روز، کارخانه تولیدی این پتو سعی دارد تا این کالا از بالاترین کیفیت و بهترین قیمت برخوردار باشد و دارای طرح ها و رنگ های متنوع و گسترده باشد و در همین راستا انواع پتو را تولید کرده و در مراکز خرید، نمایندگی ها و فروشگاه ها عرضه میکند. مرکز عرضه پتو نرمینه کاشان در اکثر شهرهای کشور موجود است و شما خریدار محترم با مراجعه حضوری یا آنلاین میتوانید از فروشگاه مربوطه خرید نمایید. این مراکز فروش پتوی سربازی، پتو گلبافت طرح بن تن، پتو مینک مشهد و… را نیز در زمره محصولات فروشی خود دارند. همچنین برای کسب اطلاعات از قیمت انواع مختلف پتو از جمله قیمت پتو لاله مهرگان نیز میتوانید با کارشناسان فروش آنها تماس بگیرید.

 

188

  1. پتو نرمینه کاشان یکی از بهترین پتو هایی است که دارای کیفیت بالایی می باشد من از شما خرید کردم خیلی راضی بودم واقعا کارتون عالیه.

  2. سلام وقت بخیر
    این نوع پتو ها دارای کیفیت خوب و طرح های زیبایی می باشند که پیشنهاد می دهم حتما از آن ها خرید کنید و تجربه خواب راحت را با این پتو داشته باشید.

  3. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه اصل یکی از عالی ترین پتوهای تولیدی در ایران است که در اندازه ها و طرح های مختلف در کارخانه های متنوعی تولید میشود.

  4. پتو نرمینه اصل یکی از عالی ترین پتوهای تولیدی در ایران است که در اندازه ها و طرح های مختلف در کارخانه های متنوعی تولید میشود.

  5. پتو نرمینه کاشان یکی از بهترین پتو هایی است که دارای کیفیت بالایی می باشد من از شما خرید کردم خیلی راضی بودم واقعا کارتون عالیه

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  6. یکی از بهترین پتوها پتوی نرمینه کاشان است که کیفیت بسیار خوبی دارد من خرید کردم از این برند و خیلی راضی بودم.

  7. سلام وقت بخیر
    مدل یک، دو و چند لایه: پتوهای چند لایه برای روزها و شب های سرد زمستان گزینه مناسبی هستند چراکه بسیار گرم هستند.

  8. پتو نرمینه کاشان یکی از باکیفیت ترین پتوهاست که بسیار نرم و لطیف هستند و طرفداران زیادی هم دارد من از این پتو چند ساله دارم استفاده می کنم هیچ اتفاقی براش نیافتاده.

  9. سلام وقت بخیر
    علاوه بر این کنترل کیفی محصول راحت تر، هزینه مناسب تر و تعداد خرید هم برای خریدار بدون محدودیت است.

  10. سلام صبحتون بخیر
    خواستم با شما همکاری کنم میشه لطف کنید آدرس دفترتون برام ارسال کنید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  11. سلام وقت بخیر
    علاوه بر این کنترل کیفی محصول راحت تر، هزینه مناسب تر و تعداد خرید هم برای خریدار بدون محدودیت است.

  12. سلام وقت بخیر
    ارسال به ایلام هم دارید؟
    در رابطه با جنس و الیاف مواد بکار رفته در کاراتون چنتا سوال دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  13. سلام وقت بخیر
    محصولات خواب که دارای توزیع مستقیم و بی واسطه در سراسر کشور هستند پتو نرمینه کاشان است. در خرید مستقیم پتو نرمینه کاشان واسطه ها کمتر هستند

  14. سلام وقت بخیر
    در خرید مستقیم پتو نرمینه کاشان واسطه ها کمتر هستند پس خدمات پس از فروش بهتر ارائه میشوند. علاوه بر این کنترل کیفی محصول راحت تر، هزینه مناسب تر و تعداد خرید هم برای خریدار بدون محدودیت است.

  15. سلام وقت بخیر
    من از پتو نرمینه شما خرید کردم بسیار نرم و لطیف بودن ممنون از سایت خوبتون.

  16. سلام وقت بخیر
    این پتو دارای نرمی بسیار بالا و فوق العاده است. بسیار سبک است، بسته بندی آنها بسیار شکیل و با کیفیت بوده، گرمای آن نیز بسیار مطبوع و بالا است.

  17. سلام وقت بخیر
    پتوهای موجود در بازار از نظر طرح و رنگ متنوع هستند و در تولیدی های مختلفی با طرح های بسیار متنوع تولید و توزیع میشوند

  18. سلام وقت بخیر
    خرید مستقیم پتو نرمینه کاشان واسطه ها کمتر هستند پس خدمات پس از فروش بهتر ارائه میشوند

  19. سلام وقت بخیر
    مستقیم پتو نرمینه کاشان واسطه ها کمتر هستند پس خدمات پس از فروش بهتر ارائه میشوند ارسال به کاشان هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  20. سلام و خسته نباشید
    می خواستم اگر امکان داره از انواع طرح های نرمینه کاشان مختلف و عکس و تصاویر آن را ارسال کنید در جیمیل و لیست قیمت و نحوه‌ی دسترسی جهت خرید رو هم بفرمایید
    با تشکر

  21. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه کاشان یکی از باکیفیت ترین پتوهاست که بسیار نرم و لطیف هستند و طرفداران زیادی هم دارد من از این پتو چند ساله دارم استفاده می کنم هیچ اتفاقی براش نیافتاده

  22. سلام وقت بخیر
    یکی از بهترین و معتبرترین محصولات خواب که دارای توزیع مستقیم و بی واسطه در سراسر کشور هستند پتو نرمینه کاشان است.

  23. سلام خسته نباشید ببخشید نمایندگی در شهر تهران هم دارید؟ من تعریف پتوی نرمینه کاشان رو خیلی شنیدم قصد خرید دارم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  24. سلام وقت بخیر
    یکی از بهترین و معتبرترین محصولات خواب که دارای توزیع مستقیم و بی واسطه در سراسر کشور هستند و نرخ پایینی هم دارند

  25. سلام خسته نباشید
    شرکت دیبافت یکی از بهترین سایت های اینترنتی است پیشنهاد میکنم حتی ازاین سایت خوب خرید کنید

  26. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه کاشان گرمای بسیار زیادی تولید می کند و مناسب برای فصل سرما است. این پتو در طرح ها و رنگ های متنوع موجود است

  27. سلام وقت بخیر
    پتو های و به دلیل طراحی های متنوعی که دارند متناسب با سلیقه های مختلف در بازار دیده می شوند

  28. سلام وقت بخیر
    پتو های و به دلیل طراحی های متنوعی که دارند متناسب با سلیقه های مختلف در بازار دیده می شوند

  29. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  30. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  31. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  32. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  33. سلام وقت بخیر پتوهای نرمینه بسته بندی آنها بسیار شکیل و با کیفیت بوده وگرمای آن نیز بسیار مطبوع و بالا است ممنون

  34. سلام یکی از گرم ترین و خوشگل ترین پتو های بود ک برای مسافر خانه ام خریدم خیلی رضایت بخش بود کار کردن با شما ?

  35. سلام وقت بخیر پتوهای نرمینه کاشان از گذشته تا حال مورد پسند واستقبال بیشتر افراد بوده این پتو دارای بافت محکم و دوخت تمیزی است

  36. پتوها به دلیل مصرف روزانه و نیاز به شست و شوی مکرر باید از جنس خوب، کیفیت مطلوب، تنوع طرح و رنگ بالا برخوردار باشند

  37. سلام میخوام پتوی سفارش بدم که همارزون باشه هم فروش داشته باشه که بتونم در آمد داشته باشه

  38. سلام خسته نباشید این مدل پتو سبک و دارای وزن کم، اندازه کوچک و حجم کم، گرمای مطلوب، قابلیت حمل راحت تر و قیمت مناسب تر است ممنون

  39. این پارچه ها کیفیت بسیار خوبی دارند و برای فصل تایستان خنک هستند ولی قیمتشون نسبتا بالاست

  40. سلام و درود بی پایان . خواستم بابت توضیحات اصولی ای که درباره ی پتو ژله ای شادیلون و پتو شادیلون گل برجسته و پتو شادیلون پلنگی در اختیار ما میگذارید تشکر کنم

  41. بهترین ها را برای تان آرزو می کنم و به نظرم بهتر است که بگوییم يكى از مناسب ترين روش هاى خريد، به صورت اينترنتى است و شما مى توانيد پتو نرمیتهدبا کیفیت را از سایت دیبا بافت نگار و ساير مراكز فروش اينترنتی، اين محصول را خريدارى كنيد

  42. سلام وقت بخیر این پتو دارای نرمی بسیار بالا و فوق العاده است وبسیار سبک است وبسته بندی آنها بسیار شکیله و گرمای بسیار مطلوبی داره

  43. سلام وقت بخیر این پتو دارای نرمی بسیار بالا و فوق العاده است وبسیار سبک است وبسته بندی آنها بسیار شکیله و گرمای بسیار مطلوبی داره

  44. سلام خدمتتون این پتپی نرمینه کاشان گرمای آن نیز بسیار مطلوبی داره و قیمت مقرون به صرفه ایی برای همه دارد

  45. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشم صادرات شما به چه صورت است ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  46. سلام وقت بخیر من از پتوهای نرمینه کاشان چند عدد خریدم خیلی جنس خوبی داره و پرز دهی نداره

  47. پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت

  48. افراد زیادی به اصطلاح بدخواب هستند و معمولا خواب رلحت و عمیق را خیلی کم تجربه میکنند .داشتن کالای خواب با کیفیت و راحت یک عامل موثر در کیفیت خواب است

  49. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از تولید کنندگان هستید که من بارها از شما خرید کردم و پشیمون نشدم لطفا همیشه همینطور بمونید.
    راستی یه سوال داشتم اگر من بخوام به دبی صادر داشته باشم شما میتونید کمکم کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  50. این مدل پتو ها بافت خیلی نرم و لطیفی دارند .و زود آدم را گرم می‌کند. من بهتون پیشنهاد میکنم

  51. سلام وقت بخیر
    خواستم از بابت خوش قول بودنتون تشکرکنم خیلی زود بارم به دستم رسید. فقط اینبار میخوام اگر بشه باهم به صورت چکی کار کنیم آیا امکانش هست چک ۳۰ روزه بگیرید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  52. سلام عرض می کنم خدمت شما شما مسائل پرارزشی پیرامون قیمت پتو شادیلون و خرید و فروش پتو شادیلون عمده و بهترین قیمت روز پتو شادیلون به اشتراک گذاشتید

  53. رنگ بندی هاش خیلی شاد و جذاب هستند و هر کدوم قشنگی خاص خودشون رو دارند. من از رنگ های متنوع این پتو خریداری کردم و الان که مدت زیادی ازش استفاده می کنم هیچ تغییر در کیفیتشون به وجود نیامده

  54. سلام خسته نباشید پتوهای نرمینه کاشان بسیار کیفیت بالایی دارد و از دور دوزی و دوخت تمیزی استفاده شده و قیمتش مناسب است

  55. واقعا جذابیت ظاهری پتوهای شادیلون از هر جهت حیرت انگیزه و طرح و رنگ و نقش و نگارش فوق العاده است.

  56. این پتو دارای طیف رنگ بندی کامل و جامعی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر و درخواستی خود را انتخاب نمایند

  57. خیلی خوبن من پیشنهاد میدم بخرید حتما چون خیلی باکیفیتن جنسشون اصله و با شستشو و استفاده مکرر کیفیتشون هیچ تغییری نمیکنه خیلی شیک و جدیدن علاوه بر اینها قیمتشون اینجا بسیار ارزونه خیلی ممنون از شما

  58. سلام روز بخیر
    در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که از این پتو می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  59. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

  60. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  61. امروزه همه مدلهای پتوها بسیار باکیفیت وشیک و زیبا هستن و کسایی که قصد خرید اینترنتی دارن بهتره از سایتهای معتبر خریداری کنن تاهم هم مقرون به صرفه هست و هم خیلی راحت بدستشون میرسه

  62. سایت های متعددی این پتوها رو تبلیغ می کنند و آنها را به فروش می رسانند قیمت این پتو و مناسب است

  63. سلام
    یکی از بهترین و معتبرترین محصولات خواب که دارای توزیع مستقیم و بی واسطه در سراسر کشور هستند پتو نرمینه کاشان است

  64. سلام وقت بخیر
    من یکی از طرفداران پر پا قرص شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم خواستم ببینم شما ارسال به شهر گرگان هم دارین ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  65. رنگهای شاد این پتو ها خیلی قشنگ هستند و برای داشتن خواب راحت حتما این پتو ها را سفارش دهید

  66. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما تشکر کنم محصول من خیلی زود به دستم رسید ممنون از سایت خوبتون کیفیت پتوهاتون بسیار عالیه

  67. این پتوهای دولایه علاوه بر اینکه گرمای مناسبی را ایجاد میکنند ، زیبایی و طرح های زیادی را هم دارا هستند و خوابی آسوده را به شما هدیه می دهند

  68. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  69. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  70. پتو محصولی است که باید متناسب با محیط انتخاب شود، و خصوصیاتی مثل طرح و رنگ و جنس در انتخاب آن اهمیت دارد بنابر این نرمینه کاشان از گزینه هایه خوب است

  71. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  72. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  73. این پتو ها هم طرح های زیبا دارند و هم واقعا جنس خوب و لطیفی دارندو در شهرهای مختلف نمایندگی دارد ولی اگر می خواهید این پتو را با قیمت عمده از درب کارخانه تهیه کنید می توانید از این مجموعه معتبر و پرقدرت کمک بگیرید

  74. با سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوب و به روز شما . جالب بود، من خیلی از نوشته ها بالا رو نمیدونستم،تقدیر از نوشته ها اصولی ای که قرار میدید خصوصا نکته در زمان های گذشته و هنگامی که پتو به شکل امروزی تولید نمی شد و کارخانجات نساجی به شکل مدرن و پیشرفته شروع به کار نکرده بودند، برای گرم شدن در فصول سرد از پتو گوسفندی ضخیم که به اصطلاح به آن ها لحاف گفته می شود استفاده می شد اصولی بود . خدا قوت .

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  75. سلام عرض ادب این پتو دارای نرمی بسیار بالا و فوق العاده است. بسیار سبک است، بسته بندی آنها بسیار شکیل و با کیفیت است

  76. سلام این پتوها جزء گران ترین پتوهای موجود در بازاراست و برای افراد که آلرژی و مشکلات پوستی دارند مناسب هستند و الیاف این پتوها از پنبه است

  77. سلام وقت بخیر بسته بندی پتو ها به گونه هستش که از صدمات ناشی از حمل و نقل و دیگر موارد پتو رو حفظ میکنه و سالم به دست مشتری میرسونه

  78. امروزه خرید مستقیم محصولات از جمله ملزومات خواب و پتو در دنیا یکی از بهترین تجارت های موفق محسوب میشود. انواع پتوها با کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله پتو مینک مشهد، پتو گلبافت طرح بن تن و… جایگاه خوبی در توزیع بی واسطه پتوها دارند

  79. سلام وقتتون بخیر یکی از معدود سایت هایی ک تونستم پتو نرمینه رو بدون واسطه ازش خرید عمده به قیمت مناسب داشته باشم سایت شما بود خیلی خیلی ممنونم.

  80. طرح و رنگی که برای انواع پتوها در نظر گرفته می‌شود بسیار زیبا و جذاب است و با استفاده‌ های مکرر و شستشوی مداوم آسیبی نخواهند دید

  81. انواع پتو در سازه ها و جنس های مختلف به صورت اینترنتی به فروش می رسد
    پتو باید جنس نرم و لطیف داشته باشد وهم سبک باشد
    امرزوه یکی از کالاهای خواب پر مصرف که در هر خانه ای وجود دارد پتو است.

  82. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من چند بار ی با مشاوران شما صحبت کردم و خواستار خرید از شما هستم خودتون باهم تماس می گیرد یا خودم تماس بگیرم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  83. سلام خدا قوت
    پتو ها را ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده و وزن یک پتو در قیمت آن فوقالعاده تاثیر گذار است و خلاقیت در نقش ونگار پتو باعث جذب مشتری بیشتر می شود

  84. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون خیلی نرم و با دوام هستند
    این پتوها خیلی جنسش خوبه و کیفیت بسیار بالایی داره و بسیار هم کارارایی خوبی داره و جنس نرم و لطیفه
    و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون

  85. سلام وقت بخیر
    تشکر بابت خدماتتون
    من فقط از این تعجب کردم که انقدر مدل و نوع با جنس ها مختلف پتو داریم من خودم پتو فروش هستم و از خونه کار واقعا لذت میبرم ممنون از شما

  86. پتوها بسیار شیک و زیبا هستن و کسایی که قصد خرید اینترنتی دارن بهتره از این سایت خریداری کنن چون هم مقرون به صرفه هست و هم خیلی راحت بدستشون میرسه
    یا امکان خرید اینترنتی از طریق سایت شما وجود دارد و پرداخت آنلاین انجام دهیم

  87. سلام و خدا قوت
    با تشکر از شما برای تلاش فراوان برای تولید محتواهای خوبتون
    انشالله که موفق باشید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  88. سلام روز خوش
    پتو باید حتما ضد حساسیت و آنتی باکتریال باشد تا دچار حساسیت های پوستی نشوند و اینکه شما ارسال به مشهد هم دارید؟ زمان ارسال چقدره؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  89. سلام وقت بخیر
    پتوهای این مجموعه خیلی نرم و راحتن و با اینکه سبکن ولی گرمایی خوبی دارند و
    پتوهاش بسیار لطیف و نرم و سبک هستند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  90. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  91. یکی از بهترین و معتبرترین محصولات خواب که دارای توزیع مستقیم و بی واسطه در سراسر کشور هستند پتو نرمینه کاشان است

  92. سلام وقتتون بخیر
    هزینه گمرک تا کشور پاکستان چقدر است ؟ چه مدت زمان طول میکشه تا بار فرستاده شود؟

  93. رنگهای شاد این پتو ها خیلی قشنگ هستند و برای داشتن خواب راحت حتما این پتو ها را سفارش دهید
    این نوع پتو ها دارای لطافت بسیار خاص و جذاب می باشد

  94. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  95. سلام وقت بخیر
    پتو وسیله ای است که ما هر روز مدت زمان طولانی از آن استفاده می کنیم بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرد.
    پس بهتر است از محصولات خوبی استفاده کنیم

  96. سلام وقت بخیر
    من قبلا تو بازار داخلی کار کردم فروش خوبی هم داشتم در زمینه صادرات از شما راهنمایی خواستنم برای اینکه من اگه بخوام صادراتی کار بکنم چکار کنم؟

  97. سلام وقت بخیر
    پتو های این مجموعه دارای گرما ی بسیار زیادی است و نرم و لطیف بودن آن موجب استفاده از آن ها شده است اکثر پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار از پشم و پنبه درست شدنده اند

  98. پتو شادیلون به دلیل کیفیت بالا و قابلیت حمل آسان بسیار پرطرفدار بوده است .شهر مشهد به عنوان قطب اصلی پتو شناخته می‌شود
    با استفاده از طرح های متنوع در تولید پتو، توانسته است از مخاطبان خود رضایت حداکثری طیف گسترده ای را جلب نموده و با ارائه محصولاتی با کیفیت و مرغوب، نام خود را در صنعت کالای خواب پر آوازه سازد

  99. سلام وقت بخیر
    برخی افراد به بعضی از الیاف ها حساسیت دارند دارند باید به جنس پتو توجه داشته باشند که آنتی باکتریال باشد تا دچار حساسیت های پوستی نشوند.این محصولات گزینه خوبی هستن

  100. سلام وقت بخیر
    از شما برای محصول بسیار خوبتون تشکر می کنم من اولین بار از شما خرید کردم و مشتری دائمی شما شدم.
    ممنون از تیم خوب فروشتون

  101. سلام روز بخیر
    پتو در انواع رنگ و طرح و سایز تولید می شود که هر کدام بسته به نوع این نکات گفته شده دسته بندی می شود از شرایط فروش توضیحی بدین

  102. سلام ودرود

    من یکی از کانال داران کالای خواب درایتاهستم میخاستم برای فروش محصولاتم باتون همکاری کنم.پتونرمینه به تعدادزیادوقیمت مناسب میخاستم

  103. سلام خسته نباشید این پتو دارای نرمی بسیار بالا و فوق العاده است. بسیار سبک است وعمر طولانی دارد

  104. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای نرمینه شما تصویر بسیار زیبا و جنس خوب دارند من اگر از این محصول شما به تعداد زیاد بخوام برام ارسال می کنید؟ هزینه ارسال چقدره؟

  105. سلام روز بخیر
    قیمت صادراتی پتو ها به صورت دلاری می باشد ؟و حتما باید دلار پرداخت کنیم؟

  106. یکی از بهترین و معتبرترین محصولات خواب که دارای توزیع مستقیم و بی واسطه در سراسر کشور هستند پتو نرمینه کاشان است

  107. یکی از بهترین و معتبرترین محصولات خواب که دارای توزیع مستقیم و بی واسطه در سراسر کشور هستند پتو نرمینه کاشان است.

  108. سلام وقت بخیر
    حتما قبل از خرید محصول روی برچسب توضیحات آن را مطالعه کنید که پتو قابل شستشو به دو روش باشد.سرمایش و گرمایش باشد

  109. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  110. این پتو با کیفیت مطلوب مانع از احساس سرما شده و خوابی راحت را برای شما فراهم خواهد کرد. همچنین طرح و رنگ های متنوع این محصول جلوه ای زیبایی به اتاق خواب شما می دهد.

  111. سلام خسته نباشید قیمت صادراتی پتوبه صورت دلاری می باشد و شما حتما باید دلار پرداخت کنیم؟

  112. سلام و درود
    وقت شما بخیر
    لطفامیتونید قیمت پتوهای نرمینه ارسال از خود کارخونه رو برام از طریق ایمیل بفرستین
    ممنون میشم ازتون

  113. سلام وقت بخیر
    من به کشور فرانسه مهاجرت کردم اگر از پتو های شما بخوام ارسال دارین ؟

  114. سلام وقت بخیر
    این پتو بهترین انتخاب است زیرا از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و می توان گفت که برای همه انتخابی عالی است

  115. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  116. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  117. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  118. سلام وقتتون
    محصولی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت بودن و به همه دوستان و فامیل و همکاران شما رو معرفی کردم.

  119. محصولات که از مجموعه شما خریداری کردم از نظر کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه و خرید خودم واقعا راضیم خسته نباشید میگم به شما تولید کننده گرامی

  120. سلام خدمت شما این پتو دارای نرمی بسیار بالا و فوق العاده است. بسیار سبک است، بسته بندی آنها بسیار شکیل و با کیفیت بوده است

  121. خرید مستقیم پتو دارای مزایای بسیاری هم برای فروشنده و هم برای خریدار است. یکی از بهترین و معتبرترین محصولات خواب که دارای توزیع مستقیم و بی واسطه در سراسر کشور هستند

  122. خرید مستقیم پتو دارای مزایای بسیاری هم برای فروشنده و هم برای خریدار است. یکی از بهترین روشها خرید مستقیم خرید از کارخانه میباشد

  123. سلام وقتتون بخیر
    قیمت پتو های گل برجسته دو نفره چنده ؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروشتون به صورت عمده هست فقط یا تکی هم دارین؟

  124. سلام وقت بخیر
    خیلی قیمتاتون مناسبه که به قیمت کارخونه عرضه میشه خسته نباشید می کنم به شما تولید کننده که هوای خریداران رو دارید

  125. پتو نرمینه اصل یکی از عالی ترین پتوهای تولیدی در ایران است که در اندازه ها و طرح های مختلف در کارخانه های متنوعی تولید میشودکه پتو نرمینهدکاشان یکی از انهااست

  126. سلام عرض ادب پتوهای نرمینه کاشان بافت و تراکم بالای دارند و به زودی پاره نمیشوند و جنس مرغوبی دارد

  127. مرکز عرضه پتو نرمینه کاشان، طرح ها و رنگ های متنوع و متفاوتی از این محصول و دیگر ملزومات خواب را ارئه میدهد

  128. سلام ممنونم از سایت خوبتون که اطلاعات خوبی در مورد پتوها نوشتین من همیشه این پتو را میخرم

  129. سلام وقت بخیر این پارچه ها بسیار با کیفیت هستند که می توان از این منسوج برای تولید انواع لباس ها استفاده کرد

  130. سلام خدمت شما پتوها به دلیل مصرف روزانه و نیاز به شست و شوی مکرر باید از جنس خوب، کیفیت مطلوب، تنوع طرح و رنگ بالا برخوردار باشند

  131. سلام خسته نباشید پتوهای نرمینه کاشان از مدل ها وطرح های متنوعی تولیدشده ومورد علاقه همه افراد است

  132. سلام خسته نباشید . این پتو دارای نرمی بسیار بالا و فوق العاده است. بسیار سبک است و بافت خوبی دارد

  133. سلام وقت بخیر

    اگه محصولوسفارش بدم چن روزه دستم میرسه؟دیرنرسه خواهشامشتریام همه صداشون دراومده

  134. سلام وقت بخیر پتوهای نرمینه کاشان بسیار سبک است، بسته بندی آنها بسیار شکیل و با کیفیت بوده، گرمای آن نیز بسیار مطبوع و بالا است

  135. یکی از بهترین و معتبرترین محصولات خواب که دارای توزیع مستقیم و بی واسطه در سراسر کشور هستند پتو نرمینه کاشان است

  136. پتو نرمینه کاشان یکی از بهترین پتو هایی است که دارای کیفیت بالایی می باشد من از شما خرید کردم خیلی راضی بودم واقعا کارتون عالیه.

  137. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من اگر بخوام خرید به صورت عمده انجام بدم داخل هر بسته چند تعداد پتو است ؟

  138. سلام وقت بخیر پتوهای نرمینه کاشان بافت ضخیم و تراکم بالای داره و دارای تنوع فراوان است

  139. چقدر عالیه که شما تو سایتتون انواع برند و مدل پتو ها رو عرضه می کنی و ما می تونیم انتخاب داشته باشیم موفق باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما