فروش استثنایی پتو گلبافت عروس

 

پتو یکی از نیاز های اساسی و اولیه است که دارای طرح های بی نظیری می‌‎‌‌‌‌‌باشد. جنس، اندازه، طرح و شکل پتوها با هم متفاوت است. پتو گلبافت، از قدیمی ترین پتو های ایرانی بوده است که جنس لطیف و طرح های زیبایی دارد. این ویژگی، آن را از دیگر پتو ها متمایز کرده است. پتو انواع مختلفی دارد، از جمله: دو نفره، تک نفره، مسافرتی که هر کدام دارای مزیت هایی هستند. فروش استثنایی پتو گلبافت عروس از سایت ما  امکان پذیر است.

 

فروش استثنایی پتو گلبافت عروس

همه چیز درباره پتو پشم شیشه

پتو پشم شیشه دارای مشخصات زیر می‌باشد.

  • برای همه ی سنین ابعاد مناسبی دارد.
  • دارای وزن سبک تری نسبت به دیگر پتو ها می‌باشد.
  •  گرمای بیشتری نسبت به دیگر پتو ها دارد.
  • بسیار کم حجم می‌باشد.
  • حساسیت زا نیست و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • قابل شستشو با ماشین و یا به صورت دستی انجام می‌گیرد.
  • جنس این پتو بسیار نرم است.

پتو پشم شیشه به خاطر مزیت های زیادی که دارد، در هر خانه ی ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پتو مخصوص جهیزیه نیز است. خانم های باردار نیز از این پتو در دوران بارداری استفاده می‌کنند. یکی دیگر از محصولات پتو گلبافت دو نفره، این است که، پر کاربرد ترین نوع پتو می‌باشد. این پتو بخاطر اندازه و نقش و نگاری که دارد، اکثرا مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشتر از آن برای رو تختی نیز استفاده می‌کنند. پتو گلبافت بسیار  نرم می‌باشد و لطافت خاصی دارد.

پتو گلبافت نوجوان از دیگر محصولات گلبافت است. این پتو مورد توجه نوجوانان می‌باشد، چون طرح و نقش پتو مختص نوجوانان است. پتو گلبافت نوجوانان دخترانه و پسرانه، کاملا مشخص است، چون رنگ های آن نیز تفاوت دارد. پتو گلبافت نوجوان و یا پتو گلبافت دو نفره برای هدیه بسیار عالی می‌باشد، زیرا خانواده های ایرانی از پتو استفاده زیادی می‌کنند و در رختخواب خود همیشه پتو در اندازه ی متفاوت دارند. پتو دو نفره علاوه بر باصرفه بودن بسیار زیباتر نیز می‌باشد، زیرا نقش آن به طور کامل است.

 

همه چیز درباره پتو پشم شیشه

قیمت باورنکردنی انواع پتو گلبافت عروس

قیمت باورنکردنی انواع پتو گلبافت عروس را از طریق سایت جستجو کنید. شما می‌توانید، از این فرصت استفاده کرده و با قیمت باور نکردنی، این کالای مورد نیاز را تهیه کنید. پتو گلبافت طرح ساده و یک رنگ نیز وجود دارد. این پتو برای کسانی که پتو با طرح شلوغ را نمی‌پسندند، مناسب است. پتو گلبافت به خاطر ویژگی های زیادی که دارد همیشه مورد توجه بوده است.

 

 

قیمت باورنکردنی انواع پتو گلبافت عروس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما