توزیع کنندگان پتو سربازی نمدی

پتو سربازی نمدی یکی از قدیمی ترین نمونه های پتو در کشور است که دارای بافتی متراکم و نرم می باشد و به دلیل مزیت هایی مانند گرم بودن بالا نسبت به نمونه های دیگر، در بسیاری از مراکز و ادارات دولتی مورد استفاده قرار می گیرد. تعداد توزیع کنندگان پتو سربازی در کشور بسیار زیاد است که با استفاده از روشهای مختلف مجازی و حضوری اقدام به فروش محصول می کنند. 

توزیع کنندگان پتو سربازی نمدی

تاریخچه تولید پتو در ایران

تاریخچه تولید پتو در ایران پتو به عنوان یکی از محصولات کاربردی در زندگی افراد می باشد که در رده کالای خواب به شمار می آید و قدمت بسیار طولانی در کشور دارد. 

تولید محصولات نساجی در ایران به قبل از میلاد مسیح برمی گردد ولی نمونه های پیشرفته محصولاتی مانند انواع پارچه ها و پتو به دوران انقلاب صنعتی و روی کار آمدن بسیاری از کارگاه ها و کارخانه ها مربوط می شود. 

تولید پتو ابتدا توسط کارگاه های تولیدی در طرحهای ساده و با استفاده از الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه بافته می شد ولی به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی، الیاف مصنوعی مانند پلی استر نیز در ترکیب انواع پتوها مورد استفاده قرار گرفتند. 

امروزه پتوهای تولید شده در کشور تنوع بسیار بالایی از لحاظ طرح و مدل دارد و از انواع الیاف مصنوعی و طبیعی به صورت ترکیبی از این دو در ساخت پتوهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. 

ایران از لحاظ تولید پتو پتانسیل بسیار بالایی دارد طوری که علاوه بر رفع نیاز بازار داخلی، اقدام به صادرات این محصول به بسیاری از کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه می کند. 

فروشندگان انواع پتو سربازی نمدی

فروشندگان انواع پتو سربازی نمدی پتو سربازی نمدی به عنوان یکی از کاربردی ترین نمونه های پتو برای مراکز و ادارات مختلف و بیمارستان ها به شمار می آید که در کیفیت ها و رنگهای متنوع و اکثراً در طرح های ساده و یکدست تولید می شوند. 

از رنگهای پرطرفدار این پتو می توان به پتو یشمی سربازی، پتو نخودی نمدی سربازی، رنگهای شتری و خاکستری از این پتو اشاره کرد که تولیدکنندگان این محصول نیز در زمینه تولید و عرضه این رنگها توجه بیشتری دارند. 

امروزه فروشندگان انواع پتوهای سربازی نمدی سعی می کنند در کنار روشهای حضوری و سنتی خود از فروش های مجازی نیز استفاده کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را در بازار عرضه پوشش دهند. 

روشهای مجازی و آنلاین به دلیل مزیت هایی مانند در دسترس بودن بدون محدودیت های زمانی و مکانی امروزه طرفداران بیشتری دارد و همین امر باعث شده که فروشندگان حوزه های مختلف به ویژه پتو سربازی اقدام به خرید محصولات خود از این روش کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما