فروش بهترین پتو گلبافت تک نفره

پتو نوعی پوشش برای گرم نگه داشتن بدن هنگام خواب است که از پارچه هایی با ضخامت بالا تهیه می شود و جنس الیاف به کار رفته در آن بسیار نرم است چراکه لطافت پتو امری مهم محسوب شده و چون تماس مستقیم با پوست دارد این امر یکی از نکات مهم در انتخاب پتو می باشد. 

فروش پتو با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و دوام بسیار بالا در مراکز فروش انجام می شود و دارای انواع پتو گلبافت تک نفره و دو نفره می باشد. 

اغلب افراد حتی در تمام فصول سال خریدار این کالا می باشند. به همین جهت در بازار عرضه این کالای پر فروش در انواع گوناگونی چون چهار فصل، کرک دار، پشمی و … شاهدیم؛ حتی نمونه های مسافرتی که در حال حاضر در بازار موجود می باشد برای افرادی که حساسیت بسیار بالایی روی این کالای که به نوعی کالای خواب می باشد محبوب دارند.

در هر حال این کالا محبوب به دلایل زیادی محبوبیت بسیار دارد که علت این امر تولید این محصول در نوع، سایز و طرح های گوناگونی می باشد.

جهت خرید این کالا بهتر است به مراکز فروش بهترین انواع پتوی گلبافت مراجعه نمایید که معتبر بوده و همچنین خود، تولید کننده نیز باشند.

فروش بهترین پتو گلبافت تک نفره

مقایسه پتو پنبه ای و پشمی

مقایسه پتو پنبه ای و پشمی پتو های پنبه ای در انواع پنبه خالص و پنبه ناخالص همراه با موادی مثل آکریلیک و پلی استر بوده که از هر دو نوع آن می توان پتو تولید کرد و پتو های پنبه ای در مقایسه با پتو هایی که از پشم تهیه می شوند پرز کمتری به محیط اطراف خود می ریزند و این پتو ها به صورت ضخیم با حجم بیشتری از الیاف برای فصل های سرد سال و به صورت نازک با حجم کمتری از الیاف برای فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند.

پتو پشمی برای افرادی مناسب و طراحی شده که به سرما به شدت حساس بوده و برای افرادی که همیشه در حال یافتن مکانی گرم هستند توصیه می شود از این جنس پتو استفاده کنند چرا که یکی از خواص پشم در مقایسه با سایر الیاف مورد استفاده از پتو نگهداری گرما و جلوگیری از خروج آن است و به همین دلیل برای افراد سرمایی بسیار مناسب بوده اما در مقایسه با بافت پنه مقداری زبر بوده و برای افرادی با پوست بسیار حساس استفاده از آن خیلی توصیه نمی شود. 

پتوی پشمی عایق بسیار قوی می باشد. وقتی که در یک شب بسیار سرد قصد خوابیدن دارید ، بهترین پتوی پشمی قادر است به گرم و راحت ماندن بدن انسان کمک کند. علاوه بر خوابیدن هنگام پیاده روی در آب وهوای سرد یا ماهیگیری در آب سرد بهتر است از پتوی پشمی استفاده ننایید. از سوی دیگر پتوی پنبه ای گرم می باشد.پتوی پنبه نیز همانند پشم ویژگی های بسیار زیادی را دارد. اما تفاوت پتوی پشمی و پنبه در این جاست که پتوی پنبه سبک است که می تواند به افرادی که توان تحمل پتوی سنگین را ندارند کمک نماید. ونیز محفاظت بسیار عالی در مقابل سر ما را فراهم می کند.

البته از هر دو مدل کالا انواع وارداتی آن نیز در کشور ما موجود است که با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی داخل کشور و قیمت مناسب آن، بهتر است پتوی دلخواه خود را از انواع تولید ایرانی انتخاب نمایید.

قیمت باورنکردنی انواع پتو گلبافت تک نفره

قیمت باورنکردنی انواع پتو گلبافت تک نفره پتو گلبافت انواع مختلفی دارد که این انواع شامل: 

پتو گلبافت تک رنگ: پتو با توجه به اسمش فقط از یک رنگ تهیه شده و کاملا ساده است و در انواع مختلف رنگ های متفاوت در بازار وجود داشته و به دلیل سادگی که دارد نسبت به سایر مدل ها قیمت کمتری دارد.

پتو گلبافت طرح دار: این پتو که در انواع و در طرح های مختلف در بازار فروش وجود داشته و یکی از محبوب ترین طرح های آن طرح گل است و این مدل پتو همانند پتو ساده بسیار پر طرفدار بوده اما نسبت به آن از قیمت بیشتری برخوردار است. 

قیمت پتو بستگی به جنس مواد به کار رفته در آن و اندازه ای از پتو که قصد سفارش آن را دارید داشته و شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش با قیمتی مناسب پتو مورد نظر خود را سفارش دهید‌. 

شما می توانید برای خرید پتو گلبافت به مراکز معتبر فروش رفته و به صورت حضوری محصول مورد نظر خود را تهیه کنید و یا اینکه می توانید از طریق اینترنت و از سایت های معتبر فروش محصولات اقدام به سفارش محصول کرده و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید. 

امروزه خرید پتو تک نفره با توجه به عواملی مختلفی صورت می گیرد که مهم ترین آن ها در متن ذکر شده اما مهم ترسن فاکتور در قیمت گذاری این کالای خواب بارزش سایز پتو تک نفره می باشد که بیشتر با یک اندازه مشخص تولید می شود اما بعضی پتو ها کمی بزرگتر و یا کمی کوچک تر می باشند.

با توجه به محدوده قیمتی متنوع در خصوص این کالا، توصیه می شود که خرید خود را از فروشندگان معتبری انجام دهید که خود تولید کننده پتو گلبافت نیز باشند، تا ضمن اطمینان از کیفیت محصول، با حذف هزینه های واسطه گری قیمت مناسب تری را جهت خرید کالای دلخواه خود بپردازید.

سایز پتو گلبافت تک نفره

سایز پتو گلبافت تک نفره همان طور که در بالا اشاره کردیم مهم ترین فاکتور در قیمت سایز پتوی می باشد این محصول نیز دارای اندازه و سایزهای گوناگونی می باشد که هر یک از آن ها دارای کیفیت و ویژگی های منحصربه‌فرد به خود می باشد. در حالت کلی می توان گفت این محصول دارای سایز بندی مقابل می باشد که بیش تر دو اندازه کودک و اندازه بزرگسال تولید می شود.

اما بیشترین فروش پتو متعلق به پتوی تک نفره می باشد چرا تک نفری بوده و مناسب برای سفر می باشد وهمین امر سبب شده که خواهان و طرفداران زیادی داشته باشد.

ضمن آن که انواع پتوی گلبافت تک نفره در سایز های مختلف استاندارد تولید و توزیع می گردد. همچنین امکان تولید سایز سفارشی دلخواه شما نیز وجود دارد.

خرید عمده پتو گلبافت تک نفره

خرید عمده پتو گلبافت تک نفره امروزه پتوی گلبافت تک نفره بیش ترین فروش را در میان انواع کالای خواب می باشد و خریداران زیادی را جذب خود می کند.

در حال حاضر با گسترش اینترنت و قدرت گرفتن ناوگان حمل و نقل این محصول هم به صورت اینترنتی وهم به صورت حضوری در انواع فروشگاه های کالای خواب و انواع فروشگاه های بزرگ به آسانی در دسترس می باشد.

اما اگر تمایل دارید یک خرید عای و واقعی توام با کیفت و هزینه مناسب داشته باشید از پتو گلبافت تک نفره ما خرید نمایید.ما این مژده را می دهیم که می توانید این محصول را نیز به صورت عمده از ما خرید نمایید.

بدیهی است که خرید انواع پتوی گلبافت همانند هر گونه کالای دیگر اگر به صورت عمده و با قیمت های عمده فروشی انجام گیرد، می تواند از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه باشد.

مشخصات پتو تک نفره شرکت گلبافت

مشخصات پتو تک نفره شرکت گلبافت

جنس پتوی یک نفره تولیدی شرکت گلبافت از پلی استر بوده و سایز استاندارد آن ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتیمتر می باشد. البته امکان تولید سایز های مختلف و سفارشی مشتری نیز وجود دارد. این پتو ها با طور نرمال دارای ۲۵۰۰ گرم وزن بوده و همچنین برای شستشوی آنها می توانید از ماشین لباسشویی و یا شستشوی دستی استفاده کنید.

پتو تک نفره گلبافت دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد که هر نوع سلیقه ای را راضی می کند. همچنین جنس آن بسیار نرم و لطیف بوده و سبب آرامش بدن در هنگام خواب می گردد. انواع پتوی گلبافت به سبب جنس با کیفیتی که دارد و از مواد اولیه درجه یک تولید می گردد، ضد حساسیت بوده و سبب ایجاد آلرژی پوستی و تنفسی نمی شود. ضمن آن که سایز کوچک تر آن برای کودکان و نوزادان نیز قابل استفاده می باشد.

قیمت عمده پتو گلبافت تک نفره چند است؟

قیمت عمده پتو گلبافت تک نفره چند است؟

از آن جایی که پتوی گلبافت کالای پر کاربرد و دارای بازار پر رونقی است، لذا تولید کنندگان و عرضه کنندگان بسیاری در زمینه این کالا به فعالیت مشغول می باشند. از این محدوده قیمت پتو گلبافت به توجه به موارد گوناگونی از جنس و سایز پتو گرفته تا برند و نام تولید کننده آن، می تواند متغیر باشد. معمولا خرید این کالا به صورت عمده و با قیمت های عمده فروشی، می تواند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

جهت سفارش و خرید پتوی گلبافت می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با طرح های متنوع ما، از لیست قیمت پتو تک نفره نیز مطلع گردید. همچنین امکان سفارش و خرید عمده این محصول با قیمت مناسب نیز از طریق این وب سایت فراهم می باشد.

176

  1. جنسش خوبه خیلی نرمو خوبه اما میگم یکم کوچیکه پیشنهاد میکنم از این سایت بخرید از بازار ارزون تره

  2. من مدتیه که مشتری سایت شما هستم و بسیار از کیفیت محصولاتتون راضیم. برای همه عزیزانی که قصد خرید این نوع از محصولات رو دارند این مجموعه رو پیشنهاد می کنم. انشاالله که در کسب و کارتان موفق باشید.

  3. باعرض ادب و احترام. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم.

  4. پتوهای گلبافت یکی قدیمی ترین پتو هاست که بسیار نرم و لطیف است معمولا از این پتوها در همه ی منزال وجود دارد این پتوها به خاطر لطافتی که دارد بسیار محبوب است.

  5. پتوهای گلبافت یکی از نرم ترین و گرم ترین پتوی هاست که از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی دارد.

  6. سلام وقتتون بخیر
    فروش پتو با گلبافت مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و دوام بسیار بالا در مراکز فروش انجام می شود و دارای انواع پتو گلبافت تک نفره و دو نفره می باشد.

  7. سلام وقت بخیر
    پتو نوعی پوشش برای گرم نگه داشتن بدن هنگام خواب است که از پارچه هایی با ضخامت بالا تهیه می شود و جنس الیاف به کار رفته در آن بسیار نرم است

  8. سلام وقتتون بخیر
    من از پتوهای گلبافت شما خرید کردم واقعا کیفیت خیلیییی خوبی دارند.

  9. سلام وقت بخیر
    پتوهای گلبافت یکی از قدیمی ترین پتوهاست که هنوز کیفیت خودش رو حفظ کرده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

  10. سلام وقت بخیر
    پتو ها به صورت ضخیم با حجم بیشتری از الیاف برای فصل های سرد سال و به صورت نازک با حجم کمتری از الیاف برای فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند.

  11. من همیشه برای جهیزیه دخترام از پتوهای گلبافت تهیه می کنم بسیار باکیفیت و بادوام هستند.

  12. پتو های گلبافت یکی از بهترین پتوهاست که از گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفت و بسیار طرح های زیبایی دارد.

  13. سلام وقت بخیر
    با ضخامت بالا تهیه می شود و جنس الیاف به کار رفته در آن بسیار نرم است چراکه لطافت پتو امری مهم محسوب شده و چون تماس مستقیم با پوست دارد این امر یکی از نکات مهم در انتخاب پتو می باشد

  14. پتوهای گلبافت یکی از زیبا ترین و باکیفیت ترین پتوهای ایزانی است که بسیار زیبا و باکیفیت هستند.

  15. سلام وقت بخیر
    فروش پتو با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و دوام بسیار بالا در مراکز فروش انجام می شود و دارای انواع پتو گلبافت تک نفره و دو نفره می باشد.

  16. سلام وقت بخیر
    در هر حال این کالا محبوب به دلایل زیادی محبوبیت بسیار دارد که علت این امر تولید این محصول در نوع، سایز و طرح های گوناگونی می باشد.

  17. سلام وقت بخیر
    ارسال به خمین شهر هم دارید؟
    ممنون میشم در زمینه الیاف و مواد اولیه آن هم راهنمایی بفرمایید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  18. سلام وقت بخیر
    برای گرم نگه داشتن بدن هنگام خواب است که از پارچه هایی با ضخامت بالا تهیه می شود و جنس الیاف به کار رفته در آن بسیار نرم است

  19. سلام وقت بخیر
    فروش پتو با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و دوام بسیار بالا در مراکز فروش انجام می شود و دارای انواع پتو گلبافت تک نفره و دو نفره می باشد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  20. سلام وقت بخیر
    فروش پتو با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و دوام بسیار بالا در مراکز فروش انجام می شود و دارای انواع پتو گلبافت تک نفره و دو نفره می باشد

  21. سلام وقت بخیر
    فروش پتو با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و دوام بسیار بالا در مراکز فروش انجام می شود و دارای انواع پتو گلبافت تک نفره و دو نفره می باشد.

  22. سلام وقت بخیر
    علاوه بر این کنترل کیفی محصول راحت تر، هزینه مناسب تر و تعداد خرید هم برای خریدار بدون محدودیت است.

  23. سلام وقت بخیر
    فروش پتو با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و دوام بسیار بالا در مراکز فروش انجام می شود و دارای انواع پتو گلبافت تک نفره و دو نفره می باشد

  24. سلام وقت بخیر
    فروش پتو با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و دوام بسیار بالا در مراکز فروش انجام می شود و دارای انواع پتو گلبافت تک نفره و دو نفره می باشد.

  25. سلام وقت بخیر
    فروش پتو با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و دوام بسیار بالا در مراکز فروش انجام می شود و دارای انواع پتو گلبافت تک نفره و دو نفره می باشد.

  26. پتو نرمینه کاشان یکی از بهترین پتو هایی است که دارای کیفیت بالایی می باشد من از شما خرید کردم خیلی راضی بودم واقعا ممنون از سایت خوبتون.

  27. سلام و خسته نباشید
    می خواستم اگر امکان داره از انواع طرح های پتو گلبافت مختلف و عکس و تصاویر آن را ارسال کنید در جیمیل و لیست قیمت و نحوه‌ی دسترسی جهت خرید رو هم بفرمایید
    با تشکر

  28. سلام وقت بخیر
    پتو با توجه به اسمش فقط از یک رنگ تهیه شده و کاملا ساده است و در انواع مختلف رنگ های متفاوت در بازار وجود داشته و به دلیل سادگی که دارد نسبت به سایر مدل ها قیمت کمتری دارد.

  29. من خیلی از خرید آنلاین میترسم. هم اینکه کلاهبرداری باشه هم اینکه شاید اگه محصولشون به دستم رسید همانند عکسش نباشه. بخاطر این موضوع تا حالا خرید آنلاین نداشتم. الانم که انقدر قیمتا بالا رفته جای خرید اشتباه اصن وجود نداره. حالا میخوام ببینم بقیه راضی بودن از خریدشون تو این سایت یا نه

  30. سلام وقت بخیر
    پتو با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و دوام بسیار بالا در مراکز فروش انجام می شود و دارای انواع پتو گلبافت تک نفره و دو نفره می باشد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  31. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون بسیار مرغوب و متنوع می‌باشد و این پتو در عین سبک بودن گرمی بسیار بالایی دارد و برای مسافرت بسیار مناسب می باشد و این پتو نیازی به فضای زیادی

  32. سلام وقت بخیر
    این پتو گلبافت های تک نفره با رنگ و طرح های مختلف با قیمت مناسب ک در سایت گذاشتن خیلی مناسب هست برای هدیه دادن ب عزیزانمان

  33. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  34. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  35. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  36. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  37. سلام خسته نباشید پتوی پنبه سبک است که می تواند به افرادی که توان تحمل پتوی سنگین را ندارند کمک نماید. ونیز محفاظت بسیار عالی در مقابل سر ما را فراهم می کند با تشکر

  38. سلام وقتتون بخیر
    من در کشور انگلستان زندگی می کنم شما برای این کشور ارسال بار قبول می کنید؟

  39. سلام عرض ادب پتو تک نفره گلبافت دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد که هر نوع سلیقه ای را راضی می کند. همچنین جنس آن بسیار نرم و لطیف بوده و زیبایی خاصی داره

  40. سلام ممنون میشم قیمت پتوهای گلبافت نرمینه رو بگید و طرح ساده با گلدار چقدر تفاوت قیمت داره

  41. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید خواستم بدونم برای ارسال به ارمنستان هم برنامه ای دارید من میتونم به صورت عمده باهاتون همکاری کنم بی زحمت راه ارتباطی من با خودتون رو بهم بدید

  42. پتو نوعی پوشش برای گرم نگه داشتن بدن هنگام خواب است که از پارچه هایی با ضخامت بالا تهیه می شود و جنس الیاف به کار رفته در آن بسیار نرم است

  43. پارچه های پلی استر پنبه علاوه بر زیبایی ظاهری که دارند از بافتی محکم و با دوام برخوردارند.

  44. پتوهای گل برجسته شادیلون بسیار شیک و زیبا هستند و وجهه و ظاهری بسیار چشمگیر را هم به تخت خواب و هم به اتاق خواب می بخشند.

  45. سلام خسته نباشید پتوهای گلبافت دارای طرح ونقش هلی زیبا و مختلف است و از دوام بالای برخوردار است

  46. سلام وقت بخیر
    یکی از این کالاها که در انتخاب آن باید توجه بسیاری داشت، پتو می باشد که رو اندازی محسوب می شود و در ابعاد و اندازه های مختلف و طول و عرض آن متناسب با قد افراد انتخاب می شود

  47. برای افرادی که از روماتیسم رنج می برند این محصول به عنوان یک کالای خواب درمان کننده می باشد

  48. فکر می کردن این پتو ها بو بدن ولی وقتی تهیه کردم دیدم کاملا اشتباه می کردم این پتوها اصلا بو نمیدهند.

  49. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور تایلند هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  50. سلام عرض ادب خسته نباشید
    خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کن برای صادرات پتو به کشور روسیه.

  51. رنگ بندی هاش خیلی شاد و جذاب هستند و هر کدوم قشنگی خاص خودشون رو دارند. من از رنگ های متنوع این پتو خریداری کردم و الان که مدت زیادی ازش استفاده می کنم هیچ تغییر در کیفیتشون به وجود نیامد

  52. نرمی و لطافت پتوهای شادیلون عالیه این پتوها علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب طرح های متنوع مناسب هر سلیقه ای داره

  53. همواره در انتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید یک پتو خوب می با

  54. تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد

  55. سلام خسته نباشید مجموعه شما خوشخواب یا همون لحاف فرنگی هم داره؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید

  56. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  57. پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن،حتی میشه توی مسافرت هم ازشون استفاده کرد چون سایز کوچیک دارند
    پتوی دیبا بافت نگار به دلیل کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد

  58. سلام وقتتون بخیر
    با تشکر از اطلاعات جامعی که رو سایت میزارین. فقط کاش روی محصولات قیمت نیز زده بشه تا بشه بهتر راحت تر محصول مورد نظر را انتخاب کرد

  59. کیفیت بالای پتوی ایرانی زبان زد خاص و عام می باشد که از جمله آن می توان به این پتو اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و متقاضیان می توانند این پتوها را در طرح های متنوع به صورت یک نفره یا دو نفره از طریق این مجموعه خریداری و مورد استفاده قرار دهند

  60. پتو یکی از کالاهای مهم در خواب است که خیلی مهم می باشد که زبر نباشد و ایجاد حساسیت و آلرژی روی پوستمان نشود

  61. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پتو ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

  62. سلام این پتو با طرح های بسیار جدید و خاص از برندهای محبوب من در تولید کالا خواب می باشد با سپاس

  63. پتو نوعی پوشش برای گرم نگه داشتن بدن هنگام خواب است که از پارچه هایی با ضخامت بالا تهیه می شود و جنس الیاف به کار رفته در آن بسیار نرم است چراکه لطافت پتو امری مهم محسوب شده از این رو من این مخصول را انتخاب کردم

  64. خیلی نرم و لطیفن از خوابیدن باهاشون سیر نمیشید. به عنوان روتختی هم قابل استفاده هستند و جذابیت و زیبایی خاصی دارند

  65. پتوی پشمی عایق بسیار قوی می باشد. وقتی که در یک شب بسیار سرد قصد خوابیدن دارید ، بهترین پتوی پشمی قادر است به گرم و راحت ماندن بدن انسان کمک کند

  66. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  67. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  68. سلام وقتتون بخیر
    برای ثبت سفارش چقد زمان میبره تا به دستمون برسه؟
    به شهر سنندج هم ارسال دارین؟

  69. جهت خرید این کالا بهتر است به مراکز فروش بهترین انواع پتوی گلبافت مراجعه نمایید که معتبر بوده و همچنین خود، تولید کننده نیز باشند

  70. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  71. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  72. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  73. امروز بسیاری از افراد خرید های خود را از طریق سایت های اینترنتی انجام می دهند که خیلی راحت می باشد خرید پتو را نیز از طریق سایت های اینترنتی انجام دهیدجنس این پتو به اندازه مرغوب و باکیفیت است و قیمت آن ارزان و مناسب است که بیشتر سایت ها اقدام به فروش این پتو می کند

  74. افرادی که پوست حساسی دارند باید پتوهایی را خریداری کنند که دارای جنس پنبه ای و طبیعی باشند. این پتوها از قیمت بالایی برخوردار هستند و در هنگام شستن آن ها باید دقت و توجه زیادی شودببخشید طرح بیشتر از پتو هارو کجا میتونم ببینم؟ قیمتشون چنده؟

  75. با سلام و خسته نباشید به صورت عمده با چه قیمتی به فروش می رسد از نظر کیفی تضمین شده هستند‌؟

  76. سلام وقت بخیر
    لطفا جهت دریافت اطلاعات مدنظرتان،فرم مشاوره ی موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاورین ما دراسرع وقت باشما تماس بگیرند و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید

  77. واقعا ممنون از مطالب پربارتون. مطالب سایت کاملا عالی بودند خصوصا این مطلب که برخی از پتوها را می توان به عنون تزئینی نیز به کاربرد و نوع بافتنی این پتوها بیشترین کاربرد برای تزئین را دارد و قابل توجه خانم ها هستند ، می تواند برای علاقه مندان عالی باشد. ممنون از سایت خوبتون

  78. امیدوارم اوضاع خوب باشد ظاهرا این طور است که امرزوه یکی از کالاهای خواب پر مصرف که در هر خانه ای وجود دارد پتو است . با قدردانی فراوان

  79. سلام وقتتون بخیر
    فروش پتو با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و دوام بسیار بالا در مراکز فروش انجام می شود و دارای انواع پتو گلبافت تک نفره و دو نفره می باشد.

  80. پتو پشمی برای افرادی مناسب و طراحی شده که به سرما به شدت حساس بوده و برای افرادی که همیشه در حال یافتن مکانی گرم هستند توصیه می شود

  81. پتو های پنبه ای در انواع پنبه خالص و پنبه ناخالص همراه با موادی مثل آکریلیک و پلی استر بوده که از هر دو نوع آن می توان پتو تولید کرد و پتو های پنبه ای در مقایسه با پتو هایی که از پشم تهیه می شوند پرز کمتری به محیط اطراف خود می ریزند

  82. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون خیلی نرم و با دوام هستند
    این پتوها خیلی جنسش خوبه و کیفیت بسیار بالایی داره و بسیار هم کارارایی خوبی داره و جنس نرم و لطیفه
    و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون

  83. پتو ها در طرح ها و رنگ های متنوع تولید شده و به بازار فروش خود عرضه می شود
    قیمت پتوهابه نسبت کیفیت این اجناس بسیار مناسب می باشد و من شخصا مشتریان را نسبت به تهیه این نوع پتو تشویق می کنم
    غیر حضوری به علت بدون واسطه بودن آن می تواند قیمت بهتری نسبت به خرید حضوری داشته باشد

  84. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پتو با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید و توضیح دهید شرایط صادرات چگونه است؟

  85. سلام وقت بخیر
    این پتو ها در اندازه یکنفره و دونفره تولید می شوند و دوام ‌عمر بالایی دارند ‌بسیار نرم هستند ‌و در تنوع و مدل های مختلف در دسترس ما هستند

  86. سلام روز بخیر
    پتوهاغالبا به صورت تک نفره تولید می شوند و دارای ابعاد استاندارد هستند و در طرح های بسیار زیبا و درخشان تولید می شوند.اگر امکانش هست عکس کامل محصولات خود را در اینا برای من ارسال کنید

  87. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  88. سلام وقتتون بخیر با تشکر از اطلاعات جامعی که رو سایت میزارین. فقط کاش روی محصولات قیمت نیز زده بشه تا بشه بهتر راحت تر محصول مورد نظر را انتخاب کرد

  89. . از سایت شما دیدن کردم و برایم بسیار مفید بود خصوصا این نکته که در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند ممنونم بابت مطالب خوبتون

  90. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  91. سلام خسته نباشید
    نرخ قیمت پتو بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است ولی این مجموعه قیمتش مناسبتری دارد

  92. در هر حالا این پتو گلبافت محبوب به دلایل زیادی محبوبیت بسیار دارد که علت این امر تولید این محصول در نوع، سایز و طرح های گوناگونی می باشد.

  93. سلام وقت بخیر
    هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است و نرخ مناسبی هم دارد و خرید عمده آن مناسبتر هم در میاد

  94. این مجموعه بهترین نوع پتو را وارد بازار نموده است. از نظر جنس و کیفیت عالی هستن
    از آنجایی که پتو ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنیم مثلاً برای کودک از پتو های بچگانه استفاده کنید

  95. سلام خسته نباشید پتوهای گلبافت گل برجسته قیمتش حدودا چنده؟؟ یک نفره با دونفره چقدر تفاوت قیمت دارد

  96. سلام من از این پتوها خریداری کردم بسیار راضی بودم جنس کیفیت عالی همه چی تموم قیمتش هم نسبت ب کیفیت ان خوب بود
    پتوهابسیار نقش زیبایی دارند وبسیار نرم و لطیف هستندمنکه خریدم راضیم

  97. سلام من از این پتوها خریداری کردم بسیار راضی بودم جنس کیفیت عالی همه چی تموم قیمتش هم نسبت ب کیفیت ان خوب بود
    پتوهابسیار نقش زیبایی دارند وبسیار نرم و لطیف هستندمنکه خریدم راضیم

  98. سلام وقت بخیر
    داشتن ابعاد مناسب برای پتو خیلی مهمه و حتما به این نکته دقت کرده و بعد اقدام به خرید پتو کنید

  99. سلام وقت بخیر
    انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد. در این مطلب به نرخ قیمت پتو با کیفیت اشاره می کنیم که کی از مدل ها با خرید بسیار بالا در بازارهاست

  100. سلام وقت بخیر
    پتوهادر طرح ها و رنگ بندی های بسیار جذاب تولید می شوند و من برای پسرم از شما خرید کردم ممنونم از شما

  101. سلام وقت بخیر

    من تعریف پتوی گلبافت روخیلی شنیدم میخاستم۵عددسفارش بدم براسفارش چکارکنم؟

  102. سلام وقت بخیر
    قصد سفارش دارم و این که با تناژ بالا بخرم اگر من حالا بالا بخرم تخفیفات بیشتر میشه یا همون فقط به صورت عمده حساب میشه؟

  103. من یه سوال دارم چرا تخفیف روی گلبافت انقدر جزیی هست؟ خب خدایی شادیلون هم خیلی عالیه ولی خیلی خوب تخفیف میدید برای خرید. اما گلبافت رو همکاری نمی کنید چرا؟!
    ممنون از مجموعه خوب و زحمتکشتون

  104. سلام وقت بخیر
    هر جنس بستگی به کیفیت کار قیمتش هم تغییر می‌کند مانند جنس شماره کیفیتش مطلوبه

  105. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  106. سلام وقت بخیر پتو ها دارای شکل های ظاهری بسیاری است و در بازار انواع و اقسام مختلفی دارد.

  107. سلام وقت بخیر هر جنس بستگی به کیفیت کار قیمتش هم تغییر می‌کندهرچی کیفیت بالاتر گران تر

  108. سلام و درود
    وقت شما بخیر
    میتونید قیمت پتوهای گلبافت یک نفره رو برام از طریق ایمیل بفرستین
    ممنون میشم ازتون

  109. سلام
    سایت دیبافت نگار اولین و معتبرترین سایتی است که مشغول به فعالیت است و واسطی بین مشتریان و تولیدکننده است.

  110. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  111. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  112. من نمیدونم رنگ بندی از کارخانه ایراد داره یا از عکس های سایتتون رنگ دیده انتخابی که دستم رسید شبیه عکسش نبود

  113. از آن جایی که پتوی گلبافت کالای پر کاربرد و دارای بازار پر رونقی است، لذا تولید کنندگان و عرضه کنندگان بسیاری در زمینه این کالا به فعالیت مشغول می باشند

  114. من مدتیه که مشتری سایت شما هستم و بسیار از کیفیت محصولاتتون راضیم. برای همه عزیزانی که قصد خرید این نوع از محصولات رو دارند این مجموعه رو پیشنهاد می کنم. انشاالله که در کسب و کارتان موفق باشید.

  115. جنس پتوی یک نفره تولیدی شرکت گلبافت از پلی استر بوده و سایز استاندارد آن ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتیمتر می باشد. البته امکان تولید سایز های مختلف و سفارشی مشتری نیز وجود دارد

  116. محصولات که از مجموعه شما خریداری کردم از نظر کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه و خرید خودم واقعا راضیم خسته نباشید میگم به شما تولید کننده گرامی

  117. اگر کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید و بنا به سلیقه تان انتخاب کنید

  118. سلام خسته نباشید پتوهای نرمینه دارای گرمای قابل توجهی است و برای سالمندان و افراد سرمایی مناسب است

  119. سلام وقتتون بخیر
    ممنون سیستم خدمات به مشتریتون خیلی عالیه من از شما بخاطر خدمات کاریتون سپاسگزارم

  120. فروش پتو با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و دوام بسیار بالا در مراکز فروش انجام می شود و دارای انواع پتو گلبافت تک نفره و دو نفره می باشد.

  121. خرید مستقیم از کارخانه مزایای دارد از جمله اینکه اجناس و کالا ها دست به دست نمی‌شوند و قیمت آنان بالاتر نمی‌رود و ما آن را باقیمت مناسب می‌خریم و طرح ها و شکل های بسیار و متناسب با سلیقه ی ما در این خرید بوجود میاد.

  122. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت تمام انواع مختلف پتوهاتون چه یک نفره و چه دونفره برام در روبیکا ارسال کنید؟

  123. سلام وقتتون بخیر
    وقتی بازار هدف را به خوبی شناسایی کنیمباعث میشه جنس مرغوب تولید کنید و باعث پیشرفت میشه در نهایت

  124. سلام خسته نباشید پتوی گلبافت به سبب جنس با کیفیتی که دارد و از مواد اولیه درجه یک تولید می گردد، ضد حساسیت بوده و سبب ایجاد آلرژی پوستی و تنفسی نمی شود

  125. فروش پتو با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و دوام بسیار بالا در مراکز فروش انجام می شود و دارای انواع پتو گلبافت تک نفره و دو نفره می باشد.

  126. سلام وقتتون بخیر خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم واقعا درجه یک بودن.جنسش خوبه خیلی نرمو خوبه اما میگم یکم کوچیکه پیشنهاد میکنم از این سایت بخرید از بازار ارزون تره

  127. سلام عرض ادب این پتو ها به صورت ضخیم با حجم بیشتری از الیاف برای فصل های سرد سال و به صورت نازک با حجم کمتری از الیاف برای فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند

  128. سلام وقت بخیر پتوی گلبافت همانند هر گونه کالای دیگر اگر به صورت عمده و با قیمت های عمده فروشی انجام گیرد، می تواند از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه باشد

  129. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما