بهترین بازار فروش انواع پتوهای نرمینه درجه یک

بازار فروش انواع پتوهای نرمینه، مکانی برای خرید انواع پتو با برند نرمینه در سایز ها و اندازه های مختلف می‌باشد. ایران یکی از کشور های برتر در زمینه تولید انواع پتو است که هر یک برند ها و نام های تجاری خاصی را در این عرصه به خود اختصاص داده اند. پتو یکی از کالا های خواب است که در حقیقیت بدون آن، سپری کردن شب های بلند زمستان غیر ممکن است. یک سوم از طول عمر زندگی هر فرد در خواب سپری می‌شود. انتخاب یک روانداز و پتوی مناسب می‌تواند خوابی راحت و آرامش بخش را به ارمغان آورد. بنابراین انتخاب پتوی مناسب و با کیفیت در این زمینه نقش مهمی ایفا می‌کند.

 

 

بهترین بازار فروش انواع پتوهای نرمینه درجه یک

فروش بهترین پتو نرمینه در کشور

فروش پتو با مارک نرمینه در بازار های سراسر کشور و در فروشگاه های عرضه کننده کالای خواب صورت می‌گیرد. در این مراکز انواع پتو نرمینه، به مراجعه کنندگان معرفی شده که شامل موارد زیر می‌باشد.

1.پتو گل برجسته، پتو طرح فانتزی، پتو نرمینه رز

2.پتو ساده ایرانی، پتو خانگی رنگی، پتو نمدی

3.پتو دخترانه شیک و پتو پسرانه

در مورد ویژگی ها و خصوصیات هر یک و نحوه نگهداری مناسب آنها نکات لازم، ذکر می‌شود. فروش ویژه پتو در بازار های کشور صورت می‌گیرد. فروشندگان با ارائه زمان این فروش و اطلاع رسانی به هنگام، به عرضه پتو با قیمت ارزان تر از همیشه و با ارائه تخفیف های مناسب می‌پردازند.

 

فروش بهترین پتو نرمینه در کشور

عرضه کنندگان انواع پتو نرمینه با کیفیت

پتو به شیوه های مختلفی تولید می‌شود که نوع ماشین آلات و دستگاه هایی که در این زمینه به کار می‌رود، نقشی موثر در نوع بافت آن دارند. به طور کلی مراحل مختلف بافت یک پتو شامل موارد زیر می‌شود.

1.ریسندگی

2. بافندگی

3. چاپ

4. تکمیل

5. نوار دوزی

6. بسته بندی و عدل بندی

در هر یک از مراحل ذکر شده، کار های خاصی انجام می‌شود که منجر به تولید محصول نهایی که همان پتو است، می‌شود. مثلا در مرحله ریسندگی الیاف تشکیل دهنده پتو که عمدتا الیاف اکریلیک هستند، به نخ نمره سی دولا یا متریک تبدیل می‌شوند. بنابراین نخستین مرحله تولید از این فرایند، ریسندگی است. انواع پتو نرمینه با کیفیت نیز، با طی مراحل فوق، در کارخانجات صنعتی تولید و توسط عرضه کنندگان آن به دورترین نقاط کشور ارسال می‌شود. عرضه اینترنتی این محصولات نیز در برنامه فعالیت های مارک نرمینه وجود دارد. بنابراین تولیدات این شرکت را از طریق فروشگاه های آنلاین نیز می‌توان، در داخل و خارج از کشور تهیه نمود.

 

 

عرضه کنندگان انواع پتو نرمینه با کیفیت

فروشگاه بزرگ پتو ایرانی جنس خوب

ملاک ها و فاکتور های زیادی هستند که تعیین کننده یک پتو جنس خوب و درجه یک می‌باشند. در نتیجه این محصولات، به وسیله این شاخص ها، ارزش گذاری می‌شوند. از جمله برخی خصوصیات انواع پتوی با کیفیت عبارت است از:

1. تهیه شده از بهترین الیاف و مواد اولیه

2. بسته بندی مناسب و شیک

3. قابلیت شستشو و عدم تغییر رنگ و کیفیت آن

4. عرضه با قیمت مناسب

5. ضد حساسیت و آنتی باکتریال

6. تنوع سایز و طرح و رنگ

7. نرم و لطیف و خوشخواب

نمونه این پتو ها را با شرایط فوق می‌توان در مرکز عرضه پتو و فروشگاه عرضه کننده انواع برند پتو ایرانی مشاهده نمود. در این فروشگاه ها تنوع سایز و طرح و قیمت عاملی است که دست خریداران را برای انتخاب یک پتوی مناسب، باز گذاشته و به راحتی آنها را قادر به انتخاب از بین مجموعه پتو های تولیدی در کشور نموده است.

 

فروشگاه بزرگ پتو ایرانی جنس خوب

تجارت مستقیم پتو نرمینه ساده در ایران

یکی از خطوط مهم در فرایند تولید پتو، مرحله بافندگی است. امروزه ماشین آلات و دستگاه های زیادی که به صورت تمام اتومات و نیمه اتومات کار می‌کنند، در کارخانجات بافندگی پتو، مشغول به کار می‌باشند. این مراکز، بافت پتو را با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که در اختیار دارند، انجام می‌دهند.

خط بافندگی پتو نرمینه از سه قسمت تشکیل شده است. این قسمت ها عبارتند از:

1.چله پیچی

2.بافت که در آن پتو با وزن مشخص بافته می‌شود که خود شامل دو مرحله بافت زمینه و بافت پرز پتو می‌باشد.

3.برش لایه

این مراحل برای تهیه ساده ترین پتو ها طی می‌شود. برند نرمینه در ایران، به عنوان نامی در این صنعت، با تولید انبوه پتو، به تجارت مستقیم و خرید و فروش این کالای خواب می‌پردازد. اقلام مختلف پتو های نرمینه را می‌توان در سایز مورد نظر، از این کارخانه خریداری کرد و در فروشگاه های کالای خواب به مشتریان عرضه نمود.

 

تجارت مستقیم پتو نرمینه ساده در ایران

خریدار مستقیم انواع پتو های ایرانی

پتو های ایرانی دارای یک سری تفاوت ها و یک سری شباهت ها هستند که زمینه ساز ایجاد تنوع در آن شده اند. از جمله شباهت های انواع پتو می‌توان به مواردی مانند:

1.سایز و ابعاد

2.جنس و کیفیت

3.تنوع طرح

4.تنوع قیمت

از جمله تفاوت های بین اقلام مختلف پتو نیز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

1.کارخانه و شرکت تولید کننده

2.میزان فروش

3.بسته بندی

4.قیمت

خریداران پتو با توجه به عوامل ذکر شده، اقدام به تهیه و خرید پتو در طرح ها و تنوع گوناگون می‌نمایند. آنچه که برای تهیه کنندگان پتو از اهمیت خاصی برخوردار است، قیمت مناسب در مقابل کیفیت مناسب است که از عواملی تاثیر گذار برای خرید به شمار می‌آید. برخی از خریداران با مراجعه مستقیم به واحد فروش کارخانه و شرکت تولیدی پتو، اقدام به مشاهده تولیدات مختلف پتو و همچنین نمونه های جدید آن می‌نمایند. به این ترتیب این افراد ضمن امکان مشاهده تولیدات یک برند خاص، از نزدیک می‌توانند به خرید نیز بپردازند.

 

 

خریدار مستقیم انواع پتو های ایرانی

فروشنده برتر بهترین نوع پتو با کیفیت عالی

فروشنده پتو نرمینه یا سایر برند های بازار، با شیوه های مختلف به معرفی پتو و انواع مختلف آن به خریداران می‌نماید. در واقع بازاریابی، یکی از کلید های موفقیت هر کار تجاری و تولیدی است. در صورتی که طبق اصول روز و به شیوه ای علمی و هنرمندانه به کار گرفته شود، می‌تواند میزان فروش یک شرکت یا یک واحد تجاری را به طورقابل ملاحظه ای افزایش دهد.

فروشندگان برتر پتو نیز در کشور، از جمله افرادی هستند که با علم و دانش روز، در زمینه معرفی انواع پتو به مراجعه کنندگان یا مشتریان عمده می‌توانند موفق عمل نمایند. در نتیجه بهترین نوع پتو، با کیفیت عالی را در تعداد و حجم زیاد به فروش رسانند. فروشندگان برتر دارای یک سری خصوصیات هستند که موفقیت آنها را در فروش یک کالا از جمله پتو تضمین می‌کند. برخی از این خصوصیات عبارتند از:

1. صبور و با حوصله هستند.

2. برای مشتری و پول و وقت او ارزش قائل می‌باشند.

3. تنوعی از تولیدات مختلف پتو را به مراجعه کننده معرفی می‌کنند.

4. رضایت مشتری هدف نهایی آنهاست.

5. تولیدات خود را با قیمت مناسب و عادلانه به فروش می‌رسانند.

6. از روابط عمومی و طرز برخورد با مشتری آگاهی داشته و سعی در رعایت و به کار گیری این اصول را دارند.

با بهره گیری از نکات فوق، همه فروشندگان خرد و کلان می‌توانند ادامه کار تجاری و فروش خود را با موفقیت در پیش گیرند.

 

 

فروشنده برتر بهترین نوع پتو با کیفیت عالی

مرکز خرید پتو مسافرتی صادراتی

در میان تولیدات پتو، نوع مسافرتی آن به ویژه در دهه اخیر بسیار مورد استقبال و توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته است. مهمترین مشخصه این کالای خواب، سبک بودن و کم حجم بودن آن است. این خصیصه، نوعی مزیت خرید محسوب شده و افراد هنگام مسافرت های درون و برون شهری آن را با خود حمل می‌کنند.

پتو های مسافرتی، بهترین روانداز تابستانه و زمستانه به شمار می‌آیند و به دلیل سبک وزنی به راحتی قابل شستشو می‌باشند. بنابراین در صورت کثیف شدن، نباید نگران تمیزی و شستشوی آنها بود. چون به سهولت با دست یا با ماشین لباسشوئی شسته می‌شوند. فروشگاه پتو مسافرتی مرکزی، برای خرید این نوع از پتو در هر سایز و اندازه و رنگ می‌باشد و تنوع موجود در این محصولات سلیقه همه افراد را برآورده می‌سازد.

 

مرکز خرید پتو مسافرتی صادراتی

کارخانه عرضه کننده با کیفیت ترین پتو گلدار

خط چاپ، یکی از خطوط در پروسه تولید پتو به شمار می‌رود که به کمک شابلون های مخصوص چاپ طرح و نقشه مورد نظر، مانند طرح گل بر روی پتو حک می‌کند. ابعاد پتو نیز در همین مرحله مشخص می‌شوند. به طور کلی عموما ابعاد پتو شامل موارد زیر می‌باشد.

1. پتو دو نفره با سایز 240*220 و 240*200 سانتی متر 

2. پتو یک نفره با سایز 160*220 و 160*200 سانتی متر

3. پتو کودک و نوزادی با سایز 80*110 و 110* 140 سانتی متر

4. پتو نوجوان 110*150 سانتی متر

این پتو ها در هر سایزی که باشند، در خط چاپ، توسط دستگاه تثبیت کننده رنگ و طرح مورد نظر، در دمای صد درجه سانتی گراد و فشار محیط به درجه ثبات می‌رسند. بعد از این مرحله پتویی که طرح دار شده و چاپ آن به اتمام رسیده است، وارد حمام شستشو می‌شود. فشار آب، مواد شوینده و آب گرم در این قسمت به شستشوی کامل پتو پرداخته و به آن نرم کننده نیز افزوده می‌شود. در انتها آبگیری و توسط دستگاه خشک کن تحت گرمای زیاد خشک می‌شود.

 

کارخانه عرضه کننده با کیفیت ترین پتو گلدار

خصوصیات پتو نرمینه طرح رز

در میان طرح های انبوه پتو، شاید به جرات بتوان، طرح گل رز آن را بهترین طرح های موجود در این کالا دانست. گل رز، یکی از انواع گل های معطری است که به دلیل خصوصیاتی که دارد، در بسیاری از فرهنگ ها به عنوان نماد و الگو برداری از آنها استفاده شده است. این امر سبب شده است تا طرح گل رز، یکی از طرح های مطلوب و نقوش زیبا بر روی انواع پتو باشد.

از آن جا گل رز در رنگ های متنوع وجود دارد، تنوع گل رز چاپ شده بر روی پتو نیز از جهت رنگ بسیار زیاد است. پتو نرمینه نیز در مجموعه تولیدات خود طرح رز را به عنوان یکی از طرح های برتر و پر فروش دارد که دارای خصوصیات فوق است:

1. ابعاد: 220*240 دو نفره

2. وزن: 3000 گرم

3. نوع: یک لایه

4. جنس: اکریلیک

5. قابلیت شستشو با ماشین لباسشوئی، نرم و لطیف، گرم، سایز مناسب استفاده بزرگسالان

6. دارای زمینه ساده با گل برجسته، دور دوزی شده

پتو نرمینه طرح رز را می‌توان از فروشگاه پتو نرمینه با بسته بندی مناسب در سراسر کشور خریداری نمود.

 

 

خصوصیات پتو نرمینه طرح رز

بهترین پتو با برند ایرانی و کیفیت بالا

کارخانجات و واحد های صنعتی زیادی در زمینه تولید پتو در کشور فعالیت دارند که برخی از آنها توانسته اند به موفقیت های چشم گیری دست یافته و به عنوان تولید کننده برتر و حتی صادر کننده برتر نیز در کشور شناخته شوند. از این رو بهترین برند های پتو در کشور با کیفیت بالا تولیدات خود را در بازار های داخلی و خارجی عرضه نموده و رضایتمندی مشتری از خرید، هدف نهایی آنها می‌باشد.

با جستجو در بازار، می‌توان شاهد تنوع پتو های تولید شده از جهات مختلف بود و از هنر مردمان ایران زمین، به خود بالید. اگر چه در بازار، پتو های خارجی نیز به فروش می‌رسند، اما تولیدات داخلی در مقایسه با آنها از کیفیت بهتر و قیمت مناسب تری برخوردار می‌باشند.

 

 

بهترین پتو با برند ایرانی و کیفیت بالا

پتو های دخترانه و پسرانه شیک

پتو های دخترانه و پسرانه را با عنوان پتوی نوجوان نیز نامگذاری می‌کنند. سایز این پتو ها 110*150 است و برای هر دو گروه دختران و پسران به طور اختصاصی تهیه و تولید می‌شود.

یکی از موارد تمایز پتو برای این دو گروه که در نگاه اول به خوبی قابل تشخیص است، طرح و رنگ به کار رفته برای آنهاست. از آن جا که دختران و پسران از نظر جنسی و ویژگی های مختلف، سلیقه های متفاوت و گوناگونی دارند، از این رو پتو هایی مختص آنها نیز طراحی شده است. مثلا برای انواع پتوی دخترانه از طرح های عروسکی و رنگ های شاد و همچنین شخصیت های کارتونی دخترانه استفاده شده است. برای پسر ها نیز از رنگ های مورد توجه آنها و شخصیت های کارتونی مختص آنها بهره گرفته شده است. بنابراین همان طور که ملاحظه می‌شود، بخش طراحی پتو در هر کارخانه تولیدی به این موارد نیز توجه داشته و آن را مد نظر قرار می‌دهد.

 

پتو های دخترانه و پسرانه شیک

پتو نوجوان با طرح مناسب و قیمت ارزان

پتو های نوجوان، با نام پتوی دخترانه و پتوی پسرانه نیز در بازار به فروش می‌رسد. سایز این پتو ها عمدتا 110*150 است و برای هر دو گروه از رنگ های مناسب همان گروه استفاده شده است.

این امر به دلیل نیاز های متفاوت دختران و پسران می‌باشد که تولید کنندگان و طراحان پتو به آن توجه خاص و ویژه دارند. طرح های مناسب با قیمت های ارزان در مجموعه های فروشگاهی و مراکز عرضه کننده کالای خواب به چشم می‌خورند و قابل مشاهده هستند. این مدل از پتو ها را در مجموعه های فروش آنلاین نیز می‌توان مشاهده کرد. ضمن این که در این وب سایت ها می‌توان به مطالعه موارد مفیدی مانند موارد زیر پرداخت.

1. معرفی برند های معروف تولید کننده مانند انواع پتو صادراتی نرمینه و مراکز عرضه پتو نرمینه

2. بیان ویژگی ها و کیفیت هر نوع پتو مانند کیفیت پتو نرمینه

3. ارائه مقالات مفیدی جهت نگهداری صحیح پتو برای خریدار پتو نرمینه

 

پتو نوجوان با طرح مناسب و قیمت ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما