تولید کنندگان پتو یک نفره نرمینه

آیا تولید کنندگان پتو یک نفره نرمینه را می شناسید؟ آیا از جنس مناسب برای خرید عمده پتو نرمینه اطلاعاتی دارید؟ روش شستشوی این محصولات چگونه است؟
امروزه پتو یک نفره نرمینه در انواع طرح های زیاد و مختلفی و با قیمت های متفاوت به فروش میرسد. شما برای خرید انواع پتوهای نرمینه در سایزها و بسته های مختلف میتوانید با ما در ارتباط باشید. نرمینه یکی از برندهای تولیدکننده پتو ایرانی است و جزء تولیدکنندگان برتر کشور که انواع پتوهای یک نفره و دونفره را در طرح ها و کیفیت های گوناگون تولید میکند.
برای خرید عمده پتو یکی از عواملی که میتواند در تعیین قیمت پتو از سمت کارخانه تاثیر داشته باشد، وزن پتو است که شرکت پتوی نرمینه با تولید پتو در وزن های مختلف توانسته قیمت های متفاوتی را هم ارائه دهد. همین تنوع در قیمت و وزن پتو باعث میشود تا برای هر نیازی یک محصول مناسب را پیشنهاد نمود. برای مثال پتو یک نفره نرمینه که دارای مدل های ساده و تک رنگ، گل برجسته و گلدار است، وزنی معادل یک کیلوگرم دارد و در تولید این مدل پتوی لب دوزی شده از الیاف پلی استر، استفاده میشود. بسته بندی انتخاب شده برای این پتو به صورت ساک پلاستیکی است تا هم حمل ساده تری داشته باشد و هم بتوان، شرایط بهداشتی برای نگهداری آن فراهم نمود. پتوی تک نفره نرمینه از تولیدات جدید شرکت است و در ابعاد 160 در 220 سانتی متر و150 در 220 سانتی متر بافته میشود. با توجه به زیبایی خاصی که پتوهای یک نفره نرمینه دارند خریداران زیادی از این طرح استقبال میکنند.

چه جنس پتویی مناسب است؟

چه جنس پتویی مناسب است؟

رویای خواب گرم و نرم وقتی واقعی میشود که پتوی رویایی و درجه یکی هم در کار باشد، برای همین داشتن پتو مناسب شرط است و اینکه بدون یک پتوی مناسب که بدن را گرم نگه دارد و آدم آن را بغل بگیرد، بالش و تخت و تشک چندان به کار نمی آید. بسیاری بدون پتو خوابشان نمیبرد حتی خیابان خواب ها هم با کارتن به خودشان القا میکنند که روانداز مناسبی دارند. پس داشتن پتوی مناسب شاید مهمتر از تشک و بالش باشد.
جنس اکثریت پتوهایی که در بازار وجود دارد، اکریلیک و مینک است و کم و بیش درصدی پنبه پشم و پلی ‌استر هم دارند، مجموعه این الیاف و پرزهای پتو کار نگهداری گرما را انجام میدهند. اندازه، جنس، وزن مناسب و طرح و رنگ، نکته ‌هایی هستند که ضمن خرید باید به آنها دقت کنیم، سخت ‌ترین کار سنجش کیفیت جنس و بافت پتو است. برای تشخیص جنس خوب با انگشت روی پتو فشار دهید و منتظر عکس ‌العمل آن باشید اگر سریع به حالت اول برگشت میتوانید روی آن حساب کنید و آن را بخرید.

روش های شست و شوی پتو

روش های شست و شوی پتو یک نفره نرمینه

یکی از دغدغه های خانم ها شستن پتوهای مختلف به خصوص پتو یک نفره نرمینه است. اگر به وسایل خانه خود نگاهی کنید بدون شک روی همه آنها لایه نازکی از خاک قرار گرفته است. این مورد در خصوص کالای خواب و پتوهای شخصی هم وجود دارد. گاهی ممکن است پتو به چشم ما تمیز باشد، اما امکان ندارد که خاک گرفته نباشد گاهی پتوها بر اثر خاک خوردگی زیاد چرک و سیاه میشود به غیر از خاک خوردگی عامل دیگری که باعث کثیفی و آلودگی پتوها میشود، ریختن مایعات و به وجود آمدن لکه بر روی آنها است.
خانواده هایی که فرزند کوچک دارند، همیشه از کثیف شدن پتوهای خود شکایت دارند ممکن است شربت، شیر و مایعاتی دیگر بر روی پتوی شما ریخته شود در این هنگام است که به دنبال راهکاری برای شست و شوی پتوی خود میگردید. به طور کلی زمان مناسب برای شستن پتوها ماهی یک بار است.
شست و شوی پتو در خانه نیاز به مصرف آب زیاد و فضای کافی جهت شستن و خشک نمودن دارد. از طرفی زمانی که پتو خیس میشود آب زیادی داخل آن جمع شده و همین امر باعث سنگین شدن آن میشود. سنگین شدن پتو کار آبکشی را سخت میکند و برای بلند کردن آن نیاز به زور زیاد دارد. این کار ممکن است به سلامتی آسیب برساند و از مصرف زیاد آب در هنگام آبکشی نیز نمیتوان چشم پوشی کرد. از طرفی ه آب بپرهیزیم و هم انسان دیگری به رزق و روزی مقدر خداوندی برسد.

پتوی مسافرتی چه جنسی بخریم

پتوی مسافرتی چه جنسی بخریم

پتو‌های مسافرتی بسیار سبک و کم حجم هستند و فضای کمی را اشغال میکنند. معمولا پتوهای مسافرتی از الیاف مصنوعی تولید شده و پرز میدهند. عمر کوتاهی دارند، اما گزینه بسیار مناسبی برای سفر به حساب می آیند. پتوهای مسافرتی معمولا قیمت ارزانی دارند. گاهی وقت ها ممکن است مسافت ‌ها طولانی و خسته ‌کننده شوند، پس حتما نیاز پیدا میکنیم چند دقیقه‌ای را استراحت کنیم یا بخوابیم تا پس از رسیدن به مقصد احساس خستگی و خواب‌ آلودگی کمتری کنیم. به همین دلیل همیشه سعی میکنیم یک پتوی مسافرتی همراه خود داشته باشیم.
پتوهای مسافرتی در انواع مدل‌ها و قیمت ‌ها در بازار موجود هستند و ما انتخاب‌های زیادی پیش روی خود داریم. برای خرید پتو مسافرتی ابتدا باید ببنیم جه چیزی بیشتر برای شما اهمیت دارد. اگر برای شما نرمی مهم است پتوهایی از جنس پنبه، کشمیر، پلاش و مخمل تهیه کنید.

مواردی که باید هنگام خرید پتوی مسافرتی در نظر داشته باشید عبارتند از

مواردی که باید هنگام خرید پتوی مسافرتی در نظر داشته باشید عبارتند از

ابعاد و اندازه

شما وقتی میخواهید یک پتوی مسافرتی خریداری کنید، پس باید اندازه‌ مناسبی داشته باشد، سعی کنید پتویی که انتخاب میکنید خیلی کوچک نباشد. اگر پتوی شما اندازه‌ مناسبی داشته باشد، تمام نقاط بدن شما را به ‌خوبی میپوشاند.

وزن

اگر پتویی را که انتخاب میکنید، دارای وزن سبکی باشد، مسلما حمل و نقل آن آسان ‌تر است و فضای کمتری را اشغال میکند.

بافت

شاید فکر کنید بافت پتو اهمیت چندانی ندارد. اما بخشی از پتو با پوست شما تماس دارد، پس نرمی و لطافت یک پتو میتواند اهمیت زیادی داشته باشد، اگر بافت پتو مناسب و نرم نباشد، نیز میتواند دائم باعث خارش و اذیت شدن پوستتان شود. یک پتوی سبک، نرم و لطیف میتواند خواب و استراحت راحت شما را در طول سفر تضمین کند.

کاربرد

پتوهای مسافرتی چیزی بیشتر از یک پتوی مخصوص خواب هستند. برخی از مدل ‌ها ممکن است دارای جیب، کلاه، کیف یا بالش باشند. اگر احساس میکنید پتویی با چنین امکاناتی برایتان مناسب است، حتما مدل ‌های خلاقانه و جدید را خریداری کنید. اما اگر فقط یک پتوی معمولی برای گرم شدن و استراحت میخواهید، نیازی نیست برای چنین ویژگی‌ هایی هزینه کنید.

فروش فوالعاده انواع پتو یک نفره نرمینه

فروش فوالعاده انواع پتو یک نفره نرمینه

فروش پتو در بازار به صورت حضوری و آنلاین ارائه میشود و فروش اینترنتی انواع پتوهای نرمینه درجه یک در سایت های فروش عرضه کننده، انجام میشود.

انواع پتوهای ایرانی طرحدار مخصوص صادرات

انواع پتوهای ایرانی طرحدار مخصوص صادرات

پتو ایرانی صادراتی دارای جنس های مختلفی است که عبارتند از:
– پتو پنبه: با مخلوط الیاف مصنوعی مانند اکریلیک، پلی استر، پلی امید تولید میشود و دارای دو نمونه تک لایه مخصوص فصول گرم و دولایه مخصول فصول سرد است.
– پتو ارگانیک: از پنبه خالص یا دیگر الیاف مخصوص تولید شده که ضد آلرژی بوده است و به دلیل طبیعی بودن نرخ بالایی دارد.
– پتو پشمی: گرما را در خود ذخیره نموده و مخصوص فصول سرد است با وزن بالا و البته کمی زبر.
– پتو پشم شیشه: از تنفس بالایی برخوردار بوده و آلرژی زا نیست و مناسب کودکان و سالمندان است.
– پتو نمدی: از قدیمی ترین پتوها است که دارای مقاومت و گرمای خوب است و نرخ کمی دارد.
– پتو مسافرتی: سبک و نازک بوده، دارای وزن کم و قابلیت حمل و نقل خوبی دارد.
بهترین پتو یک نفره نرمینه مدل رز باکیفیت ویژه وارد بازار میشود که به دلیل نرم و لطیف بودن چروک نمیشود و قابلیت انعطاف خوبی دارد. سبک است و از گرمای خوبی برخوردار؛ جای کمی را اشغال میکند و دارای ضخامت مناسبی است و از وزن استانداردی برخوردار.
پتو نرمینه رز به دلیل بافت مستحکمی که دارد پرز نمیدهد و در چاپ آن از رنگ باکیفیت و بهداشتی استفاده شده و در برابر شست و شو رنگ آن تغییر نمیکند. برخی مدل های پتو نرمینه اعلا آنتی باکتریال بوده که باعث انتقال آلودگی ها نخواهد شد. همچنین این نمونه پتو دور دوزی شده است که با نوار هم رنگ با پتو دوخته شده، دوخت مستحکم و الیاف متراکم با بافت و پرزهای تو پر و است که در برابر شست و شو و فشار عکس العمل نشان نمیدهد‌. دور دوزی هر چهار طرف پتو یک نفره نرمینه به یک اندازه و با رنگ یک نواخت و سایز یکسان است.

عرضه کنندگان بی واسطه پتو یک نفره نرمینه

عرضه کنندگان بی واسطه پتو یک نفره نرمینه

پتوهای یک نفره نرمینه یکی از استاندارد ترین کالاهای خواب تولید شده در بازار هستند که دارای استانداردهای لازم و مشخص است تا افراد هنگام استفاده از آن آرامش و احساس راحتی داشته باشند. بهترین شرکت تولید پتو نرمینه که در ایران فعالیت میکند، مرغوب ترین و بهترین محصولات خود را به بازار عرضه میکند.
نمایندگی های فروش برندهای معتبر، فروشندگان انحصاری کالای خواب هستند که انواع پتو را به صورت تخصصی تولید و راهی بازار میکنند. فروشگاه های تخصصی انواع کالای خواب در بیشتر شهرهای بزرگ کشور قابل دسترسی هستند و افرادی که به این فروشگاه ها دسترسی ندارند میتوانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی خرید خود را انجام دهند. تولید پتو مدل نرمین، مژده خوبی برای مشتریانی است که به دنبال لطافت هستند. مهم ترین هدف کارخانه پتو نرمینه جلب رضایت مشتریان است.

پتو نرمینه گلدار

پتو نرمینه گلدار

یکی از شرکت های بزرگ پتو بافی در کشور ما اختصاص به پتو نرمینه دارد که در حال حاضر ارائه دهنده بهترین و مرغوب ترین مدل پتوهای ساده و گل برجسته است. پتو نرمینه گلدار میتواند یکی از گزینه های خوب برای عمده فروشی به حساب بیاید. برجسته بودن پتو، یکی از فاکتورهای موثر در گران تر شدن قیمت پتو است که پتو نرمینه گلدار از پیشنهادهای خوب برای عمده فروشی است.
این پتو به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص، در امر صادرات پتو هم مورد استقبال خریداران زیادی قرار گرفته است و بدون شک تاجران پتو نیاز به این دارند که انواع مدل پتوی مورد نیاز خود را مستقیم از کارخانه دریافت نمایند. از چند سال گذشته تا به امروز رشد و پیشرفت خوبی در صنعت پتو بافی توسط شرکت هایی همچون نرمینه را مشاهده کرده ایم که باعث شده تا پتو نرمینه گلدار با نام های مختلف امروزه به یک محصول خوب و با کیفیت مرغوب برای صادرات تبدیل شود. گفتنی است شرکت دیبا بافت نگار قم، نمایندگی و مرکز فروش انحصاری این منسوجات درجه یک است که با مشاوران و کارشناسان زبده، میتواند شما را در امر خرید یاری برساند. این شرکت با سابقه افتخار آمیز خود، در راستای کمک به بهبود شرایط سخت کرونایی، فروش محصولات خود را به صورت آنلاین و مجازی به بهترین نحو ممکن انجام میدهد.

1

  1. اگه امکانش هست لطفا تعداد عکس هایی که در داخل سایت قرار می دید رو بیشترش کنید و اینکه عکس نت نذارید رو سایت. عکس اصلی محصولات خودتون باشه اینجوری واقعا خرید کردن برای ما راحت تره. ممنونم از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما