شرکت پخش پتو شادیلون چیکا گل دار

از برند شادیلون چه میدانید؟ آیا انواع پتو شادیلون چیکا گل دار را میشناسید؟ آیا تا کنون از شرکت پخش پتو شادیلون چیکا گل دار محصولاتش را تهیه نموده اید؟ از تاثیراتی که خواب بر زندگیتان میگذارد آگاهید؟ اگر پاسختان منفی است باید اضافه کنیم که خواب از جمله مهم ترین عملکردهای بدن است.

بدن ما به طور معمول به روزانه ۸ ساعت خواب نیاز دارد، در واقع خواب، تامین کننده انرژی ما در طول شبانه روز است، یعنی هر چقدر که خواب ما سالم تر و با کیفیت تر باشد، انرژی که در طول روز خواهیم داشت؛ نیز بیشتر است. میان خواب و حس مثبت میل به زندگی همواره ارتباط تنگاتنگی وجود دارد، چرا که خواب باعث سلامت روح و روان میشود.

زمانی که ما به خواب میرویم، مغز ما فرصت میکند، تا به خود استراحت دهد و در واقع همین استراحت سبب میشود، که در طول روز بتواند بهتر کارایی خود را انجام دهد و انرژی که برای ما نیاز است را تامین نماید. از همین رو داشتن خوابی سالم بسیار با اهمیت است که در این میان کالاهای خواب تاثیر بسیاری بر نحوه خواب ما میگذارند، یعنی اگر هنگام خواب از کالای بی کیفیتی استفاده نمایید، این عدم کیفیت سبب میشود که شما دچار پریشانی و ناراحتی در خواب شوید و همین امر برای کسل شدن و ایجاد حس خستگی در شما کفایت میکند.

شرکت پخش پتو شادیلون چیکا گل دار
پس مهم است که چه کالای خوابی استفاده نمایید، تا همواره حس نشاط و انرژی در شما زنده بماند. در میان کالاهای خواب پتوها از جمله مهم‌ ترین آنها به شمار میروند که در میان عموم مردم بسیار هم پرطرفدار هستند. از آنجایی که پتو جزء کالاهای ضروری به شمار میرود و تهیه آن برای تمامی مردم مهم و اساسی است، همواره روزانه به مدعیان تولید این کالا افزوده میشود.

اما در این میان هستند برندهایی که سالیان طولانی در این عرصه فعالیت کرده اند و با ارائه بهترین و مرغوب ترین کالاها توانستند اعتماد و اطمینان مردم را جلب نماید. شرکت شادیلون از جمله قدیمی ترین های بازار فروش پتو است؛ این شرکت با تولید با کیفیت ترین پتوها توانسته هم در بازار داخلی و هم در بازارهای جهانی مشتریان زیادی را به خود جلب نماید، شرکت شادیلون در انواع و اقسام طرح‌ ها، پتوهای خود را ارائه میدهد و همواره سلیقه مشتری را شرط قرار میدهد.

یکی از انواع مختلفی که شرکت شادیلون تولید و به بازار ارائه کرده است؛ پتو شادیلون چیکا گلفدار است که در میان عموم مردم نیز بسیار پرطرفدار است و از پرفروش ترین مدل های شادیلون است. شرکت پخش پتو شادیلون چیکا گل دار همواره راه های مختلفی را برای ارائه این محصول به خریداران تعبیه کرده است، تا خریداران بتوانند با آسان ترین روش ها کالای مورد نظر خود را سفارش داده و تحویل بگیرند.

شرکت پخش پتو شادیلون چیکا گل دار
اگر نیت شما برای خواندن این مقاله خرید پتو شادیلون چیکا گل دار است؛ لازم است که قبل از آن بدانید که چه پتویی بهتر است و پتوی خوب چه پتویی است. ما در ادامه در رابطه با اینکه خرید چه پتویی بهتر است و همچنین شرایط شرکت پخش پتو شادیلون چیکا گل دار، و آنچه را که لازم و ضروری است عنوان میکنیم. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید تا هر آنچه را که نیاز به دانستن است در این مقاله کسب کنید.

قبل از اقدام برای خرید پتو لازم است که بدانید؛ چه پتوی برای شما مناسب است و چه پتوی خوب است، به طور خلاصه میشود گفت که پتویی مناسب پتویی است که جنس نرم و لطیفی را در بر بگیرد و همچنین دچار رنگ پریدگی و پرز دهی نشود و بعد از چند ماه استفاده به کلی بافت آن از بین نرود و قیمت مناسبی را در بر بگیرد.

پتو شادیلون چیکا گل دار با دارا بودن تمامی این شرایط و همچنین کیفیت بسیار عالی ساخت در مناسب ترین قیمت ها عرضه میشود و در یک کلام پتو شادیلون چیکا گل دار تمامی شرایط یک پتوی خوب را دارد، به همین علت پیشنهاد ما به شما برای خرید پتو، تهیه این محصول از شرکت پخش پتو شادیلون چیکا گل دار است. این شرکت برای پخش محصولات خود روش های گوناگونی در نظر گرفته که در ادامه متن آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 پتو شادیلون در چه مدل هایی تولید میشود
پتو شادیلون در چه مدل هایی تولید میشود

در زمینه تولید پتو؛ شرکت شادیلون از قدیمی های این میدان بوده است، این شرکت از دیرباز بوده و با تولید پتوهای با کیفیت و مناسب توانسته که نظر همگان را به خود جلب نماید، در واقع برنده شادیلون در میان مردم از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و در یک کلام از نظر عموم مردم اولین گزینه برای خریدشان برند شادیلون است.
از آنجا که مردم به این برند اعتماد کرده و محصولات آن را همواره خریداری مینمایند، شرکت شادیلون نیز به خوبی از عهده این اعتماد برآمده است و روز به روز تلاش میکند تا محصولات خود را در کیفیت بالاتری و با تجهیزات به روزتری تولید و به بازار ارائه کند.

برند شادیلون با وجود اینکه از قدیمی‌های فروش پتو است در طراحی و تولید جزو تولید کننده های به روز پتو به حساب میرود. چرا که همواره پتوهایی مطابق با مد روز را به بازار فروش عرضه میکند و خریداران فراوانی را به سمت خود جذب میکند.

انواع مدل پتوهای شادیلون که در بازار موجودند عبارتند از:
روشا: پتو روش های شادیلون به صورت گل برجسته طراحی و به بازار عرضه میشود، در رابطه با ابعاد این پتو، باید اضافه کرد که این پتو در سایز پتوهای یک نفره تولید میشود که به علت زیبایی طرفداران زیادی دارد.

 پتو شادیلون در چه مدل هایی تولید میشود

آیلار: پتو آیلار شادیلون مانند روشا به صورت گل برجسته طراحی میشود، با این تفاوت که این پتو در ابعاد دو نفره به بازار فروش پتو عرضه میشود.
پایا: پتو پایای شادیلون هم در ابعاد یک نفره و هم در ابعاد دو نفره ارائه میشود و یکی از پرفروش ترین های پتوی شادیلون به حساب میرود.
چیکا: پتو چیکا گل دار شادیلون همانطور که از اسمش پیداست در طرح گل ارائه میشود. این پتو به علت مقاومت بالایی که دارد و همچنین ظرافت و زیبایی که در طراحی آن به کار گرفته میشود، از زیباترین پتوهای شادیلون نام گرفته شده است، فروش پتو چیکا گل دار شادیلون به صورت جعبه است و در جعبه های ۱۰ عددی به بازار عرضه میشود.

شرکت پخش پتو شادیلون چیکا گل دار این قسم از پتو را به صورت عمده و یا جعبه ای به فروش میرساند که معمولاً فروش جعبه ای آن به صورت جعبه های ۱۰ عددی صورت میپذیرد. شرکت شادیلون در انواع مختلفی که نام بردیم، پتوهای خود را در زیباترین طرح ها به بازار عرضه میکند از آنجایی که محصولات این شرکت در نهایت کیفیت تولید میشود، تا کنون هیچ خریداری نتوانسته از محصولات شادیلون دیدن نماید و دست خالی برگردد، زیرا این برند باب سلیقه هر شخصی، تنوع طرح و رنگ دارد.

 ویژگی های پتو شادیلون چیکا گل دار
ویژگی های پتو شادیلون چیکا گل دار

پتو شادیلون چیکا گل دار دارای یک سری ویژگی خاص و منحصر به فرد است که سبب شده این کالا در میان عموم مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شود. در ادامه این مطلب هر آنچه که در رابطه با ویژگی‌ های پتو شادیلون چیکا گل دارمطرح است را به طور کامل و جامع بررسی خواهیم کرد. اگر شما قصد خرید پتوی با کیفیتی را دارید کماکان پیشنهاد ما به شما خرید از شرکت پخش پتوی شادیلون چیکار گل دار است.

پتو شادیلون چیکا گل دار همانطور که در اسمش نیز آمده است در طرح گل ارائه میشود که طرح های آن بسیار متنوع و گسترده است. این پتوها در سایزهای یک نفره و دو نفره به بازار فروش پتو ارائه میشوند. از مهم ترین شاخصه های پتو شادیلون چیکا گل دار مقاومت بالای آن است این پتو از تراکم بافت و رنگ بسیار بالایی برخوردار است.

به طوری که شست و شو های مداوم و پی در پی یا در معرض نور قرار گرفتن، نمیتواند به رنگ و بافت آن آسیب برساند، با این وجود در نگه داری از پتو باز هم رعایت یک سری ویژگی ها سبب عمر با دوام تر آن خواهد شد، در رابطه با پتو شادیلون چیکار گل دار نیز این قضیه صدق میکند.

 ویژگی های پتو شادیلون چیکا گل دار

اگر میخواهید که پتوی شما سالیان سال برایتان کار کند، بدون آنکه به رنگ و بافت آن آسیبی وارد شود، بهتر است که هنگام شست و شو آن را با دست بشویید و در ماشین لباس شویی نیندازید، چراکه ماشین لباس شویی میتواند به راحتی به بافت و رنگ پتو آسیب وارد کند. علاوه بر مقاومت بالا و تنوع رنگ، پتو شادیلون چیکا گل دار از ظرفیت شست و شوی بالایی نیز برخوردار است به طوری که شسته شدن های پی درپی نمیتواند به آن آسیبی وارد کند، در واقع میشود گفت این پتو قابلیت شست و شوی بالایی نیز دارد. در کنار همه این ویژگی ها پتو شادیلون چیکا گل دار از نرمی و لطافت ویژه‌ای برخوردار است که همین سبب محبوبیت آن در میان خریداران شده است.

این پتو با دارا بودن این همه ویژگی منحصر به فرد و عالی باز هم در مناسب ترین قیمت ها ارائه میشود، تا جایی که به جرات میشود گفت قیمت این پتو نسبت به ویژگی‌هایی که دارد بسیار ارزان است. اگر قصد خرید پتوی خوب را دارید و انتخاب شما همواره پتویی است که کیفیت بالایی را در بر بگیرد؛ پتو شادیلون چیکا گل دار بهترین گزینه برای خرید شما خواهد بود.

شرکت پخش پتو شادیلون چیکا گل دار برای ارائه محصولات خود، آنها را به صورت عمده و جعبه‌ای به فروش میرساند؛ همانطور که قبلاً نیز در این مقاله گفته شد؛ این پدیده های گل دار نیز به صورت جعبه‌ ۱۰ عددی به فروش میرسند.

پتو شادیلون چه فرقی با پتوهای دیگر دارد

پتو شادیلون چه فرقی با پتوهای دیگر دارد

اصلی‌ترین تفاوت پتو شادیلون با پتوهای دیگر در این است که این پتو با تولید اجناسی؛ در نهایت کیفیت و مرغوبیت، باز هم پتوهای خود را به قیمت تولیدی میدهد؛ اگر در این زمینه کنجکاو شده اید و میخواهید بدانید چگونه میشود، پتوهای شادیلون را با قیمت تولیدی تهیه نمود، ادامه مطلب را از دست ندهید
برای خرید یک محصول روش های گوناگونی تعبیه میشود که از مهم ترین این روش ها، خرید عمده و تکی است. در این دو روش، خرید بر اساس تعداد جنسی که خریداری میکنید، قیمت برای شما محاسبه میشود. پتو شادیلون این امکان را که کالاهای خود را به صورت عمده و با قیمت تولیدی به فروش برسانید فراهم کرده است.

پس اگر شما قصد دارید که پتوی مورد نیاز خود را به صورت عمده و به تعداد فراوان تهیه نمایید، بهتر است که آن را از برند شادیلون تهیه کنید، چرا که این برند با همان قیمتی که این پتو را تولید کرده با همان قیمت به فروش میرساند. کارخانه شادیلون با بیش از پنج دهه تجربه مخاطب خود را به خوبی میشناسد و میداند که چه فروشی به نفع خریدار و خود تولیدی است، پس شما میتوانید به راحتی به این برند اعتماد کرده و پتویی را که نیاز دارید از شادیلون بخواهید، به طور قطع، پتوی مورد نظر را با بالاترین درجه کیفیت به شما ارائه خواهد کرد.

خرید برترین انواع پتو شادیلون چیکا گل دار

خرید برترین انواع پتو شادیلون چیکا گل دار

شرکت پخش پتو شادیلون چیکا گل دار برای فروش محصولات خود روش های گوناگونی را در نظر گرفته است. برای فروش این محصولات هم روش خرید مستقیم را میتوان انتخاب نمود و هم روش واسطه ای، برند شادیلون برای آسان تر کردن کار شما در امر خرید همواره درگاه ها و سایت های اینترنتی جهت ثبت سفارش ایجاد نموده است؛ اگر تمایلی به حضور در کمپانی و خرید از نمایندگی ها ندارید یا اینکه وقتتان کفاف نمیکند؛ میتوانید از طریق درگاه اینترنتی شادیلون کالای مورد نظر خود را سفارش دهید و به راحتی تحویل بگیرید.

فرقی نمیکند شما در کجا زندگی میکنید؛ در هر شهری که هستید این خرید برای شما خریدی آسان و مقرون به صرفه خواهد شد. چرا که این نوع خرید بدون هیچ واسطه ای بوده و صرفاً از خود کارخانه است؛ برای همین قیمتی که برای شما محاسبه میشود، قیمت تولیدی است. اگرچه بارها در این مقاله به آن اشاره شد؛ اما باز هم لازم به ذکر است که شرکت پخش پتو شادیلون چیکا گل دار محصولات خود را به صورت جعبه ای و عمده به فروش میرساند و شما میتوانید این محصول را به هر میزانی که میخواهید به قیمت تولید کارخانه تحویل بگیرید.
در پایان از اینکه ما را برای راهنمایی در امر خرید تان انتخاب نمودید سپاسگزاریم.

188

  1. قیمتش از مغازه های شرکتی گلبافت ارزون تر بود و با بسته بندی مناسب ارسال شد

    • سلام خسته نباشید
      من از مشتری قدیمی شما هستم و سال هاست با شما کار می کنم و هر دفع که از شما خریداری می کنم خداروشکر می کنم که با شما آشنا شدم.

    • پس مهم است که چه کالای خوابی استفاده نمایید، تا همواره حس نشاط و انرژی در شما زنده بماند. در میان کالاهای خواب پتوها از جمله مهم‌ ترین آنها به شمار میروند

      • سلام خسته نباشید
        من از مشتری قدیمی شما هستم و سال هاست با شما کار می کنم و هر دفع که از شما خریداری می کنم خداروشکر می کنم که با شما آشنا شدم.

    • سلام وقت بخیر
      پتو شادیلون چیکا گل دار دارای مدل های مختلفی هستند که زیبایی خاصی دارند و برای جهیزیه عروس مناسب می باشند

  2. سلام وقت بخیر این محصولات رو اگه بخوایم بیشتر از یکی سفارش بدیم هزینه ارسالش بیشتر میشه؟ یا فقط هزینه همون یه محصول باید پرداخت شه؟ ممنون میشم پاسخگو باشید.

  3. سلام خسته نباشید
    من از مشتری قدیمی شما هستم و سال هاست با شما کار می کنم و هر دفع که از شما خریداری می کنم خداروشکر می کنم که با شما آشنا شدم.

  4. سلام وقت بخیر
    پتو های شادیلون دارای مرغوبیت خوبی می باشد و برای افرادی که به دنبال یک جنس خوب می گردن مناسبه

  5. سلام وقت بخیر
    در میان کالاهای خواب پتوها از جمله مهم‌ ترین آنها به شمار میروند که در میان عموم مردم بسیار هم پرطرفدار هستند.

    • سلام وقت بخیر
      در میان کالاهای خواب پتوها از جمله مهم‌ ترین آنها به شمار میروند که در میان عموم مردم بسیار هم پرطرفدار هستند.

    • سلام وقت بخیر
      در میان کالاهای خواب پتوها از جمله مهم‌ ترین آنها به شمار میروند که در میان عموم مردم بسیار هم پرطرفدار هستند.

  6. سلام وقتتون بخیر
    من برای جهیزیه دخترم از پتوهای شادیلون شما خرید کردم خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  7. سلام وقت بخیر
    پتوهای با کیفیت و مناسب توانسته که نظر همگان را به خود جلب نماید، در واقع برنده شادیلون در میان مردم از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است

  8. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون چیکا گل دار دارای مدل های مختلفی هستند که زیبایی خاصی دارند و برای جهیزیه عروس مناسب می باشند.

  9. سلام وقت بخیر خواستم از شما تشکر کنم به خاطر محصولات باکیفیتی که دارید خدا خیرتان دهد.

  10. سلام وقت بخیر
    از تاثیراتی که خواب بر زندگیتان میگذارد آگاهید؟ اگر پاسختان منفی است باید اضافه کنیم که خواب از جمله مهم ترین عملکردهای بدن است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  11. سلام وقت بخیر
    این عدم کیفیت سبب میشود که شما دچار پریشانی و ناراحتی در خواب شوید و همین امر برای کسل شدن و ایجاد حس خستگی در شما کفایت میکند

  12. سلام وقت بخیر
    ارسال به بند دیلم هم دارید؟
    ممنون میشم در این زمینه من را راهنمایی بفرمایید سپاس گذارم .

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  13. سلام وقت بخیر
    از همین رو داشتن خوابی سالم بسیار با اهمیت است که در این میان کالاهای خواب تاثیر بسیاری بر نحوه خواب ما میگذارند

  14. سلام وقت بخیر
    هر حال این کالا محبوب به دلایل زیادی محبوبیت بسیار دارد که علت این امر تولید این محصول در نوع، سایز و طرح های گوناگونی می باشد

  15. سلام وقتتون بخیر
    من از پتوهای شادیلون های شما خرید کردم خیلی کیفیت خوبی داشتن.

  16. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون این امکان را که کالاهای خود را به صورت عمده و با قیمت تولیدی به فروش برسانید فراهم کرده است.

  17. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون چیکا گلفدار است که در میان عموم مردم نیز بسیار پرطرفدار است

  18. سلام وقت بخیر
    بهترین و مرغوب ترین کالاها توانستند اعتماد و اطمینان مردم را جلب نماید. شرکت شادیلون از جمله قدیمی ترین های بازار فروش پتو است

  19. سلام وقت بخیر
    این شرکت با تولید با کیفیت ترین پتوها توانسته هم در بازار داخلی و هم در بازارهای جهانی مشتریان زیادی را به خود جلب نماید، شرکت شادیلون در انواع و اقسام طرح‌ ها، پتوهای خود را ارائه میدهد

  20. سلام وقت بخیر
    پتوها از جمله مهم‌ ترین آنها به شمار میروند که در میان عموم مردم بسیار هم پرطرفدار هستند که من بهترین جنس آن را از مجموعه شما خریداری کردم

  21. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید شما ارسال به شهر اصفهان هم دارید هزینه ارسال تا اصفهان چقدر است ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  22. سلام خسته نباشید
    من از مشتری قدیمی شما هستم و سال هاست با شما کار می کنم و هر دفع که از شما خریداری می کنم خداروشکر می کنم که با شما آشنا شدم

  23. سلام وقت بخیر
    میان خواب و حس مثبت میل به زندگی همواره ارتباط تنگاتنگی وجود دارد، چرا که خواب باعث سلامت روح و روان میشود

  24. سلام عرض ادب پتوهای شادیلون چیکا دارای گرمای مطلوبی است وطرح ها ونمونه های زیبایی دارد ومناسب جهیزیه است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  25. سلام وقت بخیر
    این ھمه تنوع و این کیفیت بالا توسط تولید کنندگان ایرانی تولید شدہ و برای ما افتخار آورہ که نه تنها نیاز مردم داخل جامعه را برطرف می کند بلکه برای کشور ھای خارجی ھم صادرات می شود

  26. با سلام وقت بخیر
    پتوی شادیلون برای هر سلیقه ای طرح های مختلفی داره که واقعاً چشم ها رو خیره می کنه به دوستان پیشنهاد می کنم اگر پتو نیاز داشتید حتما سری به سایت پتوی شادیلون بزنید. پشیمان نمی شوید. قیمتهای مناسب تری هم نسبت به بازار داره

  27. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  28. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  29. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  30. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  31. سلام خسته نباشید از مزیت های پتپی شادیلون چیکا میتوان به مقاومت بالا و تنوع رنگ وظرفیت شست و شوی بالای آن اشاره کرد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  32. شرکت پخش پتو شادیلون چیکا گل دار برای فروش محصولات خود چه روش هایی را در نظر گرفته است. ؟

  33. سلام وقتتون بخیر بدن ما به طور معمول به روزانه ۸ ساعت خواب نیاز دارد، در واقع خواب، تامین کننده انرژی ما در طول شبانه روز است، یعنی هر چقدر که خواب ما سالم تر و با کیفیت تر باشد.

  34. سلام ممنون از ارتباط شما
    شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
    09120677104
    09129677312
    09129389211

  35. پارچه پلی استر پنبه از پرکاربردترین انواع منسوجات در تولید لباسهای مختلف زنانه می باشد

  36. پارچه پلی استر پنبه از پرکاربردترین انواع منسوجات در تولید لباسهای مختلف زنانه می باشد ممنونم از کادر خوبتون

  37. پارچه پلی استر پنبه از پرکاربردترین انواع منسوجات در تولید لباسهای مختلف زنانه می باشد ممنونم از کادر خوبتون

  38. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور هند هم دارید ؟

    • سلام وقت بخیر این محصولات رو اگه بخوایم بیشتر از یکی سفارش بدیم امکانش هست از محصولات خوبتون خریداری کنیم

  39. سلام وقت بخیر شادیلون چیکا گل دار از نرمی و لطافت ویژه‌ای برخوردار است که همین سبب محبوبیت آن در میان خریداران شده است و قابلیت شستشو بالایی داره

  40. سلام خدمت شما . این پتو به علت مقاومت بالایی که دارد و همچنین ظرافت و زیبایی که در طراحی آن به کار گرفته میشود، از زیباترین پتوهای شادیلون نام گرفته شده است ممنون

  41. سلام وقت بخیر
    یکی ازواجب ترین کالاهای خواب که خیلی برکیفیت خواب تاثیر داره پتوهست وبرای خریدپتونکات مهمی روکه دراین مقاله اشاره شد بایددرنظربگیریم

  42. عرض سلام خسته نباشد، نهایت احترام و همچنین تقدیر و تشکر را از مجموعه خوب شما دارم . مطالب کلیدی و کاملی رو در مورد پتو گوسفندی دیجی کالا و پتو شادیلون و پتو گوسفندی از سایت دیبا بافت نگار ارائه نمودید . ممنونم از سایت خوبتون

  43. پتوهای گوسفندی بسیار راحت وکاربردی ،هم برای هنگام خواب ،هم به عنوان روتختی ،هم بر روی کاناپه

  44. بدن ما به طور معمول به روزانه ۸ ساعت خواب نیاز دارد، در واقع خواب، تامین کننده انرژی ما در طول شبانه روز است، یعنی هر چقدر که خواب ما سالم تر و با کیفیت تر باشد، انرژی که در طول روز خواهیم داشت؛ نیز بیشتر است واین یک پتویه عالی می طلبد

  45. زمانی که ما به خواب میرویم، مغز ما فرصت میکند، تا به خود استراحت دهد و در واقع همین استراحت سبب میشود، که در طول روز بتواند بهتر کارایی خود را انجام دهد و انرژی که برای ما نیاز است

  46. فرقی نمیکند شما در کجا زندگی میکنید؛ در هر شهری که هستید این خرید برای شما خریدی آسان و مقرون به صرفه خواهد شد.

  47. سلام وقت بخیر
    در میان کالاهای خواب پتوها از جمله مهم‌ ترین آنها به شمار میروند که در میان عموم مردم بسیار هم پرطرفدار هستند.

  48. شرکت پخش پتو شادیلون چیکا گل دار برای فروش محصولات خود روش های گوناگونی را در نظر گرفته است

  49. اگر تمایلی به حضور در کمپانی و خرید از نمایندگی ها ندارید یا اینکه وقتتان کفاف نمیکند؛ میتوانید از طریق درگاه اینترنتی شادیلون کالای مورد نظر خود را سفارش دهید و به راحتی تحویل بگیرید.

  50. هر شهری که هستید این خرید برای شما خریدی آسان و مقرون به صرفه خواهد شدبه صورت جعبه ای و عمده به فروش میرساند و شما میتوانید این محصول را به هر میزانی که میخواهید به قیمت تولید کارخانه تحویل بگیرید

  51. به صورت جعبه ای و عمده به فروش میرساند و شما میتوانید این محصول را به هر میزانی که میخواهید به قیمت تولید کارخانه تحویل بگیرید

  52. سلام وقت بخیر این محصولات رو اگه بخوایم بیشتر از یکی سفارش بدیم هزینه ارسالش بیشتر میشه؟ یا فقط هزینه همون یه محصول باید پرداخت شه؟ ممنون میشم پاسخگو باشید.

  53. پخش پتو شادیلون چیکا گل دار محصولات خود را به صورت جعبه ای و عمده به فروش میرساند و شما میتوانید این محصول را به هر میزانی که میخواهید به قیمت تولید کارخانه تحویل بگیرید.

  54. سلام خسته نباشید
    من از مشتری قدیمی شما هستم و سال هاست با شما کار می کنم و هر دفع که از شما خریداری می کنم خداروشکر می کنم که با شما آشنا شدم.

  55. برای آسان تر کردن کار شما در امر خرید همواره درگاه ها و سایت های اینترنتی جهت ثبت سفارش ایجاد نموده است؛ اگر تمایلی به حضور در کمپانی و خرید از نمایندگی ها ندارید یا اینکه وقتتان کفاف نمیکند؛ میتوانید از طریق درگاه اینترنتی شادیلون کالای مورد نظر خود را سفارش دهید و به راحتی تحویل بگیرید.

  56. فرقی نمیکند شما در کجا زندگی میکنید؛ در هر شهری که هستید این خرید برای شما خریدی آسان و مقرون به صرفه خواهد شد

  57. پتو روش های شادیلون به صورت گل برجسته طراحی و به بازار عرضه میشود، در رابطه با ابعاد این پتو، باید اضافه کرد که این پتو در سایز پتوهای یک نفره تولید میشود که به علت زیبایی طرفداران زیادی دارد.

  58. زمانی که ما به خواب میرویم، مغز ما فرصت میکند، تا به خود استراحت دهد و در واقع همین استراحت سبب میشود، که در طول روز بتواند بهتر کارایی خود را انجام دهد

  59. اصلی‌ترین تفاوت پتو شادیلون با پتوهای دیگر در این است که این پتو با تولید اجناسی؛ در نهایت کیفیت و مرغوبیت، باز هم پتوهای خود را به قیمت تولیدی میدهد؛

  60. سلام وقت بخیر این محصولات رو اگه بخوایم بیشتر از یکی سفارش بدیم امکانش هست از محصولات خوبتون خریداری کنیم

  61. اصلی‌ترین تفاوت پتو شادیلون با پتوهای دیگر در این است که این پتو با تولید اجناسی؛ در نهایت کیفیت و مرغوبیت، باز هم پتوهای خود را به قیمت تولیدی میدهد؛

  62. در هر شهری که هستید این خرید برای شما خریدی آسان و مقرون به صرفه خواهد شد. چرا که این نوع خرید بدون هیچ واسطه ای بوده و صرفاً از خود کارخانه است

  63. کارخانه شادیلون با بیش از پنج دهه تجربه مخاطب خود را به خوبی میشناسد و میداند که چه فروشی به نفع خریدار و خود تولیدی است،

  64. زمانی که ما به خواب میرویم، مغز ما فرصت میکند، تا به خود استراحت دهد و در واقع همین استراحت سبب میشود، که در طول روز بتواند بهتر کارایی خود را انجام دهد و انرژی که برای ما نیاز است را تامین نماید.

  65. سلام وقتتون بخیر
    مایل هستم در زمینه انواع کالای خواب با شما همکاری داشته باشم شما نمایندگی به شهر کرمان هم میدین؟

  66. قیمت خرید پتو شادیلون از کارخانه به نسبت قیمت بازار ارزان تر است، زیرا در کارخانه پس از تولید قیمت گذاری می شود و فقط هزینه مواد اولیه روی آن تاثیر دارد

  67. سلام پتوهای شادیلون نرم و لطیف هستند و جنسشون از الیاف پلی استر است و ضخامت بالا و همچنین قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارند

  68. سلام عرض ادب پتوهای شادیلون چیکا دارای انواع گلدار وساده است و رنگ بندی متنوعی دارد وبرای هدیه دادن به کسی انتخاب خوبیه

  69. پتوی خوب به دلیل این که از الیاف مناسب تولید شده باعث بروز حساسیت های پوستی و بیماری های پوستی نمیشه.

  70. پتو نوعی پارچه تک‌لایه مستطیلی می باشد که در همه فصول به ‌خصوص پاییز و زمستان در هنگام استراحت یا خواب استفاده می‌شود

  71. مزایای استفاده از پتو بسیار بالا بوده و یکی از ضروری ترین ملزومات در هر خانه و مکانی جهت مقابله با سرما می باشد این محصولات نه تنها در فصول سرد مورد استفاده قرار می گیرند بلکه در بیشتر مواقع در هنگام مطالعه، تماشای تلویزیون و یا هر زمانی که احساس سرما کنید قابل استفاده می شوند

  72. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  73. پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن،حتی میشه توی مسافرت هم ازشون استفاده کرد چون سایز کوچیک دارند
    پتوی دیبا بافت نگار به دلیل کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد

  74. این پتو دارای طیف رنگ بندی کامل و جامعی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر و درخواستی خود را انتخاب نمایند

  75. تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد‌

  76. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟

  77. سلام خدمت شما پتوهای شادیلون جنس خوبی دارند طوری که شست و شو های مداوم و پی در پی یا در معرض نور قرار گرفتن، نمیتواند به رنگ و بافت آن آسیب برساند باتشکر

  78. سلام و وقت بخیر
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند

  79. پتوهایی که برای سایز نوجوانان و کودکان با طرح های متنوع تولید شده بسیار جالب هستند و مثل گذشته پدر مادر ها مجبور نیستند که پتوهای بزرگ برای بچه ها استفاده کنند

  80. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  81. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  82. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  83. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  84. سلام عرض ادب جنس نرم و لطیفی را در بر بگیرد و همچنین دچار رنگ پریدگی و پرز دهی نشود باتشکر

  85. حتماً در هنگام خرید پتو به استاندارد بودن آن توجه کنید و سعی کنید با کیفیت ترین نوع پتو را خریداری کنید تا بعدها با مشکل روبرو نگردید

  86. حتماً در هنگام خرید پتو به استاندارد بودن آن توجه کنید و سعی کنید با کیفیت ترین نوع پتو را خریداری کنید تا بعدها با مشکل روبرو نگردید ممنون از شما

  87. حتماً در هنگام خرید پتو به استاندارد بودن آن توجه کنید و سعی کنید با کیفیت ترین نوع پتو را خریداری کنید ممنون از شما

  88. شرکت شادیلون با استفاده از طرح های متنوع در تولید پتو، توانسته است از مخاطبان خود رضایت حداکثری طیف گسترده ای را جلب نموده

  89. این مجموعه بهترین نوع پتو شادیلون را وارد بازار نموده است. از نظر جنس و کیفیت عالی هستند
    از آنجایی که پتو ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنیم مثلاً برای کودک از پتو های بچگانه استفاده کنید

  90. تولید پتو های جدید با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیت صورت می گیرد و الیاف به کار رفته در این محصول دارای درجه کیفی مناسب همراه با تراکم بالا می باشد از میزان ماندگاری بالایی برخودار است. برای تهیه این محصول باید نسبت به جنس های مختلف تولیدی اطلاع کسب نمود تا بتوان انتخاب مطلوبی داشت و برای شستشوی آن ها دچار مشکل نشد و با یک قیمت مناسب آن را تهیه نمود

  91. پتوها از الیاف مصنوعی تهیه میشوند و پرز دار هستند و در رنگها و طرح‌های زیبا در بازار یافت میشوند
    پتو مسافرتی بسیار خریدش بالاست در بازار و بسیار کاربردیست برای مسافران و قیمت خوبیم دارد برای سفارش راحت واسان ومستقیم میتونیم به سایت مراجعه کنیم

  92. پتوها از الیاف مصنوعی تهیه میشوند و پرز دار هستند و در رنگها و طرح‌های زیبا در بازار یافت میشوند
    پتو مسافرتی بسیار خریدش بالاست در بازار و بسیار کاربردیست برای مسافران و قیمت خوبیم دارد برای سفارش راحت واسان ومستقیم میتونیم به سایت مراجعه کنیم ممنون

  93. سلام وقت شما بخیر . شاید این گونه باشد که این نوع پتو ها جایگزین مناسبی برای الیاف های مصنوعی می باشند و موجب بالا رفتن کیفیت خواب می شوند و چون مناسب برای استفاده در تمامی فصول هستندو ان شالله که همیشه سالم و تندرست باشید و کسب و کارتون پر برکت باشه

  94. سلام وقت شما به خیر و نیکی باشه . مرسی از تیم بسیار خوب شما که با راه اندازی سایت، درباره پتو مسافرتی جدید و مشخصات پتو مسافرتی و نکات کاربردی نوشتید و امکان خرید آنلاین و بدون دردسر رو برای علاقه مندان به خرید اینترنتی فراهم کردید. تشکر از شما

  95. سلام وقت بخیر
    این پتو ها بسیار کاربردی هستند برای هدیه دادن و از همه لحاظ خوب هستند ‌تنوع زیادی دارند فکر کنم ارسال به شهرستان دارید ؟

  96. پتو از وسایل گرمایشی است که علاوه بر جنس نرم و با کیفیت باید دارای اندازه مناسب و طرح زیبایی باشد تا مورد پسند مشتری قرار بگیرد
    تو های شادیلون طرح ها و رنگ های مختلفی دارند من خیلی خوشم میاد چطوری میتونم از این سایت سفارش بدم

  97. پتو های سربازی از بهترین پتوها برای سربازان می باشد که از بدن آن ها در برابر سرما محافظت می کند و در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند واقعا قیمت خوبی هم عرضه می کنید

  98. پتو های سربازی از بهترین پتوها برای سربازان می باشد که از بدن آن ها در برابر سرما محافظت می کند و در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند واقعا قیمت خوبی هم عرضه می کنید

  99. پتو های سربازی از بهترین پتوها برای سربازان می باشد که از بدن آن ها در برابر سرما محافظت می کند و در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند

  100. سلام وقت بخیر
    در میان کالاهای خواب پتوها از جمله مهم‌ ترین آنها به شمار میروند که در میان عموم مردم ایران بسیار پرطرفدار هستند.

  101. سلام وقت بخیر
    این پتو ها خیلی قشنگ هستند و دارای کیفیت بالایی هستند و سبک وباداوام هستند وبه راحتی شسته می شوند

  102. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  103. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری اطلاعاتی به من بدید

  104. این محصول عالی و بی نظیره و به شما دوستان هم توصیه میکنم.
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند

  105. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  106. سلام روز خوش
    داشتن محصولات باکیفیت نیازمند به همت و تلاش فراوان است مجموعه شما با همت زیاد توانسته به موفقیت دست یابد ممنون از تیم خوبتون

  107. سلام خسته نباشید
    حداقل میزان خرید چقدره؟ شرایط فروشتون چطوریه؟زمان ارسال چقدره؟

  108. سلام خسته نباشید
    حداقل میزان خرید چقدره؟ شرایط فروشتون چطوریه؟زمان ارسال چقدره؟

  109. سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصولی دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید. به

  110. شرکت شادیلون از جمله قدیمی ترین های بازار فروش پتو است؛ این شرکت با تولید با کیفیت ترین پتوها توانسته هم در بازار داخلی و هم در بازارهای جهانی مشتریان زیادی را به خود جلب نماید

  111. سلایق مشتریان خود محصولات را به روز کرده تا همیشه بتوانند رضایت تمامی متقاضیان این محصول را جلب نمایند تشکر از زحمات مجموعه شماو در دسته ی ارقام صادراتی قرار دارد و جزء با کیفیت ترین برندها می باشد که همیشه توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد

  112. با این وجود به علت باکیفیت بودن انواع پتو ایرانی، اغلب خریداران ترجیح می‌دهند برندهای تولید داخل را انتخاب نمایند. برای خرید ویژه پتو درجه یک به علت بالا بودن حجم تولید، انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت

  113. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    واقعا کیفیت محصولات تون به تناسب قیمت خیلی خوبه، امیدوارم
    همکاری های بیشتری داشته باشیم.

  114. سلام وقت بخیر
    ارسال بارتون خیلی طول کشید وپیگیری بارتون ضعیفه ، وقتی نمیتونیم نباید سفارش قبول کنین

  115. سلام
    در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند واقعا قیمت خوبی هم عرضه می کنید

  116. قیمت پتو سربازی بستگی به الیاف به کار رفته در آن دارد هر چه الیاف به کار رفته در آن از مواد مرغوبی تولید شده باشد قیمت پتو نیز گران تر خواهد بود و اگر از مواد مصنوعی برای تولید آن استفاده شده باشد قیمت آن ارزان تر خواهد بود

  117. سلام وقت بخیر
    شما یکی از بهترین عرضه کنندگان پتو هستید که من ازش خرید داشتم ممنون از سایت خوبتون.

  118. سلام وقت بخیر
    پتوهای جنس خوب حتی در هنگام شستن هم مقاومت بالایی دارند و شکل ظاهری خودشان را پس از شستن از دست نمی دهند و می توان سال ها از آنها استفاده کرد

  119. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  120. به دلیل کیفیت بالا، رنگبندی و طرح های بسیار زیاد انواع مختلف این پتوها هم در بازارهای داخلی از فروش بالایی برخوردار می باشند

  121. مشاوران ما شما برای یک خرید به صرفه شما را راهنمایی می کنند. همچنین می توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید.

  122. سلام وقت بخیر
    من به کشور مالزی مهاجرت کردم اگر از پتو های شما بخوام ارسال دارین ؟

  123. برای خرید این پتو ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشورت های لازم در خصوص قیمت و مدل های مختلف ،خدمت شما ارائه شوند

  124. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  125. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  126. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  127. از آنجایی که پتو جزء کالاهای ضروری به شمار میرود و تهیه آن برای تمامی مردم مهم و اساسی است، همواره روزانه به مدعیان تولید این کالا افزوده میشود.

  128. سلام عرض ادب به طوری که شست و شو های مداوم و پی در پی یا در معرض نور قرار گرفتن، نمیتواند به رنگ و بافت آن آسیب برساند

  129. با سلام و خسته نباشید
    از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت سپاسگزارم و این که کیفیت محصولات شما عالیه و دارای طرح ها ورنگ های زیبایی است

  130. سلام وقت بخیر پتوهای شادیلون چیکا کیفیت دوخت و جنس بالای دارد و برای همه فصول مناسب است

  131. سلام وقت بخیر
    کارخانه تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده است تا پتو های درجه یک و مرغوب تولید گردد

  132. پتو یکی از کالاهای مهم برای هر جهیزیه است. طرح پتو باید باب سلیقه عروس و داماد باشد و بتوان آن را با دکوراسیون اتاقشان هماهنگ کرد

  133. .سلام امروز به دلیل مشغله های روزمره بیشتر مردم علاقه دارند که خرید اینترنتی داشته باشند و در کنار آن محصولی با کیفیت خریداری کنن این سایت مجموعه خوبیه برای خرید اینترنتی

  134. سلام خسته نباشید
    این پتوها خیلی خوب هستند و در طرح و نقش های مختلف تولید می شوند و با قیمت مناسب به فروش می‌رسند

  135. سلام عرض ادب خدمت مجموعه دیبابافت نگار من الان یک سالی هست که با شما کار می کنم واقعا خوشحالم با شما آشنا شدم.

  136. سلام وقتتون بخیر
    چقدر طرح های پتوهای شما جذاب و دلنشین است چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

  137. سلام
    من مقاله های سایت رو مطالعه کردم
    تحسین میکنم شما را از این که انقدر راجب محصولات قشنگ و دقیق توضیح داده اید و آن هارا معرفی کرده اید.

  138. زمانی که ما به خواب میرویم، مغز ما فرصت میکند، تا به خود استراحت دهد و در واقع همین استراحت سبب میشود، که در طول روز بتواند بهتر کارایی خود را انجام دهد و انرژی که برای ما نیاز است را تامین نماید.

  139. زمانی که ما به خواب میرویم، مغز ما فرصت میکند، تا به خود استراحت دهد و در واقع همین استراحت سبب میشود، که در طول روز بتواند بهتر کارایی خود را انجام دهد و انرژی که برای ما نیاز است را تامین نماید.قیمتش از مغازه های شرکتی گلبافت ارزون تر بود و با بسته بندی مناسب ارسال شد

  140. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  141. سلام عرض ادب شاخصه های پتو شادیلون چیکا گل دار مقاومت بالای آن است این پتو از تراکم بافت و رنگ بسیار بالایی برخوردار است

  142. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من سه سال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  143. چقدر عالی که همه نوع پتویی را تولید و عرضه میکنید
    حتی پتوی مختص پادگان ها برای سربازان
    واقعا خدا قوت

  144. خواب ازمهمترین عملکردهای بدن است وبرروی رفتارهای جسمی وحتی روحی ماتاثیرمیگذارد.

  145. سلام خدمت شما پتو شادیلون چیکا گل دار با دارا بودن تمامی این شرایط و همچنین کیفیت بسیار عالی ساخت در مناسب ترین قیمت ها عرضه میشود

  146. پتو شادیلون چیکا گل دار با دارا بودن تمامی این شرایط و همچنین کیفیت بسیار عالی ساخت در مناسب ترین قیمت ها عرضه میشود

  147. سلام وقتتون بخیر
    من یکی از مشتریان قدیمی شما هستم که می خواستم با شما دوباره همکاری داشته باشم کی میتونم شما رو ملاقات کنم؟

  148. سلام وقت بخیر پتو شادیلون چیکا گل دار مقاومت بالای آن است این پتو از تراکم بافت و رنگ بسیار بالایی برخوردار است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما