مرجع پخش پتو مسافرتی دو نفره تیسا

از پتو مسافرتی دو نفره تیسا چه میدانید؟ انواع پتو مسافرتی را میشناسید؟ تا کنون از مرجع پخش پتو دو نفره تیسا محصولی را خریداری نموده اید؟
مسافرت از جمله تفریحات سالمی است که برای آرامش خیال و گذران زندگی لازم است. زمانی که غرق در شلوغی و روزمرگی هایتان میشوید یک مسافرت چند روزه، میتواند انگیزه و میل به زندگی را در شما افزایش دهد. اما برای یک مسافرت چه چیزهایی لازم است؟ چطور میشود، سفری عاری از دغدغه و استرس را پشت سرگذاشت و نهایت لذت را از آن برد؟

برای مسافرت رفتن، همراه داشتن یک سری از وسایل، من جمله چادرهای مسافرتی، وسایل مورد نیاز، برای برپایی غذا و خواب، جعبه کمک های اولیه و … لازم و ضروری است، در این میان برای داشتن خوابی سالم و با کیفیت لازم است که منسوجات خواب را نیز به همراه ببرید که یکی از کارآمد ترین این منسوجات پتوهای مسافرتی اند. هدف از تولید پتوهای مسافرتی نیز همین بوده است: تامین خوابی سالم و با کیفیت در طول سفرهایی که میروید.

مرجع پخش پتو مسافرتی دو نفره تیسا

برای انسان فرقی ندارد که در خانه خود خوابیده یا با دوستانش به دل کویر بزند، خواب مهم ترین فعالیت زیستی است که انسان بدان نیاز دارد و در هر حالتی تامین آن از ملزومات زندگی او است، چرا که خواب سالم و کافی، انرژی و فعالیت انسان را در طول روز، چند برابر میکند. همین اهمیت بالای خواب، در زندگی انسان سبب شده، که تولید کنندگان محصولات مرتبط با خواب، روز به روز از پیشرفت تکنولوژی بهره بگیرند و درجه کیفیت این منسوجات را بالاتر ببرند، و تنوع و کارکردهای آنان را نیز افزایش دهند.

برای درک بهتر کافی است کمی به گذشته های دور برگردید، در آن زمان اگر انسان، بنا را بر مسافرت رفتن میگذاشت؛ برای در امان ماندن از سرما، همان پتویی که در خانه استفاده میکرد را به همراه میبرد، که در این میان حمل و جا به ‌جایی آن کمی آزار دهنده بود، اما امروزه شاهد تولید پتو هایی هستیم، که روز به روز کار انسان را آسان تر میکنند و دیگر هیچ نگرانی برای حمل سخت آنان به جا نمیماند.
در میان برندهای مطرح تولید کننده پتو، برنده تیسا از صاحب نامان این عرصه است.

برند تیسا پتوهای مسافرتی خود را در انواع و اقسام طرح و مدل و در اندازه های متفاوت تولید به بازار عرضه میدارد. امروز پتوهای مسافرتی در ابعاد مختلفی که مد نظر مصرف‌ کنندگان است، اعم از دو نفره، یک نفره و کودک تولید میشوند، برند تیسا یکی از بهترین های تولید پتو مسافرتی دو نفره است که در واقع موضوع بحث این مقاله نیز، همین پتوهای دو نفره اند.

مرجع پخش پتو مسافرتی دو نفره تیسا

در این مطلب قرار است در رابطه با پتوهای مسافرتی و مرجع پخش پتو مسافرتی دو نفره تیسا سخن به میان آوریم و اطلاعات شما در این زمینه را افزایش دهیم، خالی از لطف نیست، اگر تا پایان، این مطلب را مطالعه نمایید. اگر کسب و کار شما به گونه ای است که مرتبط با خرید پتوهای مسافرتی از جمله پتوهای دو نفره است، قطعا نام برند تیسا، به گوشتان خورده است و این برند صاحب نام را به خوبی میشناسید.
پس با این وجود، این مطلب را که این برند در تولید پتو مسافرتی دو نفره سرآمد همگان است را بارها شنیده اید و میدانید که تولیدی تیسا برای آنکه، خریداران، بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند، امکانات و راه های مختلفی ایجاد کرده است. برای خرید این منسوج، کافی است به مرجع پخش پتو مسافرتی دو نفره تیسا مراجعه نمایید و این محصول را با قیمتی ارزان تر از خرید واسطه ای تهیه نمایید.
اگر نیت شما از خواندن این مقاله آگاهی از پتوهای دو نفره و شناخت بیشتر مرجع پخش پتو مسافرتی دو نفره تیسا است، باید اضافه کنیم منبع مناسبی را برای مطالعه انتخاب نموده اید. پس تا انتها این مقاله را بخوانید تا اطلاعاتی که لازم است را کسب نمایید. مرجع پخش پتو مسافرتی دو نفره تیسا از این رو تشکیل شده است، تا امکان گرفتن سفارش از سراسر کشور ایجاد شود و شما در هر شهری که هستید، پتو مسافرتی دو نفره تیسا را خریداری نمایید.

در واقع هدف تولیدی تیسا برای راحتی خرید شما مشتریان عزیز است و برای سهولت خرید شما عزیزان، مرجع پخش پتو مسافرتی دو نفره تیسا این امکان را فراهم نموده است. قبل از پرداختن به موضوع انواع پتوهای تیسا و مرجع پخش پتو مسافرتی دو نفره تیسا، بهتر است در رابطه با پتوهای مسافرتی اطلاعات جامعی را که نیاز است، هر خریداری بداند، به دست آوردید و بعد به طور تخصصی تر به کسب اطلاعات در مورد مرجع پخش پتو مسافرتی دو نفره تیسا بپردازید.

ما در این مطلب تمام سعی مان را به کار برده ایم تا آگاهی شما در این زمینه را افزایش دهیم، برای صدق این گفتار کافی است تا پایان این مطلب را مطالعه نمایید.

از پتو مسافرتی چه میدانید

از پتو مسافرتی چه میدانید

پتو مسافرتی از جمله کالاهای مهم و مورد نیاز برای سفر است و وجود آن در هر خانه ای لازم و ضروری است. امروزه تنوع بسیار در طرح و رنگ و مدل های مختلف این منسوج، کاملا کار خریداران را سخت و انتخاب را برای آنها دشوار کرده است. هرچند کماکان پیشنهاد ما برای خرید، پتو مسافرتی دو نفره تیسا است اما این انتخاب بر عهده خودتان است، ما در این مطلب در رابطه با پتوهای مسافرتی هر آنچه که نیاز است بدانید را عنوان میکنیم تا در خرید، دچار مشکل نشوید و با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید.

پتوهای مسافرتی در انواع مختلفی به بازار عرضه میشوند که در ادامه پرفروش ترین آنها را مشاهده خواهید کرد. پتو مسافرتی چهار خانه: پتویی بسیار سبک و راحت و مناسب برای فصل بهار است و در واقع میشود گفت گرما دهی این پتو نه بسیار زیاد است و نه خیلی کم، برای همین در فصل بهار که فصلی معتدل است، بیشترین فروش را دارد و از همین رو به پتو مسافرتی بهاره نیز شهرت یافته است.

پتو مسافرتی ژله ای: پتوهای ژله ای بسیار نرم و راحت اند و از وزن کمی هم برخوردار اند، مناسب ترین فصل برای استفاده از این پتوها فصل تابستان است.
پتو مسافرتی حوله ای: پتوهای حوله ای نسبت به دیگر پتوهای مسافرتی در انتقال گرما موفق تر اند و بهترین گزینه برای فصول سرد سال اند. این پتوها از ترندترین بافته های بازار هستند و به تن پوش های حوله ای نیز شهرت یافته اند. پتوهای مسافرتی در یکی از انواع نام برده شده تولید میشوند و الیافی که در آنها به کار میرود، ممکن است از پشم یا پنبه تولید شوند.

از پتو مسافرتی چه میدانید

تنوع طرح و رنگ در پتوهای مسافرتی بسیار زیاد و گسترده است، به طوری که میشود گفت هر طرحی که در ذهنتان است، هرچقدر هم فانتزی باشد؛ میتوان به راحتی در میان انواع متنوع این بافته ها یافت. در رابطه با پتوهای مسافرتی باید اضافه کنیم که این پتوها در انواع تک لایه و دو لایه و در سایزهای مختلف اعم از یک نفره، دو نفره و کودک ساخته میشوند که بهترین و مناسب ترین گزینه برای خرید پتو مسافرتی دو نفره تیسا است.
دلیل پیشنهاد ما: ما برای خرید، پتو مسافرتی دو نفره تیسا را به شما پیشنهاد میدهیم و دلیل این پیشنهاد، ویژگی های منحصر بفرد این پتو ها است. پتو مسافرتی دو نفره تیسا در حفظ دمای بدن عملکرد خوبی دارد و از نفوذ سرما به بدن جلوگیری میکند، این پتوها بسته بندی ویژه ای دارند و در این زمینه بسیار متنوع اند.

حمل پتو مسافرتی دو نفره تیسا بسیار راحت است و به راحتی در کوله و چمدان تان جا میشود، برای شست و شوی این پتوها نیز هیچ جای نگرانی وجود ندارد و شما میتوانید با خیال راحت بارها آن را بشویید و نگران رنگ پریدگی آن نشوید، علاوه بر ویژگی هایی که در بالا اشاره کردیم، قیمت مناسب پتو مسافرتی دو نفره تیسا از دیگر دلایل ما برای پیشنهاد دادن این منسوج به شما است.

مرجع پخش پتو مسافرتی دو نفره تیسا برای آنکه خریدی مقرون به صرفه تر را تجربه نمایید، امکان خرید مستقیم از راه دور و به صورتی اینترنتی را فراهم آورده و دسترسی شما به پتو مسافرتی دو نفره تیسا را آسان کرده است.

مقایسه پتو دولایه و تک لایه

مقایسه پتو دولایه و تک لایه

همانطور که در بالا اشاره کردیم، پتوهای مسافرتی در دو نوع تک لایه و دو لایه تولید و روانه بازار فروش فروش میشوند. که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، برای شناخت بیشتر آنها ما این دو نوع پتو را از نظر ویژگی های که دارند با هم مقایسه میکنیم تا بهتر بتوانید پتویی را که نیاز دارید، تشخیص دهید. پتو مسافرتی دو نفره تیسا در انواع تک لایه و دو لایه در بازار موجود است و پیشنهاد ما به شما برای خرید، پتو مسافرتی دو نفره تیسا است.

پتوهای دو لایه نسبت به پتوهای تک لایه ضخامت بیشتری دارند، چرا که آنها از دو لایه جدا از هم در پشت و رو تولید میشوند و همین ضخامت آنها را بیشتر میکند، پس با این تفاسیر وزن پتوهای تک لایه سبک تر از پتوهای دو لایه است. پس اگر پتویی با وزن کم مد نظرتان است، بهتر است پتو مسافرتی دو نفره تیسای تک لایه را خریداری نمایید.

اما از نظر نرمی و لطافت، پتوهای مسافرتی دو لایه، بسیار نرم تر از پتوهای تک لایه اند و برای آن دسته از افرادی که خواهان پتوهای نرم و لطیف اند، خرید پتوهای دو لایه بهتر است. اما به علت سبکی وزن، حمل پتوهای تک لایه آسان تر از پتوهای دو لایه است و اگر پتو مسافرتی را برای طبیعت گردی ها نیاز دارید، پتوهای تک لایه را تهیه نمایید.

در آخر توانایی گرما بخشی پتوهای دو لایه به مراتب از پتوهای تک لایه بیشتر است و اگر پتویی گرم و راحت مد نظرتان است خرید پتوهای دو لایه بیشتر توصیه میشود. مرجع پخش پتو مسافرتی دو نفره تیسا، پتوهای خود را در انواع مختلف دو لایه و تک لایه به بازار عرضه میدارد و شما میتوانید پتو مسافرتی دو نفره تیسا در هر یک از انواع دو لایه و تک لایه را از مراجع فروش آن به راحتی تهیه نمایید.

برتری های پتو پنبه ای نسبت به دیگر پتوها

برتری های پتو مسافرتی دو نفره تیسا پنبه ای نسبت به دیگر پتوها

در ابتدای مقاله به این امر که پتوها یا از پنبه یا از پشم تولید میشوند، اشاره شد. اما منظور ما این نبود که فقط پتوهای پنبه ای پشمی در بازار موجودند، امروزه پتوها در جنس های مختلف اعم از کتان، ابریشم و تترون و… تولید میشوند، اما طبیعی ترین نوع آنها پتوهای پشمی و پنبه ای اند که پتوهای پنبه ای همچنان سرآمد بوده و بهترین نوع این منسوج اند.

در واقع هدف از تولید پتو، داشتن کالایی است که در هنگام خواب بدن ما را از سرما حفظ نماید و برای آنکه به ما حس خستگی و خفگی ندهد، نرمی و لطافت از ویژگی های بارز آن به شمار برود. پنبه خاصیت گرما بخشی فراوانی دارد و بسیار هم لطیف و نرم است، همین امر سبب شده تا همواره پتوهای پنبه ای به طور طبیعی مهم ترین ویژگی هایی که یک پتوی خوب در خود دارد را در بر بگیرند.

در واقع ویژگی ای که در پتوهای دیگر به صورت مصنوعی با ابزار آلات به روز اضافه میشود؛ در پتوهای پنبه ای به طور خودکار وجود دارد. همین سبب برتری پتوهای پنبه ای نسبت به دیگر پتوها است.

فروش شگفت انگیز پتو مسافرتی دو نفره تیسا

فروش شگفت انگیز پتو مسافرتی دو نفره تیسا

معمولا تمامی کمپانی ها برای محصولات خود هر از گاهی تخفیف ویژه قائل ‌میشوند و آنها را با قیمت ارزان تر از قبل به فروش میرسانند، که فروش شگفت انگیز یکی از این طرح ها است. برند تیسا برای آنکه نشان دهد، همواره مشتری مداری و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی عموم مردم جامعه برایش اصل است، در طرح فروش شگفت انگیز، پتوهای مسافرتی دو نفره خود را، بسیار ارزان تر از قبل به فروش میرساند تا تمامی اقشار جامعه توانایی خرید آن را پیدا کنند.

پتو مسافرتی دو نفره تیسا نسبت به ویژگی های که دارد، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد، با این وجود در طرح فروش شگفت انگیز این کالا با قیمتی ارزان تر از قبل به فروش میرسد.

فروش شگفت انگیز پتو مسافرتی دو نفره تیسا
کلام آخر

مرجع پخش پتو مسافرتی دو نفره تیسا برای آنکه، کار شما در خرید، آسان تر شود، به وجود آمده است و این مراجع پخش در سراسر کشور خرید را برای شما راحت تر کرده اند و برای خریدی مقرون به صرفه و راحت، کافی است با مراجعه به این مراکز، تجربه خریدی مناسب را کسب نمایید. در پایان از همراهی شما نهایت سپاس و تشکر را داریم.

152

  1. مجموعه بسیار خوبی دارین من علاوه بر خرید از سایت شما، تجربه خرید حضوری هم داشتم. در برخورد با مشتری بسیار عالی و با حوصله بودید. خدا به کسب و کارتان رونق بدهد.

  2. سلام..تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ،
    بار چند روزه به دستم میرسه ،
    شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • همان طور که میدانید قیمت خرید این پتو تحت تأثیر عوامل مختلفی، متفاوت است. قیمت این پتو بر اساس ابعاد و سایز و همچنین طرح و رنگ متفاوت است. هرچه کیفیت و متریال استفاده شده

  3. سلام خدا قوت
    پتو های شما جنس باکیفیتی دارند همچنین لطافت خوبی دارند و هم ضد حساسیت هستند که برای افرادی که پوست حساس دارند بهترین گزینه است.

  4. پتو های تیسا این مجموعه یکی از پر فروش ترین نوع پتوی این مجموعه بشمار می رود و جنس خوبی هم دارد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  5. سلام وقت بخیر
    پتوهای تیسا مسافرتی در انواع و اقسام طرح و مدل و در اندازه های متفاوت تولید به بازار عرضه میدارد.

  6. سلام وقت بخیر
    برای مسافرت رفتن، همراه داشتن یک سری از وسایل، من جمله چادرهای مسافرتی، وسایل مورد نیاز، برای برپایی غذا و خواب، جعبه کمک های اولیه

  7. سلام وقت بخیر
    پتوهای تیسا یکی از بهترین پتوهای مسافرتی است که جنس این پتو بسیار نرم می باشد.

  8. پتوهای مسافرتی یکی از بهترین پتو هاست که نیاز است هر خانه یکی از این پتوها داشته باشد.

  9. سلام وقت بخیر
    پتو تیسا برا زمستون هم مناسله یا فقط برا مسافرت خوبه میشه برا مهمون هم استفاده کرد ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  10. سلام وقت بخیر
    پتوهای تیسا یکی از بهترین پتوهای مسافرتی است که بسیار سبک و نرم هستند من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  11. سلام وقت بخیر
    هدف از تولید پتوهای مسافرتی نیز همین بوده است تامین خوابی سالم و با کیفیت در طول سفرهایی که میروید.

  12. سلام وقت بخیر
    محصول من دیروز به دستم رسید خواستم بهتون زنگ بزنم که جواب ندادین گفتم حداقل بهتون اینجا پیام بدم و تشکرکنم از شما.

  13. سلام وقت بخیر ارسال به جنوب هم دارید؟
    ممنون میشم من را در زمینه ایفا و مواد و نخ بکار رفته راهنمایی کنید سپاس گذارم .

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  14. سلام وقت بخیر
    همان پتویی که در خانه استفاده میکرد را به همراه میبرد، که در این میان حمل و جا به ‌جایی آن کمی آزار دهنده بود، اما امروزه شاهد تولید پتو هایی هستیم

  15. سلام وقت بخیر
    در میان برندهای مطرح تولید کننده پتو، برنده تیسا از صاحب نامان این عرصه است.

  16. سلام وقت بخیر
    پتو تیسا هایی شما تنوع رنگی بسیار زیادی دارند ممنون از سایت خوبتون من از خریدم خیلی راضی بودم.

  17. سلام وقت بخیر
    برند تیسا پتوهای مسافرتی خود را در انواع و اقسام طرح و مدل و در اندازه های متفاوت تولید به بازار عرضه میدارد

  18. سلام وقت بخیر
    پتویی که در خانه استفاده میکرد را به همراه میبرد، که در این میان حمل و جا به ‌جایی آن کمی آزار دهنده بود، اما امروزه شاهد تولید پتو هایی هستیم

  19. سلام وقت بخیر
    تولید پتوهای مسافرتی نیز همین بوده است تامین خوابی سالم و با کیفیت در طول سفرهایی که میروید ارسال به همدان هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  20. سلام وقت بخیر
    برند تیسا پتوهای مسافرتی خود را در انواع و اقسام طرح و مدل و در اندازه های متفاوت تولید به بازار عرضه می کنه قیمت مناسبی هم داره

  21. سلام وقت بخیر
    برند تیسا پتوهای مسافرتی خود را در انواع و اقسام طرح و مدل و در اندازه های متفاوت تولید به بازار عرضه میدارد

  22. سلام وقت بخیر
    برند تیسا پتوهای مسافرتی خود را در انواع و اقسام طرح و مدل و در اندازه های متفاوت تولید به بازار عرضه میدارد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  23. تنوع رنگی این محصول عالیه و دست مشتری در انتخاب باز است به این موارد کیفیت عالی این محصول رو هم اضافه کنید که واقعا عالیه.

  24. سلام وقت بخیر
    این منسوجات پتوهای مسافرتی اند هدف از تولید پتوهای مسافرتی نیز همین بوده است: تامین خوابی سالم و با کیفیت در طول سفرهایی که میروید

  25. سلام وقت بخیر پتوهای شادیلون تیسا رو من برای فصل تابستون ازتون خریداری کردم خیلی سبک است و خیلی نرم ولطیفند

  26. سلام وقت بخیر
    برای داشتن خوابی سالم و با کیفیت لازم است که منسوجات خواب را نیز به همراه ببرید که یکی از کارآمد ترین این منسوجات پتوهای مسافرتی اند

  27. سلام وقت بخیر
    پتوهای مسافرتی با استفاده از دستگاه های پیشرفته روز دنیا تولید می شوند.

  28. امروز پتوهای مسافرتی در ابعاد مختلفی که مد نظر مصرف‌ کنندگان است، اعم از دو نفره، یک نفره و کودک تولید میشوند، برند تیسا یکی از بهترین های تولید پتو مسافرتی دو نفره است که در واقع موضوع بحث این مقاله نیز، همین پتوهای دو نفره اند.

  29. مجموعه بسیار خوبی دارین من علاوه بر خرید از سایت شما، تجربه خرید حضوری هم داشتم. در برخورد با مشتری بسیار عالی و با حوصله بودید. خدا به کسب و کارتان رونق بدهد.

  30. مجموعه بسیار خوبی دارین من علاوه بر خرید از سایت شما، تجربه خرید حضوری هم داشتم. در برخورد با مشتری بسیار عالی و با حوصله بودید. خدا به کسب و کارتان رونق بدهد.

  31. مجموعه بسیار خوبی دارین من علاوه بر خرید از سایت شما، تجربه خرید حضوری هم داشتم. در برخورد با مشتری بسیار عالی و با حوصله بودید. خدا به کسب و کارتان رونق بدهد.

  32. سلام وقت بخیر پتو فقط دونفره مسافرتی شادیلون. همه چی تمومه . هم رنگ بندی زیادی داره. هم مرغوبیت بالایی داره و هم در آخر اینکه قیمتش به نسبت سایر کالاهای مشابه موجود در بازار ارزان تره.

  33. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  34. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  35. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  36. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  37. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  38. خواب مهم ترین فعالیت زیستی است که انسان بدان نیاز دارد و در هر حالتی تامین آن از ملزومات زندگی او است، چرا که خواب سالم و کافی، انرژی و فعالیت انسان را در طول روز، چند برابر میکند.

  39. بسیاری از لوازم خواب مانند ملحفه، پتو و کیسه خواب از پارچه پلی استر به دست می آیند که کیفیت بسیار خوبی دارند

  40. خسته نباشید . سپاس گزار از گفته ها پرارزش شما در مورد پتو ژله ای شادیلون و پتو شادیلون گل برجسته و پتو شادیلون پلنگی مطالبتون مفید بود خسته نباشید .

  41. پتو یکی از ضروری ترین کالای خواب محسوب می شود. پتو پشم گوسفندی بسیار نرم و لطیف می باشد و در عین حال مانع از نفوذ سرما می شود و عایق بسیار خوبی به حساب می آید

  42. پتو ها با اندازه و ابعاد مختلف و در نقش و طرح های متنوعی تولید شدند و متناسب با قد افراد انتخاب میشود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  43. قیمت پتو به جنس آن بستگی دارد، پتو های شادیلون جنس مرغوب و خوبی را دارند و با قیمتی مناسب نیز عرضه می شوند

  44. سلام وقت بخیر پتوهای تیسا مثل حوله نرم ولطیفند و قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی است

  45. وقت بخیر . جالب هست که پتوی شادیلون قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارد و به هیچ عنوان خراب نمی شود و بافت خود را از دست نمی دهد . باز هم اطلاعات بیشتر در اختیارمون بذارید سایت شما جالب است

  46. اگر برای خرید پتو به مراکز تولید کننده این محصول به صورت مستقیم مراجعه کنید و واسطه‌ ها رو در خرید حذف کنید می توانید مبلغ کمتری را برای خرید پرداخت نمایید

  47. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید دو روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  48. امروزه بسیاری از افراد با شنیدن کلمه زمستان نا خود آگاه یاد شب های سرد زمستانی می افتند از این رو یکی از ملزومات مهم و ضروری برای زمان خواب استفاده از رو انداز یا به اصطلاح پتو می باشد

  49. در زمان های گذشته و هنگامی که پتو به شکل امروزی تولید نمی شد و کارخانجات نساجی به شکل مدرن و پیشرفته شروع به کار نکرده بودند، برای گرم شدن در فصول سرد از پتو های کلفت که به اصطلاح به آن ها لحاف گفته می شود استفاده می شد

  50. سلام
    این پتوها بسیار کاربردی هستند و قصد دارم تعدادی از آنها را تهیه کنم آیا این مجموعه برای خرید پتو مناسب است؟

  51. این روزها پتوهای با کیفیت و ایده های بسیار انسان را وسوسه می کند؛ خود من وسوسه شدم که برای کودک برادرم یه دونه از این پتو ها تهیه کنم

  52. ین نوع محصول نوعی پارچه نسبتا ضخیم تک‌ لایه یا دو لایه به شکل مستطیل است که نرم و لطیف بوده و در همه فصول به ‌خصوص پاییز و زمستان در هنگام استراحت یا خواب استفاده می‌شود.

  53. با این وجود به علت باکیفیت بودن انواع پتو ایرانی، اغلب خریداران ترجیح می‌دهند برندهای تولید داخل را انتخاب نمایند. برای خرید ویژه پتو درجه یک به علت بالا بودن حجم تولید، انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت

  54. با سلام بر شما خیلی محصول خوبی دارید این پتو ها یکی از واجبات لازمه ما مردم که در هر خانه باید داشته باشیم
    پتوهای دولایه که درانواع طرح ها و مدل های مختلف موجودهستند نسبت به پتوهای دیگر دارای گرمابخشی بیشتری
    هستند که گزینه مناسبی برای هدیه دادن می باشند

  55. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  56. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  57. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  58. سلام و درود . احساس می کنم که در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که ازاین پتو می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد که در وبسایت شما هم به آن اشاره شده است و ممنون ازشما

  59. پتو شادیلون در رنگ های بسیار زیبا به بازار عرضه شده است همچنین طرح های بسیار متنوعی را داراست
    این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشت

  60. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بنده و تیمم جهت تعمین و ارسال محموله به کشور های اروپایی خواستار همکار با شما هستم کجا میتونم شما را ملاقات کنم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  61. خسته نباشید . احتمال دارد که این پتو ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد و ممنون از مطالب زیبایی که در سایت قرار می دهید

  62. خسته نباشید . احتمال دارد که این پتو ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد و ممنون از مطالب زیبایی که در سایت قرار می دهیدمجموعه بسیار خوبی دارین من علاوه بر خرید از سایت شما، تجربه خرید حضوری هم داشتم. در برخورد با مشتری بسیار عالی و با حوصله بودید. خدا به کسب و کارتان رونق بدهد.

  63. این پتو های مسافرتی دوام بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید در طی طولانی‌ مدت از آن‌ها استفاده کنید

  64. اگر می خواهید یک خواب راحت داشته باشید از مزایای این پتو می باشد که بسیار نرم و لطیف است و آرامش شما را فراهم می‌کند
    پتوها به خاطر سبک و نرم بودن و همچنین اشکال کم جا امروزه بیشتر از لحاف مورد تایید خانواده ها است

  65. این نوع محصولات نسبت به انواع پتوهای درست شده از الیاف های طبیعی و یا مدل های پلی استر و دارای وزن بیشتری هستند و زبر می باشند
    چقدر تنوع محصولات و پتوهای این سایت زیاد بود به سختی تونستم خرید کنم چون همشون زیبا بودن و نمیدونستم کدومو بخرم

  66. این نوع محصولات نسبت به انواع پتوهای درست شده از الیاف های طبیعی و یا مدل های پلی استر و دارای وزن بیشتری هستند و زبر می باشند
    چقدر تنوع محصولات و پتوهای این سایت زیاد بود به سختی تونستم خرید کنم چون همشون زیبا بودن و نمیدونستم کدومو بخرم

  67. سلام وقت بخیر
    من در زمینه صادرات چند بار باشما همکاری کردم خواستم اینبار هم از شما خرید کنم و کارای صادراتو انجام بدم فقط قبلش سوال داشتم قیمت ها چند درصد تغییر کرده ؟

  68. ن نوع تک رنگ این محصول رو می پسندم چرا که بیشتر زیبایی نوع تک رنگ بیشتر بوده می تواند روی تخت عالی جلوه میکنه
    وراضی هستم شستم بازم بعد از شستشو بازم راضی بودم.

  69. ن نوع تک رنگ این محصول رو می پسندم چرا که بیشتر زیبایی نوع تک رنگ بیشتر بوده می تواند روی تخت عالی جلوه میکنه
    وراضی هستم شستم بازم بعد از شستشو بازم راضی بودم.

  70. سلام وقتتون بخیر
    من از طریق سایت شما سفارش روبالشتی دادم خواستم ببینم کی به دستم میرسه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  71. سلام وقت بخیر
    کیفیت بالا و قیمت مناسب کالا سبب شده که در سراسر جهان به ویژه در کشور ما بسیار معروف و محبوب شود.
    تبریک میگم به شما تولید کننده گرامی تنوع محصولاتتون واقعا زیاده و به سابقه ای درخشانی که پر این زمینه دارید نشانه کیفیت محصولات شماست

  72. سلام وقت بخیر
    کیفیت بالا و قیمت مناسب کالا سبب شده که در سراسر جهان به ویژه در کشور ما بسیار معروف و محبوب شود.
    تبریک میگم به شما تولید کننده گرامی تنوع محصولاتتون واقعا زیاده و به سابقه ای درخشانی که پر این زمینه دارید نشانه کیفیت محصولات شماست

  73. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید میخواستم ببینم برای شهر کوه پایه هم نمایندگی میپذیرید ؟ شرایط شما چیه؟ ارسال هاتون به چه شکله؟ با تشکر از شما و سایت خوبتون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  74. سلام وقت بخیر
    کیفیت بالا و قیمت مناسب کالا سبب شده که درجهان به ویژه در کشور ما بسیار معروف شود.کالاهای مربوط به خواب، پتو به علت کاربردی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته

  75. سلام وقت بخیر
    می خواستم بپرسم که قبل از ثبت سفارش می تونم یک نمونه از کار هاتونو ببینم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  76. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  77. سلام من از این پتوها خریداری کردم بسیار راضی بودم جنس کیفیت عالی همه چی تموم قیمتش هم نسبت ب کیفیت ان خوب بود

  78. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  79. سلام خسته نباشید
    پتوها از الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پتوها را در مدت طولانی می توان استفاده کرد.

  80. سلام وقت بخیر
    بسیارخوش حالم که دیدار حضوری با شما داشتم واقعا در همکاری صبور هستید و به طور کامل توضیح می دهید موفق باشید

  81. دلیل پیشنهاد ما: ما برای خرید، پتو مسافرتی دو نفره تیسا را به شما پیشنهاد میدهیم و دلیل این پیشنهاد، ویژگی های منحصر بفرد این پتو ها است

  82. پتوهای مسافرتی در یکی از انواع نام برده شده تولید میشوند و الیافی که در آنها به کار میرود، ممکن است از پشم یا پنبه تولید شوند.

  83. سلام وقت بخیر
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است
    برای انتخاب یک پتو سایز آن، کیفیت، طرح و رنگ ملاک انتخاب می باشد.

  84. سلام روز بخیر
    این پتوها یکی قدیمی ترین پتو هاست که بسیار نرم و لطیف است معمولا از این پتوها در همه ی منزال وجود دارد این پتوها به خاطر لطافتی که دارد بسیار محبوب است.

  85. سلام وقتتون بخیر
    خواستم با شما در زمینه خرید انواع پتو هایی که موجود دارین گفت و گو کنم لطفاً آدرس دفترتون برام ارسال کنید.

  86. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از کالاهای مهم ضروری برای خواب است مخصوصا الان که در فصل های سرد هستیم

  87. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  88. این پتوها با دارا بودن ویژگی هایی همچون وزن کم، سایز مناسب، ظرفیت بالای شست و شو و تنوع طرح و رنگ توانسته اند در میان عموم مردم جایگاه خوبی پیدا کنند.

  89. این پتوها با دارا بودن ویژگی هایی همچون وزن کم، سایز مناسب، ظرفیت بالای شست و شو و تنوع طرح و رنگ توانسته اند در میان عموم مردم جایگاه خوبی پیدا کنند.

  90. این پتو نیز به صورت بی واسطه عرضه میشود که این شرایط بسیار خوبی برای فرد خریدار خواهد بود

  91. این مجموعه از با سابقه ترین ها در این صنعت است و توانسته است در جایگاه بسیار والایی در میان سایر رقبای خود قرار گیرد؛ به گونه ای که محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای دیگر صادر میشوند

  92. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  93. این مجموعه از با سابقه ترین ها در این صنعت است و توانسته است در جایگاه بسیار والایی در میان سایر رقبای خود قرار گیرد

  94. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  95. محصولات که از مجموعه شما خریداری کردم از نظر کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه و خرید خودم واقعا راضیم خسته نباشید میگم به شما تولید کننده گرامی

  96. سلام و درود مطالب بسیار جالب و کارایی در این سایت خواندم و در ضمن با انجام خرید از این سایت محصولی با کیفیت و ارزان قیمت دریافت کردم. شما با خرید از این مجموعه کیفیت تضمین شده دریافت خواهید کرد

  97. سلام وقتت بخیر
    قیمت پتو هاتون متری چقدره؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروش به صورت تکی هم دارین؟

  98. سلام وقت بخیر
    دیبا بافت نگار در امر فروش پتو بهترین و جدید ترین انواع پتوها را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب داراست

  99. سلام شما می‌توانید دراین مجموعه پتوتک نفره و دو نفره و انواع آن را با قیمت مناسب خریداری کنید. پتوهای مسافرتی از نظر رنگ، مدل، طرح و جنس با هم فرق دارند.

  100. سلام وقت بخیر پتو مسافرتی دو نفره تیسا بسیار راحت است و به راحتی در کوله و چمدان تان جا میشود، برای شست و شوی این پتوها نیز هیچ جای نگرانی وجود ندارد

  101. سلام وقت بخیر
    از پتوهای مسافرتی شما خرید کردم و خیلی لذت بردم از استفاده ش ممنون از شما.

  102. سلام خسته نباشید پتوهای تیسا مناسب ترین فصل برای استفاده از این پتوها فصل تابستان است و سبک است

  103. برند تیسا پتوهای مسافرتی خود را در انواع و اقسام طرح و مدل و در اندازه های متفاوت تولید به بازار عرضه میدارد. امروز پتوهای مسافرتی در ابعاد مختلفی که مد نظر مصرف‌ کنندگان است

  104. دردنیای پراسترس امروزبایدحداقل ماهی یکباررابه سررفته وخودراازاین اضطرابهادورکنیم.ازوسایل ضروری برای سفریک پتومسافرتی مناسب وگرم است.

  105. سلام وقت بخیر پتوهای تیسا حجم کمی دارد و برای تمام فصول سال مناسبه وقابل حمل برای سفر است

  106. مجموعه بسیار خوبی دارین من علاوه بر خرید از سایت شما، تجربه خرید حضوری هم داشتم. در برخورد با مشتری بسیار عالی و با حوصله بودید. خدا به کسب و کارتان رونق بدهد.

  107. امروزه شاهد تولید پتو هایی هستیم، که روز به روز کار انسان را آسان تر میکنند و دیگر هیچ نگرانی برای حمل سخت آنان به جا نمیماند.که یکس از نمونه هاش پتو مسافرتی تیسا میباشد

  108. سلام عرض ادب پتوهای تیسا گرما دهی این پتو نه بسیار زیاد است و نه خیلی کم، برای همین در فصل بهار که فصلی معتدل است

  109. برای رهایی ازدغدغه هاواسترسهادردنیای امروزبایدلحظاتی رابرای تفریح درزندگی قرارداد به سفررفت.یکی ازاقلام ضروری برای سفرپتواست.

  110. سلام خدمت شما پتویی بسیار سبک و راحت و مناسب برای فصل بهار است و در واقع میشود گفت گرما دهی این پتو نه بسیار زیاد است و نه خیلی کم است

  111. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  112. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  113. سلام وقت بخیر
    خواستم با شما در زمینه خرید انواع پارچه هایی که موجود دارین گفت و گو کنم لطفاً آدرس دفترتون برام ارسال کنید.

  114. شرکت‌های ارائه دهنده کالابادادن مشخصات کامل،قیمت وگارانتی اصالت وتضمین سلامت فیزیکی کالااطمینان خاطررابه مشتری می‌دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما