بزرگترین بازار فروش انواع پتو ژله ای با برند معتبر

پتو یکی از اصلی ترین وسایل اتاق خواب بوده و از لوازم آن محسوب می شود و نقش موثری در خواب راحت و همراه با آرامش داشته و یکی از نمونه های آن پتوهای ژله ای می باشد که نیاز اصلی یک فرد را حین خواب رفع نموده و رضایت مشتری را نیز کسب نموده است. در بازار فروش انواع پتو ژله ای نیز برندها، رنگ، طرح و مدل های مختلفی مشاهده می شود که پاسخگوی هر سلیقه ای می باشد و هر فردی می تواند طرح دلخواه خود را بر اساس ذوق و سلیقه خود انتخاب کند.

بزرگترین بازار فروش انواع پتو ژله ای با برند معتبر

آخرین قیمت پتو ژله ای موجود در بازار

آخرین قیمت پتو ژله ای موجود در بازارآخرید قیمت پتو ژله ای موجود در بازار را می توان از مراکز اصلی و سایت های معتبر بدست آورد و این نمونه پتو دارای کیفیت ها و طرح و نمونه های مختلفی است که هر کدام دارای نرخ های متنوعی می باشد و تولید کننده پتو ژله ای همه ی محصولاتش به یک قیمت نخواهد بود بلکه نرخ کالاهای او بسته به مدل ها فرق دارد.

پتو ژله ای در دو نوع تک نفره و دونفره عرضه می شود که نوع پتو ژله ای دو نفره گرانتر خواهد بود و در قیمت پتو عوامل مختلفی تاثیر گذار است و به صورت کلی هر چه سایز، ضخامت پتو بیشتر و کیفیت آن درجه یک باشد گرانتر خواهد بود.

قیمت عمده پتو از خرده ارزانتر بوده و خرید بدون واسطه از خود تولید کننده نیز باصرفه تر و ارزانتر است. در بازار مدل های جدید و مدرنی ارائه می شود مانتد مدل های لوکس و سه بعدی که آنها از نرخ بالاتری از مدل های ساده بهره مند هستند.

مرکز تولید بهترین پتو ژله ای در کشور

مرکز تولید بهترین پتو ژله ای در کشورمرکز تولید بهترین پتو ژله ای در کشور با تحت کنترل قرار دادن تمام فعلیت های موثر بر کیفیت و توجه به نیاز های تشریحی و تلویحی مشتری با استفاده از طراحان با تجربه و زبردست مدل های متفاوت و منحصر به فردی را طراحی می کند و با شناخت ذوق و سلیقه مشتری سعی می کند رضایتمندی آنها را بدست آورد.

یکی از تولید کنندگان معتبر آن کارخانه پتو ژله ای قشم است که بهترین نمونه ها و جدیدترین طرح های مدنظر مشتریان را وارد بازار می کند و با ایجاد نظام مدیریت کیفیت و بهره مندی از توانمندی علمی و تخصصی متخصصین خود باکیفیت ترین نمونه ها را عرضه می کند.

این مرکز با ارتقای مهارت و دانش کارکنان همسو با دستاوردهای علمی نوین و با بهره مندی از تیم تحقیق و توسعه و با نوآوری و عزم جدی پتو را مطابق با استانداردهای ملی و با توجه با اصول بهداشتی تولید و وارد بازار می کند.

شرکت پخش کننده انواع پتو های ایرانی

شرکت پخش کننده انواع پتو های ایرانیشرکت پخش کننده انواع پتو ایرانی فعالیت گسترده ای در این عرصه داشته و انواع مدل های پتو را به صورت تخصصی و در وسعت بالایی توزیع می کند و مشتری جهت خرید عمده پتو می تواند به این مرکز و یا سایت فروش آنها مراجعه کند. انواع پتو ایرانی شامل:

  • پتو پنبه + الیاف مصنوعی مانند پلی استر و اکریلیک که بسیار گرم و نرم بوده و در انواع تک لایه و دو لایه برای فصول و مناطق مختلف آب و هوایی تولید می شود.
  • پتو ارگانیک از جنس پنبه خالص است و قیمت بالایی دارد و مخصوص افرادی است که به الیاف مصنوعی حساسیت دارند.
  • پتو پشمی گرما را در خود نگه داشته به علت گرمای زیادی که دارد مخصوص مناطق سرد سیر و زمستان است و دارای وزن بالایی می باشد.
  • پتو پشم شیشه به دلیل اینکه تنفس بالایی داشته و ضد حساسیت و آلرژی است مخصوص کودک و سالمندان است.
  • پتو مسافرتی دارای وزن سبک و نازک بوده و از قیمت مناسب و جابجایی راحتی برخودار است.

نمایندگی فروش پتو گلدار درجه یک

نمایندگی فروش پتو گلدار درجه یکنمایندگی فروش پتو گلدار درجه یک در اقصی نقاط کشور وجود دارد و با پشتیبانی از یک برند به بازاریابی و فروش مستقیم آن می پردازد و نمونه ها و طرح های مختلفی از آن را به قیمت کارخانه در اختیار مشتریان قرار می دهد و راهنمایی ها و مشاوره های لازمه را نیز در مورد پتو ارائه خواهد داد.

فروشنده پتو گلدار در این مرکز سعی می کند با ارائه تنوع مدل پتو با قیمت مناسب رضایت مندی او را کسب نموده و با فعالیت گسترده ای که با جوامع مختلفی دارد نقش تعیین کننده ای در این عرصه اجرا می کند و با عملکرد درست در این عرصه به بهترین نحو ممکن نیاز کشور را تامین می کند.

برای خرید انواع پتو ژله ای دخترانه، پسرانه، نوزادی، نوجوانی در هر سایز و مدلی می توان به نماینده یا سایت فروش آن سر زد. این مرجع پتو را در انواع رنگ های قرمز، سبز، زدگرد، آبی، بنفش، صورتی و قهوه ای و … عرضه می کند.

سفارش بهترین پتو خانگی با تخفیف باور نکردنی

سفارش بهترین پتو خانگی با تخفیف باور نکردنیتولیدی ها سفارش بهترین پتو خانگی با تخفیف باور نکردنی را می پذیرند و آن را بر اساس انتخاب مشتری تولید و ارسال می کنند و خرید سفارشی مزیت های بیشتری دارد چون خریدار آن را بدون واسطه از تولیدی ارزان تهیه می کند و از برند و تولید کننده و اصل بودن برند اطمینان دارد.

سفارش پتو ژله ای باتخفیف علاوه بر تولید کننده در دفاتر فروش آنها و یا نمایندگی ها نیز پذیرفته می شود و در صورت در دسترسی نبودن به این مراکز می توان در سایت فروش آنها نیز طرح، مدل، تعداد و سایز مورد نظر را سفارش نمود.

پتو خانگی ژ له ای دارای سایزهای مختلفی است و نوع یکنفره در ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ و ۱۵۰ در ۲۲۰ بوده و نوع دونفره در اندازه ۲۴۰ در ۲۲۰ و ۲۴۰ در ۲۰۰ است و پتو کودکان در سایز ۸۰ در ۱۱۰ و ۱۱۰ در ۱۴۰ است و پتو نوجوانان در ابعاد ۱۶۰ در ۱۱۰ خواهد بود و پتو نوزادی دارای اندازه ۱۱۰ در ۸۰ سانتیمتر می باشد.

پتو ژله ای با برند معتبر و قیمت عالی

پتو ژله ای با برند معتبر و قیمت عالیپتو ژله ای با برند معتبر و قیمت عالی را می توان در مراکز مختلفی جویا شد مراکزی که آن را بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهند. کیفیت پتو ژله ای بسیار ممتاز است و در برابر شستشو و فشار و کشش مقاومت خوبی داشته و ضد چرک می باشد و به راحتی شکل اولیه خود را از دست نخواهد داد.

بهترین پتو ژله ای دارای ضخلمت و قطر بالایی بوده و به تناسب آن دارای وزنی مناسب است و در فرایند تولید آن از مواد اولیه درجه یک استفاده شده موادی که بهداشتی بوده و از استانداردهای لازمه نیز برخوردار است و به علت بافت مستحکمی که دارد از پرز دهی کمتری برخوردار می باشد.

در ماشین لباسشویی و با دست قابلیت شستشو را دارد و رنگ آن در برابر مواد شوینده مقاوم و ثابت است و به دلیل الیاف درجه یکی که در آن به کار رفته دارای طول عمر بالا یی بوده و ضد حساسیت و آلرژی هستند و از گرمای مناسبی نیز بهرمند می باشند و از رنگی طبیعی و بهداشتی برخوردار بوده و دارای تنوع رنگ هم می باشد و به علت انعطاف پذیری به هر صورت می توان آن را جمع کرد و فضای کمی را اشغال خواهد نمود.

مرکز ویژه پتو های ایرانی با گل برجسته

مرکز ویژه پتو های ایرانی با گل برجستهدر مرکز ویژه پتوهای ایرانی با گل برجسته به دلیل اینکه بورس این محصول است طرح ها و رنگ های مختلفی از این پتو در معرض نمایش قرار گرفته است‌. پتو ژله ای برجسته در این مرکز به دلیل زیبایی فوق العاده ای که دارد چشم هر بیننده ای را به خود خیره نموده است.

یکی از نکاتی که حین خرید باید به آن توجه نمود و طرح است که انتخاب آن نشانگر ذوق و سلیقه مشتری است و این پتوها در دو نوع گل برجسته و ساده هستند که نوع گل برجسته به دلیل زیبایی منحصربه فردی که دارد طرفداران زیادی خواهد داشت.

طرح های این پتو در انواع گل، شاخه شکسته، هندسی، طرح های طبیعت و … است که بهتر است رنگ و طرح دلخواه را با رنگ دکوراسیون اتاق خواب و سرویس های خواب هماهنگ تهیه کرد. از این مدل پتو به دلیل زیبایی دوچندانی که دارد به عنوان کادو نیز می توان استفاده نمود و آن را به دوستان و بستگان هدیه داد.

خرید بدون واسطه پتو ژله ای با قیمت شگفت انگیز

خرید بدون واسطه پتو ژله ای با قیمت شگفت انگیزخرید بدون واسطه پتو با قیمت شگفت انگیز در مراکز عرضه کننده مستقیم انجام می شود چون این مراکز با حذف واسطه ها قدرت خرید مشتری را بالا می برند در نتیجه تعداد تقاضا نیز بالا خواهد رفت و همچنین پتو قیمت پایین در بازار دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.

مراکز مختلفی نیز هستند بنا به دلایل مختلفی پتو قیمت مناسب را ارائه می کنند مثلا برخی آنها به دلیل بازاریابی و تبلیغات و جذب مشتری و در نتیجه بالا بردن فروش خود بنابه دلایلی انواع پتو را با قیمت ها مناسب ارائه می کنند و در نهایت سود آنها بالا خواهد رفت.

پتو ژله ای به دلیل ویژگی های مطلوبی که دارد توانسته نیاز مشتری را به طور کامل پاسخگو بوده و طرفداران زیادی داشته باشد. همچنین طرح های متفاوت و مدرنی از آن در بازار به چشم می خورد که از نهایت زیبایی برخوردار است مانند نوع سه بعدی که نمایی واقعی و جلوه ای هیجان انگیز به اتاق خواهد داد.

عرضه پتو مسافرتی متری با کیفیت خوب

عرضه پتو مسافرتی متری با کیفیت خوبعرضه پتو مسافرتی متری باکیفیت خوب در بازار توسط اکثر فروشگاه ها انجام می شود که در این مدل پتو خریدار به هر اندازه که بخواهد می تواند تهیه کند. این پتو به دلیل اینکه هزینه ای برای بسته بندی آن صرف نشده دارای قیمت های ارزانی است.

پتو مسافرتی ژله ای دارای طرح و رنگ های مختلفی بوده و از وزن کمی برخوردار است و قابلیت حمل و نقل راحت را دارد. از این پتو می توان در هر اندازه تهیه کرد و از آن علاوه بر روانداز می توان به عنوان زیر انداز و روفرشی نیز بهره برد.

پتو مسافرتی اکثرا از جنس الیاف مصنوعی مانند پلی استر و اکریلیک تولید شده و بسته به تراکم بافت دارای کیفیت های مختلفی است و نوعی از آن دارای بافت متراکم و توپر بوده و فشرده تر و ضخیم تر خواهد بود و از طول عمر و مقاومت بیشتری برخوردار است.

تولید پتو های ویژه نوزاد جهت صادرات

تولید پتو های ویژه نوزاد جهت صادراتتولید پتوهای ویژه نوزاد جهت صادرات را برخی برندهایی عهده دار هستند که به تولید و فروش ویژه پتو ایرانی نوزادی می پردازند و علاوه بر کیفیت مطلوب آنها به بسته بندی شیک و استاندارد نیز توجه نموده و در بهترین نمونه ها این محصول را ارائه می کنند‌.

پتو نوزادی باید بسیار نرم و لطیف و گرم باشد و از قابلیت تنفس بالایی نیز بهره مند باشد چون اگر در شب پتو روی صورت کودک را گرفت دچار خفگی نشود و ضد آلرژی و ضد حساسیت باشد چون پوست کودک به برخی الیاف ها حساسیت دارد.

پتو نوزادی در انواع دور پیچ و زیپی تولید می شود و دو نوع تک لایه مخصوص تابستان و دولایه مخصوص زمستان دارد و دارای انواع کلاه دار و بی کلاه بوده و در رنگ و مدل های مختلف عروسکی تولید می شود.

معرفی انواع پتو های پسرانه منحصر به فرد

معرفی انواع پتو های پسرانه منحصر به فردپتو های پسرانه دارای طرح ها و رنگ هایی هستند که از ذوق و سلیقه پسرها بر می خیزد و رنگ های آبی، سورمه ای. قهوه ای و … از این نوع مدل است که دارای سایز و ابعاد مختلفی است و هر سن و سالی از پسر ها را شامل می شود.

پتو پسرانه در رنگ های مختلف و در طرح هایی ارائه می شود که مورد پسند پسران است طرح هایی مانند طرح شخصیت های کارتونی محبوب مانتد فوتبالیست ها، ماشین کارتونی و … که دارای سایزهای مختلفی بوده و مناسب همه سن و سالی می باشد.

پتو یکنفره استفاده های بالایی داشته و سازمان ها و ارگان های مختلف مانند پرورشگاه ها، هتل ها، سربازخانه ها، سازمان های نظامی، خوابگاه ها، اردوگاه ها، سالمندان، زندان ها و … خریداران عمده آن هستند.

آشنایی با محصولات برند پتو های ایرانی

آشنایی با محصولات برند پتو های ایرانیدر ایران برندهای پتو بسیار گسترده است که از انواع الیاف مصنوعی تولید شده اند و بسته به نوع تولید و نوع الیاف بکار رفته در آنها دارای کیفیت ها و ویژگی های مختلفی بوده و هر کدام مشخصه ای منحصر به فرد داشته و میزان تقاضا در هر کدام نشان از مرغوبیت آنهاست.

برند خوب در برابر شستشو مقاوم است و با شستشو مدام ضخامت و قطر خود را از دست نخواهد داد. اکثر پتوهای ایرانی دارای نواری هستند که از رنگ خود پتو بوده و در اطراف آنها دوخته شده است و ضخامت نوار و کیفیت دوخت آنها در برندهای مختلف فرق دارد.

ارزانترین و قدیمی ترین آنها پتو نمدی ارزان است که در دو نوع ساده و تک رنگ و طرح دار تولید می شود و از گرمی و مقاومت و استحکام خوبی برخوردار است و مراکز شلوغی که استفاده بالایی به پتو دارند این مدل را عمده و ارزان تهیه می کنند.

3

  1. محصولاتی که تو سایت قرار دادید بسیار عالیه فقط ای کاش قیمتاش رو هم درج می کردید که بتونیم خیلی راحت تر خرید مون رو انجام بدیم اینجور برای اطلاع داشتن از قیمت این محصولات کلی وقت صرف می شه.

  2. یک زنگ بزنید یک مشورت میخواستم انجام بدم.راهنمایی کنید ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما