فروش عمده پتو دو رویه طرح برجسته

فروش عمده پتو دو رویه طرح برجسته هم اکنون در تمام فروشگاه های موجود در سطح شهر و همچنین سایت های معتبر اینترنتی از رونق خوبی برخوردار است.

طراحی برجسته ای که پتوهای دولایه دارند بر زیبایی و لطافت آن افزوده و حس خوشایندی در شما ایجاد می کند. پتوی دو رویه با طرح برجسته معمولا به خود پرز نمی گیرند.

فروش عمده پتو دو رویه طرح برجسته

نکاتی در مورد انتخاب پتو مناسب

نکاتی در مورد انتخاب پتو مناسب انواع پتو با جنس های مختلف در بازار موجود است اعم از پتوی پشمی که بسیار مناسب زمستان است و گرمای مطبوعی را در بدن ایجاد می کند.

پتویی که پشم شیشه در آن به کار رفته است و در عین حال وزن کمی دارند و اما پتوی دو لایه که از لطافت و  ظرافت خاصی برخوردار است البته سنگین وزن  و در طرح و رنگ متعدد به بازار عرضه می شود.

رنگهای آرام پتویی که شما خریداری می کنید به خواب دلچسب شما کمک شایانی می کند.برخی از پتوها در نوع خود سنگین هستند و برخی سبک وزن .

بعضی از پتوها ایجاد حساسیت می کنند و شما بهتر است پتویی را انتخاب کنید که خاصیت ضد حساسیت داشته باشد.

پتوهای تابستانی اصولا نازک و کم حجم و سبک هستند و معمولا با رنگهای روشن در بازار عرضه می شوند.

پتو پلنگی و پتو تک رنگ نمونه هایی از پتو های تولیدی در بازار است که با توجه به سلیقه های مختلف افراد طراحی و تولید شده است و مشتریان خاص خود را می طلبد.  

بررسی تخصصی قیمت پتو دو رویه

بررسی تخصصی قیمت پتو دو رویه قیمت پتو دو رویه در بازار با توجه به جنس پتو رنگ و طرح و برند آن مشخص می شود.پتو دولایه از نظر وزن تقریبا سنگین هستند و مناسب فصل سرد زمستان و قابل شستشو در لباسشویی خانگی و موادی که در پتو استفاده شده از کیفیت مرغوبی برخوردار است و رنگ های به کار رفته شده در آن طبیعی است و طراحی بسیار زیبایی دارد.معمولا نقوش برجسته ای دارند و زمانی که پتو را لمس می کنیم حس خوب و خوشایندی دارد. 

این محصول که در رده کالای خواب تعریف شده است اگر از درب کارخانه بدون حضور دلالان بازار مستقیم به دست مصرف کننده برسد قیمت آن خیلی مقرون به صرفه تر و ارزانتر است  تا زمانیکه  دست به دست بچرخد . در این صورت سود کلانی به جیب واسطه ها می رود و در نهایت مصرف کننده به عنوان آخرین نفر باید این کالا را با چندین برابر قیمت خریداری نماید که اصولا عاقلانه و منطقی نیست. اما این رویه متاسفانه در کشور جایگاه خود را حفظ نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما