سفارش عمده پتو شادیلون مدل تیسا

پتو شادیلون مدل تیسا یکی از پرفروش ترین منسوجات پتویی در بازار است که رونق زیادی را به خود اختصاص داده است. پتو شادیلون را میتوان از طریق فروشگاه های معتبر و عرضه کننده پتو یا نمایندگی های شرکت شادیلون به صورت خرده و عمده تهیه کرد. همچنین جهت سفارش این محصول میتوانید به سایت شرکت شادیلون مراجعه نموده و پتو شادیلون مدل تیسا را به صورت عمده سفارش دهید؛ مزیت خرید اینترنتی این پتو بدین صورت است که از جنس منسوج خریداری شده خود اطمینان دارید و در حین سفارش پتو شادیلون مدل تیسا را میتوانید در انواع رنگ ها و طرح ها مناسب با سلیقه خود انتخاب و خریداری نمایید.
سفارش عمده پتو شادیلون مدل تیسا به چه صورت است؟ این پتوی زیبا را از کجا میتوان تهیه کرد؟ مدل تیسا از پتو شادیلون چه تفاوتی با دیگر مدل ها دارد؟

با پتو شادیلون آشنا شوید

با پتو شادیلون آشنا شوید

پتوی مورد بحث، منسوجی با کیفیت و بی نظیر از تولیدات داخلی کشور عزیزمان ایران محسوب میشود، این کالای خواب با تخصص و کارشناسان زبده شرکت شادیلون ساخته شده است. بیشتر ما انسان ها در طول خواب از پتو استفاده میکنیم و طی ساعات زیادی با پتو و منسوجات پتویی در ارتباط هستیم، از این رو پوستمان به این کالا عادت کرده است. گاهی شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که وقتی به مسافرت یا مکانی سفر میکنید که پتو و بالش همیشگی خود همراهتان نیست، دچار کم خوابی و بد خوابیتان میشوید، زیرا به منسوجات همیشگی خواب خود عادت داشته و اکنون نمیتوانید آن را تغییر دهید. از این رو باید پتویی داشته باشیم تا با بدن ما سازگار باشد و دچار حساسیت پوستی در استفاده از ان پتو نشویم. این مورد برای کودکان و نوزادان هم صدق میکند زیرا باید از همان کودکی از پتوی با کیفیت استفاده کنند تا در آینده دچار مشکلات پوستی و کم خوابی نشوند.
شرکت تولیدی شادیلون با به کارگیری درجه یک ترین الیاف ها شامل الیاف پنبه، الیاف پلی استر ویسکوز، الیاف نخ، و… توانسته محصولی شگفت از منسوجات پتویی را نام پتو شادیلون تولید کند. این پتو توسط گروه تولیدی شادیلون تولید و ارائه میشود. این پتو با بهترین قیمت از تولیدی برای سفارشات عمده و خرده عرضه میشود. سفارش عمده پتو شادیلون در رنگ ها و طرح های متنوع مقدور است و به راحتی میتوانید آن پتو را خریداری کنید. کارخانه تولیدی پتو شادیلون در نمونه های زیادی با تار و پود کردن الیاف های گوناگون این پتو را تولید کرده است، از انواع مدل های این محصول میتوان به پتو مدل تیسا، پتو روشا، پتو آیلار، پتو شادیلون ساده، پتو نیکا و .. نام برد. پتو شادیلون مدل تیسا در مدل های ساده و طرح دار وجود داشته و میتوانید برای سفارش عمده مدل تیسا از شادیلون اقدام نمایید.

پتو شادیلون مدل تیسا
این پتو از جدیدترین و پرفروش ترین پتوهای تولید شده این شرکت بزرگ تولیدی شادیلون است، پتو تیسا با داشتن ویژگی هایی به سطح گسترده ای بازار داخلی و خارجی را پوشش داده است و در مصارف متنوع از آن بهره مند میشود. پتو شادیلون مدل تیسا با داشتن ویژگی هایی نظیر طرفداران زیادی در خارج از کشور دارد بخصوص کشورهای همسایه از جمله افغانستان، تاجیکستان، هند، ترکیه، عراق، و…
از جمله ویژگی های پتو شادیلون مدل تیسا سبک بودن آن است، پتو باید بسیار سبک باشد و مصرف کننده در استفاده از آن احساس سنگینی و خفگی نکند، برخی پتوها با داشتن وزنی سنگین باعث میشوند فرد استفاده کننده از پتو دوری جسته و در حین خواب آن را کنار بزند و از این رو دچار سرماخوردگی و… میشود، چه بسا بهتر است از پتویی استفاده کنیم تا وزن کمی داشته باشد و احساس سنگینی در استفاده از آن نکنیم؛ مانند این محصول که از جمله محصولات گرم و سبک به شمار میرود.
ویژگی دوم لطافت و نرمی است، برخی پتوها با داشتن پشم گوسفند درون خود یا برخی پتوهای پلی استری از زبری زیادی برخوردارند، با اینکه جنس مقاوم و محکمی دارند، اما در استفاده از آن با قرارگیری روی پوست بدن احساس ناخوشایندی به مصرف کننده دست میدهد و حتما آن را کنار میزند و در نتیجه از آن استفاده نمیکند، بنابراین بهتر است در هنگام خرید پتو این فاکتور را در نظر بگیریم که نرمی و لطافت از اولین معیارهای خرید پتو است سپس مقاومت و قیمت را در نظر میگیریم. پتو شادیلون مدل تیسا از نرم ترین پتوها است، زیرا این پتو با داشتن الیاف پنبه درون خود بسیار نرم و لطافت ویژه ای به پتو عطا کرده و بر خلاف برخی پتوها اصلا پرز نداشته و احساس میکنیم گویی پر بر رویمان قرار گرفته است.

ویژگی پتو شادیلون تیسا
سومین ویژگی، قیمت آن است. قیمت این پتو در مقایسه با سایر نمونه های مشابه بسیار پایین تر است و همه میتوانند از آن در خریدهای خود استفاده کنند، هرچند این پتو جنبه اشرافی دارد، اما تمام مردم با هر وضعیت مالی میتوانند نسبت به تهیه آن اقدام کنند. ویژگی بعدی قابلیت شست و شو بودن و عدم پرز دهی آن است، گاهی اوقات دیده ایم که برخی پتوها با چند بار یا حتی یک بار شسته شدن دچار آبرفت یا پرز دهی یا آسیب های دیگر شده، سریعا از حالت روز اول خود خارج میشوند؛ نکاتی که برای شست و شو پتو باید در نظر بگیرید این است که پتویی را انتخاب کنید که قابل شست و شو باشد. همه پتوها بر خلاف تبلیغاتی که میکنند قابل شست و شو نیستند، مانند پتوهای پشم شیشه ای و نخی و…، اما پتوهای شادیلون قابل شست و شو بوده و به راحتی میتوان آن را شست. ترجیحا برای شستن، پتو را به صورت دستی بشویید، اما اگر پتوی شادیلون مدل تیسا را به صورت ماشینی هم بشویید دچار آسیب نمیشود، این پتو در اثر استفاده مداوم و شست و شوی فراوان دچار رنگ رفتگی نمیشود، زیرا شرکت تولیدی شادیلون با تثبیت رنگی که بر روی پتوهای خود به ویژه مدل تیسا ایجاد کرده است، در نتیجه هیچ زمان این پتوها دچار رنگ رفتگی نمیشوند.
طراحی و رنگ های پتوهای شادیلون مدل تیسا منحصر به فرد است و این طرح ها به صورت اشکال هندسی یا کارتونی (برای استفاده کودکان) یا عاشقانه مانند قلب و… ساخته میشوند. رنگ بندی پتوهای شادیلون مدل تیسا بسیار زیبا بوده و برای خرید این پتوها میتوانید با سلیقه مورد نظر خود هر رنگی از این منسوج را خریداری کنید. مصرف کنندگان و خریداران این پتو باید در نظر داشته باشند برای سفارش پتو شادیلون مناسب با هر طرح و رنگی که در بازار موجود نبود، میتوانند با مراجعه به سایت شرکت تولیدی منسوجات شادیلون این محصول را به صورت خرده یا عمده سفارش دهند و در کمترین زمان درب منزل دریافت کنند.

از پتو نوزاد چه اطلاعاتی دارید

از پتو نوزاد چه اطلاعاتی دارید

ما انسان ها از زمان تولد تا بزرگسالی و به بعد دائما با پتوها زندگی و برای خواب در بیشتر اوقات از آنها استفاده کردیم. بسیاری از ما در طول زندگیمان پتوهایمان را عوض میکنیم، اما اگر یک پتو مناسب از زمان کودکی داشته باشیم و خودمان را با آن وفق دهیم در نتیجه آرامش بیشتری در آینده در خواب و استراحت خواهیم داشت. یعنی از برند شناخته شده ای که از کودکی آن را میشناسیم استفاده کنیم.
پتو شادیلون مدل تیسا نوزاد یکی از پتوهای مناسب برای آنها است، این پتو بسیار نرم و لطیف بوده و وزن بسیار ناچیزی دارد، والدین با مراجعه به این مراکز معتبر خرید پتو شادیلون مدل تیسا نوزاد، به راحتی میتوانند این منسوج را برای کودک دلبند خود خریداری کنند.

پتو نوزادی تیسا
پتو نوزاد باید وزن کمی داشته باشد؛ نوزادان در طول شبانه روز 18 ساعت نیاز به خواب دارند و بیشتر از همه با پتو سر و کار دارند از این جهت باید پتویی مناسب را داشته باشند تا به راحتی از ان استفاده کنند و از خواب بیزار نشوند. از این رو پتوی مناسب نوزادان باید سبک، گرم، نرم و ضد حساسیت باشد. در این بخش به شست و شوی پتوی نوزاد میپردازیم، پتوی نوزاد به دلیل اینکه کودک بیشتر با آن سر و کار دارد و نوزاد گاهی نمیتواند تحمل کند و خودش را فارغ میکند و باید پتویی نیاز باشد تا به راحتی شست و شو شود و این قابلیت را داشته باشد. پتوی شادیلون مدل تیسا از جمله همین پتوها است که بسیار گزینه مناسبی برای این مورد است. از جانبی والدین نوزاد توجه داشته باشند که پتو شادیلون مدل تیسا 80% از پنبه و 20% از الیاف پلی استر ساخته شده است و به هیچ وجه کودک با استفاده از این پتو دچار حساسیت پوستی نمیشود، حتی برای افرادی که بیماری پوستی یا حساسیت پوستی دارند استفاده از این پتو توسط دکتر بسیار پیشنهاد میشود.
این پتو به دلیل بافت مناسبی که دارد به راحتی قابل شست و شو بوده و شست و شوی مداوم آن هیچ آثار مخرب و زننده ای در پتو ایجاد نخواهد کرد. جهت سفارش عمده پتو شادیلون مدل تیسا برای نوزاد میتوانید با مراجعه به سیسمونی ها و فروشگاه های عرضه کننده پتو این پتو را با قیمت مقرون به صرفه ای خریداری کنید و هدیه ای بسیار ارزشمند به فرزند خود بدهید. همچنین جهت سفارش عمده پتو شادیلون مدل تیسا میتوانید به سایت شرکت تولیدی مراجعه کنید و این پتو را با طرح های عروسکی، کارتونی که جذاب و مناسب نوزادان وکودکان است را به صورت عمده یا خرده سفارش دهید.

راهنمای انتخاب پتو برای جهیزیه

راهنمای انتخاب پتو برای جهیزیه

پتو شادیلون مدل تیسا از طراحی منحصر به فرد و وِیژه ای برخوردار است و گزینه مناسبی از نظر طراحی و رنگ بندی برای جهیزیه نو عروسان است. شرکت تولیدی شادیلون با فروش گسترده ای که در زمینه پتوهای معمولی، پتو نوزاد و… داشته است؛ تصمیم بر این گرفته تا در زمینه کالای خواب برای جهیزیه عروس، قدمی نوین گذارد و منسوجی بسیار جذاب را تولید و به سراسر کشور توزیع کرده است.
پتو جهیزیه شادیلون نوعی پتو است که بسیار مناسب دکوراسیون خانه و اتاق است، این پتو در ابعاد یک نفره یا دو نفره تولید و عرضه میشود. برای انتخاب پتو برای جهیزیه باید پتویی خریداری شود تا نظر زوجین را به خوبی به خود جلب کند. پتو شادیلون مدل تیسا گزینه مناسبی برای این مورد است. این پتو بسیار نرم و لطیف است و بسیار اندازه ای مناسب دو نفر دارد که به خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک، این پتو بسیار سبک است و هیچ مشکلی در تحرک زوجین ایجاد نمیکند و حتی آن را میتوان برای مسافرت ها استفاده کرد. طی سال های اخیر پتوهای جهیزیه افزایش قیمت زیادی را داشته اند و بسیاری از خانواده ها را در خرید سرویس خواب جهیزیه عاجز کرده است، اما این پتو با داشتن قیمت مناسب و ویژگی های مثبت سبب شده تا مشکلات خانواده ها با هر وضعیت مالی را برطرف کند. برای سفارش عمده شادیلون مدل تیسا میتوانید آن را به صورت مستقیم از طریق شرکت سازنده خریداری کنید.

مرجع فروش انواع پتو شادیلون مدل تیسا

مرجع فروش انواع پتو شادیلون مدل تیسا

فروش و سفارش انواع پتو شادیلون مدل تیسا در تمامی استان های کشور انجام میشود، این پتو به دلیل اینکه تولید داخلی است و تماما از مواد اولیه ایرانی ساخته شده باعث شده طرفداران زیادی را به خود جذب کند. در حمایت از کالای کشور خودمان بهتر است این محصول را برای استفاده خودمان خریداری کنید تا هم حمایت ملی شود هم امید بخش شرکت تولیدی شادیلون شود تا بتوانند در عرصه های مختلف پتوهای متنوع و با کیفیتی را تولید کنند. همچنین این پتو به دلیل داشتن جنس با دوام و مستحکم و با کیفیت باعث شده از رقبای هم رده خود مانند پتوهای چینی، ترکیه ای و… پیشی بگیرد.
مرجع فروش انواع پتو شادیلون مدل تیسا کارخانه تولیدی شرکت است که میتوانید با مراجعه به سایت و تماس با مشاوران زبده و مهربانشان، این محصول را به صورت خرده یا عمده خریداری کنید.

102

  1. خیلی عالی بود من واقعا راضی بودم امیدوارم که همیشه تو کسب و کارشون موفق باشن. وظیفه من بود جهت کمک به این سایت نظر خودم رو بنویسم برای دوستان خریدار دیگر. با تشکر از همگی شما عزیزان

  2. پتو شادیلون یکی از بهترین پتوهای بازار است که به دلیل قیمت مناسبی که دارند طرفداران زیادی دارد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  3. سلام وقت بخیر
    قصد سفارش با تعداد بالا را دارم و ارسال به کشور روسیه شما کارت بارانی هم دارید 0؟؟

  4. سلام و خسته نباشید
    برای عروسم پتو سفارش دادم و از خرید خیلی راضی بودبم قیمتی که هم از شما خرید کردم واقعا مقرون به صرفه بود .

  5. سلام وقتتون بخیر من بسیار از شما خرید کردم و خیلی راضی هستم ممنون از سایت خوبتون.

  6. سلام وقت بخیر
    در انواع رنگ ها و طرح ها مناسب با سلیقه خود انتخاب و خریداری نمایید.

  7. سلام وقت بخیر
    پتوهای تیسا از پر فروش ترین پتوهاست که بسیار نرم و گرم هستند و طرفداران زیادی دارد.

  8. سلام وقتتون بخیر
    سفارشم چند ساعت پیش به دستم رسید خواستم از شما بابت کیفیت خوب و خوش قول بودنتون تشکرکنم.

  9. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون مدل تیسا با داشتن ویژگی هایی نظیر طرفداران زیادی در خارج از کشور دارد بخصوص کشورهای همسایه از جمله عراق ارسال می شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  10. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تیسا یکی از پرفروش ترین پتوها در بازار است که رونق زیادی را به خود اختصاص داده است و طرفداران زیادی دارد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  11. سلام وقت بخیر
    سفارش عمده پتو شادیلون مدل تیسا به چه صورت است؟ این پتوی زیبا را از کجا میتوان تهیه کرد؟ مدل تیسا از پتو شادیلون چه تفاوتی با دیگر مدل ها دارد؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  12. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار عالی که داخل سایتتون قرار می دهید تشکر کنم خیلی‌ به درد من خوردن و اطلاعاتم زیاد شد ممنون از مجموعه خوبتون.

  13. سلام وقت بخیر
    دچار حساسیت پوستی در استفاده از ان پتو نشویم. این مورد برای کودکان و نوزادان هم صدق میکند زیرا باید از همان کودکی از پتوی با کیفیت استفاده کنند

  14. سلام وقت بخیر
    دچار حساسیت پوستی در استفاده از ان پتو نشویم. این مورد برای کودکان و نوزادان هم صدق میکند زیرا باید از همان کودکی از پتوی با کیفیت استفاده کنند

  15. سلام وقت بخیر ارسال به رامسر هم دارید؟
    ممنون میشم من را در زمینه ایفا و مواد و نخ بکار رفته راهنمایی کنید سپاس گذارم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  16. سلام وقت بخیر
    این محصول که از جمله محصولات گرم و سبک به شمار میرود.
    ویژگی دوم لطافت و نرمی است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  17. ولیدی شادیلون با به کارگیری درجه یک ترین الیاف ها شامل الیاف پنبه، الیاف پلی استر ویسکوز، الیاف نخ، و… توانسته محصولی شگفت از منسوجات پتویی را نام پتو شادیلون تولید کند

  18. پارچه های پلی استر را با قیمتی استثنایی و کیفیت عالی میتوانید از سایت زیر خریداری کنید
    این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه

  19. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه تریکو تیشرتی با درجه کیفیت اعلا شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من واتساپ کنید.

  20. سلام روز خوش . نظر من این است که البته ذکر این نکته ضروری است که این شرکت ها دارای تیم بازاریابی مجربی بوده که با بررسی نیاز بازار، سبد تولید کالای خود را به روز نگاه می دارند

  21. یکی دیگر از ویژگی هایی که پتوهای مسافرتی شادیلون تیسا دارد، این است که اگر به آن شعله آتش برسد و یا اگر درون آتش بیافتد خیلی دیر و به سختی آتش می گیرد، می توان گفت به نوعی در مقابل اشتعال تا حدودی مقاوم می باشد.

  22. سلام وقت بخیر پتوهای تیسا بسیار نرم ولطیفند و دور دوزی تمیزی داره و قابل شستشو با دست است

  23. سلام عرض ادب خسته نباشید
    خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کن برای صادرات پتو به کشور گرجستان.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  24. این پتو با اینکه خیلی نازک تر از پتوهای گلبافت هستن ولی باورتون نمیشه به همون اندازه بدن رو گرم می کنه با این وجود که هم کم جا می گیره و هم خیلی سبک تر از بقیه پتو هاست اصلا هم خراب نمی شه

  25. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  26. با سلام خسته نباشین
    که کار ها ظریف با دقت کار شده
    کار ها به شدت کاربردی هستن
    مرسی از اطلاعات دقیقی که در اختیار ما گذاشتین

  27. سلام وقتتون بخیر
    خواستم در زمینه فروش پتو با شما همکاری داشته باشم اگر ماهی یک وانت از شما خرید کنم قیمت هر پتو چقدر برام تمام میشه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  28. واقعا جذابیت ظاهری پتوهای شادیلون از هر جهت حیرت انگیزه و طرح و رنگ و نقش و نگارش فوق العاده است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  29. طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  30. تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد

  31. اگر قصد خرید عمده پتو شادیلون اصل و با کیفیت را با قیمت ارزان دارید میتوانید این پتو را از این مجموعه با سابقه خریداری کنید

  32. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  33. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از خواهرم خیلی شنیدم و ترغیب به خرید از شما شدم همانطور که خواهرم گفت بسیاری محصولات شما زیبا بودن باز هم خواستار خرید از شما هستم اگر امکانش هست لیست قیمت جدید تون از طریق واتساپ برام ارسال کنید.

  34. یکی ازمرغوبترین پتوهاپتوشادیلون درطرح هاومدلهای مختلف درسایزهای یکنفره ودونفره تولیدمیشوندکه بعلت تنوع بالایکی ازانتخابهای مصرف گنندگان است

  35. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  36. یکی ازملزومات مهم برای خواب روانداز یاپتو میباشد
    پتو انواع مختلفی دارند پنبه‌ای دولایه، ارگانیک، پشمی پشم شیشه‌ایو پتوهای مسافرتی هیگستند که کاربرد متفاوتی دارند

  37. سلام پتوهای دو لایه با حرارت بسیار خوبی که تولید می کنند برای مناطق سردسیر عالی هستند و تنوع خوبی هم دارند

  38. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  39. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  40. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  41. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  42. ممنونم بابت مطالب خوبتون . این موضوع که از مشهد به عنوان یکی از قطب های تولید پتو نام می برند که کارخانه تولید پتو شادیلون یکی از کارخانه های موفق این شهر می باشدو اطلاعات خوبی رو با خواندن این توضیحات کسب کردم. خدا قوت

  43. اگر این پتو با کیفیت به صورت آنلاین خریداری کنید و عمده بسیار به صرفه است
    پتو های جدید دارای جنس سبک و کیفیت عالی هستند که تنوع رنگی گسترده ای دارد

  44. با سلام وقتتون بخیر و خداقوت . می توان اینگونه بیان کرد که خرید این محصولات با مشخصات بسته بندی، عمده و فله از طریق سایت ما امکان پذیر می باشد و سایت بسیار عالی دارین واز کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و الیاف آن ها از نوع درجه یک می باشد به همین دلیل کاملا نرم و لطیف هستند

  45. سلام وقت شما بخیر پتوهایموجود در سایت بسیار باکیفیت و نرم و متنوع هستش پیشنهادم به دوستان جدید این هستش که حتما خرید کنیدپتوهای موجود در این فروشگاه از الیاف مصنوعی تهیه شده‌اند که نوع پرزدار آن‌ها نیز بسیار پرطرف‌دار است

  46. سلام بر نگارنده های عزیز توجه به این نکته مهم است که این نوع محصولات نسبت به انواع پتوهای درست شده از الیاف های طبیعی و یا مدل های پلی استر و دارای وزن بیشتری هستند و زبر می باشند . مطالبتون مفید بود خسته نباشید

  47. سلام وقتتون بخیر باشه
    شما به چه کشورهای آسیایی و اروپایی صادرات میکنین ؟ آیا کارهای گمرکی هم خودتون انجام میدین؟ یا به عهده خود مشتری هست؟

  48. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید و راضی بودم اینبار میخوام به پاس مشتری مداریتون به صورت چکی با من کار کنید امکانش هست ؟

  49. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند
    حتماً در هنگام خرید پتو به استاندارد بودن آن توجه کنید و سعی کنید با کیفیت ترین نوع پتو را خریداری کنید تا بعدها با مشکل روبرو نگردید

  50. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مشاوره شما با من تماس گرفت قرار شد خبر بده کی شما رو ببینم منتظر خبر هستم،کی بهم اطلاع میدین؟

  51. سلام عرض ادب ویژگی های پتو شادیلون مدل تیسا سبک بودن آن است، پتو باید بسیار سبک باشد و مصرف کننده در استفاده از آن احساس سنگینی و خفگی نکند

  52. با سلام و وقت بخیر من خریداری کردم ،بسیار زیبا و نرم و با کیفیت هستند و حتی بعد از شستشو کوچکترین تغییری نکردند و درست مثل روز اول هستند ،و در کل از خریدم خیلی راضی هستم و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما از این پتو ها خریداری کنند تا کیفیت و زیبایی رو با هم تجربه کنند

  53. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  54. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  55. سلام
    خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید ممنون میشم

  56. سلام وقت بخیر من از این پتو های زیبا خواص سفارش دادم وبسیار راضی هستم
    پتوهای خیلی خوبی هستند کیفیت خیلی بالایی دارند

  57. سلام خسته نباشید
    پتو با ظرافت بالایی طراحی شده است و رنگ های متنوعی در به کارگیری این محصول استفاده شده اند. این پتو ها ساختار جدید و مدرنیته ای دارد

  58. سلام روز بخیر
    من تصمیم دارم از شما خرید کنم درباره نحوه سفارش و تحویل درب منزل توضیح دهید و حداقل سفارش چقدر است؟

  59. در فروش مستقیم و بدون واسطه به دلیل حذف واسطه ها از جوانب مختلفی هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده است و سود بهتر و بیشتر، کنترل کیفی راحت تر، فروش بیشتر، قیمت مناسب تر و… از مزایای آن است.

  60. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  61. سلام
    ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری موفق وموید باشید مجموعه دیبا بافت نگار

  62. روز خوش. پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است.مخصوصا ازین نوع

  63. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  64. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  65. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  66. سلام عرض ادب مدل تیسا از نرم ترین پتوها است، زیرا این پتو با داشتن الیاف پنبه درون خود بسیار نرم و لطافت ویژه ای به پتو عطا کرده است

  67. سلام
    تیسا طرح مسافرتی شادیلون میشه درسته??
    حتما وزن و ابعادش کمتر هست دیگه
    و اینکه تعداد موجود در هر کارتنشم بیشتره
    چندتایی میشن اینا??

  68. پتوی مورد بحث، منسوجی با کیفیت و بی نظیر از تولیدات داخلی کشور عزیزمان ایران محسوب میشود، این کالای خواب با تخصص و کارشناسان زبده شرکت شادیلون ساخته شده است

  69. پتو شادیلون مدل تیسا یکی از پرفروش ترین منسوجات پتویی در بازار است که رونق زیادی را به خود اختصاص داده است

  70. پتو شادیلون مدل تیسا یکی از پرفروش ترین منسوجات پتویی در بازار است که رونق زیادی را به خود اختصاص داده است قصد خرید پتو دارم راهش چیه

  71. سلام خسته نباشین
    پتوهای تیسا پتوهای مسافرتی شادیلون میشن،درسته?
    پرز نمیدن ?
    جنسشون چیه ?
    در تعداد بالا میخوایم برای خرید

  72. سلام وقت بخیر
    خواستم در زمینه فروش پتو با شما همکاری داشته باشم اگر ماهانه از شما یک نیسان خرید داشته باشم قیمت عمده چقد برام تموم میشه؟

  73. این محصولات با کیفیت هستند و با شست و شو مداوم از بین نمی روند و طرح های زیبا و جذابی دارند

  74. سلام وقت بخیر
    خواستار خرید از شما هستم لطفاً یک قرار ملاقات برای من هماهنگ کنید.

  75. سلام وقت بخیر ببخشید از این جنس پتوی تیسا طرح بچگانه دارید؟؟؟ قیمتش حدودا چند میشه؟؟

  76. سلام عرض ادب پتو باید بسیار سبک باشد و مصرف کننده در استفاده از آن احساس سنگینی و خفگی نکند

  77. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من سه سال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  78. سلام عرض ادب من از این پتوهای نوجوان برای پسرم خریداری کردم خیلی زود رسید و کیفیت خوبی داشت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما